Wanneer koop je em?quote:Op zondag 3 december 2006 18:14 schreef Wii-Style het volgende:
De Wii is zo mooi hè. De Wii zelf, de Wii remote, nunchuck, zelfs de DVD doosjes zijn mooi wit.Nintendo
Ga denk ik horizontaal gamen. Wii is net te hoog in in tv meubel kastjes te plaatsen!quote:Op zondag 3 december 2006 17:38 schreef s0ul het volgende:
kill me if re-post
De Eu versies
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik schat Januari. In andere woorden wanneer de Wii makkelijk verkrijgbaar is.quote:
wie maakt de poll?quote:Op zondag 3 december 2006 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga denk ik horizontaal gamen. Wii is net te hoog in in tv meubel kastjes te plaatsen!
bij mij naast de megadrivequote:Op zondag 3 december 2006 18:49 schreef mrdjey het volgende:
hij komt bij mij mooit naast m'n NES te staan :p
Eensch. Past er imho echt niet bij qua kleur.quote:Op zondag 3 december 2006 17:55 schreef Kill_em_all het volgende:
Toch blijf ik die standaard uberlelijk vinden.
dan verf je em toch..quote:Op zondag 3 december 2006 18:52 schreef spanks het volgende:
[..]
Eensch. Past er imho echt niet bij qua kleur.
Is gewoon een mening die blijkbaar gedeeld wordt.quote:Op zondag 3 december 2006 18:57 schreef floppie86 het volgende:
[..]
dan verf je em toch..![]()
wat is dus voor suf gezeik. Met dit soort onderwerpen kunnen we net zo goed gewoon meteen gaan slowchatten. Waar ik overigens erg voor ben![]()
liggendquote:Op zondag 3 december 2006 19:22 schreef Mortale het volgende:
Ik weet eigenlijk nog niet eens hoe ik 'm ga neerzetten. En ik kom er ook niet zo een, twee, drie uit... Hmmm...
quote:
Het schíjnt dat bart smit geen consoles krijgt op launch.quote:Op zondag 3 december 2006 19:45 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb vrijdag vrij !! heb een preorder bij bartsmit,
als ze daar niks hebben ga ik werkelijk de heledag op zoek naar de Wii,ik maak er wel een soort qwest van![]()
Met deze instelling ben ik wel verzekert van een Wii op vrijdag
Stuiter
![]()
Ik heb goede hoopquote:Op zondag 3 december 2006 19:46 schreef Mortale het volgende:
[..]
Het schíjnt dat bart smit geen consoles krijgt op launch.Ik geloof het niet echt, maar...
Denk het welquote:Op zondag 3 december 2006 19:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben ik dan de enige die is gebeld door de Bart Smit?
Nee, ik krijg het pas op de 11e, 12e of 13e.quote:Op zondag 3 december 2006 19:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Denk het welwas er goed nieuws ? !
Nou en? Ik waarschijnlijk ook, die paar dagen extra overleef ik ook nog wel.quote:Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee, ik krijg het pas op de 11e, 12e of 13e.
Ik zal aan jullie denken wanneer ik vrijdag op mijn Wii zit te spelen! Alleen nog even mensen uitnodigen met wie ik dan kan spelenquote:Op zondag 3 december 2006 20:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo denk ik er ook over. Maar sommige schijnen nog al in paniek te zijn
Ik ga die 5 dagen wel mooi naar mijn Wiimotes en Zelda case/manual staren.quote:Op zondag 3 december 2006 20:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo denk ik er ook over. Maar sommige schijnen nog al in paniek te zijn
Hoeveelste stond je bij bart smit?quote:Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee, ik krijg het pas op de 11e, 12e of 13e.
Eind januari 2007 volgens mij.quote:Op zondag 3 december 2006 20:03 schreef _petjan het volgende:
Wanneer komt DBZ uit voor de Wii?
quote:Op zondag 3 december 2006 20:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Eind januari 2007 volgens mij.![]()
Ik heb nog niks gehoord sta nr 7quote:
heb hem voor 25 op marktplaatsquote:Op zondag 3 december 2006 15:30 schreef Kersje86 het volgende:
sjow kwil ook een wii muts... waar kan je diehalen eigenlijks? bij marktplaats gekeken, kosten ze 40 euries!
Wii Play is excl Nunchuck en bij het sportspack wel. Dus je zal een Nunchuck moeten kopen om twee complete controller setjes te hebbenquote:Op zondag 3 december 2006 21:17 schreef Lemming22 het volgende:
15-18 december wordt mijn Wii geleverdDie twee weken kan ik nog wel wachten!
Ik heb er Wii Play bij besteld zodat ik nog een extra controller heb, met wat leuke minigames, maar zit daar ook een nunchuck bij? En is zo'n nunchuck een must? En wat kan je ermee? En zit die er bij de Wii sports pack wel bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |