Media markt zei hier dat ze er morgen 25 hebben, maar ze verwachten om 5 uur 's ochtends de eerste mensen al voor de deur. En ze gaan om 10 uur open.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:05 schreef Wessiej het volgende:
WTF, ik heb bij een bepaalde winkel in een bepaalde stad ontdekt dat ze morgen ochtend nog 2 wii's hebben.
Dan zit ik wel op school, maar even kijken hoe ik dat oplos.
Heb nu namelijk 30 euro al!
Waar is hier?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:08 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Media markt zei hier dat ze er morgen 25 hebben, maar ze verwachten om 5 uur 's ochtends de eerste mensen al voor de deur. En ze gaan om 10 uur open.
Utrecht zowiezo.quote:
De mijne komt gewoon uit Rotterdam hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 21:04 schreef Floeperdepoep het volgende:
In wat voor boerengat wonen jullie allemaal dat jullie zonder pre-order aan een Wii komen
Op onze tv zie ik ook geen kartelrandjes ofzo, gewoon anti-aliasing.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:08 schreef torn_Machina het volgende:
Wat een gezeur zeg dat Zelda er niet uit ziet zonder component/RGB kabels. Op mijn tv ziet het er gewoon rete strak uit. NIks niet wazig of pixelige hoekjes.Ik zit nog steeds aan het begin, moest net even wat anders doen.
![]()
bastardquote:Op donderdag 7 december 2006 21:16 schreef SureZal het volgende:
Ik heb em ooooookmaar ik zit @$%#^op werk en kan pas over een uur spelen :/
(maaaaar ik heb em)
Na alle verhalen over composite/component had ik het ergste verwacht en het ziet er idd nog best leuk uitquote:Op donderdag 7 december 2006 21:08 schreef torn_Machina het volgende:
Wat een gezeur zeg dat Zelda er niet uit ziet zonder component/RGB kabels. Op mijn tv ziet het er gewoon rete strak uit. NIks niet wazig of pixelige hoekjes.Ik zit nog steeds aan het begin, moest net even wat anders doen.
![]()
Dan zijn we hier in Breda dus gewoon hard genaait blijkbaarquote:Op donderdag 7 december 2006 21:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
De mijne komt gewoon uit Rotterdam hoor
Voor 30 euro krijg je nèt geen Wii mee neequote:Op donderdag 7 december 2006 21:19 schreef Wessiej het volgende:
Zo kut hé, de enige winkel die wat krijgt heeft ze morgen precies in mijn tussenuur.
2 stuks, als ik er voor de opening sta heb ik er 1.
Alleen heb ik nu 30 euro, maar dinsdag pas een stuk meer.
Beter kan ik het lenen voor morgen ochtend!
Alleen een nunchuckquote:Op donderdag 7 december 2006 21:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voor 30 euro krijg je nèt geen Wii mee nee![]()
Welke toko in Den Haag dan...?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:19 schreef Wessiej het volgende:
Zo kut hé, de enige winkel die wat krijgt heeft ze morgen precies in mijn tussenuur.
2 stuks, als ik er voor de opening sta heb ik er 1.
Alleen heb ik nu 30 euro, maar dinsdag pas een stuk meer.
Beter kan ik het lenen voor morgen ochtend!
Nope.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef WjeroneW het volgende:
Even van het onderwerp af, is Zelda ook een multyplayergame?
domme vraag, maar toch..
Ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef Wessiej het volgende:
Maarja bitches, waarschijnlijk mag ik wat lenen zodat ik genoeg heb, hoop het, dan is een van die 2 wii's voor mij.
Ik wil je ook wel 1 euro lenen, met 12% woekerrente.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef Wessiej het volgende:
Maarja bitches, waarschijnlijk mag ik wat lenen zodat ik genoeg heb, hoop het, dan is een van die 2 wii's voor mij.
Waar waar waar waar waarquote:Op donderdag 7 december 2006 21:24 schreef Wessiej het volgende:
Leugens, geef het adres nou maar!quote:Op donderdag 7 december 2006 21:34 schreef Wessiej het volgende:
Lukt wel lukt wel, morgen zit ik te wii-en
Ja, met je eigen Wii(tje)quote:Op donderdag 7 december 2006 21:34 schreef Wessiej het volgende:
Lukt wel lukt wel, morgen zit ik te wii-en
Studio 22 in Hilversumquote:Op donderdag 7 december 2006 21:37 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Leugens, geef het adres nou maar!![]()
Heb in die studio nog gestaan met het Wii Promoteamquote:
Had niet anders verwacht...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen is tot nu toe overtuigd van Wii Sports
Kutzooi en nu staatie er al niet meer op.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef CyberTijn het volgende:
Gisteren besteld bij chear.nl, vandaag verstuurd, morgen in huis.![]()
Fuck pre-orders!![]()
![]()
Ik had de laatste gisteravondquote:Op donderdag 7 december 2006 21:59 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Kutzooi en nu staatie er al niet meer op.
Zijn er nog meer van die nauwelijks bekende webshops?![]()
me too. Zag vandaag op stage er tussen staan. binne 5 minuten besteld en hij was meteen weer offline.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef CyberTijn het volgende:
Gisteren besteld bij chear.nl, vandaag verstuurd, morgen in huis.![]()
Fuck pre-orders!![]()
![]()
Ik denk dat je nergens meer eerste lichting Wii's kan bemachtigen, behalve als je gaat ellebogen bij de MMquote:Op donderdag 7 december 2006 21:59 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Kutzooi en nu staatie er al niet meer op.
Zijn er nog meer van die nauwelijks bekende webshops?![]()
I'm gonna sue you!quote:Op donderdag 7 december 2006 22:10 schreef s0ul het volgende:
[afbeelding]
voor als ik men wii morgen middag niet krijg ga ik die 's avonds wel op pad
das beter dan wat Samir A had![]()
Tilburg. 'gat' valt wel mee dus...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:04 schreef Floeperdepoep het volgende:
In wat voor boerengat wonen jullie allemaal dat jullie zonder pre-order aan een Wii komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |