Anders zou het er wel bijstaan, zoals bij de Wii systeem (waar ze zeggen dat de levering onzeker is ofzo).quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:08 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja maar weet je ook of ze m ook DAADWERKELIJK kunnen leveren?
Ik heb 'm nog in een webshop besteld gisteren. Verwacht 'm pas over een week of misschien twee weken, maar 't is in ieder geval beter dan tien keer voor een lege shop staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Webby het volgende:
Ik heb ook zo iets van moet ik nu toch nog pre-orderen, of kan ik voor de kerst gewoon de winkel in lopen?
pre-orderen kan niet meer aangezien de Wii nu uit is..quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Webby het volgende:
Ik heb ook zo iets van moet ik nu toch nog pre-orderen, of kan ik voor de kerst gewoon de winkel in lopen?
Heb ik nog met jou staan praten?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook rond 9'en aan ja, weg Wii's dus
Die gasten vertelden dat ze er al om 6u stonden
[..]
Gozerrrr stond je al te soppen op de Wii toen je nog voor de deur stond dan? Da's wel erg....quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Heb ik nog met jou staan praten?Ik had een sjaal met zwart-wit. en ik was nat.
kruisje kruisjequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef jpg97 het volgende:
Nou ik heb de Wii nu een paar uur en hier heb ik even een opsomming van de ongelukken dusver:
mijn tv in de huiskamer
[afbeelding]
daarna de tv in de slaapkamer maar gebruikt en daar gebeurde dit:
[afbeelding]![]()
hehe jahquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:43 schreef spanks het volgende:
[..]
Gozerrrr stond je al te soppen op de Wii toen je nog voor de deur stond dan? Da's wel erg....
look againquote:
Zonder pre ervoor dan. Hij is nergens te koop, dus kopen kan niet. in winkels staan dozen met daarom reserveer hier. Maar als ik dat vraag zeggen ze dat ze dat niet doen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:39 schreef DerBolle het volgende:
pre-orderen kan niet meer aangezien de Wii nu uit is..
Wiihaveaproblem.comquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef jpg97 het volgende:
Nou ik heb de Wii nu een paar uur en hier heb ik even een opsomming van de ongelukken dusver:
mijn tv in de huiskamer
[afbeelding]
daarna de tv in de slaapkamer maar gebruikt en daar gebeurde dit:
[afbeelding]![]()
Lik-sang.comquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:50 schreef koentje.k het volgende:
[..]
mmm ik dacht dat dat type speakers alleen te koop waren in de US
intertoys Nunspeet..quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:48 schreef Webby het volgende:
[..]
Zonder pre ervoor dan. Hij is nergens te koop, dus kopen kan niet. in winkels staan dozen met daarom reserveer hier. Maar als ik dat vraag zeggen ze dat ze dat niet doen?
Jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:01 schreef Oksel het volgende:
MM R'dam? Ff vriend bellen..
m'n ogen....!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:16 schreef linebear het volgende:
boehoe ja
wordt vanavond maar weer masturberen
Geen Linebear, maar Masturbear.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:16 schreef linebear het volgende:
boehoe ja
wordt vanavond maar weer masturberen
Yes yes, en wel 3 minuten over nagedacht!quote:
Ja. Ik heb er voor maandag 2 of 3.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Mortale het volgende:
Kut... Heb 'm niet. BMH nog een pre -order over?
Hoeveel heb je teveel betaald?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:
ik was overal mn pre order misgelopen gister, ff gemailed op marktplaats, en heb nu wel een wii + zelda + cod 3. Zelda is wel grappig, cod 3 is fucking moeilijk
ja gistere alquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Heeft iemand de Super Monkey Ball navering van Bart Smit al binnen?
die vrouw is dat kaplan hij is wel goed btwquote:
50quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoeveel heb je teveel betaald?![]()
![]()
Zeker! Hij is me gegund.quote:
14 decemberquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:38 schreef BMH het volgende:
Nedgame net gebeld: Component (en RGB) kabels komen pas over 1 of 2 weken!!!!!!!
quote:
Idd...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:51 schreef speknek het volgende:
Kutwijf in het begin pakt er gelijk twee.
Dat zijn de meest trieste figuren inderdaad. Je staat daar met 50 man te wachten en je pakt er zelf 2.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:51 schreef speknek het volgende:
Kutwijf in het begin pakt er gelijk twee.
Een rij is toch een rij? vooraan betekend toch gewoon een Wii? waarom rennen? Eerste 13 krijgen een Wii de rest kan de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FaFMuTqwkRk&eurl=!
Correctie, eerste 8 ofzo. Ik zie meerdere nerds er twee pakken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:01 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Een rij is toch een rij? vooraan betekend toch gewoon een Wii? waarom rennen? Eerste 13 krijgen een Wii de rest kan de tyfus krijgen
Daar gaat het niet om.... Wie het eerst komt wie het eerst maalt!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Correctie, eerste 8 ofzo. Ik zie meerdere nerds er twee pakken.![]()
Achteraan staan ook hele erg mensen die hem waarschijnlijk heel graag willenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:01 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Een rij is toch een rij? vooraan betekend toch gewoon een Wii? waarom rennen? Eerste 13 krijgen een Wii de rest kan de tyfus krijgen
Toch vind ik 't triest als je daar met meerdere mensen staat te wachten. Zo zie je maar weer wat de normen en waarden tegenwoordig zijn... Ikke, ikke, ikke, en de rest kan stikken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:03 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.... Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Als ik als 14e in de rij zou staan ga ik echt niet lopen douwen of rennen...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Toch vind ik 't triest als je daar met meerdere mensen staat te wachten. Zo zie je maar weer wat de normen en waarden tegenwoordig zijn... Ikke, ikke, ikke, en de rest kan stikken.
Gewoon een foto van internet..quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef arnold-d het volgende:
[..]
in engeland gekocht?? pond prijsje
en dat was de reden dat ik vnochtend niet naar een MM ben gegaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FaFMuTqwkRk&eurl=!
Ben voor! Lijkt me wel lachen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugt!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef Knoflook het volgende:
Als we nu eens een OP maken met iedereen zn Wii nummer ? kunnen we elkaars wii op een plein zijn.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:18 schreef spanks het volgende:
[..]
Ben voor! Lijkt me wel lachen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugt!
Hup! Open een topicquote:
Net even gemaakt: http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Nummerquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef Knoflook het volgende:
Als we nu eens een OP maken met iedereen zn Wii nummer ? kunnen we elkaars wii op een plein zijn.
gheghe ik sta erinquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:33 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Net even gemaakt: http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Nummer
Dit zal dan in de OP terecht komen zodat iedereen z'n Wii Nummer erin kan zetten.
Als we die goede oude Ruzbeh ook niet haddenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:33 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dit zal dan in de OP terecht komen zodat iedereen z'n Wii Nummer erin kan zetten.
Done!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:33 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Goed hè?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als we die goede oude Ruzbeh ook niet hadden [afbeelding]
Klinkt erg cool eigenlijk. Je hyped mequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:40 schreef deGVR het volgende:
Met een balletje door een hersenpan rollen is nog verrekte moeilijk!
Zeg ik toch ook niet. Je staat daar met andere mensen, die ook heel graag een Wii willen. Dan gaat zo'n persoon met z'n arrogante kop gewoon twee Wii's pakken. Voel je je dan niet eens een klein beetje schuldig t.o.v. die andere mensen die staan te wachten? Ik vind 't gewoon vrij triest om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:08 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Als ik als 14e in de rij zou staan ga ik echt niet lopen douwen of rennen...
Op alfabetische volgorde is iets te hoog gegrepen volgens mijquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:33 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Mijne staat iig goed... Ik heb ook de formatting wat mooier gemaakt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Op alfabetische volgorde is iets te hoog gegrepen volgens mij
Me 2. Snap al die mensen niet: gewoon een weekje van te voren online bij Bart Smit bestellen en woensdag voor de release in huis hebben! at is toch veel beter dan in die rij voor een winkel staan duwen en trekken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:50 schreef CyberTijn het volgende:
Ik heb trouwens echt net met ongeloof zitten kijken naar het youtube filmpje hierbove. Echt bizar dat dit in Nederland gebeurt zeg, niet te geloven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |