Het boeit de bezorger niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:42 schreef depax het volgende:
[..]
hoe bedoel je ?
bs ?
Maja ik had mail ontvangen dat ik hem echt krijg dus.
Nah, ik bedoel post is hier meestal heel snel ik ga extra proberen vroeger te kunnen werken zodat ik snel klaar ben.
ja weet ikquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het boeit de bezorger niet.
Die plannen een optimale route meer niet.
Best interessant, je zou er zo een compleet topic over kunnen openen, ik kan me namelijk best voorstellen dat er ook veel (non-Wii-topic-lezende) andere gamers geïnteresseerd in zoiets zullen zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:11 schreef depax het volgende:
ik kreeg trouwens dit via mail.
dacht fuck alweer spam maar ziet er toch leuk uit.
http://www.gameloop.be/default.php?intp=1&cPath=112
ze laten je eerst een game testen alvorens je hem koopt of niet.
je kan ook gewoon huren.
OMFG!@! Die bestaan niet, dit topic staat gewoon altijd zo bovenaan dat je er afentoe wel op moet klikken (wel of niet perongeluk)quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:25 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
[...](non-Wii-topic-lezende) [..]
Spam dusquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:11 schreef depax het volgende:
ik kreeg trouwens dit via mail.
dacht fuck alweer spam maar ziet er toch leuk uit.
http://www.gameloop.be/default.php?intp=1&cPath=112
ze laten je eerst een game testen alvorens je hem koopt of niet.
je kan ook gewoon huren.
Dan moet je gaan werken net als mij, dan verveel je je helemaal nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:24 schreef Wii-Style het volgende:
Ik wil zo graag Wii spelen.Ik verveel me enorm.
vanwaar de kloon ruzbeh ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:24 schreef Wii-Style het volgende:
Ik wil zo graag Wii spelen.Ik verveel me enorm.
en aanbellen!!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:39 schreef Roi het volgende:
Volgens mij zag ik 2 mensen met een Wii spelen!
Ik fietste langs een huis waar 2 mensen voor een TV stonden, plotseling maakte die vrouw een tennis-achtige beweging![]()
!
Morgen nog maar is ff langs fietsen![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:42 schreef Erwtensoep het volgende:
"Heeft u een Wii?" " Nee parkinson."
quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:42 schreef Erwtensoep het volgende:
"Heeft u een Wii?" " Nee parkinson."
quote:
Dude, I can't help it. It's those little elf slaves. They denied to work harder on building those wii's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door s0ul op 02-12-2006 20:40:32 ]2 0wn 0r n0t 2 0wn
Ik mag hopen van niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef _petjan het volgende:
Komt Pro Evo uit op de Wii?
quote:
heb gister WOW gespeeld bij een maatje op hd etc.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:01 schreef Knoflook het volgende:
Vandaag Gears of war gespeelt.....
DAMN ! Wat een vet spel heeft me echt wel aan het twijfelen gezet... Maar eerst ff de wii aanschaffen :p
Heb je ooit een Gamecube gekocht.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:25 schreef Ipho het volgende:
Ik zit er ook aan te denken een Wii te kopen![]()
Ga je bij de bijenkorf je wii kopen??quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:40 schreef BMH het volgende:
Bijenkorf mensen! Daar krijgen ze ook wii's!
In de tussentijd kunnen jullie mijn music station beluisteren
Ding is toch al verkochtquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:50 schreef floppie86 het volgende:
[TK] 1GB MicroSD
past die in de Wii?
JA!!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef _petjan het volgende:
Komt Pro Evo uit op de Wii?
quote:Pro Evolution Soccer komt naar de Wii
Nieuws | 5 oktober 2006 - Shingo "Seabass" Takatsuka, de man achter de gerespecteerde Pro Evolution Soccer-serie, heeft bekend gemaakt dat er bij Konami word gewerkt aan een Pro Evolution Soccer-game voor de Nintendo Wii. Of het om Pro Evolution Soccer 6 gaat, wat tot volgend jaar exclusief voor de Xbox 360 is, is nog onduidelijk.
Wel weten we dat Konami volgens Seabass nog goed aan het kijken is hoe men de mogelijkheden van de Wii-controller kan implanteren in de Wii-versie van Pro Evolution Soccer. De Japanse goeroe wist ook nog te melden dat hij gehoord had dat EA bezig is te onderzoeken of men de Wii-controller ook op andere manieren kan gebruiken in FIFA, door hem bijvoorbeeld aan je been vast te maken om te schoppen.
Overigens is dit de eerste keer dat er een Pro Evolution Soccer-game verschijnt op de consoles van Nintendo.
quote:
Maaa.. Winning Eleven 6 Final Evolution is er voor de GameCube.quote:Overigens is dit de eerste keer dat er een Pro Evolution Soccer-game verschijnt op de consoles van Nintendo.
pro evo is eu naamquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:14 schreef BMH het volgende:
[..]
[..]
Maaa.. Winning Eleven 6 Final Evolution is er voor de GameCube.
Ik denk dat de game belangrijker is dan de naam.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:18 schreef depax het volgende:
[..]
pro evo is eu naam
Winning eleven is jp naam en die is alleen ook in jp te krijgen. ( of import)
dus klopt wel. pro evo is namelijk niet te krijgen
Games over het algemeen in het Nederlands.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:24 schreef Chanty87 het volgende:
Zelda heeft nooit NL teksten. Gelukkig.
Beyond Good & Evil is ook geweldig gedaan in het NLquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Games over het algemeen in het Nederlands.Enige game die ik leuk vond in het Nederlands was Dungeon Keeper.
![]()
Klopt, maar zulke kwaliteit is zeldzaam.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Beyond Good & Evil is ook geweldig gedaan in het NL
Gelukkig maar... Stel je voor dat we er aan gaan wennen!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Klopt, maar zulke kwaliteit is zeldzaam.![]()
Volgens mij ligt het net andersom.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Klopt, maar zulke kwaliteit is zeldzaam.![]()
Ja, nu je het zegt. Op de gameboy was het ook netjes Engelsquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:24 schreef Chanty87 het volgende:
Zelda heeft nooit NL teksten. Gelukkig.
Wajoo! Dat is wel vet! Aan je been vastmaken en dat je daar de snelheid van de bal mee bepaalt!quote:
Dan krijg je niet het probleem van Wiimotes die je tv kapot maken, maar van personen die perongeluk hun homies inelkaar trappen tijdens een intensief potje gamenquote:Op zondag 3 december 2006 00:37 schreef Khadgar het volgende:
Nee joh gewoon vier Wiimotes gebruiken. Twee aan je schenen, twee aan je armen. Eventueel een nunchuk op je borstkas en eentje op je hoofd om te koppen.
Leve de spaarrekening!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:35 schreef EricG het volgende:
Kutzooi m'n geld is op.
Dat wordt februari ergens een Wii
waar het allemaal mee begon SNES : Super star soccer en super star soccer deluxe!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:18 schreef depax het volgende:
[..]
pro evo is eu naam
Winning eleven is jp naam en die is alleen ook in jp te krijgen. ( of import)
dus klopt wel. pro evo is namelijk niet te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |