Nah, het is veels te leuk zo met al die Wii topics.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:47 schreef thomaSe het volgende:
torn dan meot je gaan slapen gaat stukken sneller
Why?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef Cubewoods het volgende:
Boehee en ik moet nog zeker 2 weken wachten voor ik een Wii haal
Nou veel plezier er allemaal mee.
Vind jij het ook al zó gezelligquote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nah, het is veels te leuk zo met al die Wii topics.![]()
wist die ThijsThijs wel :pquote:Op woensdag 6 december 2006 20:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zelda is de game waar je een Wii voor koopt.![]()
Ik ga even douchen, ik verwacht als ik terug ben wel een nieuw topic.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:49 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Vind jij het ook al zó gezellig, ik ga zo maar eens wat kaarsjes aansteken
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 6 december 2006 20:50 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik ga even douchen, ik verwacht als ik terug ben wel een nieuw topic.![]()
ja die is echt grappigquote:Op woensdag 6 december 2006 20:50 schreef ThijsThijs het volgende:
Zullen we het eens hebben over die wii aflevering van Southpark? die aflevering is echt eeuwighaha hoe die dan in een keer 3 maand voor de lancering komt
Jep moet even op me loon wachtenquote:
jij eerstquote:Op woensdag 6 december 2006 20:51 schreef ThijsThijs het volgende:
Maarre thomaSe wanneer koop jij er een?
Ik ook het zelfde en de dure kerst dagenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:51 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Jep moet even op me loon wachten(
Hoezo je kunt die browser toch al downloaden en gebruiken?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:53 schreef Tomasso het volgende:
Channels komen pas later beschikbaar, net als de browser
ze staan er wel in, maar hij zegt dus dat hij moet updaten. En daarna dat de laaste updates al geïnstalleerd zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:53 schreef Tomasso het volgende:
Channels komen pas later beschikbaar, net als de browser
jaja 145 alweerquote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef Knoflook het volgende:
Hee 145 !! We krijgen verrassing van Fok! Games !!!!
ah ok.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:57 schreef Extraordinaire het volgende:
Nee. De browser is voor Europa pas op 23 december beschikbaar, net als andere channels zoals News en Weather.
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:01 schreef ThijsThijs het volgende:
Jij hebt hem al he?
Zal ik 'm inkoppen?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:58 schreef Oksel het volgende:
Mijn vrienden heeft de hele avond toen ik aan het trainen was Wii Sports gespeeld met een vriend van d'r. Helemaal blij en bezweet stonden ze hier te slaan toen ik binnen kwam..
Dat heeft die vriend waarschijnlijk al gedaan.quote:
Kijk, hier heb ik wat aan. Dank!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nihil. MM Den Haag heeft alles op pre-order gedaan. Gameshop heeft geen Wii's. FRS is morgen om 09.01 leeg. BartSmit heeft niets. Intertoys is al leeg. Van leest is om 09.02 leeg (als iemand van de FRS naar Leest is gerend).
Gewoon een weekje wachten. Effe chillen, backlog leegspelen. Chick scoren en dan met je eigen Wiiiiiiii laten spelen
Christus te paard kun je niet effe een uurtje gewoon je postcount wat minder opkrikken? Elke oneven reply is zo'n beetje van jou, met af en toe de even posts ook nog! Djeez ik snap dat iedereen helemaal hysterisch is voor die achtelijke bonk plastic maar jongens tis niet gezond om een serieus topic zo vol te baggeren. Ik wil graag op mn gemakje de eerste ervaringen lezen ipv dat hysterische gezeik van 'ik heb geen wii en bla bla bla' Hou gewoon effe je bek!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:01 schreef ThijsThijs het volgende:
Jaloeziiee
Sorry..quote:Op woensdag 6 december 2006 21:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik word een beetje moe van ThijsThijs en thomaSe. We weten nu wel dat jullie dezelfde zijn en/of in verbinding staan met elkaar. Telkens dubbel posten met precies dezelfde posts is echt niet nodig. Gelieve hiermee op te houden of ik zal helaas 'yvonne' even moeten inschakelen.
[..]
Dat heeft die vriend waarschijnlijk al gedaan.![]()
![]()
Precies, temeer daar hij dit ook nog eens met twee accounts aan het doen is.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Christus te paard kun je niet effe een uurtje gewoon je postcount wat minder opkrikken? Elke oneven reply is zo'n beetje van jou, met af en toe de even posts ook nog! Djeez ik snap dat iedereen helemaal hysterisch is voor die achtelijke bonk plastic maar jongens tis niet gezond om een serieus topic zo vol te baggeren. Ik wil graag op mn gemakje de eerste ervaringen lezen ipv dat hysterische gezeik van 'ik heb geen wii en bla bla bla' Hou gewoon effe je bek!
KUT! ik had het echt allemaal ingevult, maar ik had nog niet betaald met ideal..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:42 schreef Extraordinaire het volgende:
Omdat ze het allemaal nogal stom voor de bestellers vonden, krijgt iedereen die vandaag naar hun gebeld heeft betreffende het incident, Call of Duty 3... GRATIS!. Ook zei hij dat ik hem gegarandeerd op dinsdag of heel misschien woensdag alsnog in huis heb
! Zo'n goede service heb ik eigenlijk nog zelden meegemaakt
. Serieus, respect aan iedereen bij ConsoleShop, voor het hebben van zo'n goede helpdesk
![]()
Niet!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, temeer daar hij dit ook nog eens met twee accounts aan het doen is.![]()
Dat zeggen ze allemaal.quote:
Hij heeft groen/geel gestreepte sokken aan, en roze armbandje, en nepslangenleren schoenen. Een paars tshirt aan, en hij heeft zijn haar licht geblondeerd.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.En ondertussen de gevoelige jongen uithangen.
Daar vallen de vrouwtjes op, je weet dat toch wel...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |