Hoezo is ie niet online? Dat is ie wel, alleen NU nog niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Connect24 valt mij nu al wat tegen.. Ten eerste is je Wii helemaal niet altijd online.. Ten tweede is het achterlijk dat je de wii altijd aan moet hebben.. Het kost stroom etc.. Als ze gewoon snelle download servers hebben hoeft het ook helemaal niet... De online channels zijn veel te traag om naar te connecten.
Kenmerken, bijvoorbeeld hazelip, pukkels, flaporen, kleding, u roept maarquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:44 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben een lange gozer, beetje lang haar, niet te lang, geen bril, geen nerd.
Niet te missen :p
Kenmerken: Feyenoord shirt, broek, pet, sokken, etcquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Kenmerken, bijvoorbeeld hazelip, pukkels, flaporen, kleding, u roept maar![]()
![]()
![]()
Als je naar het shopping channel gaat moet de Wii eerst 30 gaan connecten... Als de Wii zogenaamd altijd online is hoeft hij niet eens te connecten. En waarom duurt het zo lang om een simpele HTML pagina op te vragen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:42 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Hij gaat bij mij anders best wel snel....
Baalde ik ook van idd, je moet Wiisports even opdoen en een controller toevoegen. Dan blijft ie meestal wel actief.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:44 schreef s0ul het volgende:
JEEEEJ ik heb hem !
Maar mijn 2de mote wil niet
Als ik op de powerknop drukt gaat er geen lampje branden
1 player lukt wel maar 2 players willen niet
Je moet hem dan wel eerst synchen he.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:44 schreef s0ul het volgende:
JEEEEJ ik heb hem !
Maar mijn 2de mote wil niet
Als ik op de powerknop drukt gaat er geen lampje branden
1 player lukt wel maar 2 players willen niet
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Lukt dat niet dan moet je de SYNC button van Wiimote en Wii indrukken. Lukt het dan nog niet opnieuw opstarten en nog een keer proberen.
Shopping channel is een secured channel die zoals iemand al zei nogal druk is (denk ik).quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je naar het shopping channel gaat moet de Wii eerst 30 gaan connecten... Als de Wii zogenaamd altijd online is hoeft hij niet eens te connecten. En waarom duurt het zo lang om een simpele HTML pagina op te vragen?
Ik vind het maar vaag.
Lichtbruine jas.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Kenmerken, bijvoorbeeld hazelip, pukkels, flaporen, kleding, u roept maar![]()
![]()
![]()
Lol, de controller die je bij je Wii kreeg is al van te voren gesynched. Alle extra controllers moet je gewoon de eerste keer synchen als je ze gebruikt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Baalde ik ook van idd, je moet Wiisports even opdoen en een controller toevoegen. Dan blijft ie meestal wel actief.
Lukt dat niet dan moet je de SYNC button van Wiimote en Wii indrukken. Lukt het dan nog niet opnieuw opstarten en nog een keer proberen.
Dit is idd 1 van de weinige kritieken die ik ook al uitte maar zal wel een patch voor komen.
Ben benieuwd, maar ga er maar niet van uit. Ik heb tijdens vuurwerkramp ook met mn snuffer achter de camera gestaan van de NOS terwijl iemand werd geinterviewd maar die kwam er niet op.quote:
ja, jij wel...quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:39 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ik had die dronken gozer op z'n bek geslagen, maar goed.
Ja dat 'wist' ik ook maar BMH beweerd dat de HTML paginas langzaam ladenquote:
Echt waar jongen. Die dronken lui altijd maar rond hangen om precies kwart over 6 in de ochtend bij de MediaMarkt. Gewoon op hun bek slaan. Klaar.quote:
Die shopping channels zijn eigelijk gewoon HTML paginas.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:55 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja dat 'wist' ik ook maar BMH beweerd dat de HTML paginas langzaam laden![]()
Ik heb ze nog niet gezien namelijk.
Ben dr niet cker van dat het puur HTML is, het heeft verder een eigen netwerk met beveiligde servers en dat kost nu eenmaal wat tijd. Is bij de bank ook zo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:57 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Die shopping channels zijn eigelijk gewoon HTML paginas.
Mario Tennisquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:58 schreef philipnorth het volgende:
Komt wel als er een Wii versie van TopSpin oid komt
is gewoon een html pagina, te bereiken via internet: http://www.wiigamer.nl/forum/thread.php?threadid=13306&sid=quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:00 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ben dr niet cker van dat het puur HTML is, het heeft verder een eigen netwerk met beveiligde servers en dat kost nu eenmaal wat tijd. Is bij de bank ook zo.
hulde dat je zo rustig bleefquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:05 schreef Zeiksnor het volgende:
Kut Bart Smit!
Al een half jaar geleden gepre-ordered en toen wisten ze niet eens wat het was.
Nu voelde ik al een probleem aankomen ivm de E-plazaverhalen, maar de shopmanager zei dat hij nog niets had gehoord over eventuele problemen.
En vandaag....inderdaad geen Wii..
Ben ik vandaag toevallig bij Intertoys en probeer het daar dan ook maar eens, maar zonder soelaas...en dus doe ik mijn beklag over de handelwijze van BS.
Intertoys sprak er schande van![]()
Uiteindelijk toch maar Wii Play gekocht en die ligt nu mooi in de la.
Die heb ik maar alvast![]()
Had ik al gezegd dat BS een kutzaak is?
De NOS om 17:00 is altijd een korte journaal. Je zal het waarschijnlijk om 18:00 of 20:00 zien want dan zijn ze bijna een half uur bezig met nieuws.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:07 schreef fr3d het volgende:
niks gezien op het nos
online...quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:10 schreef Anthraxx het volgende:
Twee weken gepre-ordered bij Bart Smit. Gisteren in huis. BS is een toffe zaak.
Bij online bestellen wel ja. Als je hem in de winkel had besteld zei je nu wel wat anders.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:10 schreef Anthraxx het volgende:
Twee weken gepre-ordered bij Bart Smit. Gisteren in huis. BS is een toffe zaak.
Ben ik niet, maar het is gewoon om te huilen....zo'n kutservice.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hulde dat je zo rustig bleef![]()
Vet man, mn favoriete browser.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
is gewoon een html pagina, te bereiken via internet: http://www.wiigamer.nl/forum/thread.php?threadid=13306&sid=
Hoe pre-order je dan online bij Bart Smit? Ik dacht dat reservatie alleen vrijblijvend was en niks betekende ofzo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bij online bestellen wel ja. Als je hem in de winkel had besteld zei je nu wel wat anders.![]()
Volgens mij kregen de mensen die online hadden gereserveerd een mailtje dat ze die Wii konden bestellen. Waarschijnlijk een paar uur voordat het online op de site werd gezet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:18 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Hoe pre-order je dan online bij Bart Smit? Ik dacht dat reservatie alleen vrijblijvend was en niks betekende ofzo.
Dankjequote:Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je moet hem dan wel eerst synchen he.Batterij klepje van je Wiimote afhalen, Klepje van SD slot open. Klik op rode synch knopje op je Wiimote en dan op de rode bij het SD slotje. Klaar.
![]()
ik ga het vanaaf ff spelen, ik zeg dan wel wat ik er van vondquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wil eigenlijk wat meningen horen over Call of duty 3 op de wii.
Ik heb hem zelf al gespeeld en vind het pittig! ... is iemand al doorgezet en erg ver gekomen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |