10%quote:Op woensdag 6 december 2006 20:22 schreef RipCore het volgende:
Poging 2: Hoe groot is de kans dat ik terugkom met een Wii als ik morgenmiddag Den Haag in ga?
Vertel mij daar eens over, ik twijfel tusen die en Red Steelquote:Op woensdag 6 december 2006 20:22 schreef stefmans het volgende:
Raving Rabits geeft me een goed gevoel.
Dus als ik 10 winkels langs ga, moet er tenminste 1 zijn waar ik 'm kan kopen?quote:
Een onvoldoende voor statistiek en Wii's kopen...quote:Op woensdag 6 december 2006 20:25 schreef RipCore het volgende:
[..]
Dus als ik 10 winkels langs ga, moet er tenminste 1 zijn waar ik 'm kan kopen?
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:26 schreef Knoflook het volgende:
Iemand die wel wi wachten en gratis Cod2 wil ? Ik ruil n n Wii voor mn pre order bij gameconsole + gratis Cod2.
technisch gezien wel, maar ik denk dat het in praktijk zwaar tegen valtquote:Op woensdag 6 december 2006 20:25 schreef RipCore het volgende:
[..]
Dus als ik 10 winkels langs ga, moet er tenminste 1 zijn waar ik 'm kan kopen?
Uh, dat is toch precies wat ik net vroeg maar dan andersom? Ik wil best wachten als ik daar CoD3 voor krijgquote:Op woensdag 6 december 2006 20:26 schreef Knoflook het volgende:
Iemand die wel wi wachten en gratis Cod2 wil ? Ik ruil n n Wii voor mn pre order bij gameconsole + gratis Cod2.
Hmm ff afwachten hoe het morgen met de wii's in Nijmegen is...quote:Op woensdag 6 december 2006 20:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uh, dat is toch precies wat ik net vroeg maar dan andersom? Ik wil best wachten als ik daar CoD3 voor krijgMaarja moet er wel iemand in de buurt van Alkmaar wonen, dan mag je 'm morgen nog op komen halen
Nihil. MM Den Haag heeft alles op pre-order gedaan. Gameshop heeft geen Wii's. FRS is morgen om 09.01 leeg. BartSmit heeft niets. Intertoys is al leeg. Van leest is om 09.02 leeg (als iemand van de FRS naar Leest is gerend).quote:Op woensdag 6 december 2006 20:22 schreef RipCore het volgende:
Poging 2: Hoe groot is de kans dat ik terugkom met een Wii als ik morgenmiddag Den Haag in ga?
Hijs alweer weg zo te zien :pquote:Op woensdag 6 december 2006 20:38 schreef CyberTijn het volgende:
Ha! Zojuist nog even op www.chear.nl de Wii besteld. Op de site stond dat de Wii direct uit voorraad leverbaar was.
Nadat ik betaald had kreeg ik keurig de melding dat ik de Wii op 8 december binnen krijgWii gaan wel zien wat er gebeurt.
hahah jah ik ergerde me ook al kapot !quote:Op woensdag 6 december 2006 20:42 schreef Extraordinaire het volgende:
Na een belletje gepleegd te hebben, en ''Aīsha'' drie keer achter elkaar als wachtmuziek had
Nog 12 uur en 15 min.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:43 schreef freak1 het volgende:
de wii roeleerd mensen.. ben al een 2 uur nu wii sports aan het doen, zware pnage, ben nog niet eens aan zelda toegekomen
Nah, het is veels te leuk zo met al die Wii topics.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:47 schreef thomaSe het volgende:
torn dan meot je gaan slapen gaat stukken sneller
Why?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef Cubewoods het volgende:
Boehee en ik moet nog zeker 2 weken wachten voor ik een Wii haal
Nou veel plezier er allemaal mee.
Vind jij het ook al zķ gezelligquote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nah, het is veels te leuk zo met al die Wii topics.![]()
wist die ThijsThijs wel :pquote:Op woensdag 6 december 2006 20:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zelda is de game waar je een Wii voor koopt.![]()
Ik ga even douchen, ik verwacht als ik terug ben wel een nieuw topic.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:49 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Vind jij het ook al zķ gezellig, ik ga zo maar eens wat kaarsjes aansteken
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 6 december 2006 20:50 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik ga even douchen, ik verwacht als ik terug ben wel een nieuw topic.![]()
ja die is echt grappigquote:Op woensdag 6 december 2006 20:50 schreef ThijsThijs het volgende:
Zullen we het eens hebben over die wii aflevering van Southpark? die aflevering is echt eeuwighaha hoe die dan in een keer 3 maand voor de lancering komt
Jep moet even op me loon wachtenquote:
jij eerstquote:Op woensdag 6 december 2006 20:51 schreef ThijsThijs het volgende:
Maarre thomaSe wanneer koop jij er een?
Ik ook het zelfde en de dure kerst dagenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:51 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Jep moet even op me loon wachten(
Hoezo je kunt die browser toch al downloaden en gebruiken?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:53 schreef Tomasso het volgende:
Channels komen pas later beschikbaar, net als de browser
ze staan er wel in, maar hij zegt dus dat hij moet updaten. En daarna dat de laaste updates al geīnstalleerd zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:53 schreef Tomasso het volgende:
Channels komen pas later beschikbaar, net als de browser
jaja 145 alweerquote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef Knoflook het volgende:
Hee 145 !! We krijgen verrassing van Fok! Games !!!!
ah ok.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:57 schreef Extraordinaire het volgende:
Nee. De browser is voor Europa pas op 23 december beschikbaar, net als andere channels zoals News en Weather.
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:01 schreef ThijsThijs het volgende:
Jij hebt hem al he?
Zal ik 'm inkoppen?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:58 schreef Oksel het volgende:
Mijn vrienden heeft de hele avond toen ik aan het trainen was Wii Sports gespeeld met een vriend van d'r. Helemaal blij en bezweet stonden ze hier te slaan toen ik binnen kwam..
Dat heeft die vriend waarschijnlijk al gedaan.quote:
Kijk, hier heb ik wat aan. Dank!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nihil. MM Den Haag heeft alles op pre-order gedaan. Gameshop heeft geen Wii's. FRS is morgen om 09.01 leeg. BartSmit heeft niets. Intertoys is al leeg. Van leest is om 09.02 leeg (als iemand van de FRS naar Leest is gerend).
Gewoon een weekje wachten. Effe chillen, backlog leegspelen. Chick scoren en dan met je eigen Wiiiiiiii laten spelen
Christus te paard kun je niet effe een uurtje gewoon je postcount wat minder opkrikken? Elke oneven reply is zo'n beetje van jou, met af en toe de even posts ook nog! Djeez ik snap dat iedereen helemaal hysterisch is voor die achtelijke bonk plastic maar jongens tis niet gezond om een serieus topic zo vol te baggeren. Ik wil graag op mn gemakje de eerste ervaringen lezen ipv dat hysterische gezeik van 'ik heb geen wii en bla bla bla' Hou gewoon effe je bek!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:01 schreef ThijsThijs het volgende:
Jaloeziiee
Sorry..quote:Op woensdag 6 december 2006 21:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik word een beetje moe van ThijsThijs en thomaSe. We weten nu wel dat jullie dezelfde zijn en/of in verbinding staan met elkaar. Telkens dubbel posten met precies dezelfde posts is echt niet nodig. Gelieve hiermee op te houden of ik zal helaas 'yvonne' even moeten inschakelen.
[..]
Dat heeft die vriend waarschijnlijk al gedaan.![]()
![]()
Precies, temeer daar hij dit ook nog eens met twee accounts aan het doen is.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Christus te paard kun je niet effe een uurtje gewoon je postcount wat minder opkrikken? Elke oneven reply is zo'n beetje van jou, met af en toe de even posts ook nog! Djeez ik snap dat iedereen helemaal hysterisch is voor die achtelijke bonk plastic maar jongens tis niet gezond om een serieus topic zo vol te baggeren. Ik wil graag op mn gemakje de eerste ervaringen lezen ipv dat hysterische gezeik van 'ik heb geen wii en bla bla bla' Hou gewoon effe je bek!
KUT! ik had het echt allemaal ingevult, maar ik had nog niet betaald met ideal..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:42 schreef Extraordinaire het volgende:
Omdat ze het allemaal nogal stom voor de bestellers vonden, krijgt iedereen die vandaag naar hun gebeld heeft betreffende het incident, Call of Duty 3... GRATIS!. Ook zei hij dat ik hem gegarandeerd op dinsdag of heel misschien woensdag alsnog in huis heb
! Zo'n goede service heb ik eigenlijk nog zelden meegemaakt
. Serieus, respect aan iedereen bij ConsoleShop, voor het hebben van zo'n goede helpdesk
![]()
Niet!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, temeer daar hij dit ook nog eens met twee accounts aan het doen is.![]()
Dat zeggen ze allemaal.quote:
Hij heeft groen/geel gestreepte sokken aan, en roze armbandje, en nepslangenleren schoenen. Een paars tshirt aan, en hij heeft zijn haar licht geblondeerd.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.En ondertussen de gevoelige jongen uithangen.
Daar vallen de vrouwtjes op, je weet dat toch wel...
![]()
Je posts gevuld met inzicht en nuttige informatie zullen gemist wordenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:16 schreef ThijsThijs het volgende:
Hebben jullie het nou over mij?
Ik ga The O.C kijken jongens? jullie zullen vanaf nu zonder mij dit topic proberen vol te stampen
Later
Ernstig.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij heeft groen/geel gestreepte sokken aan, en roze armbandje, en nepslangenleren schoenen. Een paars tshirt aan, en hij heeft zijn haar licht geblondeerd.
Verder heeft hij geen vrienden, alleen vriendinnen, en is hij basisschoolleraar.
Zeg jij het maar!
OWNED door een gay basischoolleraar die waarschijnlijk niet eens kan rekenen op het niveau van groep 8quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef Oksel het volgende:
Maar ondertussen is hij wel met MIJN Wii aan het spelen.
Allemaal schijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij heeft groen/geel gestreepte sokken aan, en roze armbandje, en nepslangenleren schoenen. Een paars tshirt aan, en hij heeft zijn haar licht geblondeerd.
Verder heeft hij geen vrienden, alleen vriendinnen, en is hij basisschoolleraar.
Zeg jij het maar!
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Allemaal schijn.Je kent het wel... "Je kunt je kleren hier toch niet uittrekken waar HIJ bij is?" - "Oh, dat geeft niks, hij is toch homo." ... *fapfapfap*
Pas maar op.quote:
Welke Toys R Us?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:19 schreef deGVR het volgende:
Vanmiddag belde Toys 'R Us netjes dat ze de Wii binnen hadden en dat hij direct verkocht mocht worden...
Dus ik heb 'm
Inclusief Zelda, want die was er ook al.
Rayman mag ik morgen ophalen... Verwachten ze.
Yeah baby,
Ik heb een uurtje sports gedaan en ben toen zelda gaan doen. Ik moet zeggen dat ik het nu al een vette console vind en zelda een vette gamequote:Op woensdag 6 december 2006 20:43 schreef freak1 het volgende:
de wii roeleerd mensen.. ben al een 2 uur nu wii sports aan het doen, zware pnage, ben nog niet eens aan zelda toegekomen
Het werkt nog makkelijker dan ik dacht dat bewegenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:37 schreef thomaSe het volgende:
dit valt me tegen
na 4 minuten nog geen post
damook speelt het fijn?
:p wrm ze moeten niet dneken dat ze hem vandaag dan nog hebbenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:38 schreef CyberTijn het volgende:
Zit voor de grap eens te kijken op Marktplaats, daar bieden mensen dus gewoon vrijwillig meer dan 350 a 400 euro voor een console. Echter bizar..
Ja het is echt te schandalig voor woorden.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:43 schreef thomaSe het volgende:
op marktplaats
¤700 euro voor een wii met 2 spellen en 2 controllers![]()
HEEL veel succesquote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef B1tchwax het volgende:
Haha er is ook iemand die een complete Wii wil hebben voor 100 euro op marktplaats.. o ja het liefst zwart, met witte controllers...
Succes makker
Stond deze toen op voorraad of heb je pre-order gedaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:40 schreef captain_cannabis het volgende:
Heb mn wii gister op internet nog gescoord bij van leest.
Vandaag mailtje gehad met meneer uw order is ingepakt
en wordt vandaag verzonden![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
die is nu al 626636x langs gekomen...![]()
Pas vannacht? Ahhh wat lulligquote:Op woensdag 6 december 2006 22:01 schreef DaMook het volgende:
Ik vind het trouwens wel sneu voor een maat van mij, ik heb hem vorige week nog snel online besteld en heb hem al, en hij een half jaar geleden al bij de Replay en hij kan hem pas vannacht ophalen.
iddquote:Op woensdag 6 december 2006 22:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Pas vannacht? Ahhh wat lullig
Ik pas volgende week
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
idd
ik heb hem direct na de E3 aankondiging gereserveerd bij de BS en kan ook pas volgende week ophalen..
Ik denk dat het ze weinig kan schelen, maar van mij krijg je toch de hartelijke felicitatiesquote:Op woensdag 6 december 2006 22:13 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik ben morgen jarig, denken jullie dat winkeliers gevoellig zijn voor een jarige die 20 jaar word en daarom de wii wel willen meegeven?
Jij met je V&D ! Nee ik heb er ook niks over gezien...quote:Op woensdag 6 december 2006 22:17 schreef -Dries- het volgende:
Maar ff serieus, ik heb nog niet hier gelezen dat een fokker em bij V&D heeft besteld
Ik gok Wii Play, al is het al alleen al voor de tweede controller.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:16 schreef Wessiej het volgende:
Nou mensen die hem al hebben, welke game is nou echt een must have (niet Zelda want dat snapt iedereen al)?
Nee, je kunt beter een klein kind meenemen. Da's zieliger.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:13 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik ben morgen jarig, denken jullie dat winkeliers gevoellig zijn voor een jarige die 20 jaar word en daarom de wii wel willen meegeven?
Rayman!quote:Op woensdag 6 december 2006 22:16 schreef Wessiej het volgende:
Nou mensen die hem al hebben, welke game is nou echt een must have (niet Zelda want dat snapt iedereen al)?
De verrassing is dat de Fok! Crew aan het Wii'en isquote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef Knoflook het volgende:
Hee 145 !! We krijgen verrassing van Fok! Games !!!!
hehequote:Op woensdag 6 december 2006 22:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
De verrassing is dat de Fok! Crew aan het Wii'en is![]()
mijn zusje werkt bij de BS, volgende week komen de Wii's voor de winkel pas binnen. Deze week alleen Online Pre-orders + E-plaza...quote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef Mortale het volgende:
[..]
Hebben ze je gebeld? Ik heb geen telefoon gehad, dus ik sta daar vrijdag gewoon (mits ik morgen geen wii kan vinden)
Ik sta er een uurtje eerder, je weet het nooit hequote:Op woensdag 6 december 2006 22:44 schreef Knoflook het volgende:
Fok! Forum loopt weer te kutten, denk dat ie bezwijkt onder de Wii topics....
Nja morgen om half 11 dan maar bij de FRS in Nijmegen staan.
klopt zelfde met de wii ook gewoon even woerden inlopenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:57 schreef Hansch het volgende:
Ik weet echt niet meer hoe het was met de gamecube launch..
volgens mij kon je toen opt gemak de winkel inlopen en een kopen
Hoe laat zijn "jullie" morgen open? Ik voorspel een lange rij bij MM en bij E-plaza..quote:Op woensdag 6 december 2006 23:21 schreef BiMeWet het volgende:
Onze E-plaza krijgt ZEVENTIG wii's binnen na intensief belcontact met nintendo. ZEVENTIG.. (Rotterdam centrum)
ze hebben 64 pre-orders (me = numbero uno!) dus er zijn er daar nog 6 te verkrijgen.
Morgen om 8 uur heb ik hem. Nog 8 uurtjes![]()
![]()
!
Ik werk er niet hoor, ik zeg meer 'onze' omdat het in Rotterdam ligt en ik Rotterdammer ben (quote:Op woensdag 6 december 2006 23:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Hoe laat zijn "jullie" morgen open? Ik voorspel een lange rij bij MM en bij E-plaza..
Wooooooooowquote:Op woensdag 6 december 2006 23:21 schreef BiMeWet het volgende:
Onze E-plaza krijgt ZEVENTIG wii's binnen na intensief belcontact met nintendo. ZEVENTIG.. (Rotterdam centrum)
ze hebben 64 pre-orders (me = numbero uno!) dus er zijn er daar nog 6 te verkrijgen.
![]()
!
Eerst achter een Wii aansluiten en gaan bowlenquote:Op woensdag 6 december 2006 23:32 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik werk er niet hoor, ik zeg meer 'onze' omdat het in Rotterdam ligt en ik Rotterdammer ben ()
Ze gaan om 8 uur open, maar ik raad je aan pas HALF 11 te komen: dan pas begint de uitlevering van de WIi's nadat ze op een rijtje gelegd zijn. Voor Half 11 sturen ze je weg en met een beetje pech vinden ze je een irritante klant en geven ze m uberhaupt niet aan je mee.
Oftewel, er staan daar morgen 20 mensen die op Fok! meelurken...quote:Op woensdag 6 december 2006 23:34 schreef BiMeWet het volgende:
Tevens weet ik van vriendinlief dat de Intertoys op de Coolsingel er nog 3 heeft, en de V&D heeft er nog 2 in de aanbieding. Succes mensjes.
Edit: dat zijn dus al 11 wii's waari k jullie aan geholpen heb..
Edit2: De FRS op de Hoogstraat (vlakbij de markt) heeft twee Wii's voor me gereserveerd. Als je even meldt dat je een bezoeker van Fok! bent, kan je er daar 1 meekrijgen..
Oeh Oehquote:Op woensdag 6 december 2006 23:34 schreef BiMeWet het volgende:
Tevens weet ik van vriendinlief dat de Intertoys op de Coolsingel er nog 3 heeft, en de V&D heeft er nog 2 in de aanbieding. Succes mensjes.
Edit: dat zijn dus al 11 wii's waari k jullie aan geholpen heb..
Edit2: De FRS op de Hoogstraat (vlakbij de markt) heeft twee Wii's voor me gereserveerd. Als je even meldt dat je een bezoeker van Fok! bent, kan je er daar 1 meekrijgen..
Daar was ik vanochtend nog en toen zeiden ze dat ze al veel meer pre-orders hadden dan dat ze binnen zouden krijgen. Mijn eventuele pre-order wilden ze dan ook niet aannemenquote:Op woensdag 6 december 2006 23:21 schreef BiMeWet het volgende:
![]()
!
ik denk niet dat ze er 70 krijgenquote:Op woensdag 6 december 2006 23:21 schreef BiMeWet het volgende:
![]()
!
Dat was toen ze dachten dat ze nog maar 15 wii's binnen zouden krijgen. maar ze zijn gaan bellen en krijgen er nu 70.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:43 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Daar was ik vanochtend nog en toen zeiden ze dat ze al veel meer pre-orders hadden dan dat ze binnen zouden krijgen. Mijn eventuele pre-order wilden ze dan ook niet aannemen![]()
Geloof mij nou maar .Ik ben bevriend met 1 van die medewerkers. Die belazerd me niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:47 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze er 70 krijgen![]()
ookal zeggen ze van wel
*Is Jaloers op antichristquote:Op woensdag 6 december 2006 23:41 schreef AntiChrist het volgende:
* AntiChrist trotse bezitter is
[afbeelding]
De gameplay is leuk uitgewerkt, die humor is gewoon leuk en voor naast zelda de ideale game, multy is hij ook heel heel heel gaafquote:
Ik denk dat de E-Plaza er genoeg krijgt, omdat alles van Bart Smits eerste levering naar E-Plaza gaat en de online orders. En je bent 4e, waar maak jij je druk om. Zelfs de Intertoys in mijn woonplaats kreeg er nog 6.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:59 schreef Equinix het volgende:
Pfewj Dat word morgen betijds opstaan,.
Heb hem een paar maanden geleden bij de E-plaza besteld en was toen 4e, heb hem meteen ook bij MM Amsterdam besteld en daar was ik 16e ( las ergens dat MM Amsterdam er maar 15 zou krijgen) Vandaag de E-plaza gesproken en die konden mij nog niet vertellen hoeveel ze er morgen zouden krijgen. Morgen toch maar even langs wat andere winkels want zou gek worden als de E-plaza er maar drie zou krijgen
![]()
Ergens in december volgens mij.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:24 schreef Nudie het volgende:
Is het nou bevestigd dat de componenten kabels later komen en gewoon niet beschikbaar zijn vrijdag?
8 om precies te zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:46 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ergens in december volgens mij.
ow én dat is het heaur.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:00 schreef __Saviour__ het volgende:
zit nu te kijken. pas de eerste keer dat ik gameplay zie van sports. ziet er toch als érg dikke fun uit
En daarmee krijgt Nintendo het weer voor elkaar, net als bij de DS. Compleet nieuwe doelgroepen interesseren voor games.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:02 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ow én dat is het heaur.
me ma vroeg zelfs of ik een potje wou bowlen.![]()
ik echt zo. wtf omg rolfpantoffel jij bent oud je haat games. etc !!!1einz!11!!!!!!111
hehe kopen ze er zelf maar eenquote:Op donderdag 7 december 2006 01:08 schreef captain_cannabis het volgende:
Tja maar wil je dat zelf wel. Kom je thuis zijn je ouders erop
aan het spelen en wil je net zelda gaan spelen.
Schiet ook niet op![]()
nja het verschil tussen jouw en mijn ouders is waarschijnlijk dat ze van me houden en die van jouw niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:08 schreef captain_cannabis het volgende:
Tja maar wil je dat zelf wel. Kom je thuis zijn je ouders erop
aan het spelen en wil je net zelda gaan spelen.
Schiet ook niet op![]()
Meer als in, 25 jaar en thuiswonen.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:36 schreef captain_cannabis het volgende:
Tja bent geen puber meer als je 25 bent en heb ook geen last van ouders en die van mij zijn ook oke maar bedoelde te zeggen als je toch al de hele dag verheugt om te spelen en je komt thuis en je moet wachten omdat je ouders ineens geinterresserd zijn in gamen vind niemand dat fijn denk ik.
quote:
Dat en een nunchuck!quote:Op donderdag 7 december 2006 04:22 schreef sampoo het volgende:
Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,
Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,
Ben ik de enige die er ongebruikelijke gedachten op na houdt.![]()
Die heb ik eigenlijk nog niet gezienquote:Op woensdag 6 december 2006 23:46 schreef CecilBDemented het volgende:
verpakking ziet er goed uit
Mijn moeder vond het ook geweldigquote:Op donderdag 7 december 2006 01:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En daarmee krijgt Nintendo het weer voor elkaar, net als bij de DS. Compleet nieuwe doelgroepen interesseren voor games.
Wees blij. Net op het laatste moment wat grote spoilers lijkt me niet echt leukquote:Op donderdag 7 december 2006 01:01 schreef Hansch het volgende:
Zeker![]()
Alleen een beetje stom dat ze maar een klein stukje laten zien van zelda
is een ongeluk gebeurd met de tram, dus lijn 1 rijdt niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er klaar voorHet is alleen écht hondenweer in Delft, keiharde regen en de bus en tram schijnen niet te rijden
De dag is nog vroegquote:Op donderdag 7 december 2006 08:40 schreef realbase het volgende:
slow chat vandaag zeg...
Zo gaan we de 150 nooit halen !
Leeuwarden.quote:
Ik probeerde mijn connect gedoe te instaleren enzo en kon ook online via mijn AP, maar moest meteen een update instaleren, deze stopte na 10 minuten ofzo, dus volgens mij werkt al het online gebeuren nog niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand al iets via Virtual Console gespeeld trouwens?
Iedereen zit te Wii'enquote:Op donderdag 7 december 2006 08:40 schreef realbase het volgende:
slow chat vandaag zeg...
Zo gaan we de 150 nooit halen !
Ik heb nog een pre-order over bij Dynabyte... Nummer 12 ben ik. Als ze er 12 hebben mag jij hem wel hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:47 schreef SureZal het volgende:
Ik ga heel Enschede af opzoek naar een Wii, mijn pre-order was wel binnen gekomen @ Toys'R'us maar ze hadden er maar 6 (!) binnen gekregen :/
Bij de MM in Enschede hadden ze gisteren nog een stuk of 20 Wii's gewoon in de winkel liggen.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:47 schreef SureZal het volgende:
Ik ga heel Enschede af opzoek naar een Wii, mijn pre-order was wel binnen gekomen @ Toys'R'us maar ze hadden er maar 6 (!) binnen gekregen :/
Lees de vorige 3, 4 topics even door en je weet het!quote:Op donderdag 7 december 2006 09:19 schreef MilaNL het volgende:
Bij welke winkels verkopen ze hem dan al?
Ja Media Markt is niet open nu hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 09:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lees de vorige 3, 4 topics even door en je weet het!
Disc zit er een in maar nog doet ie het nietquote:Op donderdag 7 december 2006 09:27 schreef Xrenity het volgende:
Staat alleen aan als je er een disc in doet en ik geloof ook als je een bericht hebt
Dan moet je nog even wachtenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:34 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja Media Markt is niet open nu hoor
Moet nu eigenlijk al slapenquote:
Pwned by Nintendo.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Disc zit er een in maar nog doet ie het niet.
lucky ik zit op het werk te wachten tot ik naar huis kan.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet nu eigenlijk al slapen(heb nachtdienst) , maar ben met de Wii en met Fok! bezig
.
Heb m gisteren ook maar een half uurtje beroerd voor de rest had ik pokertoernooi, vandaag en morgen heb ik ook geen tijdquote:Op donderdag 7 december 2006 09:38 schreef depax het volgende:
[..]
lucky ik zit op het werk te wachten tot ik naar huis kan.
Ik heb gistere overigens maar 3 uur gespeeld en vandaag zal ook niet veel worden
Dat licht gaat alleen aan als je bijvoorbeeld via internet een berichtje ontvangt, als je dan dat bericht nooit open blijft je licht aan voor zover ik weetquote:
Het lampje he, niet het spelquote:
Ah dus ik had dat mailtje van nintendo nooit moeten openenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat licht gaat alleen aan als je bijvoorbeeld via internet een berichtje ontvangt, als je dan dat bericht nooit open blijft je licht aan voor zover ik weet.
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat de Bijenkorf ( Amsterdam ) ze gisteren al had ( 23 stuks ) en dat ze maar 13 pre orders hadden )quote:Op donderdag 7 december 2006 09:46 schreef BMH het volgende:
Bijenkorf belt net dat ze er geen binnen krijgen. LOL!
Ik ga nu slapen en heb tussen wakker worden en werken ook maar 4 uur de tijd ofzoquote:Op donderdag 7 december 2006 09:38 schreef depax het volgende:
[..]
lucky ik zit op het werk te wachten tot ik naar huis kan.
Ik heb gistere overigens maar 3 uur gespeeld en vandaag zal ook niet veel worden
De Wii word geleverd met een composite kabel. Een component kabel geeft beter beeld en steld de wii instaat in Progressive scan beelden weer te geven.. Deze kabel kun je alleen gebruiken op nieuwe tv's.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:47 schreef ThijsThijs het volgende:
Dat met dat licht is wel handig, maar die componentkabel, wat houdt die in? er zit toch zeker wel een kabel bij om hem aan je tv te hangen?
Ik was de enige die gepre-ordered had bij Bijenkorf Enschede.. En dan krijgen ze er geen.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:48 schreef Equinix het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat de Bijenkorf ( Amsterdam ) ze gisteren al had ( 23 stuks ) en dat ze maar 13 pre orders hadden )
www.wikipedia.nlquote:Op donderdag 7 december 2006 09:51 schreef ThijsThijs het volgende:
Wat is progressive scan beelden?
www.wiikabel.nlquote:Op donderdag 7 december 2006 09:53 schreef ThijsThijs het volgende:
Hm heb het gelezen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Progressive_scan), zo'n kabeltje moet ik dan ook maar halen, wat kosttie?
30 euro ofzo,.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:53 schreef ThijsThijs het volgende:
Hm heb het gelezen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Progressive_scan), zo'n kabeltje moet ik dan ook maar halen, wat kosttie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |