De dag is nog vroegquote:Op donderdag 7 december 2006 08:40 schreef realbase het volgende:
slow chat vandaag zeg...
Zo gaan we de 150 nooit halen !
Leeuwarden.quote:
Ik probeerde mijn connect gedoe te instaleren enzo en kon ook online via mijn AP, maar moest meteen een update instaleren, deze stopte na 10 minuten ofzo, dus volgens mij werkt al het online gebeuren nog niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand al iets via Virtual Console gespeeld trouwens?
Iedereen zit te Wii'enquote:Op donderdag 7 december 2006 08:40 schreef realbase het volgende:
slow chat vandaag zeg...
Zo gaan we de 150 nooit halen !
Ik heb nog een pre-order over bij Dynabyte... Nummer 12 ben ik. Als ze er 12 hebben mag jij hem wel hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:47 schreef SureZal het volgende:
Ik ga heel Enschede af opzoek naar een Wii, mijn pre-order was wel binnen gekomen @ Toys'R'us maar ze hadden er maar 6 (!) binnen gekregen :/
Bij de MM in Enschede hadden ze gisteren nog een stuk of 20 Wii's gewoon in de winkel liggen.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:47 schreef SureZal het volgende:
Ik ga heel Enschede af opzoek naar een Wii, mijn pre-order was wel binnen gekomen @ Toys'R'us maar ze hadden er maar 6 (!) binnen gekregen :/
Lees de vorige 3, 4 topics even door en je weet het!quote:Op donderdag 7 december 2006 09:19 schreef MilaNL het volgende:
Bij welke winkels verkopen ze hem dan al?
Ja Media Markt is niet open nu hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 09:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lees de vorige 3, 4 topics even door en je weet het!
Disc zit er een in maar nog doet ie het nietquote:Op donderdag 7 december 2006 09:27 schreef Xrenity het volgende:
Staat alleen aan als je er een disc in doet en ik geloof ook als je een bericht hebt
Dan moet je nog even wachtenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:34 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja Media Markt is niet open nu hoor
Moet nu eigenlijk al slapenquote:
Pwned by Nintendo.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Disc zit er een in maar nog doet ie het niet.
lucky ik zit op het werk te wachten tot ik naar huis kan.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet nu eigenlijk al slapen(heb nachtdienst) , maar ben met de Wii en met Fok! bezig
.
Heb m gisteren ook maar een half uurtje beroerd voor de rest had ik pokertoernooi, vandaag en morgen heb ik ook geen tijdquote:Op donderdag 7 december 2006 09:38 schreef depax het volgende:
[..]
lucky ik zit op het werk te wachten tot ik naar huis kan.
Ik heb gistere overigens maar 3 uur gespeeld en vandaag zal ook niet veel worden
Dat licht gaat alleen aan als je bijvoorbeeld via internet een berichtje ontvangt, als je dan dat bericht nooit open blijft je licht aan voor zover ik weetquote:
Het lampje he, niet het spelquote:
Ah dus ik had dat mailtje van nintendo nooit moeten openenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat licht gaat alleen aan als je bijvoorbeeld via internet een berichtje ontvangt, als je dan dat bericht nooit open blijft je licht aan voor zover ik weet.
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat de Bijenkorf ( Amsterdam ) ze gisteren al had ( 23 stuks ) en dat ze maar 13 pre orders hadden )quote:Op donderdag 7 december 2006 09:46 schreef BMH het volgende:
Bijenkorf belt net dat ze er geen binnen krijgen. LOL!
Ik ga nu slapen en heb tussen wakker worden en werken ook maar 4 uur de tijd ofzoquote:Op donderdag 7 december 2006 09:38 schreef depax het volgende:
[..]
lucky ik zit op het werk te wachten tot ik naar huis kan.
Ik heb gistere overigens maar 3 uur gespeeld en vandaag zal ook niet veel worden
De Wii word geleverd met een composite kabel. Een component kabel geeft beter beeld en steld de wii instaat in Progressive scan beelden weer te geven.. Deze kabel kun je alleen gebruiken op nieuwe tv's.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:47 schreef ThijsThijs het volgende:
Dat met dat licht is wel handig, maar die componentkabel, wat houdt die in? er zit toch zeker wel een kabel bij om hem aan je tv te hangen?
Ik was de enige die gepre-ordered had bij Bijenkorf Enschede.. En dan krijgen ze er geen.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:48 schreef Equinix het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat de Bijenkorf ( Amsterdam ) ze gisteren al had ( 23 stuks ) en dat ze maar 13 pre orders hadden )
www.wikipedia.nlquote:Op donderdag 7 december 2006 09:51 schreef ThijsThijs het volgende:
Wat is progressive scan beelden?
www.wiikabel.nlquote:Op donderdag 7 december 2006 09:53 schreef ThijsThijs het volgende:
Hm heb het gelezen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Progressive_scan), zo'n kabeltje moet ik dan ook maar halen, wat kosttie?
30 euro ofzo,.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:53 schreef ThijsThijs het volgende:
Hm heb het gelezen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Progressive_scan), zo'n kabeltje moet ik dan ook maar halen, wat kosttie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |