Anders zou het er wel bijstaan, zoals bij de Wii systeem (waar ze zeggen dat de levering onzeker is ofzo).quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:08 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja maar weet je ook of ze m ook DAADWERKELIJK kunnen leveren?
Ik heb 'm nog in een webshop besteld gisteren. Verwacht 'm pas over een week of misschien twee weken, maar 't is in ieder geval beter dan tien keer voor een lege shop staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Webby het volgende:
Ik heb ook zo iets van moet ik nu toch nog pre-orderen, of kan ik voor de kerst gewoon de winkel in lopen?
pre-orderen kan niet meer aangezien de Wii nu uit is..quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Webby het volgende:
Ik heb ook zo iets van moet ik nu toch nog pre-orderen, of kan ik voor de kerst gewoon de winkel in lopen?
Heb ik nog met jou staan praten?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook rond 9'en aan ja, weg Wii's dus
Die gasten vertelden dat ze er al om 6u stonden
[..]
Gozerrrr stond je al te soppen op de Wii toen je nog voor de deur stond dan? Da's wel erg....quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Heb ik nog met jou staan praten?Ik had een sjaal met zwart-wit. en ik was nat.
kruisje kruisjequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef jpg97 het volgende:
Nou ik heb de Wii nu een paar uur en hier heb ik even een opsomming van de ongelukken dusver:
mijn tv in de huiskamer
[afbeelding]
daarna de tv in de slaapkamer maar gebruikt en daar gebeurde dit:
[afbeelding]![]()
hehe jahquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:43 schreef spanks het volgende:
[..]
Gozerrrr stond je al te soppen op de Wii toen je nog voor de deur stond dan? Da's wel erg....
look againquote:
Zonder pre ervoor dan. Hij is nergens te koop, dus kopen kan niet. in winkels staan dozen met daarom reserveer hier. Maar als ik dat vraag zeggen ze dat ze dat niet doen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:39 schreef DerBolle het volgende:
pre-orderen kan niet meer aangezien de Wii nu uit is..
Wiihaveaproblem.comquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef jpg97 het volgende:
Nou ik heb de Wii nu een paar uur en hier heb ik even een opsomming van de ongelukken dusver:
mijn tv in de huiskamer
[afbeelding]
daarna de tv in de slaapkamer maar gebruikt en daar gebeurde dit:
[afbeelding]![]()
Lik-sang.comquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:50 schreef koentje.k het volgende:
[..]
mmm ik dacht dat dat type speakers alleen te koop waren in de US
intertoys Nunspeet..quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:48 schreef Webby het volgende:
[..]
Zonder pre ervoor dan. Hij is nergens te koop, dus kopen kan niet. in winkels staan dozen met daarom reserveer hier. Maar als ik dat vraag zeggen ze dat ze dat niet doen?
Jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:01 schreef Oksel het volgende:
MM R'dam? Ff vriend bellen..
m'n ogen....!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:16 schreef linebear het volgende:
boehoe ja
wordt vanavond maar weer masturberen
Geen Linebear, maar Masturbear.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:16 schreef linebear het volgende:
boehoe ja
wordt vanavond maar weer masturberen
Yes yes, en wel 3 minuten over nagedacht!quote:
Ja. Ik heb er voor maandag 2 of 3.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Mortale het volgende:
Kut... Heb 'm niet. BMH nog een pre -order over?
Hoeveel heb je teveel betaald?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:
ik was overal mn pre order misgelopen gister, ff gemailed op marktplaats, en heb nu wel een wii + zelda + cod 3. Zelda is wel grappig, cod 3 is fucking moeilijk
ja gistere alquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Heeft iemand de Super Monkey Ball navering van Bart Smit al binnen?
die vrouw is dat kaplan hij is wel goed btwquote:
50quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoeveel heb je teveel betaald?![]()
![]()
Zeker! Hij is me gegund.quote:
14 decemberquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:38 schreef BMH het volgende:
Nedgame net gebeld: Component (en RGB) kabels komen pas over 1 of 2 weken!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |