Ik denk dat de E-Plaza er genoeg krijgt, omdat alles van Bart Smits eerste levering naar E-Plaza gaat en de online orders. En je bent 4e, waar maak jij je druk om. Zelfs de Intertoys in mijn woonplaats kreeg er nog 6.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:59 schreef Equinix het volgende:
Pfewj Dat word morgen betijds opstaan,.
Heb hem een paar maanden geleden bij de E-plaza besteld en was toen 4e, heb hem meteen ook bij MM Amsterdam besteld en daar was ik 16e ( las ergens dat MM Amsterdam er maar 15 zou krijgen) Vandaag de E-plaza gesproken en die konden mij nog niet vertellen hoeveel ze er morgen zouden krijgen. Morgen toch maar even langs wat andere winkels want zou gek worden als de E-plaza er maar drie zou krijgen
![]()
Ergens in december volgens mij.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:24 schreef Nudie het volgende:
Is het nou bevestigd dat de componenten kabels later komen en gewoon niet beschikbaar zijn vrijdag?
8 om precies te zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:46 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ergens in december volgens mij.
ow én dat is het heaur.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:00 schreef __Saviour__ het volgende:
zit nu te kijken. pas de eerste keer dat ik gameplay zie van sports. ziet er toch als érg dikke fun uit
En daarmee krijgt Nintendo het weer voor elkaar, net als bij de DS. Compleet nieuwe doelgroepen interesseren voor games.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:02 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ow én dat is het heaur.
me ma vroeg zelfs of ik een potje wou bowlen.![]()
ik echt zo. wtf omg rolfpantoffel jij bent oud je haat games. etc !!!1einz!11!!!!!!111
hehe kopen ze er zelf maar eenquote:Op donderdag 7 december 2006 01:08 schreef captain_cannabis het volgende:
Tja maar wil je dat zelf wel. Kom je thuis zijn je ouders erop
aan het spelen en wil je net zelda gaan spelen.
Schiet ook niet op![]()
nja het verschil tussen jouw en mijn ouders is waarschijnlijk dat ze van me houden en die van jouw niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:08 schreef captain_cannabis het volgende:
Tja maar wil je dat zelf wel. Kom je thuis zijn je ouders erop
aan het spelen en wil je net zelda gaan spelen.
Schiet ook niet op![]()
Meer als in, 25 jaar en thuiswonen.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:36 schreef captain_cannabis het volgende:
Tja bent geen puber meer als je 25 bent en heb ook geen last van ouders en die van mij zijn ook oke maar bedoelde te zeggen als je toch al de hele dag verheugt om te spelen en je komt thuis en je moet wachten omdat je ouders ineens geinterresserd zijn in gamen vind niemand dat fijn denk ik.
quote:
Dat en een nunchuck!quote:Op donderdag 7 december 2006 04:22 schreef sampoo het volgende:
Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,
Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,
Ben ik de enige die er ongebruikelijke gedachten op na houdt.![]()
Die heb ik eigenlijk nog niet gezienquote:Op woensdag 6 december 2006 23:46 schreef CecilBDemented het volgende:
verpakking ziet er goed uit
Mijn moeder vond het ook geweldigquote:Op donderdag 7 december 2006 01:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En daarmee krijgt Nintendo het weer voor elkaar, net als bij de DS. Compleet nieuwe doelgroepen interesseren voor games.
Wees blij. Net op het laatste moment wat grote spoilers lijkt me niet echt leukquote:Op donderdag 7 december 2006 01:01 schreef Hansch het volgende:
Zeker![]()
Alleen een beetje stom dat ze maar een klein stukje laten zien van zelda
is een ongeluk gebeurd met de tram, dus lijn 1 rijdt niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er klaar voorHet is alleen écht hondenweer in Delft, keiharde regen en de bus en tram schijnen niet te rijden
De dag is nog vroegquote:Op donderdag 7 december 2006 08:40 schreef realbase het volgende:
slow chat vandaag zeg...
Zo gaan we de 150 nooit halen !
Leeuwarden.quote:
Ik probeerde mijn connect gedoe te instaleren enzo en kon ook online via mijn AP, maar moest meteen een update instaleren, deze stopte na 10 minuten ofzo, dus volgens mij werkt al het online gebeuren nog niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand al iets via Virtual Console gespeeld trouwens?
Iedereen zit te Wii'enquote:Op donderdag 7 december 2006 08:40 schreef realbase het volgende:
slow chat vandaag zeg...
Zo gaan we de 150 nooit halen !
Ik heb nog een pre-order over bij Dynabyte... Nummer 12 ben ik. Als ze er 12 hebben mag jij hem wel hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:47 schreef SureZal het volgende:
Ik ga heel Enschede af opzoek naar een Wii, mijn pre-order was wel binnen gekomen @ Toys'R'us maar ze hadden er maar 6 (!) binnen gekregen :/
Bij de MM in Enschede hadden ze gisteren nog een stuk of 20 Wii's gewoon in de winkel liggen.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:47 schreef SureZal het volgende:
Ik ga heel Enschede af opzoek naar een Wii, mijn pre-order was wel binnen gekomen @ Toys'R'us maar ze hadden er maar 6 (!) binnen gekregen :/
Lees de vorige 3, 4 topics even door en je weet het!quote:Op donderdag 7 december 2006 09:19 schreef MilaNL het volgende:
Bij welke winkels verkopen ze hem dan al?
Ja Media Markt is niet open nu hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 09:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lees de vorige 3, 4 topics even door en je weet het!
Disc zit er een in maar nog doet ie het nietquote:Op donderdag 7 december 2006 09:27 schreef Xrenity het volgende:
Staat alleen aan als je er een disc in doet en ik geloof ook als je een bericht hebt
Dan moet je nog even wachtenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:34 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja Media Markt is niet open nu hoor
Moet nu eigenlijk al slapenquote:
Pwned by Nintendo.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Disc zit er een in maar nog doet ie het niet.
lucky ik zit op het werk te wachten tot ik naar huis kan.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet nu eigenlijk al slapen(heb nachtdienst) , maar ben met de Wii en met Fok! bezig
.
Heb m gisteren ook maar een half uurtje beroerd voor de rest had ik pokertoernooi, vandaag en morgen heb ik ook geen tijdquote:Op donderdag 7 december 2006 09:38 schreef depax het volgende:
[..]
lucky ik zit op het werk te wachten tot ik naar huis kan.
Ik heb gistere overigens maar 3 uur gespeeld en vandaag zal ook niet veel worden
Dat licht gaat alleen aan als je bijvoorbeeld via internet een berichtje ontvangt, als je dan dat bericht nooit open blijft je licht aan voor zover ik weetquote:
Het lampje he, niet het spelquote:
Ah dus ik had dat mailtje van nintendo nooit moeten openenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat licht gaat alleen aan als je bijvoorbeeld via internet een berichtje ontvangt, als je dan dat bericht nooit open blijft je licht aan voor zover ik weet.
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat de Bijenkorf ( Amsterdam ) ze gisteren al had ( 23 stuks ) en dat ze maar 13 pre orders hadden )quote:Op donderdag 7 december 2006 09:46 schreef BMH het volgende:
Bijenkorf belt net dat ze er geen binnen krijgen. LOL!
Ik ga nu slapen en heb tussen wakker worden en werken ook maar 4 uur de tijd ofzoquote:Op donderdag 7 december 2006 09:38 schreef depax het volgende:
[..]
lucky ik zit op het werk te wachten tot ik naar huis kan.
Ik heb gistere overigens maar 3 uur gespeeld en vandaag zal ook niet veel worden
De Wii word geleverd met een composite kabel. Een component kabel geeft beter beeld en steld de wii instaat in Progressive scan beelden weer te geven.. Deze kabel kun je alleen gebruiken op nieuwe tv's.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:47 schreef ThijsThijs het volgende:
Dat met dat licht is wel handig, maar die componentkabel, wat houdt die in? er zit toch zeker wel een kabel bij om hem aan je tv te hangen?
Ik was de enige die gepre-ordered had bij Bijenkorf Enschede.. En dan krijgen ze er geen.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:48 schreef Equinix het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat de Bijenkorf ( Amsterdam ) ze gisteren al had ( 23 stuks ) en dat ze maar 13 pre orders hadden )
www.wikipedia.nlquote:Op donderdag 7 december 2006 09:51 schreef ThijsThijs het volgende:
Wat is progressive scan beelden?
www.wiikabel.nlquote:Op donderdag 7 december 2006 09:53 schreef ThijsThijs het volgende:
Hm heb het gelezen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Progressive_scan), zo'n kabeltje moet ik dan ook maar halen, wat kosttie?
30 euro ofzo,.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:53 schreef ThijsThijs het volgende:
Hm heb het gelezen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Progressive_scan), zo'n kabeltje moet ik dan ook maar halen, wat kosttie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |