Is toch de enige plaatsquote:Op zondag 3 december 2006 15:30 schreef Kersje86 het volgende:
sjow kwil ook een wii muts... waar kan je diehalen eigenlijks? bij marktplaats gekeken, kosten ze 40 euries!
Maak nog es zo'n foto maar dan met 4 vingers voor de doosquote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Geloven jullie 't nu?
4 vingers voor de doos? Ik hoop dat ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 3 december 2006 15:41 schreef spanks het volgende:
[..]
Maak nog es zo'n foto maar dan met 4 vingers voor de doos
Je weet toch wel wat 4 (vier) vingers zijn. Nu zitten er 8 (acht) voor de doos. Nu met 4.quote:Op zondag 3 december 2006 15:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
4 vingers voor de doos? Ik hoop dat ik snap wat je bedoelt.
De reflectie linksonder op de doos klopt niet. Opnieuw:p.quote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Geloven jullie 't nu?
Photoshopquote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Geloven jullie 't nu?
Weer niet geluktquote:
Nee. De A502.quote:Op zondag 3 december 2006 15:50 schreef Mortale het volgende:
Welke camera heb je SuperHarregarre de samsung Digimax A402?
Hehe, moet ook wel snel shoppen anders dan valt 't te veel op dat ik een uur nodig heb voor 1 foto.quote:Op zondag 3 december 2006 15:56 schreef torn_Machina het volgende:
Het lijkt gewoon of hij zo'n cut-out vast heeft. Matige shop zeg.![]()
Mongool je hebt weer precies hetzelfde plaatje gebruikt, reflectie op de doos zit weer linksonder (wat trouwens niet klopt maar dat even terzijde)quote:
Hehe, was het enige high-res fotootje dat ik kon vinden waarbij er geen garantiebonnetje op zat.quote:Op zondag 3 december 2006 16:01 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Mongool je hebt weer precies hetzelfde plaatje gebruikt, reflectie op de doos zit weer linksonder (wat trouwens niet klopt maar dat even terzijde)
Doe dan tenminste wat moeite en probeer iets goeds in elkaar te photoshoppen.
Ik moet er helemaal van bijkomen inderdaadquote:Op zondag 3 december 2006 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha! Jullie helemaal overstuur. Schitterend.![]()
Dit is een informatie topic. [GAM SC 801] Kansloos is een kansloos postslet topicquote:Op zondag 3 december 2006 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha! Jullie helemaal overstuur. Schitterend.Je moet toch wat doen om de tijd vol te maken.
![]()
en jij hebt nog steeds niks gedaan aan die kloteavatar van jequote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dit is een informatie topic. [GAM SC 801] Kansloos is een kansloos postslet topic
of photoshop skillsquote:Op zondag 3 december 2006 16:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oké mensen, even voor de goede orde: Ik heb dus géén Wii.![]()
quote:
Gek, je hebt er namelijk zelf ook één.quote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet er helemaal van bijkomen inderdaad
20 euro mag je de mijne kopen excl verzending.quote:Op zondag 3 december 2006 15:30 schreef Kersje86 het volgende:
sjow kwil ook een wii muts... waar kan je diehalen eigenlijks? bij marktplaats gekeken, kosten ze 40 euries!
quote:Op zondag 3 december 2006 16:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gek, je hebt er namelijk zelf ook één.![]()
[afbeelding]
* BMH maakt zijn bril schoon.... En ziet toch duidelijk het Nintendo logo op de Wii doos staan.quote:Op zondag 3 december 2006 16:51 schreef Cid het volgende:
Is er trouwens al wat meer bekend over de Virtual Console performance? Moet ik denken aan de in mijn ogen altijd maar matige emulatie zoals programma's als zsnes enzo, of werkt alles 100% en full speed enzo?
Identiek aan de originele console, inclusief de vertraging bij Zelda als er drie monstertjes op het scherm warenquote:Op zondag 3 december 2006 16:51 schreef Cid het volgende:
Is er trouwens al wat meer bekend over de Virtual Console performance? Moet ik denken aan de in mijn ogen altijd maar matige emulatie zoals programma's als zsnes enzo, of werkt alles 100% en full speed enzo?
quote:Op zondag 3 december 2006 17:38 schreef s0ul het volgende:
kill me if re-post
De Eu versies
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |