wat hij zegt...quote:Op donderdag 7 december 2006 19:54 schreef s0ul het volgende:
in de OP mist 146
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 20:00 schreef Legendkiller het volgende:
Stomme vraag, maar de Wii heeft een ingebouwd 512mb Flash geheugen, daarmee kun je dus gewoon games opslaan? (zoals je saves van Zelda)
Ja.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:00 schreef Legendkiller het volgende:
Stomme vraag, maar de Wii heeft een ingebouwd 512mb Flash geheugen, daarmee kun je dus gewoon games opslaan? (zoals je saves van Zelda)
REUZE meequote:Op donderdag 7 december 2006 20:06 schreef Knoflook het volgende:
Na al die terleurstellende reviews d8 ik dat het niks was maar dat valt REUZE tegen !
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:17 schreef JoMo0 het volgende:
Wii-loos
Iedereen die een Wii heeft zie je hier nu niet, wat een rustquote:Op donderdag 7 december 2006 20:18 schreef s0ul het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5
Ben zo kansloos
Ik ga naar bed des te eerder is de dag voorbij
Wrong!quote:Op donderdag 7 december 2006 20:19 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Iedereen die een Wii heeft zie je hier nu niet, wat een rust![]()
Nee as. week komt er wel al een nieuwe.. gelukkig.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:38 schreef Wessiej het volgende:
Eveneens Intertoys en Bart Smit
Allemaal bull dat er nieuwe leveringen komen
4mil voor het eind van het jaar, niet @ launch...quote:Op donderdag 7 december 2006 20:53 schreef harley het volgende:
PS2 : KAN NINTENDO EEN NOG GROTERE KLOOTZAK ZIJN !!!!
eerst beweren dat er 4.000.000 beschikbaar zijn bij de launch en als ik alle verkoopcijfers optel kom ik op nog niet de helft (en kan me niet voorstellen dat de EU er 2.500.000 krijgt)
Nou, ik hoop het ook voor Nintendo. Anders ik nie vrolijkquote:Op donderdag 7 december 2006 20:53 schreef Chanty87 het volgende:
Nintendo Newsletter: Prettige Wii-dag!![]()
![]()
dat hoop ik ook te doenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:54 schreef moomoo het volgende:
Ik had vandaag geen tijd om winkels af te gaan(als zijnde een Werkende Man), en morgen ook niet, Gelukkig woon in in een achterafgelegen gat van een dorp waar mensen zo ver achterlopen dat ze waarschijnlijk niet eens weten wat een Wii is. Dus zaterdag om een uur of 2 wandel ik even op m'n dooie gemakkie naar het winkelcentrum en pak ik er zo een uit de rekken, let maar op.
Prettige wii-dag m'n klotenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:53 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
Jij bent ook lekker scherp.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:53 schreef harley het volgende:
PS2 : KAN NINTENDO EEN NOG GROTERE KLOOTZAK ZIJN !!!!
eerst beweren dat er 4.000.000 beschikbaar zijn bij de launch en als ik alle verkoopcijfers optel kom ik op nog niet de helft (en kan me niet voorstellen dat de EU er 2.500.000 krijgt) Dan ook nog eens beweren dat er zeker geen tekorten zijn.
Alle winkels zijn al uitverkocht VOOR de lauchdate en terwijl ik dit tik krijg ik doodleuk een nintendo newsletter MORGEN PRETTIGE WII DAG !!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:53 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
Wat zeiden ze bij de Media Markt dan...?quote:Op donderdag 7 december 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Heb nu elke winkel denk ik in Den Haag geprobeerd denk ik.
Nee niks binnen of alles al verkocht, en levering ''waarschijnlijk woensdag'' of over 2 weken kwamen langs.
Media markt zei hier dat ze er morgen 25 hebben, maar ze verwachten om 5 uur 's ochtends de eerste mensen al voor de deur. En ze gaan om 10 uur open.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:05 schreef Wessiej het volgende:
WTF, ik heb bij een bepaalde winkel in een bepaalde stad ontdekt dat ze morgen ochtend nog 2 wii's hebben.
Dan zit ik wel op school, maar even kijken hoe ik dat oplos.
Heb nu namelijk 30 euro al!
Waar is hier?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:08 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Media markt zei hier dat ze er morgen 25 hebben, maar ze verwachten om 5 uur 's ochtends de eerste mensen al voor de deur. En ze gaan om 10 uur open.
Utrecht zowiezo.quote:
De mijne komt gewoon uit Rotterdam hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 21:04 schreef Floeperdepoep het volgende:
In wat voor boerengat wonen jullie allemaal dat jullie zonder pre-order aan een Wii komen
Op onze tv zie ik ook geen kartelrandjes ofzo, gewoon anti-aliasing.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:08 schreef torn_Machina het volgende:
Wat een gezeur zeg dat Zelda er niet uit ziet zonder component/RGB kabels. Op mijn tv ziet het er gewoon rete strak uit. NIks niet wazig of pixelige hoekjes.Ik zit nog steeds aan het begin, moest net even wat anders doen.
![]()
bastardquote:Op donderdag 7 december 2006 21:16 schreef SureZal het volgende:
Ik heb em ooooookmaar ik zit @$%#^op werk en kan pas over een uur spelen :/
(maaaaar ik heb em)
Na alle verhalen over composite/component had ik het ergste verwacht en het ziet er idd nog best leuk uitquote:Op donderdag 7 december 2006 21:08 schreef torn_Machina het volgende:
Wat een gezeur zeg dat Zelda er niet uit ziet zonder component/RGB kabels. Op mijn tv ziet het er gewoon rete strak uit. NIks niet wazig of pixelige hoekjes.Ik zit nog steeds aan het begin, moest net even wat anders doen.
![]()
Dan zijn we hier in Breda dus gewoon hard genaait blijkbaarquote:Op donderdag 7 december 2006 21:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
De mijne komt gewoon uit Rotterdam hoor
Voor 30 euro krijg je nèt geen Wii mee neequote:Op donderdag 7 december 2006 21:19 schreef Wessiej het volgende:
Zo kut hé, de enige winkel die wat krijgt heeft ze morgen precies in mijn tussenuur.
2 stuks, als ik er voor de opening sta heb ik er 1.
Alleen heb ik nu 30 euro, maar dinsdag pas een stuk meer.
Beter kan ik het lenen voor morgen ochtend!
Alleen een nunchuckquote:Op donderdag 7 december 2006 21:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voor 30 euro krijg je nèt geen Wii mee nee![]()
Welke toko in Den Haag dan...?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:19 schreef Wessiej het volgende:
Zo kut hé, de enige winkel die wat krijgt heeft ze morgen precies in mijn tussenuur.
2 stuks, als ik er voor de opening sta heb ik er 1.
Alleen heb ik nu 30 euro, maar dinsdag pas een stuk meer.
Beter kan ik het lenen voor morgen ochtend!
Nope.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef WjeroneW het volgende:
Even van het onderwerp af, is Zelda ook een multyplayergame?
domme vraag, maar toch..
Ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef Wessiej het volgende:
Maarja bitches, waarschijnlijk mag ik wat lenen zodat ik genoeg heb, hoop het, dan is een van die 2 wii's voor mij.
Ik wil je ook wel 1 euro lenen, met 12% woekerrente.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef Wessiej het volgende:
Maarja bitches, waarschijnlijk mag ik wat lenen zodat ik genoeg heb, hoop het, dan is een van die 2 wii's voor mij.
Waar waar waar waar waarquote:Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef Wessiej het volgende:
Leugens, geef het adres nou maar!quote:Op donderdag 7 december 2006 21:34 schreef Wessiej het volgende:
Lukt wel lukt wel, morgen zit ik te wii-en
Ja, met je eigen Wii(tje)quote:Op donderdag 7 december 2006 21:34 schreef Wessiej het volgende:
Lukt wel lukt wel, morgen zit ik te wii-en
Studio 22 in Hilversumquote:Op donderdag 7 december 2006 21:37 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Leugens, geef het adres nou maar!![]()
Heb in die studio nog gestaan met het Wii Promoteamquote:
Had niet anders verwacht...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen is tot nu toe overtuigd van Wii Sports
Kutzooi en nu staatie er al niet meer op.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef CyberTijn het volgende:
Gisteren besteld bij chear.nl, vandaag verstuurd, morgen in huis.![]()
Fuck pre-orders!![]()
![]()
Ik had de laatste gisteravondquote:Op donderdag 7 december 2006 21:59 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Kutzooi en nu staatie er al niet meer op.
Zijn er nog meer van die nauwelijks bekende webshops?![]()
me too. Zag vandaag op stage er tussen staan. binne 5 minuten besteld en hij was meteen weer offline.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef CyberTijn het volgende:
Gisteren besteld bij chear.nl, vandaag verstuurd, morgen in huis.![]()
Fuck pre-orders!![]()
![]()
Ik denk dat je nergens meer eerste lichting Wii's kan bemachtigen, behalve als je gaat ellebogen bij de MMquote:Op donderdag 7 december 2006 21:59 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Kutzooi en nu staatie er al niet meer op.
Zijn er nog meer van die nauwelijks bekende webshops?![]()
I'm gonna sue you!quote:Op donderdag 7 december 2006 22:10 schreef s0ul het volgende:
[afbeelding]
voor als ik men wii morgen middag niet krijg ga ik die 's avonds wel op pad
das beter dan wat Samir A had![]()
Tilburg. 'gat' valt wel mee dus...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:04 schreef Floeperdepoep het volgende:
In wat voor boerengat wonen jullie allemaal dat jullie zonder pre-order aan een Wii komen
M'n pa woont er dus ik woon er ook half al beschouw ik 't niet als m'n stadjequote:Op donderdag 7 december 2006 22:14 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Tilburg. 'gat' valt wel mee dus...
En niet eens zo ver van Breda af.![]()
Heb wel m'n pre-order opgezegd (heb ook geen geld om een 2e te halen), dus daar heb ik hopelijk nog iemand blij mee gemaakt.
Ternaard en zeg niet dat je het niet kent want dat zijn LEUGENS !quote:Op donderdag 7 december 2006 21:04 schreef Floeperdepoep het volgende:
Klinkt toch echt als een zwartekousengat hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 22:17 schreef s0ul het volgende:
[..]
Ternaard en zeg niet dat je het niet kent want dat zijn LEUGENS !![]()
![]()
NDS dongle? Je Wii bevat een WiFi kaart. Als je al draadloos internet hebt kun je dus zo connecten.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:19 schreef Legendkiller het volgende:
Even een vraagje om online te komen, kon het antwoord zo snel niet vinden.
Internet komt op mijn kamer binnen en daarachter staat een draadloze router in m'n zus haar kamer. Deze draadloze router is weer in gebruik om een computer op zolder van internet te voorzien. Kan ik nu de NDS dongle kopen en daarmee, via de draadloze router bij m'n zus, online met de Wii? Zo ja, moet je daar nog wat speciaals voor doen? Ben een n00b hierin, alvast dank
Je kunt gewoon direct connecten met die draadloze routerquote:Op donderdag 7 december 2006 22:19 schreef Legendkiller het volgende:
Even een vraagje om online te komen, kon het antwoord zo snel niet vinden.
Internet komt op mijn kamer binnen en daarachter staat een draadloze router in m'n zus haar kamer. Deze draadloze router is weer in gebruik om een computer op zolder van internet te voorzien. Kan ik nu de NDS dongle kopen en daarmee, via de draadloze router bij m'n zus, online met de Wii? Zo ja, moet je daar nog wat speciaals voor doen? Ben een n00b hierin, alvast dank
Ik woon er al 28 jaar en ik vind 't nog steeds niet mijn stadje, maar goed.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:17 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
M'n pa woont er dus ik woon er ook half al beschouw ik 't niet als m'n stadje
Maar mocht ik er een Wii kunnen bemachtigen dan stijgt die stad misschien enigzins in aanzien bij mij
Edit: Ik ben er toevallig zaterdag. Ik ben niet zo thuis in (s:'))tilburg maar waar maak ik enigzins kans denk je? Ik ken wel Reeshof en Westermarkt enzo..![]()
Hmpf nee laat maar ik sta 17e bij Dynabyte in Breda en kan dus dankzij Spider misschien een 3e plaats bij E-plaza bemachtigen.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:27 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Ik woon er al 28 jaar en ik vind 't nog steeds niet mijn stadje, maar goed.
De westermarkt was ik woensdag al geweest. Alleen niet bij Dixons, maar ik zou er niet op rekenen daar.
Bij Top1Toys, hadden ze er woensdag al eentje, maar die hadden ze al aan iemand op een pre-order lijst gegeven. Hun lijst zat op 21 mensen...![]()
In de Reeshof zit alleen een Bart Smit, maar die hadden vandaag nog geen voorraad en een pre-order lijst, die ook vrij fors was.
Geloof dat de V&D in de stad er nog wat kreeg, maar pas volgende week. De FRS zal zaterdag ook wel zonder zitten. Dixons, Dynabyte en Van Leest geef ik je weinig kans.
Ik had een pre-order bij Foregames en daar was nog een enorm lekker meisje (die schijnbaar eerder bij Foregames had gemeld alles te willen doen om vanavond nog een Wii te krijgen,:9~ ) die er 1 voor morgenvroeg had geregeld bij Dynabyte.
Onze beide pre-orders zijn opgezegd, maar waren allebei voor de 2e lichting van volgende week.
Misschien dat je daar nog wel voor kunt reserveren en dat je vader die dan kan ophalen?
Nog noooooit van gehoord sorry.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:17 schreef s0ul het volgende:
[..]
Ternaard en zeg niet dat je het niet kent want dat zijn LEUGENS !![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:28 schreef s0ul het volgende:
Nintendo heeft eindelijk door dat er wat moet gebeuren met hun sterrencatalogus op hun site. Voor de mensen die het nog niet weten volgt hier een korte uitleg. Op het moment dat je games, een console of handheld koopt van Nintendo dan word je beloond met een waardecoupon die een aantal sterren waard is. Door genoeg sterren te sparen kun je ze uiteindelijk weer verzilveren voor leuke prijzen in de sterrencatalogus op de Nintendo site. Nu zat het probleem hem alleen de laatste tijd in het ontbreken van de leuke prijzen.
Nu zijn ze met de komst van de Wii van plan om de catalogus nieuw leven in te blazen. Je sterren zal je straks ook kunnen inwisselen voor Wii Points! Kijk, daar hebben we tenminste wat aan, want met die Wii Points kun je namelijk klassieke games downloaden via de Virtual Console op de Nintendo Wii.
wii.nzone.nl
Kort: Misschien binnenkort krijg je van je punten Wii points
En dan ga ik nu slapen8 uren na school is geen pretje
![]()
You're welcome..quote:Op donderdag 7 december 2006 22:32 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Hmpf nee laat maar ik sta 17e bij Dynabyte in Breda en kan dus dankzij Spider misschien een 3e plaats bij E-plaza bemachtigen.
Al kan ik het wellicht toch niet laten zaterdag ff Tilburg af te speuren![]()
iig bedankt voor je reply
@ s0ul; dat zou geweldig nieuws zijn al zal Nintendo dan wel flink wat inkomsten mislopen denk ik.
Maar goed, like wii care![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:49 schreef Extraordinaire het volgende:
De TT geldt tot nu toe wel voor alle mensen met een Wii alhier
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
En hij klopt nog ook
Ben nu al verslaafd aan Zelda![]()
Kut, typte verkeerd emailadres in mn profiel dus moest nieuwe aanmakenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:44 schreef Phonebone het volgende:
[..]
You're welcome..
Trouwens, ik was 't Wagner Plein in Noord ook nog vergeten. Daar zit een FRS en een Bart Smit.
Zou je ook nog kunnen kijken. Misschien Videotheken, maar de MovieMax had niks in ieder geval.
Hoop dat je er 1 kan vinden. Ik ga nu de mijne uitpakken.
Was ik nog niet eens aan toe te komen.![]()
Ik kreeg een Dixons tasjequote:Op donderdag 7 december 2006 23:40 schreef Nudie het volgende:
Zo hier nog even wat sfeer foto's indien geintereseerd
[afbeelding]
Mooie tasjes 8)
[afbeelding]
Begin van een leuke collectie (2e Wii Play = voor n vriend). Let niet op het Xbox geval links![]()
[afbeelding]
Gratis souveniertje uit Japan. Een ingepakte Japanse schaamhaar tussen mn Wii-mote en t plastic in. (wilde gok, ik heb deze Wii Play natuurlijk aan die vriend van me gegeven)
Spaar ze alle 10 !![]()
[afbeelding]
Mijn knight-rider Sony 32V2000 spoiler! Staat erg nice met die meegeleverde standaard + tape.
[afbeelding]
<3 Blauwe LEDs.
man ik hield mn hart vast net. Mn ouders dolenthausiast even een paar potjes bowlen. Helemaal door de dolle want ze bakken er zowaar wat van (je kan 3x ronddraaien, op je hoofdgaan staan en de controller laten vallen en je gooit nog een strike) maar mn pa, grote klungelige boer die springt zowat bij elke worp naar voren en voelt zich genoodzaakt om bijnnaaaaa mn nieuwe LCD schermpje àlà veels-te-vee-geld te aaien. En ik denk alleen maar aan wiihaveaproblem.com en wiidamage.com in mn achterhoofd
![]()
Dus ik constant tetteren:
RUSTIG AAN DOEN OUWE GEK!
Heerlijk. Wat een geweldig ding.
Goes? (H)quote:Op donderdag 7 december 2006 23:00 schreef Piles het volgende:
Misschien heb ik morgen nog optie op een 2e Wii. Ik sta 6e bij FRS Goes, maar heb m vandaag al bij Eplaza mogen ophalen
Dus mocht er iemand uit omgeving Goes nog interesse hebben, dan wil ik m best vasthouden voor diegene
Nee, maar die is volgens mij wel goed verkrijgbaarquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:01 schreef Hansch het volgende:
[..]
Goes? (H)
ik kom uit zeeuwsch vlaanderen!
Met zelda erbij toevallig?
Dat wisten ze niet, en ook niet wanneer. Dus ik heb geen idee wanneer ze bellen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:15 schreef Hansch het volgende:
Oke dan.
Maar hoeveel kreeg die frs er binnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb een preorder staat ergens anders. Maar als jij morgen een Wii tot je beschikking hebt wil ik de preorder wel overnemenquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:22 schreef Piles het volgende:
Dat wisten ze niet, en ook niet wanneer. Dus ik heb geen idee wanneer ze bellen.
Maandag komen er weer bij de Intertoys in Goes trouwens, dus daar heb je ook wel een kans denk ik
Spijker >> kop. Het eerste wat mijn moeder vroeg toen ik probeerde uit te leggen hoe de Wiimote werkte, was "moet je dan weer die knoppen gaan gebruiken?" Ik ging net een Mii maken voor m'n vader (zodat z'n scores opgeslagen worden in WiiSports), en ze lag alleen daarom al helemaal dubbel. Ik mocht zelfs een Wii voor haar zelf makenquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:00 schreef Nudie het volgende:
En als je veel mensen wil bereiken moet je ze niet een controller geven met 30 knoppen waar je je wijsvinger, ringvinger, middelvinger tot aan je pink individueel moet gebruiken. Wij zijn eraan gewent/mee opgegroeid maar mn ouders spugen zo iets uit. Maar die Wii-mote is gewoon zo heerljik. Ook die menu's wat een gemak.
Mijne komt uit de Eplaza op Zuidpleinquote:Op donderdag 7 december 2006 21:04 schreef Floeperdepoep het volgende:
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Nee niks binnen of alles al verkocht, en levering ''waarschijnlijk woensdag'' of over 2 weken kwamen langs.
Ik blijf het gewoon nog even spammen: De FRS in Spijkenisse en Hellevoetsluis beginnen morgen pas met de verkoop van de Wiis. Deze winkels doen niet aan preorders.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:20 schreef Floeperdepoep het volgende:
Dan zijn we hier in Breda dus gewoon hard genaait blijkbaar![]()
Ik ben nog niet zwaar overtuigd maar goed, zonder comp. kabel op een LCD scherm tja wat wil je dan.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:14 schreef Chanty87 het volgende:
Op onze tv zie ik ook geen kartelrandjes ofzo, gewoon anti-aliasing.
Play is een spel van 10,- en dan is het best de moeite waard.quote:
Jazeker! De vriendin van een vriend van me gaat morgen waarschijnlijk op zoek naar een Wii in Goes. Die houdt zich bij deze dus warm aanbevolenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:00 schreef Piles het volgende:
Misschien heb ik morgen nog optie op een 2e Wii. Ik sta 6e bij FRS Goes, maar heb m vandaag al bij Eplaza mogen ophalen
Dus mocht er iemand uit omgeving Goes nog interesse hebben, dan wil ik m best vasthouden voor diegene
quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:23 schreef McGilles het volgende:
Net even 3,5 uur zelda zitten spelenEcht een topspel!!!
Speelt heerlijk weg, wel een beetje wennen als je voor het eerst gaat vechten maar op gegeven moment heb je echt de 'feeling' en dan loop je rond alsof je nooit anders heb gedaan!
Ben benieuwd naar hoe het verder gaat, ben nu bij:Daar ben ik net gestopt. En dat al binnen iets meer dan 2 uur. Voor mijn doen doe ik het nog rustig aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LCD tv'squote:Op vrijdag 8 december 2006 00:28 schreef FJD het volgende:
Ik ben nog niet zwaar overtuigd maar goed, zonder comp. kabel op een LCD scherm tja wat wil je dan.
Good luck..quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:06 schreef Hansch het volgende:
Ik ga morgen nog een waarschijnlijk kansloze poging doen om er een te bemachtigen.
Helaas, ze beginnen morgen dus niet met de verkoop, ze hebben donderdagochtend alles al verkocht. Spijk had er trouwens maar 2 gehad, en hellevoet 3.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:28 schreef FJD het volgende:
Ik blijf het gewoon nog even spammen: De FRS in Spijkenisse en Hellevoetsluis beginnen morgen pas met de verkoop van de Wiis. Deze winkels doen niet aan preorders.
Van zyztem.nl?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik wil bericht over de bestelstatus van mijn Wii.
Ja ik zit ook al vastquote:Op vrijdag 8 december 2006 07:25 schreef Anthraxx het volgende:
Gisteren even een stukje Zelda geprobeerd maar daar moest ik toch even aan wennen. Het begin is best wel chaotisch vond ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
vet! Sterren voor VC gamesquote:By connecting your Wii Shopping Channel account to your Nintendo of Europe-website membership, you'll soon be able to take advantage of some very useful things. Not only will you be able to buy Wii Points in the starcatalogue, you'll also recieve extra stars for your Virtual Console-games if you fill a short enquiry.
Mediamarkt V&D maakt je een goede kansquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:06 schreef Sokpop het volgende:
Sorry, maar jullie zullen begrijpen dat mijn vraag enige urgentie heeft. Sorry voor twee keer ongeveer hetzelfde bericht in korte tijd:
Zijn er nog winkels in Utrecjt die geen pre-orders hebben aangenomen en die m ook nog niet verkocht hebben?
Ik hoop zoooo op antwoord!
alleen de MM heeft ze nog, maar dan mag je nu wel gaan om in de rij te liggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:03 schreef Schiplui het volgende:
Ik ga zo naar Rijswijk om een Wii te scoren!!
Hoop dat het lukt
Het is echt gekkenhuis.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:07 schreef TimoBasso het volgende:
Ik zit nog te twijfelen.. naar welke winkel ik zal gaan voor Games and stuff,het zal over al wel een gekkenhuis zijn..
Talking about real life strategie
Same here.. suc6quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:10 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het is echt gekkenhuis.
ik ga op tijd heen![]()
Van het zelfdequote:
Ja hoor zeker gisteren nogquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:33 schreef TimoBasso het volgende:
Pfff morgen rond 11:00 .. heb ik hem eindelijk!
morgen vroeg Games en Accessoires hunt
Is de Nunchuk controller wel goed leverbaar?
*Timo blijft heel de nacht wakker,ik zou toch geen oog dicht kunnen doen
Mooi,dan ga ik dadelijk als eerste naar de plaatselijke intertoys..quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:19 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ja hoor zeker gisteren nogbij de intertoys in bergen NH
Heb nu een nunchuk + wii play en een clasic controler (was wel iets van 80 euro ! damm wat is die controler set duur zeg (60 euro voor een remote en nunchuk)
Maar de wii waren daar wel uitverkocht....
Jij hebt toch madden al of niet?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:23 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Mooi,dan ga ik dadelijk als eerste naar de plaatselijke intertoys..![]()
(takke weer trouwens)
Die "pobeer" ik over een uurtje te score'n.. lijkt me echt machtig die game,vooral met de Wii Controls..quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:27 schreef depax het volgende:
[..]
Jij hebt toch madden al of niet?
Is het wat ik ben er aan het denken namelijk.
Trouwens iedereen success vandaag met de jacht.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:34 schreef depax het volgende:
[..]
Ja ik zit ook al vastIk heb hiervoor al een walkkthrough gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik krijg mijn mii al 2 dagen niet gelijkendquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:43 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwjah, Wiiplay is vaag![]()
Gisteren even Mii's gemaakt van me pa en van mij![]()
Bij mij stottert ie allen als ik er net te ver vanaf zit (volgens mij ook als ik er te scheef voorzit).quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:01 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwjah, er valt mij 'e'en ding op. De muisaanwijzer in het Wii menu, die stottert een beetje (lage frame rate als het ware bij dat ding) terwijl de muisaanwijzer in bijvoorbeel Rayman het perfect doetWeet iemand hoe dat komt
![]()
Ik hoop dat je er nog een kunt krijgenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:03 schreef gebakken-koekje het volgende:
* gebakken-koekje wil ook wel een wii![]()
![]()
Zie mn kansen niet erg groot in met al die verhalen die ik hoor maar ik ga toch hier en daar es even snuffelen straks, denk aan mij![]()
![]()
Ik zit ongveer 3 meter van me TV af, eerder meer dan drie, dan minder, maar ik vind het gewooin vreemd, omdat tie bij Rayman wel een soepelemuisaanwijzer heeftquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij stottert ie allen als ik er net te ver vanaf zit (volgens mij ook als ik er te scheef voorzit).
Dixons heeft alleen maar preordersquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:09 schreef fr3d het volgende:
ik ga em zo gewoon ophalen, geen stress
Probeer eens dixon , bs en speelgoedland in Hoogvliet
same here schaam..quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:57 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor al een walkkthrough gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu net bij de forest temple aangekomen.. ben ff gestopt moet rustig aangoed met mijn arm (tennis arm) dus..... maar gaaf is het wel!
Die wil ik ook nog eenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:06 schreef linebear het volgende:
Kan niet wachten tot ik er een hebTot die tijd maar mij Wii muts opzetten
Dat is wel raarquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zit ongveer 3 meter van me TV af, eerder meer dan drie, dan minder, maar ik vind het gewooin vreemd, omdat tie bij Rayman wel een soepelemuisaanwijzer heeft![]()
Jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb je ook een normale controler voor de wii ?
Hoe ziet die er eigenlijk uit ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:15 schreef realbase het volgende:
ja
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:14 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
same here schaam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu net bij de forest temple aangekomen.. ben ff gestopt moet rustig aangoed met mijn arm (tennis arm) dus..... maar gaaf is het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Klopt anders was ik ook al gebeld (stond 5de op de lijst.) tevens hadden we uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de bart smit niets naar de winkelszou sturen maar alles via het internet ging verdelen eerst en de e-plazas.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:11 schreef gebakken-koekje het volgende:
bs als in bartsmit kreeg toch helemaal geen lading al?
Ik heb er nog niet echt mee gespeeld maar vind hem niet echt zo goed als bv de gamecube controler maar is wel beter dan de prut controler van de PS2quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Normale controle ziet er ook kut uit
Wat een flikkers zegquote:Op vrijdag 8 december 2006 04:39 schreef mara25 het volgende:
Helaas, ze beginnen morgen dus niet met de verkoop, ze hebben donderdagochtend alles al verkocht. Spijk had er trouwens maar 2 gehad, en hellevoet 3.
Ik ben al 2 dagen aan het Wii'enquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat een flikkers zegHeb ze gister nog gebeld en toen zeiden ze dat ze ze nog niet binnen hadden gekregen en ze pas morgen zouden krijgen
![]()
Naja, ik heb er iig eenen ik heb nu spierpijn in m'n ellebogen
Rayman word geen miskoopquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:36 schreef deGVR het volgende:
Straks nog even Wii Play, 2e Nunchuck en Rayman halen...
Dan heb ik voorlopig wel weer genoeg geld uitgegeven...
Wii play heb ik al zoals eerder gezegd, en die 2e nunchuck ga ik ook vandaag halen. Rayman lijkt me ook wel cool alleen wil ik eigenlijk eerst gewoon Zelda doen, als ik nu een spel bijhaal moet ik verdelenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:36 schreef deGVR het volgende:
Straks nog even Wii Play, 2e Nunchuck en Rayman halen...
Dan heb ik voorlopig wel weer genoeg geld uitgegeven...
Rot opquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:44 schreef FJD het volgende:
Ik zou je bjna die van mij geven maar goed![]()
We kunnen ook allemaal bij leggen om BMH een Marktplaats Wii te laten kopen. 20 man die 5,- in leggen en de kans is groot dat ie er eentje kan halen
Ja.. En dan zit je in Duitsland. En dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:46 schreef linebear het volgende:
Maar vanuit Enschede kan je toch zo over de grens wippen !?
Weten wij wat duitse winkels die ik kan bellen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:50 schreef linebear het volgende:
daar schijnen ze toch zo makkelijk verkrijgbaar te zijn
Mario bros is niet de platform game waar jij aan denkt. Dat is super mario bros. Mario Bros is een deathmatch game die ook in Super Mario bros 3 verwerkt zit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:55 schreef Pronk het volgende:
Ik heb net eventjes Wii Play en een 2000 Points card gescoord. Nu lekker de hele dag gamen.
1 vraagje, heeft iemand de Virtual Console game "Mario Bros" van de NES al gedownload.
Ik denk (hoop) dat het de versie van Mario Bros is die vroeger samen met Duckhunt op een cardridge zat. Maar het screenshot in de Wii Shop laat een andere (eerdere) Mario versie zien. Kan iemand me vertellen welke versie het precies is?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:34 schreef depax het volgende:
[..]
Ja ik zit ook al vastn00b.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Ja, maar duuhquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:01 schreef Neverstop het volgende:
Sta ik vannochtend om 9.00 voor de FRS, met nog 2 andere gasten. Dus ik denk: "Nou dat ging makkelijk, heb zometeen een Wii".
9.30 komt er iemand met de sleutel om de deur open te maken:
"Jullie komen toch niet allemaal voor de Wii he?"
"Jawel"
"Gisteren was de launch, we hebben ze allemaal verkocht."
Ik dacht dat ie een grapje maakte. Maar die zijn dus ook doodleuk gisteren al verkocht.
Mijn broertje was gisteren bij de MM, zag ie nog 1 Wii liggen. Loopt ie eerst naar Zelda toe om die te pakken Komt er een vrouw aan en kaapt ie net de laatste Wii meequote:Op vrijdag 8 december 2006 10:01 schreef Neverstop het volgende:
Sta ik vannochtend om 9.00 voor de FRS, met nog 2 andere gasten. Dus ik denk: "Nou dat ging makkelijk, heb zometeen een Wii".
"Jawel"
Ik dacht dat ie een grapje maakte. Maar die zijn dus ook doodleuk gisteren al verkocht.
klopt. Maar dat was volgens mij niet de bedoeling. We zijn er gisteren mee bezig geweest, en bij een of anderee update (zoiets, weet het niet meer zeker) stond erbij dat het voor het laatst op 8 december bijgewerkt was - terwijl het gisteren toch echt de zevende was.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:01 schreef Neverstop het volgende:
"Jawel"
Wiiplay is wel ok voor die 5e vind ik, dat pongspel, schieten, tafeltennis en dat spel met die figuurtjes vind ik wel ok hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:06 schreef _GdR_ het volgende:
btw.
koop geen wii play.
je kan beter een wiimote halen voor 40 euri dan voor 50+play.
bij mij gaat ie er iig niet meer in. waardeloos.
gister gamen bij mn vriendin. ik neem al mn shit mee. vergeet ik de games
en we hadden dus alleen play.
en dat was echt waardeloos. dat biljarten ging nog maar daar blijft het dan ook bij.
Bij tennis loont het zich ook om echt de houdingen aan te nemen, je moet van tevoren weten of je een backhand doet of een forehand, en wat ook van belang is is om te wachten tot de bal net voor je racket komt, als je dan slaat gaat ie lekker hard en strak.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:08 schreef deGVR het volgende:
Inderdaad...
Mijn vrouw kreeg het zelf al voor elkaar om die ballen een enorme sidespin mee te geven, waardoor ze bij de eerste stuit helemaal de andere kant op vlogen...
Hoe? Ze begreep het zelf ook niet...
komt niet in de buurt van sports.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:08 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wiiplay is wel ok voor die 5e vind ik, dat pongspel, schieten, tafeltennis en dat spel met die figuurtjes vind ik wel ok hoor.
Nee maar dat is appels met peren vergelijken, 5e tov 40e.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:12 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
komt niet in de buurt van sports.
btw iemand al geprobeerd om dat youtube grapje te doen met bowling? 91pin strike. Bij mij flikert de bal er alverwege af namelijk... :|
DAT meen je nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:01 schreef Neverstop het volgende:
"Jawel"
EDIT: Nu ik de review scores zie op gamespot (van de Wii titels, waarom gooien ze iig godsnaam reviews van de virtual console online?), zit ik te twijfelen of ik er uberhaupt wel 1 wil hebben..
Ik vind biljart en airhockey coolquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:06 schreef _GdR_ het volgende:
btw.
koop geen wii play.
je kan beter een wiimote halen voor 40 euri dan voor 50+play.
bij mij gaat ie er iig niet meer in. waardeloos.
gister gamen bij mn vriendin. ik neem al mn shit mee. vergeet ik de games
en we hadden dus alleen play.
en dat was echt waardeloos. dat biljarten ging nog maar daar blijft het dan ook bij.
Serieus?!? Ik vind m er ubergeil uitzien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Normale controle ziet er ook kut uit
Ik ben er al een tijdje in de Wii topics en was er ook al weleens in de 360 topicsquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Het valt me op dat we hier ineens allemaal nieuwe 'gezichten' hebben, de meeste posters hier ken ik niet![]()
Ik vind het prachtig dat het ding zo populair is. Ook onder de niet gamers.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:15 schreef McGilles het volgende:
Ik geloofde niet echt dat de Wii zo moeilijk te krijgen was, anders had ik er wel 5 besteld oid om hier te verdelen onder de fokkertjes...
OK, big brother is watching u dusquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:15 schreef _Supreme het volgende:
We volgen de topics wel, maar we posten niet
Ik snap niet wat mensen zo kut vinden aan Wii-play! Ik vind die duckhunt echt cool om te doen, snel reactievermogen vereist! Ook die 2e game dat je look-alikes of jezelf moet vinden is leuk verzonnen en cool om te doen, zeker als je lekker gaat krijg je op het einde echt moeilijke opgaven! Die air-hockey is ook grappig, echt lachen! Vissen is ook strak, zit je allebei echt te azen op zo'n grote vis, hapt ineens zo'n kleintje in je aas, weg kansquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind biljart en airhockey cool. Tanks en koe rijden eigenlijk ook wel
.
Ow en Duchunt is natuurlijk pure nostalgie
Daar was ik dus al bang voor, best jammer eigenlijk, misschien dat het spel later nog wordt toegevoegd. Dan ga ik Sonic nu maar downloaden!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Mario bros is niet de platform game waar jij aan denkt. Dat is super mario bros. Mario Bros is een deathmatch game die ook in Super Mario bros 3 verwerkt zit.
Mn moeder vertelde gisteren dat een kennis haar vertelde over een apparaat waarmee je kan sporten via de TV.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig dat het ding zo populair is. Ook onder de niet gamers.
Dat vroeg ik mij dus ook al de hele tijd af.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Het valt me op dat we hier ineens allemaal nieuwe 'gezichten' hebben, de meeste posters hier ken ik niet![]()
Idd. Enigste wat ik minder vind is dat de controls een beetje laggier zijn dan Wiisports.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:17 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen zo kut vinden aan Wii-play! Ik vind die duckhunt echt cool om te doen, snel reactievermogen vereist! Ook die 2e game dat je look-alikes of jezelf moet vinden is leuk verzonnen en cool om te doen, zeker als je lekker gaat krijg je op het einde echt moeilijke opgaven! Die air-hockey is ook grappig, echt lachen! Vissen is ook strak, zit je allebei echt te azen op zo'n grote vis, hapt ineens zo'n kleintje in je aas, weg kans![]()
Kijk dat moet je hebben. Een beetje buzz marketing.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Mn moeder vertelde gisteren dat een kennis haar vertelde over een apparaat waarmee je kan sporten via de TV.De mond op mond reclame begint nu al op gang te komen
![]()
Ze zei dat ze het apart vond dat er nu allemaal spelcomputers komen die zo apart zijn (ze doelde ook op de DS die ze ook heeft), niet wetende dat het allemaal van Nintendo is![]()
Ik heb trouwens nog geen reclame gezien van de Wii![]()
ik alleen die suffe reclame van... weet u wat dit is ?! De afstandbediening...quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog geen reclame gezien van de Wii![]()
Wij zijn het elite groepje. Internetgrenzen dicht voor de immigrantenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus ook al de hele tijd af.![]()
Ik heb er van gehoord maar volgens mij komt die er niet vaak op, Nintendo Nederland leert het nooit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:21 schreef linebear het volgende:
[..]
ik alleen die suffe reclame van... weet u wat dit is ?! De afstandbediening...
Geen allochtonen in dit topic.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:21 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wij zijn het elite groepje. Internetgrenzen dicht voor de immigranten![]()
Toch is het niet slim van een bedrijf om potentiele extra vraag niet te pakken. Hij moet gehyped worden, kijk naar Sony en hun hypemachines. 'Toystory graphics for the win on PS2', ' De cell is meer dan een processor, het is een processor die denkt, de afwas doet en de otto aan de straat doet'...en de mensen trappen erinquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:23 schreef linebear het volgende:
ze hebben het ook niet echt nodig he...
Gast, die topics gaan zo hard. Al zou ik hier frequent willen posten, en dat wil ik best, ik loop toch altijd achter de feiten aan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |