quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
die gast van le samourai?
Dat is niet goed.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:26 schreef flyguy het volgende:
tvp nog steeds geen punt in oktober uhm motorcycle diaries?
De film is nog ouder en de schrijver van het boek is een man.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:48 schreef wyccie het volgende:
House of the spirits?
SaintOfKillers +1quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Melville.
Un Flic, Le Doulos en Bob Le Flambeur.
Dat had ik echt niet verwacht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb het maar opgezocht en ik had er nog nooit van gehoord
Unforgiven ll nogquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat zijn zeker alle metalica's die je kent cwk?
Niet echt, nee.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:35 schreef cwk het volgende:
Een persoonlijke favoriet van RR, was een kwestie van tijd voordat die geraden werd.
Alleen die K is fout. (Basquiat)quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
David Bowie als Andy Warhole in een film over een andere kunstenaar, die begint met een K.
RuneRose + 1quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:21 schreef RuneRose het volgende:
For whom the bell tolls is een metallica nummer en een film.
Is die leuk? Of heel erg flauw, slecht en over-the-top?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:28 schreef cwk het volgende:
maar Crank is t niet. Want die ik heb gisteren gezien.
Kijk jij naar Lizzie McGuire?!?!quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:55 schreef cwk het volgende:
En ik zag em in een aflevering van Lizzy Mcguire, met zijn zoon.![]()
Ik ben een 12 jarig meisje wycster. Wist je dat niet? (Vandaar al die dt fouten.)quote:
kung fu 2 ken ik niet, maar je zal wel kung fu the legend continues ofzo bedoelen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:55 schreef cwk het volgende:
Kung Fu
Kung Fu 2
Kill bill
Kill Bill 2
Mean Streets
En ik zag em in een aflevering van Lizzy Mcguire, met zijn zoon.![]()
SamuelofSEK +1quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
in the langoliers.... volgens mij niet
Fallen wel nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |