abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:03:38 #251
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44242781
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:01 schreef Neverstop het volgende:
Sta ik vannochtend om 9.00 voor de FRS, met nog 2 andere gasten. Dus ik denk: "Nou dat ging makkelijk, heb zometeen een Wii".
9.30 komt er iemand met de sleutel om de deur open te maken:
"Jullie komen toch niet allemaal voor de Wii he?"
"Jawel"
"Gisteren was de launch, we hebben ze allemaal verkocht."

Ik dacht dat ie een grapje maakte . Maar die zijn dus ook doodleuk gisteren al verkocht.
Ja, maar duuh
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_44242802
dat zuigt zeg
  Redactie Games vrijdag 8 december 2006 @ 10:04:59 #253
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_44242809
Vannochtend om 9.15 bij de frs, stonden er al 2 nerds vanaf 6 uur
Ze hadden er ook maar 2.
.....Kennedy
pi_44242811
He, die topicnaam is flamebait.

Ik heb fking SPIERPIJN van Wiisports gisteren

Hebben jullie al VC spellen gedownload? Ikzelf heb Sonic the Hedgehog gedownload. Supervet, maar wel aan de dure kant

Ik ben er ook achter gekomen dat het tennissen bij Wiisports echt gesimuleerd wordt; je moet je voorstellen dat wanneer de wiimote rechtop zit dat het 'netje' de platte kant heeft aan die kant. Timing is crusual. Ik zeg dit omdat het lijkt in het begin dat de ballen maar lukraak alle kanten op gaan, maar dat is dus niet zo
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:06:20 #255
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44242839
btw.
koop geen wii play.
je kan beter een wiimote halen voor 40 euri dan voor 50+play.

bij mij gaat ie er iig niet meer in. waardeloos.
gister gamen bij mn vriendin. ik neem al mn shit mee. vergeet ik de games
en we hadden dus alleen play.

en dat was echt waardeloos. dat biljarten ging nog maar daar blijft het dan ook bij.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:06:59 #256
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44242849
Ik ben nu alle schijtdorpjes rond Enschede aan het bellen

Telefoonrekening + 30 xp.
pi_44242860
quote:
Sta ik vannochtend om 9.00 voor de FRS, met nog 2 andere gasten. Dus ik denk: "Nou dat ging makkelijk, heb zometeen een Wii".
"Jawel"

Ik dacht dat ie een grapje maakte . Maar die zijn dus ook doodleuk gisteren al verkocht.
Mijn broertje was gisteren bij de MM, zag ie nog 1 Wii liggen. Loopt ie eerst naar Zelda toe om die te pakken Komt er een vrouw aan en kaapt ie net de laatste Wii mee
pi_44242862
quote:
"Jawel"

klopt. Maar dat was volgens mij niet de bedoeling. We zijn er gisteren mee bezig geweest, en bij een of anderee update (zoiets, weet het niet meer zeker) stond erbij dat het voor het laatst op 8 december bijgewerkt was - terwijl het gisteren toch echt de zevende was.

Mijn mii lijkt echt op mij. Nu snao ik die kiddy versie van de sims ook: simmen met je Mii

Rayman was gisteren nog niet binnen...
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:08:04 #259
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_44242869
Inderdaad...
Mijn vrouw kreeg het zelf al voor elkaar om die ballen een enorme sidespin mee te geven, waardoor ze bij de eerste stuit helemaal de andere kant op vlogen...

Hoe? Ze begreep het zelf ook niet...
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_44242886
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:06 schreef _GdR_ het volgende:
btw.
koop geen wii play.

en dat was echt waardeloos. dat biljarten ging nog maar daar blijft het dan ook bij.
Wiiplay is wel ok voor die 5e vind ik, dat pongspel, schieten, tafeltennis en dat spel met die figuurtjes vind ik wel ok hoor.
pi_44242900
ik heb em mediamarkt alkmaar stonden we met nog stuk of 30 man terwijl ze er 18 hadden. maar woei
pi_44242942
net even met Wehkamp gebeld. Krijg hem binnen een week thuis. Helemaal super
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:11:15 #263
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44242947
Jullie hebben geluk dat de mediamarkts(?) in jullie omgeving niet aan pre-orders deden
pi_44242948
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:08 schreef deGVR het volgende:
Inderdaad...
Mijn vrouw kreeg het zelf al voor elkaar om die ballen een enorme sidespin mee te geven, waardoor ze bij de eerste stuit helemaal de andere kant op vlogen...

Hoe? Ze begreep het zelf ook niet...
Bij tennis loont het zich ook om echt de houdingen aan te nemen, je moet van tevoren weten of je een backhand doet of een forehand, en wat ook van belang is is om te wachten tot de bal net voor je racket komt, als je dan slaat gaat ie lekker hard en strak.

Ik ben er wel achter dat je bij tennis niet van houding kan veranderen net op het laatste moment, dan gaat ie altijd mis. Die polsballen met een vage houding die je dan aanneemt registreert ie niet.

BTW, dat tennissen kan ik wel uren achter mekaar doen
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:12:24 #265
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44242970
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:08 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Wiiplay is wel ok voor die 5e vind ik, dat pongspel, schieten, tafeltennis en dat spel met die figuurtjes vind ik wel ok hoor.
komt niet in de buurt van sports.

btw iemand al geprobeerd om dat youtube grapje te doen met bowling? 91pin strike. Bij mij flikert de bal er alverwege af namelijk... :|
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_44242979
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:12 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

komt niet in de buurt van sports.

btw iemand al geprobeerd om dat youtube grapje te doen met bowling? 91pin strike. Bij mij flikert de bal er alverwege af namelijk... :|
Nee maar dat is appels met peren vergelijken, 5e tov 40e.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:12:54 #267
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_44242980
quote:
"Jawel"

EDIT: Nu ik de review scores zie op gamespot (van de Wii titels, waarom gooien ze iig godsnaam reviews van de virtual console online?), zit ik te twijfelen of ik er uberhaupt wel 1 wil hebben..
DAT meen je niet Dacht die gast echt dat gisteren de launch was Wat een kneus en hoe kut voor jullie .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_44242986
Kan niet geloven dat ik geen Wii heb
Tri State. Tri State. !
pi_44243001
IK OOK NIET
Don't take life too serious or you'll never get out of life.
pi_44243018
Het valt me op dat we hier ineens allemaal nieuwe 'gezichten' hebben, de meeste posters hier ken ik niet
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:15:13 #271
50442 DaMook
pi_44243037
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:06 schreef _GdR_ het volgende:
btw.
koop geen wii play.

Ik vind biljart en airhockey cool . Tanks en koe rijden eigenlijk ook wel .

Ow en Duchunt is natuurlijk pure nostalgie

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
pi_44243039
Ik geloofde niet echt dat de Wii zo moeilijk te krijgen was, anders had ik er wel 5 besteld oid om hier te verdelen onder de fokkertjes...
pi_44243043
We volgen de topics wel, maar we posten niet
Tri State. Tri State. !
pi_44243050
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Normale controle ziet er ook kut uit
Serieus?!? Ik vind m er ubergeil uitzien.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:15:51 #275
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_44243051
Webby heeft ernaast gegrepen bij de MediaMarkt in Utreg. Laatste berichtgeving is dat heel Utreg overspoeld is met mensen die een Wii willen en dat de Wii nergens meer verkrijgbaar is.

In Vianen, bij de enige gamewinkel, waren er 2 gekomen en die waren uiteraard via de pre al uitverkocht.

Iemand nog suggesties voor Webby voor omgeving Hilversum?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:15:57 #276
50442 DaMook
pi_44243055
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Het valt me op dat we hier ineens allemaal nieuwe 'gezichten' hebben, de meeste posters hier ken ik niet
Ik ben er al een tijdje in de Wii topics en was er ook al weleens in de 360 topics .

pi_44243058
Ben ook net naar de stad geweest en ze hadden nergeens meer Wii's

Ik vind het wel heel erg lullig dat ze hem gisteren al gingen verkopen vooral omdat er overal gigantische posters hanger waar toch echt 8 december op staat Ik kon hier altijd gewoon op de release date binnen lopen als de winkel openging en er een meenemen, maar dat heb ik nu natuurlijk gemist omdat ze gisteren al begonnen, vind het heel stom hoor

Zucht, nu 2 weken wachten?
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:16:10 #278
32422 engessa
Who's dirty?
pi_44243062
Blegh. Natuurlijk niet gepreorderd, gisteren moest ik werken en vanmorgen maar vroeg op stap. Resultaat tot nu toe in Groningen:

- Bart Smit Vismarkt: Niets
- Intertoys: Niets
- V&D: Niets
- Dixons: Niets
- Toys'R'Us: Niets
- Bart Smit Heerestraat: Niets
- FRS: Niets

Mediamarkt ging om 10.00 uur open en daar stonden een man of 50 voor de deur, Ned Game en Dim Plus namen al geen preorders meer aan omdat ze de bui al zagen hangen.. geen Wii vandaag dus
pi_44243065
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:15 schreef McGilles het volgende:
Ik geloofde niet echt dat de Wii zo moeilijk te krijgen was, anders had ik er wel 5 besteld oid om hier te verdelen onder de fokkertjes...
Ik vind het prachtig dat het ding zo populair is. Ook onder de niet gamers.
Houd van een lijntje.
pi_44243070
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:15 schreef _Supreme het volgende:
We volgen de topics wel, maar we posten niet
OK, big brother is watching u dus
pi_44243089
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:15 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik vind biljart en airhockey cool . Tanks en koe rijden eigenlijk ook wel .

Ow en Duchunt is natuurlijk pure nostalgie
Ik snap niet wat mensen zo kut vinden aan Wii-play! Ik vind die duckhunt echt cool om te doen, snel reactievermogen vereist! Ook die 2e game dat je look-alikes of jezelf moet vinden is leuk verzonnen en cool om te doen, zeker als je lekker gaat krijg je op het einde echt moeilijke opgaven! Die air-hockey is ook grappig, echt lachen! Vissen is ook strak, zit je allebei echt te azen op zo'n grote vis, hapt ineens zo'n kleintje in je aas, weg kans
pi_44243127
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:57 schreef BMH het volgende:

[..]

Mario bros is niet de platform game waar jij aan denkt. Dat is super mario bros. Mario Bros is een deathmatch game die ook in Super Mario bros 3 verwerkt zit.
Daar was ik dus al bang voor, best jammer eigenlijk, misschien dat het spel later nog wordt toegevoegd. Dan ga ik Sonic nu maar downloaden!
Ja lekker!
pi_44243133
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:16 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig dat het ding zo populair is. Ook onder de niet gamers.
Mn moeder vertelde gisteren dat een kennis haar vertelde over een apparaat waarmee je kan sporten via de TV. De mond op mond reclame begint nu al op gang te komen
Ze zei dat ze het apart vond dat er nu allemaal spelcomputers komen die zo apart zijn (ze doelde ook op de DS die ze ook heeft), niet wetende dat het allemaal van Nintendo is

Ik heb trouwens nog geen reclame gezien van de Wii
pi_44243139
quote:
Dat vroeg ik mij dus ook al de hele tijd af.
pi_44243155
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:17 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik snap niet wat mensen zo kut vinden aan Wii-play! Ik vind die duckhunt echt cool om te doen, snel reactievermogen vereist! Ook die 2e game dat je look-alikes of jezelf moet vinden is leuk verzonnen en cool om te doen, zeker als je lekker gaat krijg je op het einde echt moeilijke opgaven! Die air-hockey is ook grappig, echt lachen! Vissen is ook strak, zit je allebei echt te azen op zo'n grote vis, hapt ineens zo'n kleintje in je aas, weg kans
Idd. Enigste wat ik minder vind is dat de controls een beetje laggier zijn dan Wiisports.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:21:08 #286
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44243172
BMH ik denk dat je nog redelijk kans maakt in duitsland
Hier heb je de winkels van mediamarkt
http://www.mediamarkt.de/marktsuche/nordrheinwestfalen/

ik ga ervan uit dat je de meeste kans maakt in krefeld aangezien essen en duisburg grote steden zijn.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_44243173
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:19 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Mn moeder vertelde gisteren dat een kennis haar vertelde over een apparaat waarmee je kan sporten via de TV. De mond op mond reclame begint nu al op gang te komen
Ze zei dat ze het apart vond dat er nu allemaal spelcomputers komen die zo apart zijn (ze doelde ook op de DS die ze ook heeft), niet wetende dat het allemaal van Nintendo is

Kijk dat moet je hebben. Een beetje buzz marketing.

Heeft bij de DS een tijdje geduurd, maar bij de Wii is het al vanaf dag 1.
Houd van een lijntje.
pi_44243183
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:19 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]
ik alleen die suffe reclame van... weet u wat dit is ?! De afstandbediening...
pi_44243186
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:19 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij dus ook al de hele tijd af.
Wij zijn het elite groepje. Internetgrenzen dicht voor de immigranten
pi_44243193
ik heb me vanmorgen kapot gelachen in de mediamarkt. zal zo ff verhaal vertellen met een filmpje
Dit keer zonder signature
pi_44243197
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:21 schreef linebear het volgende:

[..]

ik alleen die suffe reclame van... weet u wat dit is ?! De afstandbediening...
Ik heb er van gehoord maar volgens mij komt die er niet vaak op, Nintendo Nederland leert het nooit.
pi_44243212
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:21 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Wij zijn het elite groepje. Internetgrenzen dicht voor de immigranten
Geen allochtonen in dit topic.
pi_44243213
ze hebben het ook niet echt nodig he...
pi_44243240
NIemand die al een Wii heeft maar nog een preorder eregens heeft ? ( omg Den Haag )
* realbase Wil zn vrouwtje graag blijmaken ( en wie weet share ik de homemade pr0n movie )
pi_44243255
hoe zet je 3gp om naar avi?
Dit keer zonder signature
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:25:19 #296
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44243263
Waarom proberen jullie het niet in duitsland tis even rijden van uit den haag bijvoorbeeld maar daar maak je veel kans ( de eu wii's worden in de gemaakt als mede de games
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_44243308
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:23 schreef linebear het volgende:
ze hebben het ook niet echt nodig he...
Toch is het niet slim van een bedrijf om potentiele extra vraag niet te pakken. Hij moet gehyped worden, kijk naar Sony en hun hypemachines. 'Toystory graphics for the win on PS2', ' De cell is meer dan een processor, het is een processor die denkt, de afwas doet en de otto aan de straat doet'...en de mensen trappen erin
pi_44243322
quote:
Gast, die topics gaan zo hard. Al zou ik hier frequent willen posten, en dat wil ik best, ik loop toch altijd achter de feiten aan.

Maar goed, mijn broer heeft hem vanochtend binnengehengeld hoor. Mooi een exemplaar bij de MM in Eindhoven bemachtigd. Ik stond te juichen door de telefoon toen hij mij belde. Heerlijk, die spanning die van je weg valt. Dit gevoel had ik nooit zo gehad met een pre-orden
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:29:02 #299
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_44243344
Timo ging naar de stad.. en kwam terug met Red steel,Rayman,Zelda,Wii play + Controller en nunchuk.. ,over een uurtje is mijn Wii hier..

*Volgens s'mij heeft Intertoys het beste inkoop beleid gehad over de Wii .. kwa accessoires and stuff
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_44243350
Net ff mijn Wii sterren pin ingevuld en ik krijg maar 250! punten bagger zeg....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')