Wat heb ik allerlei problemen. Kleine edits kan ik niet maken want dan krijg ik problemen met de 'database'. De preview ziet er anders uit dan de daadwerkelijke post. Vandaar de edits op het laatste moment.quote:
Gijs, ik heb 'm bij de Bart Smit besteld, en status is "gereed voor verzending" ... Zeg me dat ik 'm op de 8ste krijg of ik heb lastquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor iedereen die het nog niet gelezen hadden. De Makro (en Lukas Klamer dus) krijgen pas vanaf 11 december Wiis geleverd.
Online besteld? Dan moet het goed gaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gijs, ik heb 'm bij de Bart Smit besteld, en status is "gereed voor verzending" ... Zeg me dat ik 'm op de 8ste krijg of ik heb last
K*T daar wilde ik nu voor de deur gaan staan op 8 Decemberquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aantallen per vestiging nog onbekend. Leverdatum 11 dec
Sorry Oksel, ik hou het bij mn FRS pre-order.
Ik heb daar eergisteren besteld en bij mij was ie ook klaar voor verzending, vandaag kreeg ik een mailtje dat de 1e levering uitverkocht was en ik moest wachtenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:07 schreef Pronk het volgende:
Gisteren kreeg ik een mailtje van BartSmit.com dat de Wii was te bestellen en dat heb ik dus meteen gedaan! 15 minuten stond er alweer op de site dat de Wii was uitverkocht.
De bestelstatus is: "Uw bestelling is klaar voor verzending"
Dus.... Ik was op tijd... Ik heb em de 8e!![]()
Lukas Klamer... M'n pa heeft d'r een pasje vanquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor iedereen die het nog niet gelezen hadden. De Makro (en Lukas Klamer dus) krijgen pas vanaf 11 december Wiis geleverd.
Dan heb ik volgende week om deze tijd een tennisarmquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Online besteld? Dan moet het goed gaan
Ik heb gebeld en ja.... dat houd in dat je hem 8 december krijgt Gijs. Ik heb vrij genomenquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gijs, ik heb 'm bij de Bart Smit besteld, en status is "gereed voor verzending" ... Zeg me dat ik 'm op de 8ste krijg of ik heb last
Hmm, ik heb daar nog geen mail over ontvangen dus voorlopig ga ik er vanuit dat ik em heb!?quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:36 schreef DaMook het volgende:
Ik heb daar eergisteren besteld en bij mij was ie ook klaar voor verzending, vandaag kreeg ik een mailtje dat de 1e levering uitverkocht was en ik moest wachten, hoop voor je dat je er een krijgt , maar ga er niet vanuit
.
Ook een hoop niet!quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Een hoop mensen gaan blij worden aankomende vrijdag. Maar een hoop ook niet vrees ik.
Heel simpel: Wii60. Je speelt de multiplatform games op de 360 en de rest op de wii.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Nou weet ik dat graphics niet het belangrijkste zijn, maar als ik screens van CoD3 op alle next gen's naast elkaar leg, is de Wii toch wel erg triest. Ik vind het nog steeds wel een interessante console, maar toch...
Ik ga voor de Nintendo exclusives.... Zelda, Mario, Metroid en meer van dat soort games.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Nou weet ik dat graphics niet het belangrijkste zijn, maar als ik screens van CoD3 op alle next gen's naast elkaar leg, is de Wii toch wel erg triest. Ik vind het nog steeds wel een interessante console, maar toch...
Ik ook, maar ook voor alle gimmick spellen, daarom kocht ik ook een DSquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga voor de Nintendo exclusives.... Zelda, Mario, Metroid en meer van dat soort games.
quote:Veel Wii-nieuwtjes van Reggie Fils-Aime
Nieuws | 1 december 2006 - In een interview van MTV met Reggie Fils-Aime, directeur van Nintendo Amerika, zijn allerlei kleine nieuwtjes naar voren gekomen. Om het overzicht te bewaren hebben we ze even op een rijtje gezet.
* Super Mario Galaxy zal ergens tussen maart en kerst van volgend jaar in Amerika verschijnen
* Er zijn bijna 300.000 controllers verkocht in Amerika
* Red Steel, Rayman Raving Rabbids, Madden en Trauma Center: Second Opinion zijn goed verkocht
* WarioWare Smooth Moves en Wii Play komen pas januari volgend jaar uit in Amerika. Mario Party volgt in maart. Overigens krijgen wij Wii Play wel gewoon bij de launch.
* Als blijkt dat de Wii-mote en de nunchuk controller evenveel worden verkocht, dan overweegt Nintendo ze ook gebundeld te gaan verkopen
* Het eerste spel dat online gaat op de Wii is Pokémon Battle Revolution. Deze game komt eerst uit in Japan en later ook in Amerika. Andere online games zijn in de maak, maar nog niet bekend gemaakt. In januari zal er iets interessants bekend worden gemaakt met betrekking tot online gamen.
* Elke maandag zullen er in Amerika tussen één en vijf games verschijnen op Virtual Console
* Fils-Aime heeft weer bevestigd dat Wii's die met het internet verbonden zijn automatisch content zullen downloaden. Wat dit voor content zal zijn is nog niet bekend, wat dat moet volgens Fils-Aime een verrassing blijven.
* In januari zullen er veel games aangekondigd worden voor de Wii. Fils-Aime is dan in Japan om uitgevers over te halen bepaalde games ook in Amerika uit te brengen.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Dat hoort zo.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
De achtergrond kleur van de afbeeldingen zijn niet gelijk aan die van het forum.
Dat hoort ook zo.quote:Op zaterdag 2 december 2006 08:15 schreef papernote het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoort die tekst rechtsboven niet vóór de banner te zitten? Verder een hele mooie OP.
quote:
Hehe ze dekken zich alvast in voor de graphics met zo'n titel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:20 schreef RaymanNL het volgende:
SSX Blur (Wii) : http://www.youtube.com/watch?v=zOkZUioh6Us
Ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 08:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb gebeld en ja.... dat houd in dat je hem 8 december krijgt Gijs. Ik heb vrij genomen
1 á anderhalf dvd hoesje hoog.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:32 schreef Chocobo het volgende:
Hoe hoog is de Wii eigenlijk inclusief die schuine holder?
Achterkant of voorkant?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:32 schreef Chocobo het volgende:
Hoe hoog is de Wii eigenlijk inclusief die schuine holder?
Precies, ben ik ook benieuwd naar.. Keb een bijenkorf hier een half uurtje vandaan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:08 schreef Gronnaephos het volgende:
Is het de moeite waard om De Bijenkorf te mailen, BMH? Het is jammer dat je maandag 'pas' meer info krijgt. Kun je vertellen wat je ongeveer in die mail hebt gezet?![]()
idem ici, maar dan filiaal Utrecht.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:18 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik heb maar even via het 'formulier' op de bijenkorf-site een vraag gestuurd naar filiaal Enschede met daarin het verhaaltje dat ik daar graag een Wii zou willen reserveren/kopen. Benieuwd of ik nog op tijd een reactie terugkrijg met een 'antwoord streeftijd van 3 dagen'![]()
Me 2quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:22 schreef PastoorPeter het volgende:
Ik heb m'n order bevestiging binnen.
ppsst... KIJKSHOP.. Je kunt er niet pre-orderen... maar wel voor de deur kamperenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:40 schreef mrdjey het volgende:
die heb ik hier niet zitten,
Owja, die heb ik ook nog idd hier zittenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:40 schreef BMH het volgende:
[..]
ppsst... KIJKSHOP.. Je kunt er niet pre-orderen... maar wel voor de deur kamperen
Kijkshop heb ik wel weer, verkopen die nu ook x360 dan en zo?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:40 schreef BMH het volgende:
[..]
ppsst... KIJKSHOP.. Je kunt er niet pre-orderen... maar wel voor de deur kamperen
s' ochtends bij MM of Toys R Us campenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:42 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Kijkshop heb ik wel weer, verkopen die nu ook x360 dan en zo?
en tja kan natuurlijk ook zijn dat ze die ook later binnen krijgen net als de makro
MM Enschede had vorige week al 30 pre-orders...quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
s' ochtends bij MM of Toys R Us campen
Ja je vind het mooi of niet. Valt wel in de stijl van de Wii en de DS vind ik. Maar echt mooi vind ik ze ook niet nee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik zag net in de stad al CoD3 voor de Wii liggen. Die witte hoesjes vind ik een beetje lelijk eigenlijk.
boeiuuuuund, van mij had die hele Wii ook wel in een eierdoos mogen zitten!quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik zag net in de stad al CoD3 voor de Wii liggen. Die witte hoesjes vind ik een beetje lelijk eigenlijk.
Zoals de DSphat?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:55 schreef floppie86 het volgende:
[..]
boeiuuuuund, van mij had die hele Wii ook wel in een eierdoos mogen zitten!
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Die kwam in een eierdoos kartonnen bakje.
Gek he? Minder dan een week voor de launch.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:10 schreef _petjan het volgende:
Net toch maar de E-plaza en dixons gebeld om te pre orderenKan het niet meer
Regel es dat Beyond good and evil streambaar isquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:40 schreef BMH het volgende:
Bijenkorf mensen! Daar krijgen ze ook wii's!
In de tussentijd kunnen jullie mijn music station beluisteren
De post is altijd laat bij mij, dus ik zal het niet zijn...quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:29 schreef McGilles het volgende:
Ik ben benieuwd wie daadwerkelijk straks als eerste hier kan posten dat hij een Wii in z'n handen heeft
Weet ik niet Gijs maar ik weet wel dat de Wii updates zal ontvangen ook al staat deze uit en deze eventueel door kan zenden naar de DS.... heb ik ooit ergens gelezen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
De post is altijd laat bij mij, dus ik zal het niet zijn...
Maar even een vraagje tussendoor... Denken jullie dat de Wii/DS combo er voor kan zorgen dat ik bijvoorbeeld vanaf mijn bank emailtjes op mijn DS kan schrijven en versturen via mijn wii naar andere Wii gebruikers ? ... Of misschien ook chatten ? Zou wel leuk zijn lijkt me...
Nee hoor dat boeit ze totaal niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:38 schreef depax het volgende:
ik denk dat ik wel eens eerste kan zijn in iedergeval met een groot pakket
hoe bedoel je ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee hoor dat boeit ze totaal niet.
Het boeit de bezorger niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:42 schreef depax het volgende:
[..]
hoe bedoel je ?
bs ?
Maja ik had mail ontvangen dat ik hem echt krijg dus.
Nah, ik bedoel post is hier meestal heel snel ik ga extra proberen vroeger te kunnen werken zodat ik snel klaar ben.
ja weet ikquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het boeit de bezorger niet.
Die plannen een optimale route meer niet.
Best interessant, je zou er zo een compleet topic over kunnen openen, ik kan me namelijk best voorstellen dat er ook veel (non-Wii-topic-lezende) andere gamers geïnteresseerd in zoiets zullen zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:11 schreef depax het volgende:
ik kreeg trouwens dit via mail.
dacht fuck alweer spam maar ziet er toch leuk uit.
http://www.gameloop.be/default.php?intp=1&cPath=112
ze laten je eerst een game testen alvorens je hem koopt of niet.
je kan ook gewoon huren.
OMFG!@! Die bestaan niet, dit topic staat gewoon altijd zo bovenaan dat je er afentoe wel op moet klikken (wel of niet perongeluk)quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:25 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
[...](non-Wii-topic-lezende) [..]
Spam dusquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:11 schreef depax het volgende:
ik kreeg trouwens dit via mail.
dacht fuck alweer spam maar ziet er toch leuk uit.
http://www.gameloop.be/default.php?intp=1&cPath=112
ze laten je eerst een game testen alvorens je hem koopt of niet.
je kan ook gewoon huren.
Dan moet je gaan werken net als mij, dan verveel je je helemaal nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:24 schreef Wii-Style het volgende:
Ik wil zo graag Wii spelen.Ik verveel me enorm.
vanwaar de kloon ruzbeh ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:24 schreef Wii-Style het volgende:
Ik wil zo graag Wii spelen.Ik verveel me enorm.
en aanbellen!!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:39 schreef Roi het volgende:
Volgens mij zag ik 2 mensen met een Wii spelen!
Ik fietste langs een huis waar 2 mensen voor een TV stonden, plotseling maakte die vrouw een tennis-achtige beweging![]()
!
Morgen nog maar is ff langs fietsen![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:42 schreef Erwtensoep het volgende:
"Heeft u een Wii?" " Nee parkinson."
quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:42 schreef Erwtensoep het volgende:
"Heeft u een Wii?" " Nee parkinson."
quote:
Dude, I can't help it. It's those little elf slaves. They denied to work harder on building those wii's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door s0ul op 02-12-2006 20:40:32 ]2 0wn 0r n0t 2 0wn
Ik mag hopen van niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef _petjan het volgende:
Komt Pro Evo uit op de Wii?
quote:
heb gister WOW gespeeld bij een maatje op hd etc.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:01 schreef Knoflook het volgende:
Vandaag Gears of war gespeelt.....
DAMN ! Wat een vet spel heeft me echt wel aan het twijfelen gezet... Maar eerst ff de wii aanschaffen :p
Heb je ooit een Gamecube gekocht.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:25 schreef Ipho het volgende:
Ik zit er ook aan te denken een Wii te kopen![]()
Ga je bij de bijenkorf je wii kopen??quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:40 schreef BMH het volgende:
Bijenkorf mensen! Daar krijgen ze ook wii's!
In de tussentijd kunnen jullie mijn music station beluisteren
Ding is toch al verkochtquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:50 schreef floppie86 het volgende:
[TK] 1GB MicroSD
past die in de Wii?
JA!!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef _petjan het volgende:
Komt Pro Evo uit op de Wii?
quote:Pro Evolution Soccer komt naar de Wii
Nieuws | 5 oktober 2006 - Shingo "Seabass" Takatsuka, de man achter de gerespecteerde Pro Evolution Soccer-serie, heeft bekend gemaakt dat er bij Konami word gewerkt aan een Pro Evolution Soccer-game voor de Nintendo Wii. Of het om Pro Evolution Soccer 6 gaat, wat tot volgend jaar exclusief voor de Xbox 360 is, is nog onduidelijk.
Wel weten we dat Konami volgens Seabass nog goed aan het kijken is hoe men de mogelijkheden van de Wii-controller kan implanteren in de Wii-versie van Pro Evolution Soccer. De Japanse goeroe wist ook nog te melden dat hij gehoord had dat EA bezig is te onderzoeken of men de Wii-controller ook op andere manieren kan gebruiken in FIFA, door hem bijvoorbeeld aan je been vast te maken om te schoppen.
Overigens is dit de eerste keer dat er een Pro Evolution Soccer-game verschijnt op de consoles van Nintendo.
quote:
Maaa.. Winning Eleven 6 Final Evolution is er voor de GameCube.quote:Overigens is dit de eerste keer dat er een Pro Evolution Soccer-game verschijnt op de consoles van Nintendo.
pro evo is eu naamquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:14 schreef BMH het volgende:
[..]
[..]
Maaa.. Winning Eleven 6 Final Evolution is er voor de GameCube.
Ik denk dat de game belangrijker is dan de naam.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:18 schreef depax het volgende:
[..]
pro evo is eu naam
Winning eleven is jp naam en die is alleen ook in jp te krijgen. ( of import)
dus klopt wel. pro evo is namelijk niet te krijgen
Games over het algemeen in het Nederlands.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:24 schreef Chanty87 het volgende:
Zelda heeft nooit NL teksten. Gelukkig.
Beyond Good & Evil is ook geweldig gedaan in het NLquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Games over het algemeen in het Nederlands.Enige game die ik leuk vond in het Nederlands was Dungeon Keeper.
![]()
Klopt, maar zulke kwaliteit is zeldzaam.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Beyond Good & Evil is ook geweldig gedaan in het NL
Gelukkig maar... Stel je voor dat we er aan gaan wennen!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Klopt, maar zulke kwaliteit is zeldzaam.![]()
Volgens mij ligt het net andersom.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Klopt, maar zulke kwaliteit is zeldzaam.![]()
Ja, nu je het zegt. Op de gameboy was het ook netjes Engelsquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:24 schreef Chanty87 het volgende:
Zelda heeft nooit NL teksten. Gelukkig.
Wajoo! Dat is wel vet! Aan je been vastmaken en dat je daar de snelheid van de bal mee bepaalt!quote:
Dan krijg je niet het probleem van Wiimotes die je tv kapot maken, maar van personen die perongeluk hun homies inelkaar trappen tijdens een intensief potje gamenquote:Op zondag 3 december 2006 00:37 schreef Khadgar het volgende:
Nee joh gewoon vier Wiimotes gebruiken. Twee aan je schenen, twee aan je armen. Eventueel een nunchuk op je borstkas en eentje op je hoofd om te koppen.
Leve de spaarrekening!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:35 schreef EricG het volgende:
Kutzooi m'n geld is op.
Dat wordt februari ergens een Wii
waar het allemaal mee begon SNES : Super star soccer en super star soccer deluxe!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:18 schreef depax het volgende:
[..]
pro evo is eu naam
Winning eleven is jp naam en die is alleen ook in jp te krijgen. ( of import)
dus klopt wel. pro evo is namelijk niet te krijgen
quote:Op zondag 3 december 2006 09:06 schreef linebear het volgende:
Gisteren stond de Wii al in de winkel bij ons... en dus maar 1 meegenomen met Zelda
bestellen zal niet meer gaan alleen in een klein gat en dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 3 december 2006 11:12 schreef Lemming22 het volgende:
Ik zit even te twijfelen wat ik zal doen, of er nu nog een bestellen en m ergens in de loop van december binnen krijgen, of niet bestellen en zelf op 8 december proberen er een te bemachtigen waarvan ik de slagingskans kleiner dan 5% schat en dus zelf in de loop van december een in de winkel gaan halen...
Ja dat bedoel ik ook, bestellen bij een internetshop en dan maar wachten totdat ze m leveren (8 december gaat sowieso niet meer zeiden ze). Maar het probleem is dat ik dan geen garantie heb wanneer ik m binnen krijg terwijl er vast wel ergens in de loop van december een te halen is in een gewone winkel..quote:Op zondag 3 december 2006 11:16 schreef depax het volgende:
[..]
bestellen zal niet meer gaan alleen in een klein gat en dat lijkt me sterk.
kunt of bij een grote winkel gaan of wachten tot rest van de maand.
ach ook een niet werkende vriendin heeft zo zijn voordelenquote:
ik denk vrij snel, binnen een week..quote:Op zondag 3 december 2006 12:13 schreef EricG het volgende:
Wanneer komt eik de tweede levering?
Geloof dat de leveringen snel gaan. Geen Microsoft perikelen naar mijn idee.quote:Op zondag 3 december 2006 12:13 schreef EricG het volgende:
Waar?quote:Op zondag 3 december 2006 13:46 schreef FJD het volgende:
Mailtje verstuurd, net teruggebeld, morgen kleine aanbetaling doen en dan heb ik m zo goed als zeker de 8e
Noem me paranoide maar dat hoor je morgen welquote:Op zondag 3 december 2006 13:47 schreef Chocobo het volgende:
Waar?
whahahaha... ik snap hetquote:Op zondag 3 december 2006 13:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Noem me paranoide maar dat hoor je morgen welAlhoewel ik natuurlijk beter nu kan gaan, heb toch de tijd
Sensatie tv noemen we dat.. Dingen opblazen.. daar zijn die Amerikanen goed in (ook letterlijk btw.).quote:Op zondag 3 december 2006 12:48 schreef Khadgar het volgende:
De Wii in het amerikaanse nieuws!
http://www.youtube.com/watch?v=EJkNABalgko
'there's no such thing as bad publicity"quote:Op zondag 3 december 2006 13:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Sensatie tv noemen we dat.. Dingen opblazen.. daar zijn die Amerikanen goed in (ook letterlijk btw.).
De 11equote:Op zondag 3 december 2006 12:13 schreef EricG het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2006 14:15 schreef stefmans het volgende:
Hulde aan de OP
wiens kloon ben jij trouwens?quote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Het is grappig dat ik gewoon zomaar begon op een dag en dat ik gelijk enorm veel had diezelfde dag. Ik moet maar eensch beginnen met websites ontwerpen.
Ruzbeh?quote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Het is grappig dat ik gewoon zomaar begon op een dag en dat ik gelijk enorm veel had diezelfde dag. Ik moet maar eensch beginnen met websites ontwerpen.
ik zal t wel ff gemist hebben ergensquote:Op zondag 3 december 2006 14:28 schreef Wii-Style het volgende:
Ik dacht dat dat al duidelijk was.
Na pwnd by Bart Smit nu ook pwnd by the Bijenkorfquote:
En dat is alleen:quote:Op zondag 3 december 2006 14:59 schreef Mortale het volgende:
Bah, geen online play tot Q2 van 2007.
http://www.wiiparty.nl/nieuws/item/29129/
Dus Europa misschien niet eens.quote:(in ieder geval in Amerika)
Via van Leestquote:Op zondag 3 december 2006 15:02 schreef Oksel het volgende:
Ik ben ook gebeld door de bijenkorf. Maar dan gaat het via Van Leest, en die krijgen er vast niet veel binnen.
Kijkshop for the win!
Is toch de enige plaatsquote:Op zondag 3 december 2006 15:30 schreef Kersje86 het volgende:
sjow kwil ook een wii muts... waar kan je diehalen eigenlijks? bij marktplaats gekeken, kosten ze 40 euries!
Maak nog es zo'n foto maar dan met 4 vingers voor de doosquote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Geloven jullie 't nu?
4 vingers voor de doos? Ik hoop dat ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 3 december 2006 15:41 schreef spanks het volgende:
[..]
Maak nog es zo'n foto maar dan met 4 vingers voor de doos
Je weet toch wel wat 4 (vier) vingers zijn. Nu zitten er 8 (acht) voor de doos. Nu met 4.quote:Op zondag 3 december 2006 15:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
4 vingers voor de doos? Ik hoop dat ik snap wat je bedoelt.
De reflectie linksonder op de doos klopt niet. Opnieuw:p.quote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Geloven jullie 't nu?
Photoshopquote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Geloven jullie 't nu?
Weer niet geluktquote:
Nee. De A502.quote:Op zondag 3 december 2006 15:50 schreef Mortale het volgende:
Welke camera heb je SuperHarregarre de samsung Digimax A402?
Hehe, moet ook wel snel shoppen anders dan valt 't te veel op dat ik een uur nodig heb voor 1 foto.quote:Op zondag 3 december 2006 15:56 schreef torn_Machina het volgende:
Het lijkt gewoon of hij zo'n cut-out vast heeft. Matige shop zeg.![]()
Mongool je hebt weer precies hetzelfde plaatje gebruikt, reflectie op de doos zit weer linksonder (wat trouwens niet klopt maar dat even terzijde)quote:
Hehe, was het enige high-res fotootje dat ik kon vinden waarbij er geen garantiebonnetje op zat.quote:Op zondag 3 december 2006 16:01 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Mongool je hebt weer precies hetzelfde plaatje gebruikt, reflectie op de doos zit weer linksonder (wat trouwens niet klopt maar dat even terzijde)
Doe dan tenminste wat moeite en probeer iets goeds in elkaar te photoshoppen.
Ik moet er helemaal van bijkomen inderdaadquote:Op zondag 3 december 2006 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha! Jullie helemaal overstuur. Schitterend.![]()
Dit is een informatie topic. [GAM SC 801] Kansloos is een kansloos postslet topicquote:Op zondag 3 december 2006 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha! Jullie helemaal overstuur. Schitterend.Je moet toch wat doen om de tijd vol te maken.
![]()
en jij hebt nog steeds niks gedaan aan die kloteavatar van jequote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dit is een informatie topic. [GAM SC 801] Kansloos is een kansloos postslet topic
of photoshop skillsquote:Op zondag 3 december 2006 16:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oké mensen, even voor de goede orde: Ik heb dus géén Wii.![]()
quote:
Gek, je hebt er namelijk zelf ook één.quote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet er helemaal van bijkomen inderdaad
20 euro mag je de mijne kopen excl verzending.quote:Op zondag 3 december 2006 15:30 schreef Kersje86 het volgende:
sjow kwil ook een wii muts... waar kan je diehalen eigenlijks? bij marktplaats gekeken, kosten ze 40 euries!
quote:Op zondag 3 december 2006 16:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gek, je hebt er namelijk zelf ook één.![]()
[afbeelding]
* BMH maakt zijn bril schoon.... En ziet toch duidelijk het Nintendo logo op de Wii doos staan.quote:Op zondag 3 december 2006 16:51 schreef Cid het volgende:
Is er trouwens al wat meer bekend over de Virtual Console performance? Moet ik denken aan de in mijn ogen altijd maar matige emulatie zoals programma's als zsnes enzo, of werkt alles 100% en full speed enzo?
Identiek aan de originele console, inclusief de vertraging bij Zelda als er drie monstertjes op het scherm warenquote:Op zondag 3 december 2006 16:51 schreef Cid het volgende:
Is er trouwens al wat meer bekend over de Virtual Console performance? Moet ik denken aan de in mijn ogen altijd maar matige emulatie zoals programma's als zsnes enzo, of werkt alles 100% en full speed enzo?
quote:Op zondag 3 december 2006 17:38 schreef s0ul het volgende:
kill me if re-post
De Eu versies
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wanneer koop je em?quote:Op zondag 3 december 2006 18:14 schreef Wii-Style het volgende:
De Wii is zo mooi hè. De Wii zelf, de Wii remote, nunchuck, zelfs de DVD doosjes zijn mooi wit.Nintendo
Ga denk ik horizontaal gamen. Wii is net te hoog in in tv meubel kastjes te plaatsen!quote:Op zondag 3 december 2006 17:38 schreef s0ul het volgende:
kill me if re-post
De Eu versies
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik schat Januari. In andere woorden wanneer de Wii makkelijk verkrijgbaar is.quote:
wie maakt de poll?quote:Op zondag 3 december 2006 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga denk ik horizontaal gamen. Wii is net te hoog in in tv meubel kastjes te plaatsen!
bij mij naast de megadrivequote:Op zondag 3 december 2006 18:49 schreef mrdjey het volgende:
hij komt bij mij mooit naast m'n NES te staan :p
Eensch. Past er imho echt niet bij qua kleur.quote:Op zondag 3 december 2006 17:55 schreef Kill_em_all het volgende:
Toch blijf ik die standaard uberlelijk vinden.
dan verf je em toch..quote:Op zondag 3 december 2006 18:52 schreef spanks het volgende:
[..]
Eensch. Past er imho echt niet bij qua kleur.
Is gewoon een mening die blijkbaar gedeeld wordt.quote:Op zondag 3 december 2006 18:57 schreef floppie86 het volgende:
[..]
dan verf je em toch..![]()
wat is dus voor suf gezeik. Met dit soort onderwerpen kunnen we net zo goed gewoon meteen gaan slowchatten. Waar ik overigens erg voor ben![]()
liggendquote:Op zondag 3 december 2006 19:22 schreef Mortale het volgende:
Ik weet eigenlijk nog niet eens hoe ik 'm ga neerzetten. En ik kom er ook niet zo een, twee, drie uit... Hmmm...
quote:
Het schíjnt dat bart smit geen consoles krijgt op launch.quote:Op zondag 3 december 2006 19:45 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb vrijdag vrij !! heb een preorder bij bartsmit,
als ze daar niks hebben ga ik werkelijk de heledag op zoek naar de Wii,ik maak er wel een soort qwest van![]()
Met deze instelling ben ik wel verzekert van een Wii op vrijdag
Stuiter
![]()
Ik heb goede hoopquote:Op zondag 3 december 2006 19:46 schreef Mortale het volgende:
[..]
Het schíjnt dat bart smit geen consoles krijgt op launch.Ik geloof het niet echt, maar...
Denk het welquote:Op zondag 3 december 2006 19:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben ik dan de enige die is gebeld door de Bart Smit?
Nee, ik krijg het pas op de 11e, 12e of 13e.quote:Op zondag 3 december 2006 19:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Denk het welwas er goed nieuws ? !
Nou en? Ik waarschijnlijk ook, die paar dagen extra overleef ik ook nog wel.quote:Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee, ik krijg het pas op de 11e, 12e of 13e.
Ik zal aan jullie denken wanneer ik vrijdag op mijn Wii zit te spelen! Alleen nog even mensen uitnodigen met wie ik dan kan spelenquote:Op zondag 3 december 2006 20:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo denk ik er ook over. Maar sommige schijnen nog al in paniek te zijn
Ik ga die 5 dagen wel mooi naar mijn Wiimotes en Zelda case/manual staren.quote:Op zondag 3 december 2006 20:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo denk ik er ook over. Maar sommige schijnen nog al in paniek te zijn
Hoeveelste stond je bij bart smit?quote:Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee, ik krijg het pas op de 11e, 12e of 13e.
Eind januari 2007 volgens mij.quote:Op zondag 3 december 2006 20:03 schreef _petjan het volgende:
Wanneer komt DBZ uit voor de Wii?
quote:Op zondag 3 december 2006 20:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Eind januari 2007 volgens mij.![]()
Ik heb nog niks gehoord sta nr 7quote:
heb hem voor 25 op marktplaatsquote:Op zondag 3 december 2006 15:30 schreef Kersje86 het volgende:
Wii Play is excl Nunchuck en bij het sportspack wel. Dus je zal een Nunchuck moeten kopen om twee complete controller setjes te hebbenquote:Op zondag 3 december 2006 21:17 schreef Lemming22 het volgende:
15-18 december wordt mijn Wii geleverdDie twee weken kan ik nog wel wachten!
Ik heb er Wii Play bij besteld zodat ik nog een extra controller heb, met wat leuke minigames, maar zit daar ook een nunchuck bij? En is zo'n nunchuck een must? En wat kan je ermee? En zit die er bij de Wii sports pack wel bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |