Ik denk dat de E-Plaza er genoeg krijgt, omdat alles van Bart Smits eerste levering naar E-Plaza gaat en de online orders. En je bent 4e, waar maak jij je druk om. Zelfs de Intertoys in mijn woonplaats kreeg er nog 6.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:59 schreef Equinix het volgende:
Pfewj Dat word morgen betijds opstaan,.
Heb hem een paar maanden geleden bij de E-plaza besteld en was toen 4e, heb hem meteen ook bij MM Amsterdam besteld en daar was ik 16e ( las ergens dat MM Amsterdam er maar 15 zou krijgen) Vandaag de E-plaza gesproken en die konden mij nog niet vertellen hoeveel ze er morgen zouden krijgen. Morgen toch maar even langs wat andere winkels want zou gek worden als de E-plaza er maar drie zou krijgen
![]()
Ergens in december volgens mij.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:24 schreef Nudie het volgende:
Is het nou bevestigd dat de componenten kabels later komen en gewoon niet beschikbaar zijn vrijdag?
8 om precies te zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:46 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ergens in december volgens mij.
ow én dat is het heaur.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:00 schreef __Saviour__ het volgende:
zit nu te kijken. pas de eerste keer dat ik gameplay zie van sports. ziet er toch als érg dikke fun uit
En daarmee krijgt Nintendo het weer voor elkaar, net als bij de DS. Compleet nieuwe doelgroepen interesseren voor games.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:02 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ow én dat is het heaur.
me ma vroeg zelfs of ik een potje wou bowlen.![]()
ik echt zo. wtf omg rolfpantoffel jij bent oud je haat games. etc !!!1einz!11!!!!!!111
hehe kopen ze er zelf maar eenquote:Op donderdag 7 december 2006 01:08 schreef captain_cannabis het volgende:
Tja maar wil je dat zelf wel. Kom je thuis zijn je ouders erop
aan het spelen en wil je net zelda gaan spelen.
Schiet ook niet op![]()
nja het verschil tussen jouw en mijn ouders is waarschijnlijk dat ze van me houden en die van jouw niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:08 schreef captain_cannabis het volgende:
Tja maar wil je dat zelf wel. Kom je thuis zijn je ouders erop
aan het spelen en wil je net zelda gaan spelen.
Schiet ook niet op![]()
Meer als in, 25 jaar en thuiswonen.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:36 schreef captain_cannabis het volgende:
Tja bent geen puber meer als je 25 bent en heb ook geen last van ouders en die van mij zijn ook oke maar bedoelde te zeggen als je toch al de hele dag verheugt om te spelen en je komt thuis en je moet wachten omdat je ouders ineens geinterresserd zijn in gamen vind niemand dat fijn denk ik.
quote:
Dat en een nunchuck!quote:Op donderdag 7 december 2006 04:22 schreef sampoo het volgende:
Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,
Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,Wii+Wii-Sport+Wii-play+Zelda,
Ben ik de enige die er ongebruikelijke gedachten op na houdt.![]()
Die heb ik eigenlijk nog niet gezienquote:Op woensdag 6 december 2006 23:46 schreef CecilBDemented het volgende:
verpakking ziet er goed uit
Mijn moeder vond het ook geweldigquote:Op donderdag 7 december 2006 01:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En daarmee krijgt Nintendo het weer voor elkaar, net als bij de DS. Compleet nieuwe doelgroepen interesseren voor games.
Wees blij. Net op het laatste moment wat grote spoilers lijkt me niet echt leukquote:Op donderdag 7 december 2006 01:01 schreef Hansch het volgende:
Zeker![]()
Alleen een beetje stom dat ze maar een klein stukje laten zien van zelda
is een ongeluk gebeurd met de tram, dus lijn 1 rijdt niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er klaar voorHet is alleen écht hondenweer in Delft, keiharde regen en de bus en tram schijnen niet te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |