en Bart Smit en Toys 'r us danquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef speknek het volgende:
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], boehoehoehoehoe [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding].
Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden. Van mensen die er al vanaf 12 uur 's nachts stonden. Ik naar de Dixons 'ja je kunt nog wel reserveren voor volgende week, maar wel met 50 euro aanbetaling'. Ik had zoiets van hmm, hmm, nouja eerst even langs de Intertoys wippen, misschien dat er reserveringen zijn gecanceled. Nou dat was dus niet zo, dus ik terug naar de Dixons 'nee in die vijf minuten zijn er twintig man langsgekomen om te reserveren, je kunt nu reserveren voor over twee weken'. Maarja, dat is na kerst, en dan ben ik op vakantie
!
Volgend jaar pas [afbeelding].
Bart Smit zit ook vol, want daar krijgen volgende week pas de eerste mensen hem via de winkel. Toys 'r Us zou nog kunnen, maar die zit in Utrecht ver uit het centrum.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:
en Bart Smit en Toys 'r us dan
Niet zo snel opgeven
Zit je met Deutsche Bildschirmtext.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:47 schreef depax het volgende:
Zoals ik net al zei probeer het in duitsland
de PAL wii's worden daar gemaakt als mede de games
voor BMH in Essen, Krefeld en Duisburg zijn dichtbij jouw in krefeld zal je waarschijnlijk de meeste kans maken
Kijk op www.mediamarkt.de
Moet eerlijk zeggen dat ik het erg aso vind dat al die Wii's op MP staan nu. Mensen bieden er 400 euro voor!!! Dan wacht je toch een weekje en koop je er 3 games bij denk ik dan...quote:
je moet ook naar een klein dorpje gaan ofzo. daar komt niemand. of naar een niet zo populaire straat in een grote stad waar toch een speelgoedwinkel isquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Bart Smit zit ook vol, want daar krijgen volgende week pas de eerste mensen hem via de winkel. Toys 'r Us zou nog kunnen, maar die zit in Utrecht ver uit het centrum.
Daar kwam ik ook rond 9'en aan ja, weg Wii's dusquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:54 schreef _Supreme het volgende:
Helaas, geen geluk.
Bij de free records shop in Breda, 10 mensen ongeveer, 3 wii's...
Kwestie van taal wijzigenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Zit je met Deutsche Bildschirmtext.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef spanks het volgende:
[..]
Heb mijn Wii al sinds woensdag, maar heb m pas een half uurtje bespeeld![]()
Of Duits leren!quote:
quote:
Omdat hij vol is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef SPiDeY. het volgende:
Waarom is het 'Wii zonder pre-order halen - topic' dicht![]()
omdat het vrijwel onmogelijk is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef SPiDeY. het volgende:
Waarom is het 'Wii zonder pre-order halen - topic' dicht![]()
Gemiddeld gezien is het complete crap. Maar er zitten twee must-haves bij (Zelda en Wii Sports), en dat is nog nooit een console gelukt bij de launch.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef Neverstop het volgende:
Niemand anders die de cijfers van de reviews (Virtual Console games niet meegerekend) echt dramatisch laag vindt?
Ben bijna blij dat ik 'm (nog) niet thuis heb staan (ja ik probeer een rede te vinden waarom het goed is dat ik vanochtend na een uur in de regen te hebben gestaan nog geen Wii heb).
True, het is ook vooral Zelda die mij nog naar het ding toe trekt en een eventuele Resident Evil in de toekomst.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien is het complete crap. Maar er zitten twee must-haves bij (Zelda en Wii Sports), en dat is nog nooit een console gelukt bij de launch.
Complete crap ben ik niet met je eens, er zitten zeker leuke titels tussen. Ikzelf ben toch best te spreken over Red Steel, een titel waar ik eerst sceptisch tegenaan keek.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien is het complete crap. Maar er zitten twee must-haves bij (Zelda en Wii Sports), en dat is nog nooit een console gelukt bij de launch.
Dan moet je je Wii van de standaard afhalen, drie keer 180 graden ronddraaien en dan 3 minuten in de koelkast zetten. Als je m er dan uit haalt dan zie je je unieke nummer op de achterkant van de console verschijnen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:12 schreef Tumble het volgende:
iemand een idee hoe ik het unieke nummer van mijn wii kan vinden? wellicht interesant om een FOK wii lijst te maken
Lol, je stond in dezelfde rij als Webby danquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef speknek het volgende:
Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden. Van mensen die er al vanaf 12 uur 's nachts stonden. Ik naar de Dixons 'ja je kunt nog wel reserveren voor volgende week, maar wel met 50 euro aanbetaling'. Ik had zoiets van hmm, hmm, nouja eerst even langs de Intertoys wippen, misschien dat er reserveringen zijn gecanceled. Nou dat was dus niet zo, dus ik terug naar de Dixons 'nee in die vijf minuten zijn er twintig man langsgekomen om te reserveren, je kunt nu reserveren voor over twee weken'. Maarja, dat is na kerst, en dan ben ik op vakantie
!
Rond Utreg was het ook allang uitverkochtquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:17 schreef MMaRsu het volgende:
Tvp nigga's
Trouwens spek, je beste kans zijn gewoon dorpjes buiten Utrecht waar ze ook een speelgoedzaak hebben. Ik heb mijn Wii ook niet uit groningen maar uit Zuidlaren
[..]
De lijst met spellen is ook gewoon rukquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef Neverstop het volgende:
Niemand anders die de cijfers van de reviews (Virtual Console games niet meegerekend) echt dramatisch laag vindt?
Ben bijna blij dat ik 'm (nog) niet thuis heb staan (ja ik probeer een rede te vinden waarom het goed is dat ik vanochtend na een uur in de regen te hebben gestaan nog geen Wii heb).
Ik denk dat dat een goede oplossing geweest zou zijn. Dan ben je ook gelijk van het probleem af dat mensen de games op de verschillende platformen gaan vergelijken en heb je games die allemaal de controller gebruiken zoals ie bedoelt is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:18 schreef deGVR het volgende:
...
Nintendo had wat mij betreft de boot af mogen houden voor die games en gewoon voor een kleine, maar sterke launch moeten gaan met games die écht voor de Wii gemaakt zijn.
(En ja, ik weet dat zelfs Zelda een port is... Maar wat voor één!)
Utregquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:22 schreef thaduck het volgende:
[..]
Rond Utreg was het ook allang uitverkocht
Bij gamespot wel ja. Maar die neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef Neverstop het volgende:
De userscores zijn ook elke keer een stuk hoger per game. Als jij een betere site hebt wil ik 'm graag zien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Bij gamespot wel ja. Maar die neem ik niet serieus.
www.gamerankings.comquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef Neverstop het volgende:
[..]
De userscores zijn ook elke keer een stuk hoger per game. Als jij een betere site hebt wil ik 'm graag zien.
Haha een 2e dreamcastquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:24 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een goede oplossing geweest zou zijn. Dan ben je ook gelijk van het probleem af dat mensen de games op de verschillende platformen gaan vergelijken en heb je games die allemaal de controller gebruiken zoals ie bedoelt is.
Of moeten we de doelgroep lager inschatten:
"Mijn zoontje vindt Cars een leuke film, nu wil hij een spelletje van Cars. Goh die Wii is de helft goedkoper dan de Xbox360 en ziet er nog schattiger uit ook, laat ik die kopen."
Graphics en gameplay zijn niet eens ter spraken gekomen.
---
EDIT:
Hier een completere lijst. Blijft nog steeds niet al te rooskleurig. Zou erg jammer zijn als we zometeen een 2e Dreamcast on our hands hebben. Topconsole met kutgames en een te kleine marketing campagne.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Zou erg jammer zijn als we zometeen een 2e Dreamcast on our hands hebben. Topconsole met kutgames en een te kleine marketing campagne.
Welke makro ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:28 schreef ikookhier het volgende:
Wii Qwest
Bartsmitresrevering NR,7,volgendeweek
Frs1 binnen
Frs Berverijkgisteren alles verkocht
Intertoysreservering NR,7.twee weken
Dynabiteuitverkocht
Dixons alkmaarzeer beperkt verkrijgbaar
Dixons Beverwijkuitverkocht
Macropas de 12 dec
Mediamarktuitverkocht
V&D Alkmaarbeperkt verkrijgbaar
V&D Beverwijkgeen verkoop
Gameshop beverwijkuitverkocht
Mycomgeen verkoop
spellenboer1 binnen op lijst
beverwijkquote:
Op gamerankings is het nog steeds niet veel soeps hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef Neverstop het volgende:
[..]
De userscores zijn ook elke keer een stuk hoger per game. Als jij een betere site hebt wil ik 'm graag zien.
Dat staat er ook elke keer bij: "Die nieuwe controller is leuk, maar na een half uur heb je dat ook wel gezien".quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef flappiewappie het volgende:
daarbij maakt het geen ruk uit of het spel zuigt, elk spel is zoieso 20x leuker dan met zon saaie joystick.
Ik heb liever een Launch, waarbij je gelijk een rek met spellen kan vullen. Met daarin een paar top spellen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Op gamerankings is het nog steeds niet veel soeps hoor.
De Wii heeft de slechtste launch line-up ooit qua gemiddeldes. Zelda trekt het allemaal wat omhoog, maar ik ben het eens met wat iemand eerder zei. Ze hadden beter een kleinere launch met echte toppers kunnen brengen. Want sommige games scoren echt schrikbarend slecht....
Gaan ze ook in de verkoop de 11equote:Op vrijdag 8 december 2006 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Speknek, de Makro vestigingen krijgen op 11 dec geleverd. Ga er daar een halen dan, die verstigingen krijgen er minstens 20.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:39 schreef Neverstop het volgende:
[..]
O en sorry dat ik een Sega product noemde in een Nintendo topic.
Ik ben benieuwd naar je cijferjes.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef Panick het volgende:
[..]
De Wii heeft de slechtste launch line-up ooit qua gemiddelden.
Ik heb gisteren gebeld naar beverwijk die kregen ze de 12e binnenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:42 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Gaan ze ook in de verkoop de 11eof de dag erna pas
Dat ligt eraan, ze worden geleverd op de 11e, ergens tussen 7u en 23u. Is het in de ochtend, dan zal het de 11e de winkels ingaan. Als het later is wordt het pas dinsdag vrees ik.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:42 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Gaan ze ook in de verkoop de 11eof de dag erna pas
Wat is dat, een droomkast?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nintendo fan in hart&nieren, maar een beetje gamer heeft uiteraard een Dreamcast..
![]()
daar kun je in gaan zitten, en als je er uit komt, ben je homo...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is dat, een droomkast?
Geloof me, ze worden de 11e geleverd. Ik heb woensdag nog in het systeem gekeken en Makro Delft krijgt er 56 op de 11e. Je moet je niet zomaar weg laten sturenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:45 schreef The_Tankgirl het volgende:
Makro in Delft had ze niet. Mevrouw achter de balie wist ook niet wanneer ze wel kwamen.
Officieel niet, maar je kan het altijd proberenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:48 schreef The_Tankgirl het volgende:
Weet je ook of je kunt reserveren bij de makro?
dinsdag morgen nieuwe folder horror...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Officieel niet, maar je kan het altijd proberen
Ik heb zoooo'n medelijden met mn collega'squote:Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dinsdag morgen nieuwe folder horror...
Heb je al meer info op het bart smit front?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dinsdag morgen nieuwe folder horror...
En wat zeiden ze erover?quote:
ze hadden op een paar spellen na nog niets binnen en voorlopig lijkt het gewoon volgende week woensdag, donderdag of vrijdag te worden...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heb je al meer info op het bart smit front?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Kutzooi...
Zie ik eruit alsof ik een eigen bedrijf heb?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Speknek, de Makro vestigingen krijgen op 11 dec geleverd. Ga er daar een halen dan, die verstigingen krijgen er minstens 20.
je hebt toch wel een maat/oom/buurman, die een pasje heeft?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik een eigen bedrijf heb?.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef FlyingFox het volgende:
De Wii.
Ik durf met 99 procent zekerheid te zeggen dat-ie in februari bij het leeuwendeel van de nerds, die nu stad en land afreizen om zo'n spelletjesbak te bemachtigen, dat ding alweer met één been bij het grof vuil staat.
Volgend jaarquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:19 schreef -Dries- het volgende:
Sterkte al aan die mensen zonder wii!
Wanneer kwamen die component kabels ook alweer trouwens?
grapjas de wii heeft 9 talen ofzo die je zelf moet instellenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Zit je met Deutsche Bildschirmtext.
Damn, idd, sommigen bieden al 490 euro voor een wii.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:31 schreef Ceased2Be het volgende:
ziek trouwens de hoeveelheid wii's die nu op marktplaats staan voor 350 euro en hoger.
Ook de mensen die hem zoeken? '450 euro voor een Wii maar dan moet ik hem wel vandaag hebben!'
sick... ik wacht wel even
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:39 schreef -Dries- het volgende:
Damn, idd, sommigen bieden al 490 euro voor een wii.
Tof bedankt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef Schiplui het volgende:
Bij bol.com kan je die componentkabel al bestellen en er staat 2-4 werkdagen bij
Misschien een idee??
had het bij de launch van de ps2.... kwam bij de MM stond een rij van hier tot toyko. Wilde alleen even naar koelkasten en zo kijkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Tof bedankt.
Moet je je trouwens eens voorstellen dat je 's morgens ff naar de MM gaat om een DVD speler ofzo te kopen.. Dan denk je echt wtf!?![]()
quote:De Nintendo Wii. Pas drie weken oud en nu al de kaap van één miljoen bereikt. Dat melde Satoru Iwata vandaag tijdens een speech in Tokio.
In Amerika zijn er ondertussen al 600 000 exemplaren verkocht. In Japan zijn er met 400 000 consoles iets minder exemplaren verkocht. Logisch, aangezien de Japanners ook langer op de Nintendo Wii moesten wachten.
Iwata wou ook nog dit kwijt:
We aren't planning on competing with the PS3, but we'd like it to be said that in the end, Nintendo sold more."
Mooie tijden voor Nintendo dus. Met de launch in Europa zal het cijfer ook alleen maar stijgen.
20e is hetquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:03 schreef deGVR het volgende:
Net even Wii Play en Rayman opgehaald.
Die extra NunChuck heb ik voorlopig maar laten liggen... Dertig euro voor dat dingetje is me toch iets te gortig.
Ja maar weet je ook of ze m ook DAADWERKELIJK kunnen leveren?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef Schiplui het volgende:
Bij bol.com kan je die componentkabel al bestellen en er staat 2-4 werkdagen bij
Misschien een idee??
Anders zou het er wel bijstaan, zoals bij de Wii systeem (waar ze zeggen dat de levering onzeker is ofzo).quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:08 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja maar weet je ook of ze m ook DAADWERKELIJK kunnen leveren?
Ik heb 'm nog in een webshop besteld gisteren. Verwacht 'm pas over een week of misschien twee weken, maar 't is in ieder geval beter dan tien keer voor een lege shop staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Webby het volgende:
Ik heb ook zo iets van moet ik nu toch nog pre-orderen, of kan ik voor de kerst gewoon de winkel in lopen?
pre-orderen kan niet meer aangezien de Wii nu uit is..quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Webby het volgende:
Ik heb ook zo iets van moet ik nu toch nog pre-orderen, of kan ik voor de kerst gewoon de winkel in lopen?
Heb ik nog met jou staan praten?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook rond 9'en aan ja, weg Wii's dus
Die gasten vertelden dat ze er al om 6u stonden
[..]
Gozerrrr stond je al te soppen op de Wii toen je nog voor de deur stond dan? Da's wel erg....quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Heb ik nog met jou staan praten?Ik had een sjaal met zwart-wit. en ik was nat.
kruisje kruisjequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef jpg97 het volgende:
Nou ik heb de Wii nu een paar uur en hier heb ik even een opsomming van de ongelukken dusver:
mijn tv in de huiskamer
[afbeelding]
daarna de tv in de slaapkamer maar gebruikt en daar gebeurde dit:
[afbeelding]![]()
hehe jahquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:43 schreef spanks het volgende:
[..]
Gozerrrr stond je al te soppen op de Wii toen je nog voor de deur stond dan? Da's wel erg....
look againquote:
Zonder pre ervoor dan. Hij is nergens te koop, dus kopen kan niet. in winkels staan dozen met daarom reserveer hier. Maar als ik dat vraag zeggen ze dat ze dat niet doen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:39 schreef DerBolle het volgende:
pre-orderen kan niet meer aangezien de Wii nu uit is..
Wiihaveaproblem.comquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef jpg97 het volgende:
Nou ik heb de Wii nu een paar uur en hier heb ik even een opsomming van de ongelukken dusver:
mijn tv in de huiskamer
[afbeelding]
daarna de tv in de slaapkamer maar gebruikt en daar gebeurde dit:
[afbeelding]![]()
Lik-sang.comquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:50 schreef koentje.k het volgende:
[..]
mmm ik dacht dat dat type speakers alleen te koop waren in de US
intertoys Nunspeet..quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:48 schreef Webby het volgende:
[..]
Zonder pre ervoor dan. Hij is nergens te koop, dus kopen kan niet. in winkels staan dozen met daarom reserveer hier. Maar als ik dat vraag zeggen ze dat ze dat niet doen?
Jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:01 schreef Oksel het volgende:
MM R'dam? Ff vriend bellen..
m'n ogen....!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:16 schreef linebear het volgende:
boehoe ja
wordt vanavond maar weer masturberen
Geen Linebear, maar Masturbear.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:16 schreef linebear het volgende:
boehoe ja
wordt vanavond maar weer masturberen
Yes yes, en wel 3 minuten over nagedacht!quote:
Ja. Ik heb er voor maandag 2 of 3.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Mortale het volgende:
Kut... Heb 'm niet. BMH nog een pre -order over?
Hoeveel heb je teveel betaald?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:
ik was overal mn pre order misgelopen gister, ff gemailed op marktplaats, en heb nu wel een wii + zelda + cod 3. Zelda is wel grappig, cod 3 is fucking moeilijk
ja gistere alquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Heeft iemand de Super Monkey Ball navering van Bart Smit al binnen?
die vrouw is dat kaplan hij is wel goed btwquote:
50quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoeveel heb je teveel betaald?![]()
![]()
Zeker! Hij is me gegund.quote:
14 decemberquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:38 schreef BMH het volgende:
Nedgame net gebeld: Component (en RGB) kabels komen pas over 1 of 2 weken!!!!!!!
quote:
Idd...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:51 schreef speknek het volgende:
Kutwijf in het begin pakt er gelijk twee.
Dat zijn de meest trieste figuren inderdaad. Je staat daar met 50 man te wachten en je pakt er zelf 2.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:51 schreef speknek het volgende:
Kutwijf in het begin pakt er gelijk twee.
Een rij is toch een rij? vooraan betekend toch gewoon een Wii? waarom rennen? Eerste 13 krijgen een Wii de rest kan de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FaFMuTqwkRk&eurl=!
Correctie, eerste 8 ofzo. Ik zie meerdere nerds er twee pakken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:01 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Een rij is toch een rij? vooraan betekend toch gewoon een Wii? waarom rennen? Eerste 13 krijgen een Wii de rest kan de tyfus krijgen
Daar gaat het niet om.... Wie het eerst komt wie het eerst maalt!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Correctie, eerste 8 ofzo. Ik zie meerdere nerds er twee pakken.![]()
Achteraan staan ook hele erg mensen die hem waarschijnlijk heel graag willenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:01 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Een rij is toch een rij? vooraan betekend toch gewoon een Wii? waarom rennen? Eerste 13 krijgen een Wii de rest kan de tyfus krijgen
Toch vind ik 't triest als je daar met meerdere mensen staat te wachten. Zo zie je maar weer wat de normen en waarden tegenwoordig zijn... Ikke, ikke, ikke, en de rest kan stikken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:03 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.... Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Als ik als 14e in de rij zou staan ga ik echt niet lopen douwen of rennen...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Toch vind ik 't triest als je daar met meerdere mensen staat te wachten. Zo zie je maar weer wat de normen en waarden tegenwoordig zijn... Ikke, ikke, ikke, en de rest kan stikken.
Gewoon een foto van internet..quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef arnold-d het volgende:
[..]
in engeland gekocht?? pond prijsje
en dat was de reden dat ik vnochtend niet naar een MM ben gegaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FaFMuTqwkRk&eurl=!
Ben voor! Lijkt me wel lachen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugt!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef Knoflook het volgende:
Als we nu eens een OP maken met iedereen zn Wii nummer ? kunnen we elkaars wii op een plein zijn.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:18 schreef spanks het volgende:
[..]
Ben voor! Lijkt me wel lachen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugt!
Hup! Open een topicquote:
Net even gemaakt: http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Nummerquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef Knoflook het volgende:
Als we nu eens een OP maken met iedereen zn Wii nummer ? kunnen we elkaars wii op een plein zijn.
gheghe ik sta erinquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:33 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Net even gemaakt: http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Nummer
Dit zal dan in de OP terecht komen zodat iedereen z'n Wii Nummer erin kan zetten.
Als we die goede oude Ruzbeh ook niet haddenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:33 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dit zal dan in de OP terecht komen zodat iedereen z'n Wii Nummer erin kan zetten.
Done!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:33 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Goed hè?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als we die goede oude Ruzbeh ook niet hadden [afbeelding]
Klinkt erg cool eigenlijk. Je hyped mequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:40 schreef deGVR het volgende:
Met een balletje door een hersenpan rollen is nog verrekte moeilijk!
Zeg ik toch ook niet. Je staat daar met andere mensen, die ook heel graag een Wii willen. Dan gaat zo'n persoon met z'n arrogante kop gewoon twee Wii's pakken. Voel je je dan niet eens een klein beetje schuldig t.o.v. die andere mensen die staan te wachten? Ik vind 't gewoon vrij triest om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:08 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Als ik als 14e in de rij zou staan ga ik echt niet lopen douwen of rennen...
Op alfabetische volgorde is iets te hoog gegrepen volgens mijquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:33 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Mijne staat iig goed... Ik heb ook de formatting wat mooier gemaakt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Op alfabetische volgorde is iets te hoog gegrepen volgens mij
Me 2. Snap al die mensen niet: gewoon een weekje van te voren online bij Bart Smit bestellen en woensdag voor de release in huis hebben! at is toch veel beter dan in die rij voor een winkel staan duwen en trekken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:50 schreef CyberTijn het volgende:
Ik heb trouwens echt net met ongeloof zitten kijken naar het youtube filmpje hierbove. Echt bizar dat dit in Nederland gebeurt zeg, niet te geloven....
Doorposten...quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:01 schreef Shazbot het volgende:
Nog maar 2 pagina's en dan... euhm ja dat weet eigenlijk nog niemand. Kan niemand van fok er al wat over zeggen? Tipje van de sluier
WTF is het Wii adres boek? Ik wil mijn nummer ook wel eens zien te vinden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:33 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat is ook precies de bedoeling....quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:41 schreef Chocobo het volgende:
Klinkt erg cool eigenlijk. Je hyped me
Message board? Moet je dus eerst verbonden zijn met het internet voordat je dat nummer kan zien? Of ook offline?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:06 schreef Xrenity het volgende:
Onderin links naar je message board en dan vind je het daar ergens.
Eh dat laatste kun je wel eens gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Message board? Moet je dus eerst verbonden zijn met het internet voordat je dat nummer kan zien? Of ook offline?
Het is al duidelijk, bedankt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eh dat laatste kun je wel eens gelijk in hebben
Nouja msg board, prikbord dan
quote:Je Wii nummer kan je vinden op je adresboek als je een internetverbinding hebt aangemaakt: Wii-prikbord > Nieuw bericht > Adresboek. Je nummer staat voorop. Je kan hier ook andere Wii nummers van vrienden registreren
Dat kan ik helemaal beamen, ik heb me toch spierpijn in de bovenbeen. Kan bijna niet normaal lopenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:55 schreef Nudie het volgende:
donders ik zag m al aankomen :d Gister een uurtje of 10 zitten spelen met vrienden + fam. En nu heb ik me toch kramp in mn arm donderjuu. Ik weet dat je helemaal niet zo druk hoeft te zwaaien maar ik ga echt zwaar fanatiek krampachtig met die wiimote raggen. Man ze moeten eerst zo'n Wii rek en strek warm-up erin rammen
Voor mensen in omgeving haarlem, je bent meer als welkom om een potje te tennisen bij mij thuis
[afbeelding]
Knightrider Sensor Bar
Ik heb niet gereserveerd.quote:
Klopt, viel me ook op.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:14 schreef Xrenity het volgende:
Oh, lees dit net op bashers.nl wat betreft je code
Je Wii nummer kan je vinden op je adresboek als je een internetverbinding hebt aangemaakt: Wii-prikbord > Nieuw bericht > Adresboek. Je nummer staat voorop. Je kan hier ook andere Wii nummers van vrienden registreren. Je kan pas berichten uitwisselen als jij en je vriend elkaars nummers hebben geregistreerd, de naam wordt dan donker.
Volgens mij had haar pa een van de laatste Wii's bij een E-Plaza winkel. Iets in die richting.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ik heb niet gereserveerd.
Ik wil dan wel weten hoe Chanty er één heeft weten te krijgen.
Ik moet eerst nog eens zo'n usb connector halen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Klopt, viel me ook op.
VOOR MENSEN DIE N WII HEBBEN, POST JE FRIENDCODE OP DEZE MESSAGEBOARD EN EXCHANGE MII'S (ofzo).
Ik zal de mijne vanavond posten.
En die komt pas in begin Januari.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog eens zo'n usb connector halen.
Je kan ook goedkoop een draadloze router halen, scheelt zelfs geld geloof ik, tenzij je natuurlijk graag vast wilt internetten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog eens zo'n usb connector halen.
Dat is de LAN adapter. Als je online wilt kun je ook gewoon die Wifi stick kopen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:23 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
En die komt pas in begin Januari.
Ik heb m niet maar geluisterd naar de reviews en verhalen is het waarschijnlijk de beste 3rd party game voor de Wii. Kopen dus.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:23 schreef Brici het volgende:
Wie heeft Rayman voor de wii wat vind je ervan en moet ik hem ook kopen???????
Die stick is iets van 30 euro ofzo? En die LAN adapter 35 euro. Dan kan ik net zo goed meteen een hele WiFi router aanschaffen. Ik wacht wel op die adapter.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat is de LAN adapter. Als je online wilt kun je ook gewoon die Wifi stick kopen.![]()
Ik snap niet waarom mensen zo'n dingle halen, hij is namelijk duur en je moet de PC aanhebben (zwaar irritant). Zo heb je niets aan Wii24quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:25 schreef Xrenity het volgende:
Heb nog zo'n USB connector van de DS en damn, dat werd perfect!
Ik heb een draadloze modem van Netgear en WIFI werkt perfect.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:27 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Die stick is iets van 30 euro ofzo? En die LAN adapter 35 euro. Dan kan ik net zo goed meteen een hele WiFi router aanschaffen. Ik wacht wel op die adapter.
Nah, die stick is 40 en die adapter volgens mij 30. Ik heb toch geen router, dus ik ga maar voor de LAN adapter.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:27 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Die stick is iets van 30 euro ofzo? En die LAN adapter 35 euro. Dan kan ik net zo goed meteen een hele WiFi router aanschaffen. Ik wacht wel op die adapter.
Mijn comp staat genoeg uur per dag aan. En dat Wii24 kan mij gestolen worden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen zo'n dingle halen, hij is namelijk duur en je moet de PC aanhebben (zwaar irritant). Zo heb je niets aan Wii24
Je hoeft niet de router te gebruiken voor internet via PC, gewoon aansluiten voor WIFI.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:30 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nah, die stick is 40 en die adapter volgens mij 30. Ik heb toch geen router, dus ik ga maar voor de LAN adapter.![]()
Draad heeft bij mij de voorkeur.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Je hoeft niet de router te gebruiken voor internet via PC, gewoon aansluiten voor WIFI.
Die Netgear is ook nog eens in het wit.
Maar wat ik zei, de vraag is of je draadloos wilt of met draad.
Hadden ze maar een pre-order moeten hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:32 schreef Qwea het volgende:
eerst iedereen duwen ende trekken bij de hennes vanwege die viktor en rolf hype, en nu iedereen duwen en trekken bij de MM vanwege de Wii.
Wii24 is heeft echt toegevoegde waarde:quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Mijn comp staat genoeg uur per dag aan. En dat Wii24 kan mij gestolen worden.![]()
Wat cool!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:35 schreef Tomasso het volgende:
Was vanmorgen al om 06.00 uur bij de Media Markt in Rotterdam centrum, stonden echt al 15 mensen . Ik was nummer 18 in de rij die gevormd zou moeten worden wat niet ging gebeuren... Komt er rond kwart over 6 een dronken gozer aan: "JA, WETEN JULLIE NOU WAT HET PROBLEEM IS? JULLIE! DIE HOMO'S DIE ALLEEN MAAR IN ELKAAR AARSJE WILLEN ZITTEN! ZO HEEFT GOD HET TOCH NIET GEWILD? JEZUS ZAT TOCH OOK NIET IN IEMAND Z'N AARS?" en zo nog wel een half uur doorHij ging zelfs vertellen dat hij God was enzo
Maargoed, rond half 9 stonden er zeker 75 man buiten. NOS Journaal erbij, half 10 ging de deur open. Echt, dat er niemand gewond is geraakt toen Vervolgens naar boven sprinten, had de MM gelukkig ons nummer systeem overgenomen. Ze hadden er 27, dus ik had er een. We mochten met 3 mensen tegelijk naar boven, want op de 3e verdieping was de games afdeling. Op de tweede verdieping voor de trap stond een hek met een mannetje die de nummers controleerde. Als je boven was, werd je opgehaald en ging je via de servicelift weer naar de 1e verdieping waar de kassa's zijn, om vervolgens te worden geinterviewd door de NOS
. Maar dit was echt 1 van de meeste bizarre ochtenden in m'n leven.
Tuurlijk is het leuk dat Connect 24 gebeuren, alleen heb ik er nog niet veel mee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:36 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wii24 is heeft echt toegevoegde waarde:
- downloads zijn namelijk nogal sloom
- je weet nooit of je iets nieuws erbij hebt gekregen vooraf, maar als er iets nieuws is gaat de LED branden (ubergeil IMO)
- ik denk dat we in de toekomst multiplayer spellen zullen krijgen waarbij de andere speler niet rechtstreeks actief hoeft te zijn, geheel nieuw concept dus
Ik ben blij met dat Connect24 gebeuren![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:35 schreef Tomasso het volgende:
Was vanmorgen al om 06.00 uur bij de Media Markt in Rotterdam centrum, stonden echt al 15 mensen . Ik was nummer 18 in de rij die gevormd zou moeten worden wat niet ging gebeuren... Komt er rond kwart over 6 een dronken gozer aan: "JA, WETEN JULLIE NOU WAT HET PROBLEEM IS? JULLIE! DIE HOMO'S DIE ALLEEN MAAR IN ELKAAR AARSJE WILLEN ZITTEN! ZO HEEFT GOD HET TOCH NIET GEWILD? JEZUS ZAT TOCH OOK NIET IN IEMAND Z'N AARS?" en zo nog wel een half uur doorHij ging zelfs vertellen dat hij God was enzo
Maargoed, rond half 9 stonden er zeker 75 man buiten. NOS Journaal erbij, half 10 ging de deur open. Echt, dat er niemand gewond is geraakt toen Vervolgens naar boven sprinten, had de MM gelukkig ons nummer systeem overgenomen. Ze hadden er 27, dus ik had er een. We mochten met 3 mensen tegelijk naar boven, want op de 3e verdieping was de games afdeling. Op de tweede verdieping voor de trap stond een hek met een mannetje die de nummers controleerde. Als je boven was, werd je opgehaald en ging je via de servicelift weer naar de 1e verdieping waar de kassa's zijn, om vervolgens te worden geinterviewd door de NOS
. Maar dit was echt 1 van de meeste bizarre ochtenden in m'n leven.
Connect24 valt mij nu al wat tegen.. Ten eerste is je Wii helemaal niet altijd online.. Ten tweede is het achterlijk dat je de wii altijd aan moet hebben.. Het kost stroom etc.. Als ze gewoon snelle download servers hebben hoeft het ook helemaal niet... De online channels zijn veel te traag om naar te connecten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:36 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wii24 is heeft echt toegevoegde waarde:
- downloads zijn namelijk nogal sloom
- je weet nooit of je iets nieuws erbij hebt gekregen vooraf, maar als er iets nieuws is gaat de LED branden (ubergeil IMO)
- ik denk dat we in de toekomst multiplayer spellen zullen krijgen waarbij de andere speler niet rechtstreeks actief hoeft te zijn, geheel nieuw concept dus
Ik ben blij met dat Connect24 gebeuren![]()
Ik vind het wel nog een voordeel hebben:quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:38 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Tuurlijk is het leuk dat Connect 24 gebeuren, alleen heb ik er nog niet veel mee.Downloads zijn sloom omdat we nog in de launch periode zitten. De servers worden dus bruut genomen.
![]()
Je hebt je dvd speler toch ook altijd aan staan? Zelfde principe met de Wii. Zal met de stroom nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Connect24 valt mij nu al wat tegen.. Ten eerste is je Wii helemaal niet altijd online.. Ten tweede is het achterlijk dat je de wii altijd aan moet hebben.. Het kost stroom etc.. Als ze gewoon snelle download servers hebben hoeft het ook helemaal niet... De online channels zijn veel te traag om naar te connecten.
Doet me denken aan Dawn of the Dead.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FaFMuTqwkRk&eurl=
Hij gaat bij mij anders best wel snel....quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Connect24 valt mij nu al wat tegen.. Ten eerste is je Wii helemaal niet altijd online.. Ten tweede is het achterlijk dat je de wii altijd aan moet hebben.. Het kost stroom etc.. Als ze gewoon snelle download servers hebben hoeft het ook helemaal niet... De online channels zijn veel te traag om naar te connecten.
Hoezo is ie niet online? Dat is ie wel, alleen NU nog niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Kenmerken, bijvoorbeeld hazelip, pukkels, flaporen, kleding, u roept maarquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:44 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben een lange gozer, beetje lang haar, niet te lang, geen bril, geen nerd.
Niet te missen :p
Kenmerken: Feyenoord shirt, broek, pet, sokken, etcquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Kenmerken, bijvoorbeeld hazelip, pukkels, flaporen, kleding, u roept maar![]()
![]()
![]()
Als je naar het shopping channel gaat moet de Wii eerst 30 gaan connecten... Als de Wii zogenaamd altijd online is hoeft hij niet eens te connecten. En waarom duurt het zo lang om een simpele HTML pagina op te vragen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:42 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Hij gaat bij mij anders best wel snel....
Baalde ik ook van idd, je moet Wiisports even opdoen en een controller toevoegen. Dan blijft ie meestal wel actief.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:44 schreef s0ul het volgende:
JEEEEJ ik heb hem !
Maar mijn 2de mote wil niet
Als ik op de powerknop drukt gaat er geen lampje branden
1 player lukt wel maar 2 players willen niet
Je moet hem dan wel eerst synchen he.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:44 schreef s0ul het volgende:
JEEEEJ ik heb hem !
Maar mijn 2de mote wil niet
Als ik op de powerknop drukt gaat er geen lampje branden
1 player lukt wel maar 2 players willen niet
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Lukt dat niet dan moet je de SYNC button van Wiimote en Wii indrukken. Lukt het dan nog niet opnieuw opstarten en nog een keer proberen.
Shopping channel is een secured channel die zoals iemand al zei nogal druk is (denk ik).quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je naar het shopping channel gaat moet de Wii eerst 30 gaan connecten... Als de Wii zogenaamd altijd online is hoeft hij niet eens te connecten. En waarom duurt het zo lang om een simpele HTML pagina op te vragen?
Ik vind het maar vaag.
Lichtbruine jas.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Kenmerken, bijvoorbeeld hazelip, pukkels, flaporen, kleding, u roept maar![]()
![]()
![]()
Lol, de controller die je bij je Wii kreeg is al van te voren gesynched. Alle extra controllers moet je gewoon de eerste keer synchen als je ze gebruikt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Baalde ik ook van idd, je moet Wiisports even opdoen en een controller toevoegen. Dan blijft ie meestal wel actief.
Lukt dat niet dan moet je de SYNC button van Wiimote en Wii indrukken. Lukt het dan nog niet opnieuw opstarten en nog een keer proberen.
Dit is idd 1 van de weinige kritieken die ik ook al uitte maar zal wel een patch voor komen.
Ben benieuwd, maar ga er maar niet van uit. Ik heb tijdens vuurwerkramp ook met mn snuffer achter de camera gestaan van de NOS terwijl iemand werd geinterviewd maar die kwam er niet op.quote:
ja, jij wel...quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:39 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ik had die dronken gozer op z'n bek geslagen, maar goed.
Ja dat 'wist' ik ook maar BMH beweerd dat de HTML paginas langzaam ladenquote:
Echt waar jongen. Die dronken lui altijd maar rond hangen om precies kwart over 6 in de ochtend bij de MediaMarkt. Gewoon op hun bek slaan. Klaar.quote:
Die shopping channels zijn eigelijk gewoon HTML paginas.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:55 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja dat 'wist' ik ook maar BMH beweerd dat de HTML paginas langzaam laden![]()
Ik heb ze nog niet gezien namelijk.
Ben dr niet cker van dat het puur HTML is, het heeft verder een eigen netwerk met beveiligde servers en dat kost nu eenmaal wat tijd. Is bij de bank ook zo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:57 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Die shopping channels zijn eigelijk gewoon HTML paginas.
Mario Tennisquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:58 schreef philipnorth het volgende:
Komt wel als er een Wii versie van TopSpin oid komt
is gewoon een html pagina, te bereiken via internet: http://www.wiigamer.nl/forum/thread.php?threadid=13306&sid=quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:00 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ben dr niet cker van dat het puur HTML is, het heeft verder een eigen netwerk met beveiligde servers en dat kost nu eenmaal wat tijd. Is bij de bank ook zo.
hulde dat je zo rustig bleefquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:05 schreef Zeiksnor het volgende:
Kut Bart Smit!
Al een half jaar geleden gepre-ordered en toen wisten ze niet eens wat het was.
Nu voelde ik al een probleem aankomen ivm de E-plazaverhalen, maar de shopmanager zei dat hij nog niets had gehoord over eventuele problemen.
En vandaag....inderdaad geen Wii..
Ben ik vandaag toevallig bij Intertoys en probeer het daar dan ook maar eens, maar zonder soelaas...en dus doe ik mijn beklag over de handelwijze van BS.
Intertoys sprak er schande van![]()
Uiteindelijk toch maar Wii Play gekocht en die ligt nu mooi in de la.
Die heb ik maar alvast![]()
Had ik al gezegd dat BS een kutzaak is?
De NOS om 17:00 is altijd een korte journaal. Je zal het waarschijnlijk om 18:00 of 20:00 zien want dan zijn ze bijna een half uur bezig met nieuws.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:07 schreef fr3d het volgende:
niks gezien op het nos
online...quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:10 schreef Anthraxx het volgende:
Twee weken gepre-ordered bij Bart Smit. Gisteren in huis. BS is een toffe zaak.
Bij online bestellen wel ja. Als je hem in de winkel had besteld zei je nu wel wat anders.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:10 schreef Anthraxx het volgende:
Twee weken gepre-ordered bij Bart Smit. Gisteren in huis. BS is een toffe zaak.
Ben ik niet, maar het is gewoon om te huilen....zo'n kutservice.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hulde dat je zo rustig bleef![]()
Vet man, mn favoriete browser.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
is gewoon een html pagina, te bereiken via internet: http://www.wiigamer.nl/forum/thread.php?threadid=13306&sid=
Hoe pre-order je dan online bij Bart Smit? Ik dacht dat reservatie alleen vrijblijvend was en niks betekende ofzo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bij online bestellen wel ja. Als je hem in de winkel had besteld zei je nu wel wat anders.![]()
Volgens mij kregen de mensen die online hadden gereserveerd een mailtje dat ze die Wii konden bestellen. Waarschijnlijk een paar uur voordat het online op de site werd gezet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:18 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Hoe pre-order je dan online bij Bart Smit? Ik dacht dat reservatie alleen vrijblijvend was en niks betekende ofzo.
Dankjequote:Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je moet hem dan wel eerst synchen he.Batterij klepje van je Wiimote afhalen, Klepje van SD slot open. Klik op rode synch knopje op je Wiimote en dan op de rode bij het SD slotje. Klaar.
![]()
ik ga het vanaaf ff spelen, ik zeg dan wel wat ik er van vondquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wil eigenlijk wat meningen horen over Call of duty 3 op de wii.
Ik heb hem zelf al gespeeld en vind het pittig! ... is iemand al doorgezet en erg ver gekomen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |