Nice. Jammer dat er games bij ontbreken.quote:
klopt.quote:Op zondag 3 december 2006 13:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nice. Jammer dat er games bij ontbreken.
Of de eerste FOK!ker die zo kansloos was om een foto zo te manipulerenquote:
Dat zou pas een Chanty aktie zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 15:16 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Of de eerste FOK!ker die zo kansloos was om een foto zo te manipulerenHahaha zou grappig zijn, op 8 december 's ochtends een foto van de Wii ergens vandaan plukken en dan bewerken zodat het net lijkt of ik 'm al heb, zonder preorder
![]()
![]()
Nou, zekerquote:Op zondag 3 december 2006 15:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zou pas een Chanty aktie zijn.![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag besloten dat de Wii mn laatste console wordt die ik ga kopen. 20 jaar geleden begonnen met een Nintendo en nu ga ik stoppen met een Nintendo.
Klinkt onwerkelijk...
Leeftijd. Tijdgebrek. Klap op mn achterhoofd. Eén van die dingen.quote:
is het niet stoer meer om te gamen?quote:Op zondag 3 december 2006 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leeftijd. Tijdgebrek. Klap op mn achterhoofd. Eén van die dingen.
Ik zie de laatste tijd ook steeds meer vrouwen die dan vragen wat ze leuke spellen vinden en dan Halo zeggen.quote:Op zondag 3 december 2006 17:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Chicks hebben spelcomputers, dus hoe meer chicks hoe meer spelcomputers.
ROY!11! WAT DOE JE!?quote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag besloten dat de Wii mn laatste console wordt die ik ga kopen. 20 jaar geleden begonnen met een Nintendo en nu ga ik stoppen met een Nintendo.
Klinkt onwerkelijk...
HAHA GEEN FF7 REMAKE VOOR JOUquote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klinkt onwerkelijk...
Ergste zijn die vrouwen die ook hier posten! In GAM SC, de heiligste gedeelte van dit forum. Gezellig bier en tieten zou je toch zeggen? Nee, dat niet. Alleen dat ze FF en vrouwvriendelijke games spelen.quote:Op zondag 3 december 2006 17:42 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd ook steeds meer vrouwen die dan vragen wat ze leuke spellen vinden en dan Halo zeggen.![]()
3 dat ik er ken.
Geloof ook die Nena uit de goudenkooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |