abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44243739
Ik zou zeggen.... game on

Er hoeft niet meer uitgelegd te worden wat een Wii is toch !?

Plaats hier je vreugdedansje of je frustraties
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:45:27 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_44243749
, , , boehoehoehoehoe , , .

Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden. Van mensen die er al vanaf 12 uur 's nachts stonden . Ik naar de Dixons 'ja je kunt nog wel reserveren voor volgende week, maar wel met 50 euro aanbetaling'. Ik had zoiets van hmm, hmm, nouja eerst even langs de Intertoys wippen, misschien dat er reserveringen zijn gecanceled. Nou dat was dus niet zo, dus ik terug naar de Dixons 'nee in die vijf minuten zijn er twintig man langsgekomen om te reserveren, je kunt nu reserveren voor over twee weken'. Maarja, dat is na kerst, en dan ben ik op vakantie !

Volgend jaar pas .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:47:35 #3
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44243818
Zoals ik net al zei probeer het in duitsland
de PAL wii's worden daar gemaakt als mede de games
voor BMH in Essen, Krefeld en Duisburg zijn dichtbij jouw in krefeld zal je waarschijnlijk de meeste kans maken
Kijk op www.mediamarkt.de
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_44243829
De Wii.

Ik durf met 99 procent zekerheid te zeggen dat-ie in februari bij het leeuwendeel van de nerds, die nu stad en land afreizen om zo'n spelletjesbak te bemachtigen, dat ding alweer met één been bij het grof vuil staat.
pi_44243942
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef speknek het volgende:
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], boehoehoehoehoe [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding].

Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden. Van mensen die er al vanaf 12 uur 's nachts stonden . Ik naar de Dixons 'ja je kunt nog wel reserveren voor volgende week, maar wel met 50 euro aanbetaling'. Ik had zoiets van hmm, hmm, nouja eerst even langs de Intertoys wippen, misschien dat er reserveringen zijn gecanceled. Nou dat was dus niet zo, dus ik terug naar de Dixons 'nee in die vijf minuten zijn er twintig man langsgekomen om te reserveren, je kunt nu reserveren voor over twee weken'. Maarja, dat is na kerst, en dan ben ik op vakantie !

Volgend jaar pas [afbeelding].
en Bart Smit en Toys 'r us dan
Niet zo snel opgeven
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:54:00 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_44243993
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:
en Bart Smit en Toys 'r us dan
Niet zo snel opgeven
Bart Smit zit ook vol, want daar krijgen volgende week pas de eerste mensen hem via de winkel. Toys 'r Us zou nog kunnen, maar die zit in Utrecht ver uit het centrum.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:54:20 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_44244002
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:47 schreef depax het volgende:
Zoals ik net al zei probeer het in duitsland
de PAL wii's worden daar gemaakt als mede de games
voor BMH in Essen, Krefeld en Duisburg zijn dichtbij jouw in krefeld zal je waarschijnlijk de meeste kans maken
Kijk op www.mediamarkt.de
Zit je met Deutsche Bildschirmtext.
pi_44244007
De mijne mag voor 500 euro veranderen van eigenaar
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_44244035
was er bijna ingestonken
pi_44244091
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:55 schreef linebear het volgende:
was er bijna ingestonken
Moet eerlijk zeggen dat ik het erg aso vind dat al die Wii's op MP staan nu. Mensen bieden er 400 euro voor!!! Dan wacht je toch een weekje en koop je er 3 games bij denk ik dan...

Heb mijn Wii al sinds woensdag, maar heb m pas een half uurtje bespeeld
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_44244132
ja inderdaad....
ik kan echt wel wachten. Heb nog genoeg andere dingen te doen.
pi_44244141
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Bart Smit zit ook vol, want daar krijgen volgende week pas de eerste mensen hem via de winkel. Toys 'r Us zou nog kunnen, maar die zit in Utrecht ver uit het centrum.
je moet ook naar een klein dorpje gaan ofzo. daar komt niemand. of naar een niet zo populaire straat in een grote stad waar toch een speelgoedwinkel is
pi_44244165
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:54 schreef _Supreme het volgende:
Helaas, geen geluk.

Bij de free records shop in Breda, 10 mensen ongeveer, 3 wii's...
Daar kwam ik ook rond 9'en aan ja, weg Wii's dus
Die gasten vertelden dat ze er al om 6u stonden
quote:

[..]

Kwestie van taal wijzigen
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
pi_44244205
wat 400?
nou dan mag iemand de mijne ook wel komen halen )
pi_44244206
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef spanks het volgende:

[..]

Heb mijn Wii al sinds woensdag, maar heb m pas een half uurtje bespeeld
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
pi_44244209
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef SPiDeY. het volgende:

Kwestie van taal wijzigen
Of Duits leren!
pi_44244210
TiiViiPii
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_44244251
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef SPiDeY. het volgende:

[..]

Heb het er gewoon te druk voor morgenmiddag ga ik maar eens een paar uurtjes zitten en kijken of ik aan de besturing van CoD kan wennen, want dat vond ik wel lastig...
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:03:10 #19
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_44244295
Binnen
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_44244371
Niemand anders die de cijfers van de reviews (Virtual Console games niet meegerekend) echt dramatisch laag vindt?

Ben bijna blij dat ik 'm (nog) niet thuis heb staan (ja ik probeer een rede te vinden waarom het goed is dat ik vanochtend na een uur in de regen te hebben gestaan nog geen Wii heb).
pi_44244427
vind de cijfers best hoog
pi_44244451
Waarom is het 'Wii zonder pre-order halen - topic' dicht
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:10:00 #23
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44244523
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef SPiDeY. het volgende:
Omdat hij vol is.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_44244528
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef SPiDeY. het volgende:
omdat het vrijwel onmogelijk is.
pi_44244551
nu zeker ja
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:11:51 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_44244583
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef Neverstop het volgende:
Niemand anders die de cijfers van de reviews (Virtual Console games niet meegerekend) echt dramatisch laag vindt?

Ben bijna blij dat ik 'm (nog) niet thuis heb staan (ja ik probeer een rede te vinden waarom het goed is dat ik vanochtend na een uur in de regen te hebben gestaan nog geen Wii heb).
Gemiddeld gezien is het complete crap. Maar er zitten twee must-haves bij (Zelda en Wii Sports), en dat is nog nooit een console gelukt bij de launch.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:12:40 #27
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_44244610
iemand een idee hoe ik het unieke nummer van mijn wii kan vinden? wellicht interesant om een FOK wii lijst te maken
Life never gets darker then midnight
pi_44244747
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Gemiddeld gezien is het complete crap. Maar er zitten twee must-haves bij (Zelda en Wii Sports), en dat is nog nooit een console gelukt bij de launch.
True, het is ook vooral Zelda die mij nog naar het ding toe trekt en een eventuele Resident Evil in de toekomst.
Ben alleen bang dat ik zometeen met een console zit waarbij ik 2 echt leuke games heb en nog 28 die je vooral in een achterlijke positie voor de tv zetten ipv iets van gameplay te bieden hebben.

Misschien toch maar wachten op volgende lading spellen .
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:17:39 #29
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44244761
Tvp nigga's

Trouwens spek, je beste kans zijn gewoon dorpjes buiten Utrecht waar ze ook een speelgoedzaak hebben . Ik heb mijn Wii ook niet uit groningen maar uit Zuidlaren
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Complete crap ben ik niet met je eens, er zitten zeker leuke titels tussen. Ikzelf ben toch best te spreken over Red Steel, een titel waar ik eerst sceptisch tegenaan keek.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_44244770
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:12 schreef Tumble het volgende:
iemand een idee hoe ik het unieke nummer van mijn wii kan vinden? wellicht interesant om een FOK wii lijst te maken
Dan moet je je Wii van de standaard afhalen, drie keer 180 graden ronddraaien en dan 3 minuten in de koelkast zetten. Als je m er dan uit haalt dan zie je je unieke nummer op de achterkant van de console verschijnen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:18:32 #31
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_44244785
Dat lage gemiddelde cijfer komt voor een groot deel ook omdat er zoveel van die goedkope, multi-platform, filmgames bij de launch zijn uitgebracht.
The Ant Bully, Cars, Barnyard, Happy Feet, Open Season... Noem maar op.

Dat soort games zijn bijna per definitie bagger.

Nintendo had wat mij betreft de boot af mogen houden voor die games en gewoon voor een kleine, maar sterke launch moeten gaan met games die écht voor de Wii gemaakt zijn.
(En ja, ik weet dat zelfs Zelda een port is... Maar wat voor één! )
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:20:13 #32
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_44244828
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef speknek het volgende:
Lol, je stond in dezelfde rij als Webby dan
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_44244859
Kut dynabyte
Je garanderen dat ze er 20 binnen krijgen en dan doodleuk in je smoel zeggen dat ze er maar 2 heben gehad en dat je pech heb

Kuthonden !
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:21:35 #34
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44244863
Hij is tof.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:22:03 #35
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_44244879
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:17 schreef MMaRsu het volgende:
Tvp nigga's

Trouwens spek, je beste kans zijn gewoon dorpjes buiten Utrecht waar ze ook een speelgoedzaak hebben . Ik heb mijn Wii ook niet uit groningen maar uit Zuidlaren
[..]
Rond Utreg was het ook allang uitverkocht
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_44244936
quote:

De lijst met spellen is ook gewoon ruk
Zelda, Sports, Monkey Ball & Rayman zijn spellen die hoog scoren maar zijn er niet in terug te vinden.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44244954
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:18 schreef deGVR het volgende:

...

Nintendo had wat mij betreft de boot af mogen houden voor die games en gewoon voor een kleine, maar sterke launch moeten gaan met games die écht voor de Wii gemaakt zijn.
(En ja, ik weet dat zelfs Zelda een port is... Maar wat voor één! )
Ik denk dat dat een goede oplossing geweest zou zijn. Dan ben je ook gelijk van het probleem af dat mensen de games op de verschillende platformen gaan vergelijken en heb je games die allemaal de controller gebruiken zoals ie bedoelt is.

Of moeten we de doelgroep lager inschatten:
"Mijn zoontje vindt Cars een leuke film, nu wil hij een spelletje van Cars. Goh die Wii is de helft goedkoper dan de Xbox360 en ziet er nog schattiger uit ook, laat ik die kopen."
Graphics en gameplay zijn niet eens ter spraken gekomen.

---

EDIT:
Hier een completere lijst. Blijft nog steeds niet al te rooskleurig. Zou erg jammer zijn als we zometeen een 2e Dreamcast on our hands hebben. Topconsole met kutgames en een te kleine marketing campagne.
pi_44245049
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:22 schreef thaduck het volgende:

[..]

Rond Utreg was het ook allang uitverkocht
Utreg
pi_44245054
quote:

Bij gamespot wel ja. Maar die neem ik niet serieus.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:28:09 #40
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_44245066
Wii Qwest
Bartsmit resrevering NR,7,volgendeweek
Frs 1 binnen
Frs Berverijk gisteren alles verkocht
Intertoys reservering NR,7.twee weken
Dynabite uitverkocht
Dixons alkmaar zeer beperkt verkrijgbaar
Dixons Beverwijk uitverkocht
Macro pas de 12 dec
Mediamarkt uitverkocht
V&D Alkmaar beperkt verkrijgbaar
V&D Beverwijk geen verkoop
Gameshop beverwijk uitverkocht
Mycom geen verkoop
spellenboer 1 binnen op lijst
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_44245106
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:27 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Bij gamespot wel ja. Maar die neem ik niet serieus.
De userscores zijn ook elke keer een stuk hoger per game. Als jij een betere site hebt wil ik 'm graag zien.
pi_44245116
daarbij maakt het geen ruk uit of het spel zuigt, elk spel is zoieso 20x leuker dan met zon saaie joystick.
pi_44245201
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef Neverstop het volgende:

[..]

De userscores zijn ook elke keer een stuk hoger per game. Als jij een betere site hebt wil ik 'm graag zien.
www.gamerankings.com
Houd van een lijntje.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:32:34 #44
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44245204
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:24 schreef Neverstop het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een goede oplossing geweest zou zijn. Dan ben je ook gelijk van het probleem af dat mensen de games op de verschillende platformen gaan vergelijken en heb je games die allemaal de controller gebruiken zoals ie bedoelt is.

Of moeten we de doelgroep lager inschatten:
"Mijn zoontje vindt Cars een leuke film, nu wil hij een spelletje van Cars. Goh die Wii is de helft goedkoper dan de Xbox360 en ziet er nog schattiger uit ook, laat ik die kopen."
Graphics en gameplay zijn niet eens ter spraken gekomen.

---

EDIT:
Hier een completere lijst. Blijft nog steeds niet al te rooskleurig. Zou erg jammer zijn als we zometeen een 2e Dreamcast on our hands hebben. Topconsole met kutgames en een te kleine marketing campagne.
Haha een 2e dreamcast . Sega .
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:33:19 #45
12505 deGVR
pi_44245220
quote:
Zou erg jammer zijn als we zometeen een 2e Dreamcast on our hands hebben. Topconsole met kutgames en een te kleine marketing campagne.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk.
De Wii hardware heeft gewoon nu al ontzettend goed verkocht en zal dat, dankzij de mond-op-mond reclame de eertkomende maanden ook wel blijven doen.

Dan heb je een enorme afzetmarkt voor game developers... Die dus keihard aan de slag gaan.

De Dreamcast was inderdaad een mooi apparaatje maar kende een echt verschrikkelijke launch (misschien was alleen die van de Atari Jaguar nog erger).
De Dreamcast had (als ik me niet vergis) maar één spel beschikbaar bij de launch... Virtua Fighter.

Wel een goed spel, maar ja... Niet iedereen houdt van knokspellen.
pi_44245239
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:28 schreef ikookhier het volgende:
Wii Qwest
Bartsmit resrevering NR,7,volgendeweek
Frs 1 binnen
Frs Berverijk gisteren alles verkocht
Intertoys reservering NR,7.twee weken
Dynabite uitverkocht
Dixons alkmaar zeer beperkt verkrijgbaar
Dixons Beverwijk uitverkocht
Macro pas de 12 dec
Mediamarkt uitverkocht
V&D Alkmaar beperkt verkrijgbaar
V&D Beverwijk geen verkoop
Gameshop beverwijk uitverkocht
Mycom geen verkoop
spellenboer 1 binnen op lijst
Welke makro ?
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:35:31 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_44245283
Speknek, de Makro vestigingen krijgen op 11 dec geleverd. Ga er daar een halen dan, die verstigingen krijgen er minstens 20.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:36:15 #48
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_44245302
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:33 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Welke makro ?
beverwijk
Pax & Pry Free download
pi_44245316
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef Neverstop het volgende:

[..]

Op gamerankings is het nog steeds niet veel soeps hoor.
De Wii heeft de slechtste launch line-up ooit qua gemiddelden. Zelda trekt het allemaal wat omhoog, maar ik ben het eens met wat iemand eerder zei. Ze hadden beter een kleinere launch met echte toppers kunnen brengen. Want sommige games scoren echt schrikbarend slecht....
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44245349
ze hadden Mario erbij moeten doen...
pi_44245385
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef flappiewappie het volgende:
daarbij maakt het geen ruk uit of het spel zuigt, elk spel is zoieso 20x leuker dan met zon saaie joystick.
Dat staat er ook elke keer bij: "Die nieuwe controller is leuk, maar na een half uur heb je dat ook wel gezien".
Het zijn dus in eerste instantie wel leuke games, maar voor slechts een beperkte tijd.

---

O en sorry dat ik een Sega product noemde in een Nintendo topic .
pi_44245389
Ben in Rijswijk wezen kijken bij de mediamarkt maar daar stond toch een rij. Sommige mensen stonden daar al van 2 uur s'nachts
Friendcode : 2491-8294-1003
Town: Schiplui
Naam: Tom
pi_44245395
De launch is idd weinig speciaals dat kunnen we wel concluderen ja. Probleem op dit gebied is natuurlijk ook dat de Wii zich meer leent voor simpele spelletjes met de controller ipv diepgaande, meeslepende spellen. Dit in tegenstelling tot bv. de Xbox 360. De Wii is wat dat betreft ook een console voor naast de PS3 of 360 en niet ter vervanging van. Als je de Wii zo ook ziet dan is het een meer dan acceptable product met een redelijke lineup aan spellen.
pi_44245436
Tja nog altijd beter dan de ps3 launch met 4 games waarvan er 1 de moeite is. De x360 launch was ook niet geweldig kwa games. Dat weet je gewoon en hoe meer games hoe beter. Veel mensen kopen een console omdat ze veel games zien staan en dus veel keuze hebben, dat 3kwart ruk is boeit ze niet. Nintendo moet gewoon zo veel mogelijk consoles verkopen de komende maanden en dat lukt alleen met veel keuze.

En sommige cijfers kloppen ook niet. RS is bv geen geweldige game maar verdient echt wel meer dan de 5 die het gemilddeld krijgt.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_44245448
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef Panick het volgende:

[..]

Op gamerankings is het nog steeds niet veel soeps hoor.
De Wii heeft de slechtste launch line-up ooit qua gemiddeldes. Zelda trekt het allemaal wat omhoog, maar ik ben het eens met wat iemand eerder zei. Ze hadden beter een kleinere launch met echte toppers kunnen brengen. Want sommige games scoren echt schrikbarend slecht....
Ik heb liever een Launch, waarbij je gelijk een rek met spellen kan vullen. Met daarin een paar top spellen.
Dan alleen die topspellen in de rekken.

en fuck gemiddelde's...
pi_44245490
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Speknek, de Makro vestigingen krijgen op 11 dec geleverd. Ga er daar een halen dan, die verstigingen krijgen er minstens 20.
Gaan ze ook in de verkoop de 11e of de dag erna pas
pi_44245538
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:39 schreef Neverstop het volgende:

[..]
O en sorry dat ik een Sega product noemde in een Nintendo topic .
Nintendo fan in hart&nieren, maar een beetje gamer heeft uiteraard een Dreamcast..
pi_44245559
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef Panick het volgende:

[..]

De Wii heeft de slechtste launch line-up ooit qua gemiddelden.
Ik ben benieuwd naar je cijferjes.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:44:35 #59
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_44245563
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:42 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ik heb gisteren gebeld naar beverwijk die kregen ze de 12e binnen
Pax & Pry Free download
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:44:56 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_44245577
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:42 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Dat ligt eraan, ze worden geleverd op de 11e, ergens tussen 7u en 23u. Is het in de ochtend, dan zal het de 11e de winkels ingaan. Als het later is wordt het pas dinsdag vrees ik.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_44245602
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Nintendo fan in hart&nieren, maar een beetje gamer heeft uiteraard een Dreamcast..
Wat is dat, een droomkast?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:45:43 #62
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_44245606
Makro in Delft had ze niet. Mevrouw achter de balie wist ook niet wanneer ze wel kwamen.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_44245612
Ok ik ga uit van 12 dan maar Lang leve de makro pas
pi_44245629
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:45 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat is dat, een droomkast?
daar kun je in gaan zitten, en als je er uit komt, ben je homo...
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:46:57 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_44245644
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:45 schreef The_Tankgirl het volgende:
Makro in Delft had ze niet. Mevrouw achter de balie wist ook niet wanneer ze wel kwamen.
Geloof me, ze worden de 11e geleverd. Ik heb woensdag nog in het systeem gekeken en Makro Delft krijgt er 56 op de 11e. Je moet je niet zomaar weg laten sturen

Het kan zijn dat het intussen veranderd is, maar dat verwacht ik niet.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:48:28 #66
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_44245698
Weet je ook of je kunt reserveren bij de makro?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_44245710
zojuist was de wii op RTL Z nieuws
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:49:56 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_44245752
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:48 schreef The_Tankgirl het volgende:
Weet je ook of je kunt reserveren bij de makro?
Officieel niet, maar je kan het altijd proberen
pi_44245808
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Officieel niet, maar je kan het altijd proberen
dinsdag morgen nieuwe folder horror...
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:53:17 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_44245860
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik heb zoooo'n medelijden met mn collega's

Wii te koop, Kerstfolder.... HEL wordt het

(en de slimme goldcardklanten kopen alle Wii's op voor opening )
pi_44245891
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Heb je al meer info op het bart smit front?
Houd van een lijntje.
pi_44245894
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:48 schreef Knucklezz het volgende:
zojuist was de wii op RTL Z nieuws
En wat zeiden ze erover?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_44245946
Weinig Je zag wel iemand honkballen, 1 slag, met de TV er ook op dus dat was wel goed zichtbaar.
pi_44245967
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:54 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Heb je al meer info op het bart smit front?
ze hadden op een paar spellen na nog niets binnen en voorlopig lijkt het gewoon volgende week woensdag, donderdag of vrijdag te worden...
pi_44246112
Kutzooi...
Houd van een lijntje.
pi_44246175
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Kutzooi...
pi_44246449
Het is gezellig hier, maar ik ga nog ff verder met Zelda
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:16:42 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_44246577
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zie ik eruit alsof ik een eigen bedrijf heb? .
pi_44246590
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]
pi_44246649
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:16 schreef speknek het volgende:

[..]

Zie ik eruit alsof ik een eigen bedrijf heb? .
je hebt toch wel een maat/oom/buurman, die een pasje heeft?
pi_44246679
Sterkte al aan die mensen zonder wii!

Wanneer kwamen die component kabels ook alweer trouwens?
pi_44246695
Beetje rondvragen in de buurt Spek Er zijn zoveel mensen met zo'n pasje.
pi_44246733
Heb zelf geen wii, maar heb wel over de klachten gelezen over verder weg zitten, check hier het eerste filmpje : http://media.wii.ign.com/articles/745/745202/vids_1.html
Check vooral de oplossing met de kaarsen
pi_44246775
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:48 schreef FlyingFox het volgende:
De Wii.

Ik durf met 99 procent zekerheid te zeggen dat-ie in februari bij het leeuwendeel van de nerds, die nu stad en land afreizen om zo'n spelletjesbak te bemachtigen, dat ding alweer met één been bij het grof vuil staat.

rot op
pi_44246821
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:19 schreef -Dries- het volgende:
Sterkte al aan die mensen zonder wii!

Wanneer kwamen die component kabels ook alweer trouwens?
Volgend jaar

Tip: Ebay
pi_44246970
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:25 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Volgend jaar

Tip: Ebay
Wtf, serieus
pi_44247007
ziek trouwens de hoeveelheid wii's die nu op marktplaats staan voor 350 euro en hoger.

Ook de mensen die hem zoeken? '450 euro voor een Wii maar dan moet ik hem wel vandaag hebben!'

sick... ik wacht wel even
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:32:15 #89
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44247026
quote:

[..]

grapjas de wii heeft 9 talen ofzo die je zelf moet instellen
pi_44247272
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:31 schreef Ceased2Be het volgende:
ziek trouwens de hoeveelheid wii's die nu op marktplaats staan voor 350 euro en hoger.

Ook de mensen die hem zoeken? '450 euro voor een Wii maar dan moet ik hem wel vandaag hebben!'

sick... ik wacht wel even
Damn, idd, sommigen bieden al 490 euro voor een wii.
pi_44247345
Bij bol.com kan je die componentkabel al bestellen en er staat 2-4 werkdagen bij
Misschien een idee??
Friendcode : 2491-8294-1003
Town: Schiplui
Naam: Tom
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:42:23 #92
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_44247366
stond vanochtend ook in de rij voor de MM en het is me niet gelukt net maar even eentje bestelt en dan zie ik wel wanneer ie komt
The more debt, the better
pi_44247369
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:39 schreef -Dries- het volgende:
Damn, idd, sommigen bieden al 490 euro voor een wii.

Tis dat ik me straks verveel in t buitenland maar zo'n bod...ik twijfel of ik dat zou kunnen weerstaan.
pi_44247546
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef Schiplui het volgende:
Bij bol.com kan je die componentkabel al bestellen en er staat 2-4 werkdagen bij
Misschien een idee??
Tof bedankt.

Moet je je trouwens eens voorstellen dat je 's morgens ff naar de MM gaat om een DVD speler ofzo te kopen.. Dan denk je echt wtf!?
pi_44247592
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Tof bedankt.

Moet je je trouwens eens voorstellen dat je 's morgens ff naar de MM gaat om een DVD speler ofzo te kopen.. Dan denk je echt wtf!?
had het bij de launch van de ps2.... kwam bij de MM stond een rij van hier tot toyko. Wilde alleen even naar koelkasten en zo kijken
pi_44247593
Vond dit trouwens wel mooi:
quote:
De Nintendo Wii. Pas drie weken oud en nu al de kaap van één miljoen bereikt. Dat melde Satoru Iwata vandaag tijdens een speech in Tokio.

In Amerika zijn er ondertussen al 600 000 exemplaren verkocht. In Japan zijn er met 400 000 consoles iets minder exemplaren verkocht. Logisch, aangezien de Japanners ook langer op de Nintendo Wii moesten wachten.

Iwata wou ook nog dit kwijt:

We aren't planning on competing with the PS3, but we'd like it to be said that in the end, Nintendo sold more."

Mooie tijden voor Nintendo dus. Met de launch in Europa zal het cijfer ook alleen maar stijgen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:01:03 #97
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44247963
Wanneer ik m'n Wii heb (hopelijk volgende week) ga ik me voorlopig prima vermaken met Wii Sports, Wii Play en Zelda:TP. Op termijn wil ik op de VC nog wel Bomberman '93 (jeugdsentiment! ). En wanneer ze voor budgetprijs beschikbaar komen ga ik vast ook nog wel Rayman Raving Rabbids en Super Monkey Ball Banana Blitz aanschaffen. En verder ben ik benieuwd naar reviews van Gottlieb Pinball, of dat een beetje speelbaar is op de Wii. En dan zien we wel wat er volgens jaar uitkomt...
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:03:30 #98
12505 deGVR
pi_44248048
Net even Wii Play en Rayman opgehaald.
Die extra NunChuck heb ik voorlopig maar laten liggen... Dertig euro voor dat dingetje is me toch iets te gortig.
pi_44248139
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:03 schreef deGVR het volgende:
Net even Wii Play en Rayman opgehaald.
Die extra NunChuck heb ik voorlopig maar laten liggen... Dertig euro voor dat dingetje is me toch iets te gortig.
20e is het
pi_44248212
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef Schiplui het volgende:
Misschien een idee??
Ja maar weet je ook of ze m ook DAADWERKELIJK kunnen leveren?
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:12:20 #101
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_44248340
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:08 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ja maar weet je ook of ze m ook DAADWERKELIJK kunnen leveren?
Anders zou het er wel bijstaan, zoals bij de Wii systeem (waar ze zeggen dat de levering onzeker is ofzo).

Ik heb nu ook bij bol.com mijn ogen gericht op die RGB kabel en daar staat ook niks bijzonders vermeld. Maar toch twijfel ik dat ze hem gelijk kunnen leveren.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_44248456
Ik zit hier met zelda voor m'n neus en geen wii

boehoe
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_44248824
Ik vraag me echt af waneer de wii goed verkrijgbaar is hoor. Nu ben ik niet zo'n fanatieke gamer, maar het lijkt me wel leuk die party games met vrienden
pi_44249112
Januari waarschijnlijk dan is de productie op vollegang en is de vraag iets verminderd zodat winkels voorraad kunnen hebben ....
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:35:18 #105
3415 Webby
1 omhoog!
pi_44249164
Ik heb ook zo iets van moet ik nu toch nog pre-orderen, of kan ik voor de kerst gewoon de winkel in lopen?
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:38:41 #106
105460 DerBolle
Electro Native
pi_44249261
wii binnenvalleen ik zit nog tot 21 december in 't buitenland en de wii staat bij mijn ouders thuis

dus maar even uitzoeken hoe dat friendcodes en wii winkelkanaal aan nintendo.nl account koppelen werkt..
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
pi_44249276
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Webby het volgende:
Ik heb ook zo iets van moet ik nu toch nog pre-orderen, of kan ik voor de kerst gewoon de winkel in lopen?
Ik heb 'm nog in een webshop besteld gisteren. Verwacht 'm pas over een week of misschien twee weken, maar 't is in ieder geval beter dan tien keer voor een lege shop staan.
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:39:31 #108
105460 DerBolle
Electro Native
pi_44249289
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Webby het volgende:
pre-orderen kan niet meer aangezien de Wii nu uit is..
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
pi_44249386
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef SPiDeY. het volgende:

[..]

Daar kwam ik ook rond 9'en aan ja, weg Wii's dus
Die gasten vertelden dat ze er al om 6u stonden
[..]
Heb ik nog met jou staan praten? Ik had een sjaal met zwart-wit. en ik was nat.
Tri State. Tri State. !
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:42:59 #110
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44249403
Nou ik heb de Wii nu een paar uur en hier heb ik even een opsomming van de ongelukken dusver:

mijn tv in de huiskamer

daarna de tv in de slaapkamer maar gebruikt en daar gebeurde dit:

[ Bericht 9% gewijzigd door jpg97 op 08-12-2006 13:48:01 ]
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_44249412
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef _Supreme het volgende:

[..]

Heb ik nog met jou staan praten? Ik had een sjaal met zwart-wit. en ik was nat.
Gozerrrr stond je al te soppen op de Wii toen je nog voor de deur stond dan? Da's wel erg....
pi_44249475
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef jpg97 het volgende:
Nou ik heb de Wii nu een paar uur en hier heb ik even een opsomming van de ongelukken dusver:

mijn tv in de huiskamer

[afbeelding]

[afbeelding]

kruisje kruisje
Houd van een lijntje.
pi_44249499
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:43 schreef spanks het volgende:

[..]

Gozerrrr stond je al te soppen op de Wii toen je nog voor de deur stond dan? Da's wel erg....
hehe jah en de regen speelde ook mee
Tri State. Tri State. !
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:48:40 #114
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44249606
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

kruisje kruisje
look again
PieAir
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:48:58 #115
3415 Webby
1 omhoog!
pi_44249619
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:39 schreef DerBolle het volgende:
pre-orderen kan niet meer aangezien de Wii nu uit is..
Zonder pre ervoor dan. Hij is nergens te koop, dus kopen kan niet. in winkels staan dozen met daarom reserveer hier. Maar als ik dat vraag zeggen ze dat ze dat niet doen?
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_44249622
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef jpg97 het volgende:

mijn tv in de huiskamer

[afbeelding]

[afbeelding]

Wiihaveaproblem.com
pi_44249659
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:48 schreef jpg97 het volgende:

[..]

look again
mmm ik dacht dat dat type speakers alleen te koop waren in de US
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:50:52 #118
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44249683
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:50 schreef koentje.k het volgende:

[..]

mmm ik dacht dat dat type speakers alleen te koop waren in de US
Lik-sang.com
PieAir
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:51:40 #119
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_44249709
Zelda zuigt zwaar...

je het spel in!

Geweldige sfeer, laat alle andere losertjes maar lullen over kartelrandjes of slechte graphix, deze game is geniaal!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:51:47 #120
105460 DerBolle
Electro Native
pi_44249714
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:48 schreef Webby het volgende:

[..]

Zonder pre ervoor dan. Hij is nergens te koop, dus kopen kan niet. in winkels staan dozen met daarom reserveer hier. Maar als ik dat vraag zeggen ze dat ze dat niet doen?
intertoys Nunspeet..
pi_44249821
donders ik zag m al aankomen :d Gister een uurtje of 10 zitten spelen met vrienden + fam. En nu heb ik me toch kramp in mn arm donderjuu. Ik weet dat je helemaal niet zo druk hoeft te zwaaien maar ik ga echt zwaar fanatiek krampachtig met die wiimote raggen. Man ze moeten eerst zo'n Wii rek en strek warm-up erin rammen

Voor mensen in omgeving haarlem, je bent meer als welkom om een potje te tennisen bij mij thuis

Knightrider Sensor Bar
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:59:27 #122
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_44249957
IK HEB HEM WOWOWOWOWOWOWOWOWOW :D:D

MEDIAMARKT FTW
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_44249978
gefeli
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:01:00 #124
58560 Oksel
Gezellig.
pi_44250009
MM R'dam? Ff vriend bellen..
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:01:55 #125
58560 Oksel
Gezellig.
pi_44250043
Die heeft nooit eerder een console aangeraakt, en gister van 4 's middags tot 2 uur sn8s getennist..
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:04:55 #126
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44250145
.. Ik haat jul.. Nedgame, Bijenkorf, Bart Smit & Dynabyte.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:07:10 #127
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_44250219
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:01 schreef Oksel het volgende:
MM R'dam? Ff vriend bellen..
Ja !

Dit was echt 1 van mijn meest bizarre ochtenden ooit
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_44250276
wou dat ik er al een had
pi_44250471
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:08 schreef linebear het volgende:
wou dat ik er al een had
Wie niet...
pi_44250508
boehoe ja
wordt vanavond maar weer masturberen
pi_44250527
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:16 schreef linebear het volgende:
boehoe ja
m'n ogen....!
pi_44250550
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:16 schreef linebear het volgende:
boehoe ja
Geen Linebear, maar Masturbear.
pi_44250574
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:17 schreef spanks het volgende:

[..]

Geen Linebear, maar Masturbear.
Zelf verzonnen?

pi_44250644
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:18 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Zelf verzonnen?

Yes yes, en wel 3 minuten over nagedacht!
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:20:40 #135
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_44250658
Kut... Heb 'm niet. BMH nog een pre -order over?
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:20:49 #136
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44250663
Wii

I GOTS YO REVOLUTION RIGHT HERE BIATSJ
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:22:35 #137
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44250718
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Mortale het volgende:
Kut... Heb 'm niet. BMH nog een pre -order over?
Ja. Ik heb er voor maandag 2 of 3.
pi_44250728
Knap spanks

Je verdient de Wii
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:29:34 #139
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44250965
pi_44251002
ik was overal mn pre order misgelopen gister, ff gemailed op marktplaats, en heb nu wel een wii + zelda + cod 3. Zelda is wel grappig, cod 3 is fucking moeilijk
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44251027
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:
ik was overal mn pre order misgelopen gister, ff gemailed op marktplaats, en heb nu wel een wii + zelda + cod 3. Zelda is wel grappig, cod 3 is fucking moeilijk
Hoeveel heb je teveel betaald?
pi_44251059
Heeft iemand de Super Monkey Ball navering van Bart Smit al binnen?
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:36:38 #143
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44251192
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Heeft iemand de Super Monkey Ball navering van Bart Smit al binnen?
ja gistere al
pi_44251193
Ik heb Super Monkey Ball binnen van bartsmit.com heb hem 6-12 besteld.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:37:40 #145
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44251221
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:29 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
die vrouw is dat kaplan hij is wel goed btw
pi_44251226
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoeveel heb je teveel betaald?
50

maar kheb fucking hekel om te w8en. en om het geld is het niet te laten dus
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:38:09 #147
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44251240
Nedgame net gebeld: Component (en RGB) kabels komen pas over 1 of 2 weken!!!!!!!

Dikke POO zooi!
pi_44251267
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:22 schreef linebear het volgende:
Knap spanks

Je verdient de Wii
Zeker! Hij is me gegund.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:39:22 #149
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_44251283
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:38 schreef BMH het volgende:
Nedgame net gebeld: Component (en RGB) kabels komen pas over 1 of 2 weken!!!!!!!
14 december
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:45:13 #150
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_44251467
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:22 schreef BMH het volgende:

[..]

Ja. Ik heb er voor maandag 2 of 3.
Moet... er... nu... 1...

Nee hoor, valt wel mee ik wacht wel tot maandag
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')