Je posts gevuld met inzicht en nuttige informatie zullen gemist wordenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:16 schreef ThijsThijs het volgende:
Hebben jullie het nou over mij?
Ik ga The O.C kijken jongens? jullie zullen vanaf nu zonder mij dit topic proberen vol te stampen
Later
Ernstig.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij heeft groen/geel gestreepte sokken aan, en roze armbandje, en nepslangenleren schoenen. Een paars tshirt aan, en hij heeft zijn haar licht geblondeerd.
Verder heeft hij geen vrienden, alleen vriendinnen, en is hij basisschoolleraar.
Zeg jij het maar!
OWNED door een gay basischoolleraar die waarschijnlijk niet eens kan rekenen op het niveau van groep 8quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef Oksel het volgende:
Maar ondertussen is hij wel met MIJN Wii aan het spelen.
Allemaal schijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij heeft groen/geel gestreepte sokken aan, en roze armbandje, en nepslangenleren schoenen. Een paars tshirt aan, en hij heeft zijn haar licht geblondeerd.
Verder heeft hij geen vrienden, alleen vriendinnen, en is hij basisschoolleraar.
Zeg jij het maar!
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Allemaal schijn.Je kent het wel... "Je kunt je kleren hier toch niet uittrekken waar HIJ bij is?" - "Oh, dat geeft niks, hij is toch homo." ... *fapfapfap*
Pas maar op.quote:
Welke Toys R Us?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:19 schreef deGVR het volgende:
Vanmiddag belde Toys 'R Us netjes dat ze de Wii binnen hadden en dat hij direct verkocht mocht worden...
Dus ik heb 'm
Inclusief Zelda, want die was er ook al.
Rayman mag ik morgen ophalen... Verwachten ze.
Yeah baby,
Ik heb een uurtje sports gedaan en ben toen zelda gaan doen. Ik moet zeggen dat ik het nu al een vette console vind en zelda een vette gamequote:Op woensdag 6 december 2006 20:43 schreef freak1 het volgende:
de wii roeleerd mensen.. ben al een 2 uur nu wii sports aan het doen, zware pnage, ben nog niet eens aan zelda toegekomen
Het werkt nog makkelijker dan ik dacht dat bewegenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:37 schreef thomaSe het volgende:
dit valt me tegen
na 4 minuten nog geen post
damook speelt het fijn?
:p wrm ze moeten niet dneken dat ze hem vandaag dan nog hebbenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:38 schreef CyberTijn het volgende:
Zit voor de grap eens te kijken op Marktplaats, daar bieden mensen dus gewoon vrijwillig meer dan 350 a 400 euro voor een console. Echter bizar..
Ja het is echt te schandalig voor woorden.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:43 schreef thomaSe het volgende:
op marktplaats
¤700 euro voor een wii met 2 spellen en 2 controllers![]()
HEEL veel succesquote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef B1tchwax het volgende:
Haha er is ook iemand die een complete Wii wil hebben voor 100 euro op marktplaats.. o ja het liefst zwart, met witte controllers...
Succes makker
Stond deze toen op voorraad of heb je pre-order gedaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:40 schreef captain_cannabis het volgende:
Heb mn wii gister op internet nog gescoord bij van leest.
Vandaag mailtje gehad met meneer uw order is ingepakt
en wordt vandaag verzonden![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
die is nu al 626636x langs gekomen...![]()
Pas vannacht? Ahhh wat lulligquote:Op woensdag 6 december 2006 22:01 schreef DaMook het volgende:
Ik vind het trouwens wel sneu voor een maat van mij, ik heb hem vorige week nog snel online besteld en heb hem al, en hij een half jaar geleden al bij de Replay en hij kan hem pas vannacht ophalen.
iddquote:Op woensdag 6 december 2006 22:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Pas vannacht? Ahhh wat lullig
Ik pas volgende week
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
idd
ik heb hem direct na de E3 aankondiging gereserveerd bij de BS en kan ook pas volgende week ophalen..
Ik denk dat het ze weinig kan schelen, maar van mij krijg je toch de hartelijke felicitatiesquote:Op woensdag 6 december 2006 22:13 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik ben morgen jarig, denken jullie dat winkeliers gevoellig zijn voor een jarige die 20 jaar word en daarom de wii wel willen meegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |