Spijker >> kop. Het eerste wat mijn moeder vroeg toen ik probeerde uit te leggen hoe de Wiimote werkte, was "moet je dan weer die knoppen gaan gebruiken?" Ik ging net een Mii maken voor m'n vader (zodat z'n scores opgeslagen worden in WiiSports), en ze lag alleen daarom al helemaal dubbel. Ik mocht zelfs een Wii voor haar zelf makenquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:00 schreef Nudie het volgende:
En als je veel mensen wil bereiken moet je ze niet een controller geven met 30 knoppen waar je je wijsvinger, ringvinger, middelvinger tot aan je pink individueel moet gebruiken. Wij zijn eraan gewent/mee opgegroeid maar mn ouders spugen zo iets uit. Maar die Wii-mote is gewoon zo heerljik. Ook die menu's wat een gemak.
Mijne komt uit de Eplaza op Zuidpleinquote:Op donderdag 7 december 2006 21:04 schreef Floeperdepoep het volgende:
In wat voor boerengat wonen jullie allemaal dat jullie zonder pre-order aan een Wii komen
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Nee niks binnen of alles al verkocht, en levering ''waarschijnlijk woensdag'' of over 2 weken kwamen langs.
Ik blijf het gewoon nog even spammen: De FRS in Spijkenisse en Hellevoetsluis beginnen morgen pas met de verkoop van de Wiis. Deze winkels doen niet aan preorders.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:20 schreef Floeperdepoep het volgende:
Dan zijn we hier in Breda dus gewoon hard genaait blijkbaar![]()
Ik ben nog niet zwaar overtuigd maar goed, zonder comp. kabel op een LCD scherm tja wat wil je dan.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:14 schreef Chanty87 het volgende:
Op onze tv zie ik ook geen kartelrandjes ofzo, gewoon anti-aliasing.
Play is een spel van 10,- en dan is het best de moeite waard.quote:
Jazeker! De vriendin van een vriend van me gaat morgen waarschijnlijk op zoek naar een Wii in Goes. Die houdt zich bij deze dus warm aanbevolenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:00 schreef Piles het volgende:
Misschien heb ik morgen nog optie op een 2e Wii. Ik sta 6e bij FRS Goes, maar heb m vandaag al bij Eplaza mogen ophalen
Dus mocht er iemand uit omgeving Goes nog interesse hebben, dan wil ik m best vasthouden voor diegene
quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:23 schreef McGilles het volgende:
Net even 3,5 uur zelda zitten spelenEcht een topspel!!!
Speelt heerlijk weg, wel een beetje wennen als je voor het eerst gaat vechten maar op gegeven moment heb je echt de 'feeling' en dan loop je rond alsof je nooit anders heb gedaan!
Ben benieuwd naar hoe het verder gaat, ben nu bij:Daar ben ik net gestopt. En dat al binnen iets meer dan 2 uur. Voor mijn doen doe ik het nog rustig aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LCD tv'squote:Op vrijdag 8 december 2006 00:28 schreef FJD het volgende:
Ik ben nog niet zwaar overtuigd maar goed, zonder comp. kabel op een LCD scherm tja wat wil je dan.
Good luck..quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:06 schreef Hansch het volgende:
Ik ga morgen nog een waarschijnlijk kansloze poging doen om er een te bemachtigen.
Helaas, ze beginnen morgen dus niet met de verkoop, ze hebben donderdagochtend alles al verkocht. Spijk had er trouwens maar 2 gehad, en hellevoet 3.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:28 schreef FJD het volgende:
Ik blijf het gewoon nog even spammen: De FRS in Spijkenisse en Hellevoetsluis beginnen morgen pas met de verkoop van de Wiis. Deze winkels doen niet aan preorders.
Van zyztem.nl?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik wil bericht over de bestelstatus van mijn Wii.
Ja ik zit ook al vastquote:Op vrijdag 8 december 2006 07:25 schreef Anthraxx het volgende:
Gisteren even een stukje Zelda geprobeerd maar daar moest ik toch even aan wennen. Het begin is best wel chaotisch vond ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
vet! Sterren voor VC gamesquote:By connecting your Wii Shopping Channel account to your Nintendo of Europe-website membership, you'll soon be able to take advantage of some very useful things. Not only will you be able to buy Wii Points in the starcatalogue, you'll also recieve extra stars for your Virtual Console-games if you fill a short enquiry.
Mediamarkt V&D maakt je een goede kansquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:06 schreef Sokpop het volgende:
Sorry, maar jullie zullen begrijpen dat mijn vraag enige urgentie heeft. Sorry voor twee keer ongeveer hetzelfde bericht in korte tijd:
Zijn er nog winkels in Utrecjt die geen pre-orders hebben aangenomen en die m ook nog niet verkocht hebben?
Ik hoop zoooo op antwoord!
alleen de MM heeft ze nog, maar dan mag je nu wel gaan om in de rij te liggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:03 schreef Schiplui het volgende:
Ik ga zo naar Rijswijk om een Wii te scoren!!
Hoop dat het lukt
Het is echt gekkenhuis.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:07 schreef TimoBasso het volgende:
Ik zit nog te twijfelen.. naar welke winkel ik zal gaan voor Games and stuff,het zal over al wel een gekkenhuis zijn..
Talking about real life strategie
Same here.. suc6quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:10 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het is echt gekkenhuis.
ik ga op tijd heen![]()
Van het zelfdequote:
Ja hoor zeker gisteren nogquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:33 schreef TimoBasso het volgende:
Pfff morgen rond 11:00 .. heb ik hem eindelijk!
morgen vroeg Games en Accessoires hunt
Is de Nunchuk controller wel goed leverbaar?
*Timo blijft heel de nacht wakker,ik zou toch geen oog dicht kunnen doen
Mooi,dan ga ik dadelijk als eerste naar de plaatselijke intertoys..quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:19 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ja hoor zeker gisteren nogbij de intertoys in bergen NH
Heb nu een nunchuk + wii play en een clasic controler (was wel iets van 80 euro ! damm wat is die controler set duur zeg (60 euro voor een remote en nunchuk)
Maar de wii waren daar wel uitverkocht....
Jij hebt toch madden al of niet?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:23 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Mooi,dan ga ik dadelijk als eerste naar de plaatselijke intertoys..![]()
(takke weer trouwens)
Die "pobeer" ik over een uurtje te score'n.. lijkt me echt machtig die game,vooral met de Wii Controls..quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:27 schreef depax het volgende:
[..]
Jij hebt toch madden al of niet?
Is het wat ik ben er aan het denken namelijk.
Trouwens iedereen success vandaag met de jacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |