ppsst... KIJKSHOP.. Je kunt er niet pre-orderen... maar wel voor de deur kamperenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:40 schreef mrdjey het volgende:
die heb ik hier niet zitten,
Owja, die heb ik ook nog idd hier zittenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:40 schreef BMH het volgende:
[..]
ppsst... KIJKSHOP.. Je kunt er niet pre-orderen... maar wel voor de deur kamperen
Kijkshop heb ik wel weer, verkopen die nu ook x360 dan en zo?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:40 schreef BMH het volgende:
[..]
ppsst... KIJKSHOP.. Je kunt er niet pre-orderen... maar wel voor de deur kamperen
s' ochtends bij MM of Toys R Us campenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:42 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Kijkshop heb ik wel weer, verkopen die nu ook x360 dan en zo?
en tja kan natuurlijk ook zijn dat ze die ook later binnen krijgen net als de makro
MM Enschede had vorige week al 30 pre-orders...quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
s' ochtends bij MM of Toys R Us campen
Ja je vind het mooi of niet. Valt wel in de stijl van de Wii en de DS vind ik. Maar echt mooi vind ik ze ook niet nee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik zag net in de stad al CoD3 voor de Wii liggen. Die witte hoesjes vind ik een beetje lelijk eigenlijk.
boeiuuuuund, van mij had die hele Wii ook wel in een eierdoos mogen zitten!quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik zag net in de stad al CoD3 voor de Wii liggen. Die witte hoesjes vind ik een beetje lelijk eigenlijk.
Zoals de DSphat?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:55 schreef floppie86 het volgende:
[..]
boeiuuuuund, van mij had die hele Wii ook wel in een eierdoos mogen zitten!
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Die kwam in een eierdoos kartonnen bakje.
Gek he? Minder dan een week voor de launch.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:10 schreef _petjan het volgende:
Net toch maar de E-plaza en dixons gebeld om te pre orderenKan het niet meer
Regel es dat Beyond good and evil streambaar isquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:40 schreef BMH het volgende:
Bijenkorf mensen! Daar krijgen ze ook wii's!
In de tussentijd kunnen jullie mijn music station beluisteren
De post is altijd laat bij mij, dus ik zal het niet zijn...quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:29 schreef McGilles het volgende:
Ik ben benieuwd wie daadwerkelijk straks als eerste hier kan posten dat hij een Wii in z'n handen heeft
Weet ik niet Gijs maar ik weet wel dat de Wii updates zal ontvangen ook al staat deze uit en deze eventueel door kan zenden naar de DS.... heb ik ooit ergens gelezen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
De post is altijd laat bij mij, dus ik zal het niet zijn...
Maar even een vraagje tussendoor... Denken jullie dat de Wii/DS combo er voor kan zorgen dat ik bijvoorbeeld vanaf mijn bank emailtjes op mijn DS kan schrijven en versturen via mijn wii naar andere Wii gebruikers ? ... Of misschien ook chatten ? Zou wel leuk zijn lijkt me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |