abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36628478
Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit de politiek.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een politiek-artikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op [POL]. Veel plezier

[ Bericht 9% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 04-04-2006 00:22:59 ]
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:41:31 #2
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36629097
thanks!
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:43:04 #3
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36629121
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 00:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit de politiek.

[afbeelding]
Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een politiek-artikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op [POL]. Veel plezier
Hoe kan dat plaatje rechts staan? Dat wil Floripas ook leren!
pi_36629143
.[rimg] plaatje [/rimg]
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36636183
Verdonk misschien toch lijsttrekker VVD

TT kan wel aangepast worden nu.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_36636271
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:16 schreef sizzler het volgende:
sizzler! Ben je terug?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36636401
quote:

Ze is nog geen lijsttrekker.
pi_36636454
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:18 schreef sigme het volgende:

[..]

sizzler! Ben je terug?
Nope, zit nu nog in Laos. Volgende week weer in Thailand en halverwegen mei ben ik weer terug. Maar dit nieuws was natuurlijk te mooi om niet op te reageren.
pi_36636583
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ze is nog geen lijsttrekker.
Ohnee, kandidaad-lijsttrekker.
pi_36636610
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:30 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ohnee, kandidaat-lijsttrekker.
Dan klopt de titel toch nog??
pi_36636696
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:31 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Dan klopt de titel toch nog??
Idd.

Wishful thinking denk ik.
pi_36636859
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:25 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nope, zit nu nog in Laos. Volgende week weer in Thailand en halverwegen mei ben ik weer terug. Maar dit nieuws was natuurlijk te mooi om niet op te reageren.
Nou, nog heel veel plezier dan! En je zal zien, halverwege mei, wat er ook gebeurd is, er is niks veranderd. Eigenlijk. .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36637652
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, nog heel veel plezier dan! En je zal zien, halverwege mei, wat er ook gebeurd is, er is niks veranderd. Eigenlijk. .
Nou, ik hoop dat de VVD eengoede lijsttrekker heeft tegen die tijd.

Maar verder zal alles wel hetzelfde zijn idd. See ya!
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:28:06 #14
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36638324
quote:

"Verdonk wil toch lijsttrekker worden" zou kunnen, maar met de huidige titel is op zich niets mis.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:57:03 #15
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36643014
* Pietverdriet ziet de volgende huilbui van SCH al aankomen en gaat er eens lekker voor zitten...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_36645210
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:03:19 #17
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36648927
tvpee
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36649282
vvd
pi_36649491
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet ziet de volgende huilbui van SCH al aankomen en gaat er eens lekker voor zitten...
Je hebt een puist op je kin
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:32:46 #20
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36654582
SCH, Pietverdriet, open een mooi topic in LIF ofzo..

dinsdag 4 april 2006 @ 21:37:45 #21
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_36654750
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:32 schreef Tafkahs het volgende:
SCH, Pietverdriet, open een mooi topic in LIF R&P ofzo..

[afbeelding]
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_36654968
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:32 schreef Tafkahs het volgende:
SCH, Pietverdriet, open een mooi topic in LIF ofzo..

[afbeelding]
Wie is SCH in dat plaatje?
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:11:14 #23
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36656029
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:43 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Wie is SCH in dat plaatje?
Wie zou jij willen zijn?
pi_36656079
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:11 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wie zou jij willen zijn?
Mezelf.
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:51:21 #25
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36659845
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:11 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wie zou jij willen zijn?
dat standbeeld uiteraard
symbool van wijsheid en eternity
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  woensdag 5 april 2006 @ 00:03:11 #26
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36660238
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 23:51 schreef McCarthy het volgende:

[..]

dat standbeeld uiteraard
symbool van wijsheid en eternity
Het zal wel, het plaatje komt natuurlijk niet zonder de muziek tekst
  woensdag 5 april 2006 @ 10:42:49 #27
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36666327
als ik een standbeeld ben mag je ook eindelijk aan me zitten hoor Taffie
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  woensdag 5 april 2006 @ 20:34:52 #28
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36687082
quote:
Op woensdag 5 april 2006 10:42 schreef McCarthy het volgende:
als ik een standbeeld ben mag je ook eindelijk aan me zitten hoor Taffie
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36689618
Oud-politici bang voor verscheurd Nederland
X-Ray alert :
quote:
... mocro-hoer
...
mocro-snol...
  woensdag 5 april 2006 @ 21:39:45 #30
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36689691
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Oud-politici bang voor verscheurd Nederland
X-Ray alert :
[..]

[ Bericht 3% gewijzigd door Sidekick op 05-04-2006 21:37 (Flames weggehaald) ]

Slome.
pi_36693188
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[ Bericht 3% gewijzigd door Sidekick op 05-04-2006 21:37 (Flames weggehaald) ]

Slome.
Ik sloom? in theorie kan daar minder dan een seconde tussen hebben gezeten.
  donderdag 6 april 2006 @ 15:26:59 #32
66825 Reya
Fier Wallon
pi_36709621
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:21 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Inclusief jouw ban als je zo door blijft gaan he
Tafkahs, ik kan me voorstellen dat je je ergert aan andere mensen, masar ik vind het weinig chic om op een dergelijke manier te zinspelen op een ban. De opmerking van Ippon die je quote is m.i. niet policy-overschrijdend, en als je iemand ergens indringend op wil aanspreken kun je dat ook via discrete wegen doen. Hier blijft de schijn van iemand onnodig publiekelijk kapittelen aanwezig
  donderdag 6 april 2006 @ 16:18:21 #33
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36711171
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:26 schreef Reya het volgende:

[..]

Tafkahs, ik kan me voorstellen dat je je ergert aan andere mensen, masar ik vind het weinig chic om op een dergelijke manier te zinspelen op een ban. De opmerking van Ippon die je quote is m.i. niet policy-overschrijdend, en als je iemand ergens indringend op wil aanspreken kun je dat ook via discrete wegen doen. Hier blijft de schijn van iemand onnodig publiekelijk kapittelen aanwezig
Me dunkt, hij heeft genoeg kansen gehad inmiddels. Lees z'n posts nog maar eens door als je het niet gelooft.
pi_36712636
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:53 schreef Ippon het volgende:
-edit-
Hou eens op met die potsierlijke stokpaardjes en flames.
Ik had daar op gereageerd, en nu is mijn post helemaal foetsie, weg, pleite. Waarom is dat nodig ? Het was een beschaafd, rustig en normaal weerwoord, zonder geflame of ad hominem gedoe. Het is juist hoog nodig dat figuren als Ippon een beetje weerwoord krijgen.
  donderdag 6 april 2006 @ 17:01:42 #35
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36712770
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik had daar op gereageerd, en nu is mijn post helemaal foetsie, weg, pleite. Waarom is dat nodig ? Het was een beschaafd, rustig en normaal weerwoord, zonder geflame of ad hominem gedoe. Het is juist hoog nodig dat figuren als Ippon een beetje weerwoord krijgen.
Geen idee. Ik heb vandaag niets weggehaald
  donderdag 6 april 2006 @ 17:01:43 #36
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36712772
...- --- --- .-. / . . -. / -. --- .-. -- .- .- .-.. / -.. --- --- .-. .-.. --- .--. . -. / ...- .- -. / . . -. / - --- .--. .. -.-. / .-- --- .-. -.. . -. / --- .--. ...- --- .-.. --. . -. -.. . / .-. . .- -.-. - .. . ... / -.. --- --- .-. --. .- .- -. ... / .-- . --. --. . .... .- .- .-.. -.. .-.-.-

[ Bericht 46% gewijzigd door ExtraWaskracht op 06-04-2006 17:07:12 ]
  donderdag 6 april 2006 @ 17:03:51 #37
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36712834
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Voor een normaal doorlopen van een topic worden opvolgende reacties doorgaans weggehaald.
Inderdaad, ik zie dat Sidekick de moeite heeft genomen om te proberen Ippon even op z'n pootjes te laten landen.

Het is vast niets persoonlijks --.--..--.-..
pi_36712930
Ja en daar ben ik vrij pissed over. Het is nu al de tweede keer in korte tijd dat me dat gebeurt terwijl ik op een normale manier mijn zegje doe. Inhoudelijk, on topic, zeer relevant, zonder met ziektes te smijten of op de persoon te spelen. Waarom worden bijdrages die heel normaal zijn en volledig binnen de policy vallen en ook nog eens inhoud hebben gedelete? Zo gaat de lol van het meediscussieren er wel af.
  donderdag 6 april 2006 @ 17:08:07 #39
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36712983
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ja en daar ben ik vrij pissed over. Het is nu al de tweede keer in korte tijd dat me dat gebeurt terwijl ik op een normale manier mijn zegje doe. Inhoudelijk, on topic, zeer relevant, zonder met ziektes te smijten of op de persoon te spelen. Waarom worden bijdrages die heel normaal zijn en volledig binnen de policy vallen en ook nog eens inhoud hebben gedelete? Zo gaat de lol van het meediscussieren er wel af.
.. -.- / -.- . -. / -.. . / .. -. .... --- ..- -.. / -. .. . - --..-- / -.. ..- ... / -.. .- - / .-.. .- .- - / .. -.- / -- .- .- .-. / . ...- . -. / ... - .- .- -. / ...- --- --- .-. / ... .. -.. . -.- .. -.-. -.- .-.-.-
pi_36713016
.. -.- / -.- . -. / -.. . / .. -. .... --- ..- -.. / --- --- -.- / -. .. . - / -- . . .-. / .-.. . - - . .-. .-.. .. .--- -.- --..-- / -- .- .- .-. / .. -.- / .-- . . - / .-- . .-.. / -.. .- - / .. -.- / -. .. . - / .- .- -. / .... . - / ..-. .-.. .- -- . -. / .-- .- ... .-.-.-
  donderdag 6 april 2006 @ 17:11:08 #41
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36713065
... --- .-- .. . ... --- / .-- --- .-. -.. - / .... . - / --. . -.. . . .-.. - . / .-- .- .- .-. --- .--. / --. . .-. . .- --. . . .-. -.. / .-- . .-. -.. / .-- . --. --. . .... .- .- .-.. -.. .-.-.- / .- .-.. ... / . .-. / -.. .- .- .-. -. .- .- ... - / .- -. -.. . .-. . / -.. .. -. --. . -. / .. -. / .--- . / .--. --- ... - / ... - --- -. -.. . -. / .. ... / .... . - / -. .. . - / -.. . / -... . -.. --- . .-.. .. -. --. / -.. .- - / -.. .. . / .-- . --. --. . .... .- .- .-.. -.. / .-- --- .-. -.. . -. .-.-.-
  donderdag 6 april 2006 @ 17:13:06 #42
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36713140
.-.. .. -.- / .--- . / .-. . . -
pi_36713157
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:13 schreef Tafkahs het volgende:
.-.. .. -.- / .--- . / .-. . . -
--.. --- / .-.. . -. .. --. / -... . -. / .. -.- / -. .. . -
  donderdag 6 april 2006 @ 17:14:41 #44
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36713192
...- . .-. .-. . -.- / .... .. .--- / -.- .- -. / .... . - / ...- . .-. - .- .-.. . -. / -....- ---
pi_36713247
.-.. .. -.- - / . .... -- / - --- -.-. .... / -- . - / -.. .. . / -.- .-.. --- - . / ... - .-. . . .--. .--- . ... / ...- .- -. / .--- ..- .-.. .-.. .. . / ---... -.--. !
pi_36713258
.--- .- / .. -.- / -... . -. / -. --- --. / ...- .- -. / -.. . / --. . -. . .-. .- - .. . / -.. .. . / -.. .- - / -.- .- -. / .--- .-
pi_36713342
.--- .- / .. -.- / .... . -... / -... .. .--- / -.. . / ...- . .-. -.- . -. -. . .-. ... / --- --- -.- / --- --- .. - / . . -. ... / . . -. / .--. --- --. .. -. --. / --. . -.. .- .- -. / ---... .--.
pi_36713402
.-. --- ..-. .-.. --- .-.. / .---- .---- / .---- / .---- ....- .-.-.- --. .. ..-. / .----
  donderdag 6 april 2006 @ 17:56:43 #49
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36714512
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

.. -.- / .... .- -.. / -.. .- .- .-. / --- .--. / --. . .-. . .- --. . . .-. -.. --..-- / . -. / -. ..- / .. ... / -- .. .--- -. / .--. --- ... - / .... . .-.. . -- .- .- .-.. / ..-. --- . - ... .. . --..-- / .-- . --. --..-- / .--. .-.. . .. - . .-.-.- / .-- .- .- .-. --- -- / .. ... / -.. .- - / -. --- -.. .. --. / ..--.. / ---... -.--.- / .... . - / .-- .- ... / . . -. / -... . ... -.-. .... .- .- ..-. -.. --..-- / .-. ..- ... - .. --. / . -. / -. --- .-. -- .- .- .-.. / .-- . . .-. .-- --- --- .-. -.. --..-- / --.. --- -. -.. . .-. / --. . ..-. .-.. .- -- . / --- ..-. / .- -.. / .... --- -- .. -. . -- / --. . -.. --- . .-.-.- / .... . - / .. ... / .--- ..- .. ... - / .... --- --- --. / -. --- -.. .. --. / -.. .- - / ..-. .. --. ..- .-. . -. / .- .-.. ... / .. .--. .--. --- -. / . . -. / -... . . - .--- . / .-- . . .-. .-- --- --- .-. -.. / -.- .-. .. .--- --. . -. .-.-.-
-.- .-.. --- .--. - --..-- / -- .- .- .-. / .. -. / -.. . / .--. --- .-.. .. -.-. -.-- / ... - .- .- - / --- --- -.- / -.. .- - / .--- . / -. .. . - / --- .--. / ..-. .-.. .- -- . ... / --- ..-. / .- -. -.. . .-. . / --- ..-. ..-. .--. --- .-.. .. -.-. -.-- / .--. --- ... - ... / -- --- . - / .-. . .- --. . .-. . -. .-.-.- / -.. . / .-. . -.. . -. / -.. .- .- .-. ...- .- -. / .. ... / .... . - / .-- . . .-. / --- .--. / -.. . / .-. .- .. .-.. ... / -.- .-. .. .--- --. . -. / ...- .- -. / . . -. / - --- .--. .. -.-. / .-- .- -. - / .- -. -.. . .-. ... / --. .- .- -. / . .-. / .- -. -.. . .-. . -. / .-- . . .-. / --- .--. / -.. --- --- .-. .-.-.- / .--- . / -.- .- -. / .... . - / -... . ... - . / -.. . .-. --. . .-.. .. .--- -.- . / .--. --- ... - ... / -.--.- . -. / -... .. .--- -... . .... --- .-. . -. -.. . / ..-. .. --. ..- .-. . -. -.--.- / -. . --. . .-. . -. / .-- .- -. - / -.. .- - / -.- .- -. / .- .-.. .-.. . . -. / -- .- .- .-. / .--- . / .-.. --- .-.. / .. -. / .... . - / -.. .. ... -.-. ..- ... ... .. . .-. . -. / ...- . .-. .... --- --. . -. .-.-.- / ---... -.--.-
pi_36714789
Iik reageer niet op een flame maar op iemand die een tamelijk uitgesproken en in mijn ogen extremistische en vervormde kijk op de Nederlandse politiek heeft. Dat zijn nou juist de interessantste discussies om te voeren, en ze moeten ook gevoerd worden. Steeds maar discussieren met een groep mensen met wie je het voortduerend roerend eens bent is zeer vermoeiend en het voegt niets toe. Dat deze figuur een kruistocht tegen de SP aan het voeren is doet eigenlijk niet zo ter zake.
pi_36715416
-- --- --- .. . / -.-. --- -.. . --..-- / .-- . .-. -.- - / .- .-.. - .. .--- -.. .-.-.-
  donderdag 6 april 2006 @ 19:03:18 #52
45206 Pietverdriet
pi_36716454
.-.. .- -.-. .... . -. --. .. . .-. . -. -... .-. ..- .-.. .-.. . -. .... . -... --- --- -.- -. --- --. -- --- .-. ... . --. . .-.. . . .-. -.. ... - --- .--.
  donderdag 6 april 2006 @ 19:17:12 #53
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36716912
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Iik reageer niet op een flame maar op iemand die een tamelijk uitgesproken en in mijn ogen extremistische en vervormde kijk op de Nederlandse politiek heeft. Dat zijn nou juist de interessantste discussies om te voeren, en ze moeten ook gevoerd worden. Steeds maar discussieren met een groep mensen met wie je het voortduerend roerend eens bent is zeer vermoeiend en het voegt niets toe. Dat deze figuur een kruistocht tegen de SP aan het voeren is doet eigenlijk niet zo ter zake.
Als jij 'm in het gareel kunt houden, be my guest

We zien het vanzelf wel..
  donderdag 6 april 2006 @ 21:49:03 #54
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36722182
.-- .- - / . . -. / --. .- ...- . / ... .... .. - / -- .- -.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 6 april 2006 @ 22:44:19 #55
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:45:59 #56
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36737113
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hee, we moeten nog eens ruilen!

Maar ik moet nu naar de chirurg.
Pardon, EWS. Ik had haast, wilde nog even iets aan Osewoudt zeggen, en dacht dat het in de SC was.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:49:24 #57
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36737213
Oh, dat had ik niet eens gezien. Bij die andere edit had iemand geklaagd.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:50:43 #58
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36737275
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Oh, dat had ik niet eens gezien. Bij die andere edit had iemand geklaagd.
Watte? Wie dan?
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:53:22 #59
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36737365
Watte? Het grote niet te vermijden privatiserings-topic
Wie? Niet relevant.

Verder is het niet zo boeiend, vind je wel?
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:54:27 #60
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36737395
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Watte? Het grote niet te vermijden privatiserings-topic
Wie? Niet relevant.

Verder is het niet zo boeiend, vind je wel?
Oh, ok.
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:59:31 #62
130955 Floripas
Blast from the past
  vrijdag 7 april 2006 @ 18:01:34 #63
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36745382
Done.
  zondag 9 april 2006 @ 16:54:58 #64
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36796296
Rellen!!!!!

Ik vind dat er meer gereld moet worden op de zondag
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 10 april 2006 @ 10:38:22 #65
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36815370
Duitsland ontwaakt uit linkse droom

moet zijn Duitsland ontwaakt uit multi-culturele droom
  maandag 10 april 2006 @ 14:00:38 #66
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36821253
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:38 schreef McCarthy het volgende:
Duitsland ontwaakt uit multiculturele droom

moet zijn Duitsland ontwaakt uit multi-culturele droom
wat een politieke correctheid. Gaat het wel goed met je, jongen?
  maandag 10 april 2006 @ 14:17:07 #67
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_36821744
Wat is er met dit topic aan de hand? Remkes wil van 'bonnenplicht' af.

Zo te zien is hij germerged, maar waarom op slot?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 10 april 2006 @ 14:20:27 #68
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36821827
Daar was iets misgegaan, wat nu weer verholpen is.
  maandag 10 april 2006 @ 14:24:41 #69
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_36821947
Ah, thanks.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 10 april 2006 @ 17:30:33 #70
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_36828328
Say your prayers
pi_36829477
quote:
Op maandag 10 april 2006 17:30 schreef Sickie het volgende:
Fijn dat je er weer bent! !
  maandag 10 april 2006 @ 18:20:03 #72
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_36829825
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Fijn dat je er weer bent! !
Enjoy me while you can.
Say your prayers
pi_36830244
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:20 schreef Sickie het volgende:

[..]

Enjoy me while you can.
Als de adrenaline weer hoog oploopt mag je ook wel even tegen mij komen razen hoor, in de POLSC.
  maandag 10 april 2006 @ 19:39:49 #74
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_36832414
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Als de adrenaline weer hoog oploopt mag je ook wel even tegen mij komen razen hoor, in de POLSC.
Dan moet ik wel een reden hebben om jou op de korrel te nemen en dat is tot op heden nog niet voorgekomen.
Say your prayers
pi_36832557
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:39 schreef Sickie het volgende:

[..]

Dan moet ik wel een reden hebben om jou op de korrel te nemen en dat is tot op heden nog niet voorgekomen.
Reden: beter afreageren op mij dan banstruikelen over een notoire pootjeslichter?

En kom voor verder babbelen maar naar [Deel 927]Op weg naar het einde .
  maandag 10 april 2006 @ 19:52:27 #76
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36832926
ontzettend leuk dat ie er weer is zeg.
  zondag 16 april 2006 @ 17:30:31 #77
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_37010726
We wachten af

Stuur pos. ontwikkelingen nationaal socialisme naar de WRR.

Na punt 4. Veel relatief nieuwe nieuwbouw in de Europese grote steden ook :

Punt 5. Een enorme filie als gevolg van een schuldgevoel voor alle denkbeelden aangehangen door mensen met een kleurtje, met name de islam.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 16 april 2006 @ 17:32:24 #78
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37010794
de feedback is niet de plek om door te posten na een slotje..
  zondag 16 april 2006 @ 17:47:50 #79
60090 Akkersloot
pi_37011227
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:32 schreef Tafkahs het volgende:
de feedback is niet de plek om door te posten na een slotje..
"slotje tot nader bericht"
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 16 april 2006 @ 17:49:08 #80
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37011273
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:47 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

"slotje tot nader bericht"
ge zult uw kruis geduldig moeten dragen
  zondag 16 april 2006 @ 18:04:21 #81
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37011667
Even overlegd: Het is een generalisatie van jewelste. Wat je kan doen is de OP veranderen zodat duidelijker en in minder generaliserende wijze besproken wordt waar je op doelt. In dat geval gaat hij open, anders niet.
  zondag 16 april 2006 @ 18:20:41 #82
60090 Akkersloot
pi_37012057
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Even overlegd: Het is een generalisatie van jewelste. Wat je kan doen is de OP veranderen zodat duidelijker en in minder generaliserende wijze besproken wordt waar je op doelt. In dat geval gaat hij open, anders niet.
Nationaal socialisme is een ideologie.
Islam is een ideologie.

Velen zien islam als dat gene wat voortkomt van aanhangers van de islam. Vandaar dat anti-islam ook als racistisch wordt gezien. Dat is natuurlijk vatbaar voor kritiek. Want islam, een ideologie, verandert per definitie niet.

Mijn topic gaat uit van de zelfde denkwijze als dat van de WRR. Sorry hoor, maar ik kan de denkwijze van de WRR niet veranderen. Daarom hoop ik dat deze satire op de denkwijze van de WRR weer geopend wordt. Zonder aanpassing dus.
  zondag 16 april 2006 @ 18:55:41 #83
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37012810
Je kan ook gewoon hte bestaande topic over het WRR-rapport te gebruiken voor je vergelijkingen, bezwaren en obsessie.
  zondag 16 april 2006 @ 19:43:22 #84
60090 Akkersloot
pi_37013983
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:55 schreef Sidekick het volgende:
Je kan ook gewoon hte bestaande topic over het WRR-rapport te gebruiken voor je vergelijkingen, bezwaren en obsessie.
Mijn stelling is dat islam (en christendom) een ideologie is en een ideologie niet kán veranderen. Derhalve opende ik gewoon een satire op het "wetenschappelijke" WRR raport.
quote:
en obsessie
Hou jij je bek maar.
  zondag 16 april 2006 @ 20:24:02 #85
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37015098
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:43 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Hou jij je bek maar.
Sorry.
  zondag 16 april 2006 @ 21:28:50 #86
60090 Akkersloot
pi_37016843
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:24 schreef Sidekick het volgende:
Sorry.
In elk geval bedankt voor de tip.
pi_37036056
Is het normaal dat iemand zonder enige consequentie in een topic bij herhaling iemand anders woorden in de mond kan leggen ?
  maandag 17 april 2006 @ 17:04:09 #88
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37036081
Wat is gangbaar in WFL ?
  maandag 17 april 2006 @ 17:12:39 #90
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37036311
dat zie ik, maar wat is je vraag? Overigens vraag ik me op mijn beurt af of de stelling " Een ideologie is immers een verzameling ideeën en staat niet voor een groep mensen." in Pol thuis hoort.

Misschien komt Akkersloot nog uitleggen wat hij ons wil uitleggen ..
pi_37036544
Ik heb Akkersloot al een paar keer verzocht om me geen woorden in de mond te leggen, maar dat blijft hij consequent wel doen. Hij heeft in dit topic het atheïsme zelf ter sprake gebracht en wel in deze post. En vervolgens valt hij mij aan omdat ik het atheïsme er bij zou hebben gehaald. Het is van de zotte en niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Ik heb hem vlak voor jouw tvp al er op gewezen dat hij me woorden in de mond legt, en toch trekt hij zich er niks van aan en herhaalt het gewoon nog een keer. Ik heb er helemaal geen zin in dat Akkersloot me steeds weer eerst woorden in de mond legt en me vervolgens daar op aanvalt, op dingen die ik helemaal niet ter sprake heb gebracht. Het is gewoon een klootzakkerig spelletje dat met normale omgangsvormen niets te maken heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2006 17:22:44 ]
  maandag 17 april 2006 @ 17:25:19 #92
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37036675
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb Akkersloot al een paar keer verzocht om me geen woorden in de mond te leggen, maar dat blijft hij consequent wel doen. Hij heeft in dit topic het atheïsme zelf ter sprake gebracht en wel in deze post. En vervolgens valt hij mij aan omdat ik het atheïsme er bij zou hebben gehaald. Het is van de zotte en niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Ik heb hem vlak voor jouw tvp al er op gewezen dat hij me woorden in de mond legt, en toch trekt hij zich er niks van aan en herhaalt het gewoon nog een keer. Ik heb er helemaal geen zin in dat Akkersloot me steeds weer eerst woorden in de mond legt en me vervolgens daar op aanvalt, op dingen die ik helemaal niet ter sprake heb gebracht. Het is gewoon een klootzakkerig spelletje dat met normale omgangsvormen niets te maken heeft.
Joh, het zonnetje schijnt.. loop even een rondje en bepaal dan je strategie ofzo.
Ik heb Akkersloot al gevraagd wat ie met z'n topic wil.
pi_37036771
Ga toch heen man, het is hier hardstikke bewolkt
  maandag 17 april 2006 @ 21:47:49 #94
60090 Akkersloot
pi_37044970
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb Akkersloot al een paar keer verzocht om me geen woorden in de mond te leggen, maar dat blijft hij consequent wel doen. Hij heeft in dit topic het atheïsme zelf ter sprake gebracht en wel in deze post.
Ja ik heb de vergelijking met het atheisme er zelf bijgehaald. Wat maak jij daar een punt van zeg. Is het atheisme nu echt zo'n vies woord.

Mijn punt was dus: " Maar als de islam als ideologie kan veranderen dan zou er dus ook een "wetenschappelijk" rapport geschreven worden over veranderingen van het atheisme".

Misschien dat je zonder "beschuldiging" dat je het atheisme ter sprake heeft gebracht daar dan op kan reageren. Ik had je overigens allang gevraagd op die stelling te reageren voordat ik met de "beschuldiging" kwam dat je het atheisme er bij had gehaald. Ook godwin's law
pi_37046040
--edit-- laat maar, verspilde moeite.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2006 22:22:56 ]
pi_37074783
Heren/dames moderators: kunt u mijn topic titel aanpassen? Mijn voorliefde voor links heeft mij zo verblind dat ik lins heb geschreven. BVD.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:06:55 #97
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37075248
check
pi_37075384
dank u!
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:11:58 #99
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37075459
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:09 schreef Lyrebird het volgende:
dank u!
Sorry, hij staat ook al in NWS, ik heb 'm gesloten.

Hier kun je het NWS topic vinden: 'Pers is niet links'
pi_37076541
ok
  woensdag 19 april 2006 @ 14:14:14 #101
45206 Pietverdriet
pi_37094595
Modje, zou je op willen houden te baggeren in topics die je zelf modereert.
  woensdag 19 april 2006 @ 14:18:39 #102
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37094720
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Modje, zou je op willen houden te baggeren in topics die je zelf modereert.
Piet, eerlijk waar, ik kan het niet voor me houden, ik grijns

Wat voor acceptabelere titel had je willen gebruiken voor je topic? Misschien is het ook handig als je in je openingspost vertelt wat je wilt bespreken. Dan wordt de rotzooi vanzelf wel weggehaald (denk ik)

[ Bericht 1% gewijzigd door Tafkahs op 19-04-2006 14:32:20 ]
  woensdag 19 april 2006 @ 14:21:28 #103
45206 Pietverdriet
pi_37094784
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:18 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Piet, eerlijk waar, ik kan het niet voor me houden, ik grijns

Wat voor acceptabelere titel had je willen gebruiken voor je topic? Misschien is het ook handig als je in je openingspost verteld wat je wilt bespreken. Dan wordt de rotzooi vanzelf wel weggehaald (denk ik)
Gaat niet alleen om dat Chomsky topic, maar eigenlijk is het een veel algemener opmerking.
  woensdag 19 april 2006 @ 14:22:20 #104
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37094809
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gaat niet alleen om dat Chomsky topic, maar eigenlijk is het een veel algemener opmerking.
O, ok. Dan hoef ik je niet zo serieus te nemen.
pi_37095240
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:22 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

O, ok. Dan hoef ik je niet zo serieus te nemen.

met alle respect, ik vond dat Piet dat topic inderdaad ook niet erg zinnig opzetten en het lastig is om daar dan een serieuze discussie over te hebben ...

Mar de manier waarop er vervolgens als moderatoren op gereageerd wordt, zowel Lord_V (natuurlijk, die is geen POL-mod, maar is wel herkenbaar als moderator door de blauwe kleur) en daarna door jou was gewoon onder de maat ...

wat dat betreft mag je die kritiek wél serieus nemen ....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 19 april 2006 @ 14:43:42 #106
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37095451
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

met alle respect, ik vond dat Piet dat topic inderdaad ook niet erg zinnig opzetten en het lastig is om daar dan een serieuze discussie over te hebben ...

Mar de manier waarop er vervolgens als moderatoren op gereageerd wordt, zowel Lord_V (natuurlijk, die is geen POL-mod, maar is wel herkenbaar als moderator door de blauwe kleur) en daarna door jou was gewoon onder de maat ...

Je moet wel lezen he, de kritiek was in z'n algemeenheid geplaatst.
pi_37095608
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:43 schreef Tafkahs het volgende:

Je moet wel lezen he, de kritiek was in z'n algemeenheid geplaatst.
er werd enkel gemeld dat degene die die kritiek uitte het niet alleen van betrekking vond op dat ene etopic ...

Dat betekent dus dat hij wel vond dat er door moderatoren slecht gereageerd werd in dat topic, hooguit dat hij vond dat dat gedrag vaker voorkomt ....
Ik bevestig hier dat, ondanks dat ik verder het niet vaak eens ben met PV, het op dit punt wel met hem eens ben ...

Nu hoeven wat mij betreft moderatoren zich heus niet geheel 100% politiek-correct te gedragen ... maar in dit geval waren het gewoon posts die van 'gewone' gebruikers ook niet te tollereren waren, met persoonlijke aanvallen en gewoon offtopic gebagger, omdat kennelijk het topic niet anstond ...
daar heb je als mod nu net de mogelijkheid toe het topic af te sluiten, of juist een aanzet te geven naar een 'herstel' , ervoor te zorgen dat andere gebruikers iig ontopic en serieus erop ingaan ....
Juist de 'eerste bagger' werpen als mod komt heel verkeerd over.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 19 april 2006 @ 14:57:06 #108
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37095771
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

er werd enkel gemeld dat degene die die kritiek uitte het niet alleen van betrekking vond op dat ene etopic ...

Dat betekent dus dat hij wel vond dat er door moderatoren slecht gereageerd werd in dat topic, hooguit dat hij vond dat dat gedrag vaker voorkomt ....
Ik bevestig hier dat, ondanks dat ik verder het niet vaak eens ben met PV, het op dit punt wel met hem eens ben ...

Nu hoeven wat mij betreft moderatoren zich heus niet geheel 100% politiek-correct te gedragen ... maar in dit geval waren het gewoon posts die van 'gewone' gebruikers ook niet te tollereren waren, met persoonlijke aanvallen en gewoon offtopic gebagger, omdat kennelijk het topic niet anstond ...
daar heb je als mod nu net de mogelijkheid toe het topic af te sluiten, of juist een aanzet te geven naar een 'herstel' , ervoor te zorgen dat andere gebruikers iig ontopic en serieus erop ingaan ....
Juist de 'eerste bagger' werpen als mod komt heel verkeerd over.
Bedankt voor deze quick rm-rf manual
pi_37095773
3 v.d 4 aldaar aanwezige modjes gedragen zich niet zo lief . Maar in hoeverre is dat een oorzaak gevolg relatie ?
  woensdag 19 april 2006 @ 14:59:45 #110
45206 Pietverdriet
pi_37095840
Tafkahs, je laat ook goed zien hoe je met kritiek omgaat.
  woensdag 19 april 2006 @ 15:00:35 #111
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37095862
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Tafkahs, je laat ook goed zien hoe je met kritiek omgaat.
Dan niet, laat sidekick / ewk / L_V het maar oplossen
  woensdag 19 april 2006 @ 17:53:51 #112
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37101705
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef Tafkahs het volgende:
aha, wederom een kwaliteitstopic van onze chef de cuisine
ah wederom een kwaliteitsreactie van onze gabberkoning.

Beste tafkahs, ik ben dan wel geen mod, ik had het wel moeten zijn natuurlijk, dit soort dingen zeg je niet. Tip voor de volgende keer.
pi_37101991
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik heb mij al meerdere malen erover verbaasd dat een moderator die er als laatste bijkwam zich zo kinderachtig gedraagt. Bij Sidekick, EWK zie ik dat vrijwel niet. Sterker, zij blijven zeer neutraal en laten zich niet verleiden tot kinderachtigheden. Het werkt verstikkend, want een echte leuke discussie komt er zo nooit los als een moderator er continu op zit te kijken en aktief zit te "sturen" naar zijn eigen mening.
pi_37102042
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:03 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Ik heb mij al meerdere malen erover verbaasd dat een moderator die er als laatste bijkwam zich zo kinderachtig gedraagd. Bij Sidekick, EWK zie ik dat vrijwel niet. Sterker, zij blijven zeer neutraal en laten zich niet verleiden tot kinderachtigheden. Het werkt verstikkend, want een echte leuke discussie komt er zo nooit los als een moderator er continu op zit te kijken en aktief zit te "sturen" naar zijn eigen mening.
Ach de topics waarin dat gebeurt waren meestal toch al niet echt voorbestemd tot hoge kwaliteit .
pi_37102104
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach de topics waarin dat gebeurt waren meestal toch al niet echt voorbestemd tot hoge kwaliteit .
Zoals rm-rf het al zegt, als de moderator de inhoud niet aanstaat vanwege zijn eigen politieke kleur, dan moet die zich als moderator juist voorbeeldig gedragen. Dat kan die blijkens de reakties niet.
Sidekick en EWK laten zich niet snel verleiden tot kinderachtig gebagger en persoonlijke verwijten. Het maakt een moderator ongeloofwaardig en niet serieus.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:09:49 #116
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37102152
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Laat 'm maar, hij is niet van hier . Dat roepen ze daar al anderhalf jaar ofzo
pi_37102212
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:07 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Zoals rm-rf het al zegt, als de moderator de inhoud niet aanstaat vanwege zijn eigen politieke kleur, dan moet die zich als moderator juist voorbeeldig gedragen. Dat kan die blijkens de reakties niet.
Sidekick en EWK laten zich niet snel verleiden tot kinderachtig gebagger en persoonlijke verwijten. Het maakt een moderator ongeloofwaardig en niet serieus.
Ach het was ook gewoon een baggertopic.
pi_37102292
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:09 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Onze reactionairen hebben het nu op jou gemunt??? .
I´m back.
pi_37102343
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:09 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Het zou prettig zijn als je eens wat duidelijker was, want je bent al sinds het begin zo bezig.
Misschien dat je het nog niet helemaal snapt. Dit is een forum waar de gebruiker centraal staat, niet de moderator. De moderator is er om orde te houden en een topic leesbaar en ontopic/inhoudelijk. Wat jij doet is zelf meebaggeren. Je druist dus in tegen de regels die je zelf zou moeten handhaven. Laat je eens nakijken bij de dokter, want het komt nogal dwangmatig gespannen over.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:19:20 #120
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37102442
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:16 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Het zou prettig zijn als je eens wat duidelijker was, want je bent al sinds het begin zo bezig.
Misschien dat je het nog niet helemaal snapt. Dit is een forum waar de gebruiker centraal staat, niet de moderator. De moderator is er om orde te houden en een topic leesbaar en ontopic/inhoudelijk. Wat jij doet is zelf meebaggeren. Je druist dus in tegen de regels die je zelf zou moeten handhaven. Laat je eens nakijken bij de dokter, want het komt nogal dwangmatig gespannen over.
Ik dacht dat je hier voor je studie zat, je was toch onderzoeker?
Gister was je ook al spiegeloog.. daarvoor fok!criticaster, vandeweek werkte je voor een adviesbureau.. tja. Wat kom je eigenlijk in Pol doen?
pi_37102515
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:19 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ik dacht dat je hier voor je studie zat, je was toch onderzoeker?
Gister was je ook al spiegeloog.. daarvoor fok!criticaster, vandeweek werkte je voor een adviesbureau.. tja. Wat kom je eigenlijk in Pol doen?
Hoef ik jou niet uit te leggen. Ik kom voor politieke discussies en vertier in een politiek getint babbeltopic. Ik denk toch niet dat ik jou verder enige uitleg verschuldigd ben.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:24:40 #122
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37102569
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:22 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Hoef ik jou niet uit te leggen. Ik kom voor politieke discussies en vertier in een politiek getint babbeltopic. Ik denk toch niet dat ik jou verder enige uitleg verschuldigd ben.
Het is alsof ik mezelf hoor spreken. Alleen jij hebt dan een rugnummer he.
pi_37102623
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:24 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Je laat duidelijk zien dat je niet de diplomatieke capaciteiten hebt die een politiek moderator zou moeten hebben.
pi_37102887
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:24 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Jezus tafhaks kan je niet ophouden met je gerugnummer? Noem man en paard, of laat Ponskaart bannen als ban van gekloonde of accepteer hem als user.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:42:03 #125
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37103000
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Jezus tafhaks kan je niet ophouden met je gerugnummer? Noem man en paard, of laat Ponskaart bannen als ban van gekloonde of accepteer hem als user.
Hoezo? Nu heb jij toch weer je spreekwoordelijk stokje om mee te slaan in de fb? Over jou had ik al eerder gezegd dat je niet zo moest zeuren, weet je nog?
pi_37103061
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:42 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Hoezo? Nu heb jij toch weer je spreekwoordelijk stokje om mee te slaan in de fb? Over jou had ik al eerder gezegd dat je niet zo moest zeuren, weet je nog?
Vraag een ban voor me aan, als je echt wil mekkeren.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:45:35 #127
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37103099
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Vraag een ban voor me aan, als je echt wil mekkeren.
vraag 'm zelf maar aan.
pi_37103122
Nou goed, ik hou het bij deze schermutseling. Ik post wanneer ik wil en laat mij niet storen door kinderachtig gedrag van een moderator. Ik heb in de korte tijd dat ik aktief post al geleerd dat er nu eenmaal dit soort verschijnselen plaatshebben op dit forum.
Dank je wel sigme, maar het heeft weinig zin bij mensen die niet snappen dat ze zelf kinderachtig doen. Ik weet in elk geval dat modereren meer is dan bannen en persoonlijk bashen om op die wijze een soort van moreel gelijk te krijgen.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:59:42 #129
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37103567
pi_37103776
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:59 schreef Tafkahs het volgende:
Je bent het best te omschrijven als een verveelde narcist.
  woensdag 19 april 2006 @ 19:09:46 #131
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37103930
wat is er AAhtje? Verveelt je eigen forum te veel?
  woensdag 19 april 2006 @ 19:13:04 #132
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37104051
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:57 schreef du_ke het volgende:
3 v.d 4 aldaar aanwezige modjes gedragen zich niet zo lief . Maar in hoeverre is dat een oorzaak gevolg relatie ?
Geen. Liefheid is trouwens sowieso niet echt een factor die zwaar meeweegt.
pi_37104169
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:09 schreef Tafkahs het volgende:
wat is er AAhtje? Verveelt je eigen forum te veel?
Ik drink geen AA en ben geen AA en ga niet naar de AA. Wat zit jou dwars man?
  woensdag 19 april 2006 @ 19:23:20 #134
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37104387
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Dan niet, laat sidekick / ewk / L_V het maar oplossen
Done, heb eea opgeruimd.
  woensdag 19 april 2006 @ 19:24:51 #135
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37104434
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Done, heb eea opgeruimd.
Thanks
  woensdag 19 april 2006 @ 22:27:37 #136
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_37111098
Godsklere, Tafkahs, poos lang niet zo'n hufter gezien in POL.
Say your prayers
pi_37118295
Ik mis de mod-privileges op momenten als dit.
pi_37118385
quote:
Op donderdag 20 april 2006 08:44 schreef sizzler het volgende:
Ik mis sommige mods op momenten als dit
pi_37118420
quote:
Op donderdag 20 april 2006 08:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik mis sommige mods op momenten als dit

of bedoel je kozzmic?
pi_37118446
quote:
Op donderdag 20 april 2006 08:55 schreef sizzler het volgende:

[..]

;*
quote:
of bedoel je kozzmic?
Nee joh, die is toch van vér voor mijn tijd..
  donderdag 20 april 2006 @ 10:30:11 #141
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_37120317
Eerlijkheid is een groot goed. Dat kan ik ook niet helpen.
Say your prayers
pi_37121347
quote:
  donderdag 20 april 2006 @ 12:03:56 #143
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_37123025
quote:
Psst. Mod accountje lenen.
Very cheap , for you a very special price. You nr. #1.

Overigens, wat een gemiep over een rode lap en een stier. Geneuzel om iemand af te fakkelen.
  donderdag 20 april 2006 @ 12:47:37 #144
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37124147
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:03 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Psst. Mod accountje lenen.
Very cheap , for you a very special price. You nr. #1.

Overigens, wat een gemiep over een rode lap en een stier. Geneuzel om iemand af te fakkelen.
I is even cheaper
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:44:03 #145
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37162826
wat een dolle boel met die opperstoker tafkahs in pol. het wordt er echt stukken beter op met die knul. een aanwinst voor fok! ik zweer het. wat ik vooral zo bewonder aan deze pukkel is zijn kennis van zaken en zijn vermogen om met normale zinnen en argumenten mensen aan te spreken.

nee echt fok! hulde. leuk dat jullie ook de kans geven aan mensen die wat minder intelligent zijn
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37163405
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
wat een dolle boel met die opperstoker tafkahs in pol. het wordt er echt stukken beter op met die knul. een aanwinst voor fok! ik zweer het. wat ik vooral zo bewonder aan deze pukkel is zijn kennis van zaken en zijn vermogen om met normale zinnen en argumenten mensen aan te spreken.

nee echt fok! hulde. leuk dat jullie ook de kans geven aan mensen die wat minder intelligent zijn
Och och. .
I´m back.
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:08:37 #147
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37163623
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:44 schreef zoalshetis het volgende:

wat nou weer? Zit je velletje er tussen ofzo?
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:10:52 #148
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37163707
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:08 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

wat nou weer? Zit je velletje er tussen ofzo?
dit dus weer...
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:11:59 #149
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37163738
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dit dus weer...
O, je kwam alleen even buurten?
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:26:21 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37164167
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:11 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

O, je kwam alleen even buurten?
nee ik kwam even zeggen dat jouw modniveau bedroefend is. ik heb 'jouw soort' in ieder geval nog nooit meegemaakt in mijn prille fok!tijd.
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:27:37 #151
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37164207
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee ik kwam even zeggen dat jouw modniveau bedroefend is. ik heb 'jouw soort' in ieder geval nog nooit meegemaakt in mijn prille fok!tijd.
Wat zit je dwars joh?

Mij zit die lelijke taalfout in elk geval dwars. Bedroevend is met een V van Vendetta he.
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:29:09 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37164256
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:27 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat zit je dwars joh?

Mij zit die lelijke taalfout in elk geval dwars. Bedroevend is met een V van Vendetta he.
ja dat heb ik idd wel vaker bij je gemerkt. dat je teveel op onbenullige details let en de grote lijn helemaal uit het oog verliest. is vaak een teken van onmacht.
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:30:37 #153
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37164305
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja dat heb ik idd wel vaker bij je gemerkt. dat je teveel op onbenullige details let en de grote lijn helemaal uit het oog verliest. is vaak een teken van onmacht.
je verliest je aandacht, ik vroeg je wat je dwars zat.
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:39:10 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37164553
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:30 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

je verliest je aandacht, ik vroeg je wat je dwars zat.
jij zit me dwars. leek me wel duidelijk uit mijn postings te halen, nicht war?
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:52:14 #155
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37166338
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij zit me dwars. leek me wel duidelijk uit mijn postings te halen, nicht war?
nope. En nu?
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:19:55 #156
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37168395
zoalshetis, je hebt bij herhaling je mening over Tafkahs' optreden duidelijk gemaakt. Die is helder en om nu telkens weer erover te beginnen vermoeit niet alleen, maar spamt ook de FB vol. Dat laatste was nu net niet de bedoeling. Als het je echt zo dwars zit kan je mailen met de FA's, maar stop svp met steeds weer alhier erop door te gaan.
pi_37168505
Leuk om te constateren dat moderator Tafkahs geen enkele poging doet om op een volwassen wijze de kritiek tot zich te nemen en er op te pareren met argumenten. Nu maakt hij er zelf een slowchat van en wordt notabene de gebruiker er op gewezen dat die fout bezig is.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:28:01 #158
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37168592
De gebruiker begon immers out of the blue en ik wijs hem erop dat hier verder gaan een herhaling van zetten is, wat neerkomt op trollen (immers, hij weet datzelf ook). Daarna wijs ik hem op het pad dat openstaat wat te doen met die mening. Of hij dat pad wil bewandelen is zijn keuze, niet de mijne; wat wel mijn keuze/hokje is, is dat het hier een beetje schoonblijft ipv dat het hele topic vol komt binnen een dag met herhaling op herhaling.
pi_37168662
Serieus, evalueren jullie wel eens het moderatorschap van deze en gene?
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:32:29 #160
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37168694
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:30 schreef Ponskaart het volgende:
Serieus, evalueren jullie wel eens het moderatorschap van deze en gene?
De mods onderling niet .. naja, iedereen zal zijn mening erop nahouden over anderen.

Hoe de FA's dat geregeld hebben weet ik niet.
pi_37168766
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De mods onderling niet .. naja, iedereen zal zijn mening erop nahouden over anderen.

Hoe de FA's dat geregeld hebben weet ik niet.
Je spreekt elkaar toch wel eens aan op moderatie die niet goed gedaan is?
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:37:07 #162
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37168793
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:35 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Je spreekt elkaar toch wel eens aan op moderatie die niet goed gedaan is?
Dat wel, maar ik zou dat niet een evaluatie willen noemen. Bij evaluatie denk ik aan plusjes en minnetjes zetten over wat langere periode, zeg maar.
pi_37168842
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik zou dat niet een evaluatie willen noemen. Bij evaluatie denk ik aan plusjes en minnetjes zetten over wat langere periode, zeg maar.
Nou, het is in elk geval iets.
Ik hoop dat jullie wel een kwaliteitsnorm naleven, waar ook moderatoren onder vallen.
Ach ja, wellicht denk ik te serieus over dit forum.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:41:55 #164
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37168908
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zouden we toch eens moeten doen, over ponskaart bijvoorbeeld die out-of-the-blue de gelegendheid van zoalshetis aangrijpt
pi_37169092
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:41 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Zouden we toch eens moeten doen, over ponskaart bijvoorbeeld die out-of-the-blue de gelegendheid van zoalshetis aangrijpt
Interessant verschijnsel dat je niets van kritiek aantrekt en altijd de schuld bij anderen zoekt. Out of the blue. Echt waar, ik zie je bij iedere modereeraktie gelijk van leer trekken en op de man spelen. Enige afstand van de gebruiker neem je niet, maar je meent op grond van de funktietitel beledigingen en bedreigingen te kunnen uiten. Zoals ik al verteld heb heb ik onderzoek naar fora gedaan en zou jij een leuk voorbeeld kunnen zijn van hoe het niet moet. Je werkt als een rode lap op een stier en eerder escalerend dan rustbrengend. Je "regeert" op basis van angst d.m.v. dreigementen i.p.v. didactiek en natuurlijk respect. Maar ja, dat moet je eerst verdienen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:50:55 #166
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37169112
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:49 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Interessant verschijnsel dat je niets van kritiek aantrekt en altijd de schuld bij anderen zoekt. Out of the blue. Echt waar, ik zie je bij iedere modereeraktie gelijk van leer trekken en op de man spelen. Enige afstand van de gebruiker neem je niet, maar je meent op grond van de funktietitel beledigingen en bedreigingen te kunnen uiten. Zoals ik al verteld heb heb ik onderzoek naar fora gedaan en zou jij een leuk voorbeeld kunnen zijn van hoe het niet moet. Je werkt als een rode lap op een stier en eerder escalerend dan rustbrengend. Je "regeert" op basis van angst d.m.v. dreigementen i.p.v. didactiek en natuurlijk respect. Maar ja, dat moet je eerst verdienen.
Wat mij betreft ben je meer welkom op die andere fora hoor.
pi_37169149
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:50 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat mij betreft ben je meer welkom op die andere fora hoor.
Kijk, dat bedoel ik nou. Je pareert geen kritiek met argumenten, maar met loze anti-welkomboodschappen. Wat zal het effekt zijn van zo'n reaktie? Escalatie of begrip?
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:53:31 #168
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37169171
Denk je serieus dat je een kans krijgt? Verdien 'm maar en dat mag je proberen door normaal te posten en niet de hele tijd mij op te zoeken.
pi_37169250
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:53 schreef Tafkahs het volgende:
Denk je serieus dat je een kans krijgt? Verdien 'm maar en dat mag je proberen door normaal te posten en niet de hele tijd mij op te zoeken.
Ik post normaal en wijs via FB er op dat er lieden zijn die beter zouden moeten weten, maar hun titel misbruiken door zich een voorrecht aan te meten om te kunnen bashen zonder represailles. Ik weet dat als het aan jou had gelegen ik hier allang niet meer had kunnen posten. Louter op grond van verdenkingen en zwartmakerij. Hier houd ik het bij voor vandaag, maar je zult jezelf tegenkomen als dat al niet het geval is.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:57:43 #170
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37169270
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:56 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Ik post normaal en wijs via FB er op dat er lieden zijn die beter zouden moeten weten, maar hun titel misbruiken door zich een voorrecht aan te meten om te kunnen bashen zonder represailles. Ik weet dat als het aan jou had gelegen ik hier allang niet meer had kunnen posten. Louter op grond van verdenkingen en zwartmakerij. Hier houd ik het bij voor vandaag, maar je zult jezelf tegenkomen als dat al niet het geval is.
Doe je best
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:28:31 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37179918
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
zoalshetis, je hebt bij herhaling je mening over Tafkahs' optreden duidelijk gemaakt. Die is helder en om nu telkens weer erover te beginnen vermoeit niet alleen, maar spamt ook de FB vol. Dat laatste was nu net niet de bedoeling. Als het je echt zo dwars zit kan je mailen met de FA's, maar stop svp met steeds weer alhier erop door te gaan.
ok
pi_37195774
Voor de volledigheid ook hier maar even dan. Als Ponskaart en zoalshetis geband worden voor zuigen dan ben ik ook weg. In ieder geval voor de duur van hun ban. Gegroet.
pi_37208465
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:23 schreef sigme het volgende:
Voor de volledigheid ook hier maar even dan. Als Ponskaart en zoalshetis geband worden voor zuigen dan ben ik ook weg. In ieder geval voor de duur van hun ban. Gegroet.
Voor jou is Pol=Fok! dus als je uit solidariteit niet meer op Pol post dan post je niet meer op Fok!. Die trollertjes hebben een ban Pol, voor hen geldt Pol=Fok! echter niet volgens mij, althans die zelfbeperking hebben ze zich nooit opgelegd, dus die zullen wrs wel buiten Pol posten. Nou ben ik benieuwd of zo op hun beurt solidair zijn met jou en dus die Pol-weekban ook verbindend verklaren voor geheel Fok!. Dat zou pas ware broederschap zijn. .
I´m back.
pi_37227451
Aan de ene kant zou ik graag zien dat hier weer gewoon gediscussieerd werd over gebeurtenissen op het forum zelf, anderzijds wil ik graag aantekenen dat ik dit een tamelijk nare trap na vind.
pi_37227904
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Aan de ene kant zou ik graag zien dat hier weer gewoon gediscussieerd werd over gebeurtenissen op het forum zelf, anderzijds wil ik graag aantekenen dat ik dit een tamelijk nare trap na vind.
Nee, ik moet zeker op m'n blote knieën gaan voor zo'n drama queen. .

PS Over naar gesproken, vind het een tamelijk nare user.
I´m back.
  zondag 23 april 2006 @ 21:56:04 #176
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37228073
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ik moet zeker op m'n blote knieën gaan voor zo'n drama queen. .

PS Over naar gesproken, vind het een tamelijk nare user.
Ik denk niet dat Johan jou bedoelt. Dat lees ik iig niet in zijn post.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37229442
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:56 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Johan jou bedoelt. Dat lees ik iig niet in zijn post.
O, okee, nothing said dan. .
I´m back.
  maandag 24 april 2006 @ 00:48:26 #178
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37232678
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom is dat? Sigme kiest er zelf voor om een weekje weg te blijven en ze kiest er zelf voor om daar melding van te maken. Van niemand hoeft ze dat he.. Dus welkom Sigme, of fijne tijd tijdens dat weekje

[ Bericht 5% gewijzigd door Tafkahs op 24-04-2006 00:56:29 ]
  maandag 24 april 2006 @ 09:45:05 #179
147398 Floridinges
Libertarische Floripas
pi_37236685
18-12-2005: Verkiezingen in Bolivia Evo vs Tuto en nog wat naar beneden: racistisch woord, met dezelfde lading als "nikker" of "smous".
Nu! Naast de vertrouwde étatistische Floripas is er nu ook de smaak libertarier. Romig, gegarandeerd overheidsvrij, met slagroom en een kers erop.
Te verkrijgen op de betere subfora!
  maandag 24 april 2006 @ 10:05:57 #180
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37237084
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:45 schreef Floridinges het volgende:
18-12-2005: Verkiezingen in Bolivia Evo vs Tuto en nog wat naar beneden: racistisch woord, met dezelfde lading als "nikker" of "smous".
Bij mijn weten is het geen racistisch scheldwoord, maar meer als scheldwoord zoals neger, zionist, mohammedaan en allochtoon ook kunnen worden gebruikt.
  maandag 24 april 2006 @ 10:10:06 #181
147398 Floridinges
Libertarische Floripas
pi_37237158
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:05 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Bij mijn weten is het geen racistisch scheldwoord, maar meer als scheldwoord zoals neger, zionist, mohammedaan en allochtoon ook kunnen worden gebruikt.
Echt? Volgens Iblardi is het een heel negatief woord voor de indianen in die streek, à la "Cohen, die kankerjood".
Nu! Naast de vertrouwde étatistische Floripas is er nu ook de smaak libertarier. Romig, gegarandeerd overheidsvrij, met slagroom en een kers erop.
  maandag 24 april 2006 @ 10:23:41 #182
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37237494
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:10 schreef Floridinges het volgende:

[..]

Echt? Volgens Iblardi is het een heel negatief woord voor de indianen in die streek, à la "Cohen, die kankerjood".
Nou ja, ik ben ook niet helemaal bekend daarmee, maar bij twijfel blijft het bericht staan.
  maandag 24 april 2006 @ 10:28:12 #183
147398 Floridinges
Libertarische Floripas
pi_37237590
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:23 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben ook niet helemaal bekend daarmee, maar bij twijfel blijft het bericht staan.
Ok.
Er zijn hier toch niet veel native Zuid-Amerikanen om er aanstoot aan te nemen.
  maandag 24 april 2006 @ 19:55:47 #184
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_37254433
Hoelang wordt die *dinges bagger hier nog getolereerd? Daar is toch een ander subforum, genaamd Onzin voor je leven! voor?
  maandag 24 april 2006 @ 20:33:11 #185
147398 Floridinges
Libertarische Floripas
pi_37256013
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:55 schreef NewOrder het volgende:
Hoelang wordt die *dinges bagger hier nog getolereerd? Daar is toch een ander subforum, genaamd Onzin voor je leven! voor?
Hoe lang ga jij door met zeiken?

Jeez
  maandag 24 april 2006 @ 20:35:35 #186
45206 Pietverdriet
pi_37256108
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:55 schreef NewOrder het volgende:
Moet jij op een blauwe maandag niet naar het strand?
  maandag 24 april 2006 @ 21:06:54 #187
147398 Floridinges
Libertarische Floripas
pi_37257535
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

maandag 24 april 2006 @ 21:12:09 #188
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_37257770
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:33 schreef Floridinges het volgende:
Hoe lang ga jij door met zeiken?

Jeez
Ik zeik niet, ik vraag alleen waarom de geldende regels niet worden toegepast.
  maandag 24 april 2006 @ 21:13:06 #189
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_37257814
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Is het zo moeilijk om je te beheersen en die flames achterwege te laten?
  maandag 24 april 2006 @ 21:13:58 #190
147398 Floridinges
Libertarische Floripas
pi_37257859
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:12 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Wijs mij een regel die ik overtreed.
  maandag 24 april 2006 @ 21:18:05 #191
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_37258042
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:13 schreef Floridinges het volgende:
Wijs mij een regel die ik overtreed.
Het is niet mijn taak om jou te wijzen op de regels die je overtreedt, daar hebben we moderators voor.
  maandag 24 april 2006 @ 21:19:28 #192
147398 Floridinges
Libertarische Floripas
pi_37258108
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:18 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Het is niet mijn taak om jou te wijzen op de regels die je overtreedt, daar hebben we moderators voor.
Je hebt vijf minuten gezocht en er géén gevonden.
  maandag 24 april 2006 @ 21:22:36 #193
45206 Pietverdriet
pi_37258239
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:13 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Is het zo moeilijk om je te beheersen en die flames achterwege te laten?
Oh dear, en géén gevoel voor humor ook nog, tsk tsk, niet bepaald een plezier divisie..
  dinsdag 25 april 2006 @ 02:31:24 #194
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37268586
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:12 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Welke geschreven regel is hier van toepassing? Uit mijn hoofd weet ik het niet, maar misschien dat er wel wat over gezegd is.

Ik kan me iig wel voorstellen dat er eerder over besloten is. Hoe dan ook is het niet een situatie waarvan ik graag zou zien dat het lang voortduurt, hoewel ik het aan de andere kant ook wel weer weet te waarderen.
pi_37270588
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:38:40 #196
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37270879
SCH, weet jij ook wanneer jij je 100ste note had gekregen? Ik ben benieuwd hoe snel die mijlpalen op elkaar volgen.
pi_37270917
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:25 schreef SCH het volgende:
Ga je weg?
pi_37270924
SK, ik was enkele verstoken van internet op mijn home pc is dit dan de manier om mij welkom terug te heten

Waarom schrijf je mijlpalen cursief en is er nu een nieuw jubileum dan - met borrelnootjes
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:52:51 #199
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_37278249
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 02:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Welke geschreven regel is hier van toepassing? Uit mijn hoofd weet ik het niet, maar misschien dat er wel wat over gezegd is.

Ik kan me iig wel voorstellen dat er eerder over besloten is. Hoe dan ook is het niet een situatie waarvan ik graag zou zien dat het lang voortduurt, hoewel ik het aan de andere kant ook wel weer weet te waarderen.
Floridinges en HenriDinges zijn gewoon relklonen en daar gelden bepaalde regels voor. Als ze zich zouden beperken tot de SC dan zou ik er niet zo'n moeite mee hebben, maar nu verkloten ze allerlei topics in POL met 'schijnmeningen' waardoor een serieuze discussie niet meer interessant is.
pi_37278327
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:52 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Floridinges en HenriDinges zijn gewoon relklonen en daar gelden bepaalde regels voor. Als ze zich zouden beperken tot de SC dan zou ik er niet zo'n moeite mee hebben, maar nu verkloten ze allerlei topics in POL met 'schijnmeningen' waardoor een serieuze discussie niet meer interessant is.
Het is eerder een experiment waar ze naar een paar dagen wel zat van zullen zijn. Het is niet dat ze nu rellen gaan veroorzaken ofzo. Ach en het is toch best grappig om de uitgemolkendiscussies nu eens met omgedraaide partners te zien ?
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:57:01 #201
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37278372
Wat voor schijnmeningen?
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:46:01 #202
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_37285573
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:57 schreef Sidekick het volgende:
Wat voor schijnmeningen?
Moet ik iets wat er zo dik bovenop ligt echt uitleggen?
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:13:12 #203
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37290602
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:46 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Moet ik iets wat er zo dik bovenop ligt echt uitleggen?
pssst, het alleen maar interessante mensen op fok topic . Stel daar je vragen ofzo.
  zaterdag 29 april 2006 @ 14:35:03 #204
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_37402754
Pol Café 944 doe hem eens gauw dicht.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:20:34 #205
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37403730
Is drie kwartier snel genoeg.
pi_37404944
jullie zien oranje ga eens naar de doker ...
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:24:59 #207
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_37404953
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:20 schreef Sidekick het volgende:
Is drie kwartier snel genoeg.
Tuurlijk.
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zondag 30 april 2006 @ 01:26:58 #208
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37418603
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:24 schreef du_ke het volgende:
jullie zien oranje ga eens naar de doker ...
Het was niet onze keuze
  zondag 30 april 2006 @ 19:04:12 #209
81831 Capa
is cool.
pi_37432358
Zweedse moslims willen eigen wetten (2)

TT OP aangepast.

[ Bericht 12% gewijzigd door Capa op 30-04-2006 19:16:56 ]
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  zondag 30 april 2006 @ 19:06:49 #210
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37432443
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef Capa het volgende:
Zweedse moslims willen eigen wetten (2)

TT aangepast.
TT = topictitel. Het lijkt me sterk dat je die hebt aangepast. Maar goed, je hebt je OP aangepast. Prima, weer open.
  zondag 30 april 2006 @ 19:14:34 #211
81831 Capa
is cool.
pi_37432656
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

TT = topictitel. Het lijkt me sterk dat je die hebt aangepast. Maar goed, je hebt je OP aangepast. Prima, weer open.
maar natuurlijk.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_37442628
heel verhaal over vrouwen & politiek

Kan een andere moderator graag al die offtopic reacties deleten? Er wordt nl. niet inhoudelijk in de OP gedaan, en niemand legt uit wat er dan precies aan mankeert.

Dankuwel.
  maandag 1 mei 2006 @ 00:12:04 #213
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37442730
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:08 schreef Keesjanenzo het volgende:
heel verhaal over vrouwen & politiek

Kan een andere moderator graag al die offtopic reacties deleten? Er wordt nl. niet inhoudelijk in de OP gedaan, en niemand legt uit wat er dan precies aan mankeert.

Dankuwel.
Nee, dat doe ik niet. Maak je verhaal eerst maar duidelijk. Misschien mag het dan open blijven.
pi_37443333
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:12 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik niet. Maak je verhaal eerst maar duidelijk. Misschien mag het dan open blijven.
haha, als ik je nogmaals vraag om jouw off-topic reacties (de jouwe nota bene) te deleten, gooi je hem opeens gauw dicht.

Hoe listig.
  maandag 1 mei 2006 @ 12:21:59 #215
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37450435
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:43 schreef Keesjanenzo het volgende:

[..]

haha, als ik je nogmaals vraag om jouw off-topic reacties (de jouwe nota bene) te deleten, gooi je hem opeens gauw dicht.

Hoe listig.
Ik heb het je 3 x gevraagd en hij blijft dicht.
pi_37468199
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:21 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ik heb het je 3 x gevraagd en hij blijft dicht.
Kan ik jou trouwens secure mailen oid?
I´m back.
  maandag 1 mei 2006 @ 21:54:42 #217
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37468250
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

mag ik het ook weten?
pi_37468306
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:54 schreef McCarthy het volgende:

[..]

mag ik het ook weten?
Nee sorry, nofi hoor, je bent geen kwaaie gast. .
I´m back.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:16:57 #219
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37472342
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

ja, tuurlijk, tafkahs@fok.nl werkt 100% veilig
pi_37472555
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:16 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

ja, tuurlijk, tafkahs@fok.nl werkt 100% veilig
Ja. okee, maar ik bedoel, als je een mail va mij ontvangt dan weet je meteen mijn voornaam en achternaam hè. Dat bedoel ik eigenlijk.
I´m back.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:21:35 #221
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_37472583
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja. okee, maar ik bedoel, als je een mail va mij ontvangt dan weet je meteen mijn voornaam en achternaam hè. Dat bedoel ik eigenlijk.
Wat maakt dat uit? Hij mag dat niet lekken.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:22:33 #222
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37472620
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zal het niet verkopen, beloofd . Ik ga veilig om met dat soort gegevens.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:22:58 #223
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37472633
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Wie ben jij nou weer?
pi_37472827
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Mm, dat maakt erg veel uit hoor. Wie kan iemand volkomen eh... vertriouwen of controleren. Zo mailde Harry_sack blijkbaar ook met ene Sj. En dus vraag ik echt 100% trust.
I´m back.
pi_37472916
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:22 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ik zal het niet verkopen, beloofd . Ik ga veilig om met dat soort gegevens.
Je weet wat er speelt. Ikzelf kijk er al heel lang niet meer, idem Stali, en doet ond psychologisch veel goed, maar ik moet echt 100% hebben van jou hoor.
I´m back.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:35:32 #226
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37473158
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je weet wat er speelt. Ikzelf kijk er al heel lang niet meer, idem Stali, en doet ond psychologisch veel goed, maar ik moet echt 100% hebben van jou hoor.
Van mij hoef je niet te mailen. Als ik zeg dat het veilig is, dan is het veilig. De aktie ligt bij jou.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:40:22 #227
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37473369
Anders maak je een nieuw mailadresje aan. Hoppa opgelost.

Slotje.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37473622
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:35 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Van mij hoef je niet te mailen. Als ik zeg dat het veilig is, dan is het veilig. De aktie ligt bij jou.
. Ik heb paar vragen mbt onze recente Fok!activiteiten, gerelateerd aan de situatie, internetwise waarin wii (Stali en ik dus)j ons nu verkeren.Maar het gaat nu echt niet goed meer, dus mss tot morgen. .
I´m back.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:47:31 #229
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37473687
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

. Ik heb paar vragen mbt onze recente Fok!activiteiten, gerelateerd aan de situatie, internetwise waarin wii (Stali en ik dus)j ons nu verkeren.Maar het gaat nu echt niet goed meer, dus mss tot morgen. .
Ik zie het wel, of niet
pi_37479645
Dan maak je een hotmail-account aan. Big deal.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:52:39 #231
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37484511
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:40 schreef George-Butters het volgende:
Anders maak je een nieuw mailadresje aan. Hoppa opgelost.

Slotje.
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 10:08 schreef Monidique het volgende:
Dan maak je een hotmail-account aan. Big deal.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37486169
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:52 schreef George-Butters het volgende:

[..]

[..]
Wel de eenvoudigste optie idd .
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:57:42 #233
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37491642
John Kenneth Galbraith, 15-10-1908 tot 29-04-2006

die datum is wel heel erg uitgebreid

maak er maar John Kenneth Galbraith (1908 - 2006) van
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:00:08 #234
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37491697
Done.
pi_37491699
Dan vind ik persoonlijk iets van:
Econoom Galbraith, voorbeeld voor Van Uyl overleden
mooier maar dat zal wel niet passen .
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:02:31 #236
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37491756
Als TS zoiets wil vind ik het prima. Het gaat alleen denk ik niet alleen om het oor hebben van Den Uyl.
pi_37491936
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als TS zoiets wil vind ik het prima. Het gaat alleen denk ik niet alleen om het oor hebben van Den Uyl.
nee ok, prima maar het was meer dat de naam alleen niet zoveel mensen iets zal zeggen. Een verwijzing naar de initiator van veel economische politiek in Europa en via de democraten ook in de VS zou ik niet onlogisch vinden. Maar zoals het nu is kan het ook hoor .
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:11:22 #238
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37491971
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

nee ok, prima maar het was meer dat de naam alleen niet zoveel mensen iets zal zeggen. Een verwijzing naar de initiator van veel economische politiek in Europa en via de democraten ook in de VS zou ik niet onlogisch vinden. Maar zoals het nu is kan het ook hoor .
waaorm denk je dat het in POL geplaatst is
pi_37492011
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:11 schreef McCarthy het volgende:

[..]

waaorm denk je dat het in POL geplaatst is
Omdat het prima in POL past idd. Maar ik doel er op dus op dat een naam alleen niet tot veel reacties zal leiden.
Denk ik .
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:14:46 #240
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37492053
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Omdat het prima in POL past idd. Maar ik doel er op dus op dat een naam alleen niet tot veel reacties zal leiden.
Denk ik .
zal ik er dan maar van maken Omstreden econoom is eindelijk dood
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:18:28 #241
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37492156
Laten we dat maar niet doen. Du_ke heeft echter denk ik wel een punt, je zal zo weinig bezoekers naar je topic trekken. Dat kan natuurlijk een motief zijn om het zo te laten, maar kan ook reden zijn om het te veranderen. De vraag wmb is wat je liever hebt.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:26:41 #242
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37492338
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Laten we dat maar niet doen. Du_ke heeft echter denk ik wel een punt, je zal zo weinig bezoekers naar je topic trekken. Dat kan natuurlijk een motief zijn om het zo te laten, maar kan ook reden zijn om het te veranderen. De vraag wmb is wat je liever hebt.
of wat dacht je van deze

inspirator van geflipste premier die ons land ooit kende eindelijk onder de zoden

JKG dood? big deal!

mijn belastignen? wat doe je.

serieus

insiprator den Uyl (1908 2006)
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:30:50 #243
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37492442
Zo dan?
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:31:01 #244
19194 Oversight
◢◤
pi_37524275
Sorry Sidekick, het mocht niet van Dago.

Woordvoerder III, Sidekick je bent aan de beurt!!!!!

Ik heb het geprobeerd.

Riekt naar discriminatie als je het mij vraagt...

Wist je dat daar commissies voor zijn?
◢◤
pi_37532500
verplaatst naar de SC

[ Bericht 95% gewijzigd door Tafkahs op 04-05-2006 01:20:44 ]
I´m back.
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:14:06 #246
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37540593
kan een mod hier eens naar kijken
Marijnissen op zijn log over persvrijheid

lijkt me niet echt nodig om dit meteen al op 2 te plaatsen

een topic over de ongelooflijk hypocriete Marijnissen en zijn intolerantie jegens afwijkende meningen is IMO zeker een topic waard
pi_37540981
Met Bos de Klos

"Adolfje Bos" is dat gewenste taal hier?
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:27:08 #248
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37541056
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:23 schreef yvonne het volgende:
Ja dahaaaag.
ik zou graag een betere verklaring willen zien voor het sluiten van mijn topic. Ja dahaaaag als enig commentaar vind ik wel erg kort door de bocht
  Admin donderdag 4 mei 2006 @ 12:28:04 #249
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37541085
Je zoveelste gejank over "vrijheid"en weblog.
Je zoekt je oude topic hierover maar op.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:33:54 #250
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37541252
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:28 schreef yvonne het volgende:
Je zoveelste gejank over "vrijheid"en weblog.
dat is gewoon niet waar. Je bent misschien in de war met FokVoorbij waar ik dagelijks dit soort dingen open. Volgens mij ben je dusdanig geobserdeerd door FV dat je Fok en FV niet meer uit elkaar kan houden
quote:
Je zoekt je oude topic hierover maar op.
ik heb op FOK nog maar 1 keer een topic geopent over de censuur van Jan en dat was in KLB, dat was bovendien generaliserend.

Ik vond dit specifieke item van Jan aanleiding genoeg om er apart een Topic over te openen in POL. Het hypocriete gedrag van een prominent politicus moet aan de kaak gesteld worden lijkt mij.
  Admin donderdag 4 mei 2006 @ 12:40:41 #251
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37541455
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:33 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ik heb op FOK nog maar 1 keer een topic geopent over de censuur van Jan en dat was in KLB, dat was bovendien generaliserend.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_37541555
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Admin donderdag 4 mei 2006 @ 12:45:15 #253
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37541595
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoi.

pi_37541602
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoi.
Dag!
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:28:10 #255
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37543012
Hee, kijk eens wie we daar hebben
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:33:59 #256
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37543188
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef du_ke het volgende:
Met Bos de Klos

"Adolfje Bos" is dat gewenste taal hier?
check
pi_37544253
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:28 schreef Tafkahs het volgende:
Hee, kijk eens wie we daar hebben
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:39:12 #258
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37551834
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:10 schreef SCH het volgende:

[..]

hey !
pi_37552208
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey !
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:57:21 #260
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37552222
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:56 schreef SCH het volgende:

[..]

ik heb je gemist knul.
pi_37552271
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb je gemist knul.
ik mij ook
  donderdag 4 mei 2006 @ 19:04:00 #262
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37552392
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:58 schreef SCH het volgende:

[..]

ik mij ook
ghehehe. heb je genoten van je 'tijdelijke rust'?
pi_37552563
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Nope
  donderdag 4 mei 2006 @ 19:16:22 #264
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37552718
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Wil je daar verder gaan, aub?
pi_37584738
Marcel van Dam betaalt al twee jaar geen contributie Kan dit niet beter in het topic over Bos en Van Dam?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 20:49:30 #266
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37586012
het is reces, zoveel topics hebben we niet
pi_37588502
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:49 schreef Tafkahs het volgende:
  vrijdag 5 mei 2006 @ 23:25:53 #268
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37591260
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:49 schreef Tafkahs het volgende:
ik vroeg laatst aan mr mugabe. waar komt dat door? vakantie kan het niet aan liggen zei ik.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 23:40:24 #269
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37591724
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 23:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vroeg laatst aan mr mugabe. waar komt dat door? vakantie kan het niet aan liggen zei ik.
Ik ben erg blij dat jij er bent
  vrijdag 5 mei 2006 @ 23:41:20 #270
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37591764
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 23:40 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ik ben erg blij dat jij er bent
fijn om te horen. ik ben ook nog blij dat jij er bent.
pi_37616543
Ik ben ook blij ales jullie dag gelukkig maak
pi_37668972
Vreemd dat ik nooit meer in C&H mag posten na een zogenaamde volkomen onterechte en belachelijke 48 uurs ban (ik heb inmiddels al naar een administrator gemaild, echter geen reply), ik mail het hier maar, een ban nadat ik een trollie (genaamd ene Loedertje) erop gewezen heb dat ze liep te zieken. . En zij vervolgens begon te flamen.
Kan iemand van jullie moderators de heren en dames aan de knopen hierop attent maken. Bvd.
I´m back.
  maandag 8 mei 2006 @ 20:30:27 #273
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37669080
  maandag 8 mei 2006 @ 20:31:24 #274
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37669109
ik heb het gepost. Het zal binnenkort wel opgepakt worden, denk ik.
  maandag 8 mei 2006 @ 20:34:49 #275
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37669242
mocht dit allemaal gaan werken Ryan, dan mag je in de toekomst ook mijn belangen gaan behartigen.
pi_37669531
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:31 schreef Tafkahs het volgende:
ik heb het gepost. Het zal binnenkort wel opgepakt worden, denk ik.
Thanx. .

@Mac, > 48 uur is voor mij al voor altijd op C&H, kid. Daarnaast was het volkomen onwaardig, buitenproporties en belachelijk om mij daar een ban te geven.Zoals altijd ben ik de gematigdheid zelve en besides geschiedenis is toevallig my subject. Loedertje kwam alleen weer even gezellig stoken en zieken comme toujours. Dat ze dat doet in FB is tot daar aan toe, iedere gek moet een plekje krijgen op Fok!, maar in C&H, waar we althans de pretentie hebben een beetje gedegen en met distantie de zaken te volgen... Zo'n type hoort daar gewoon niet, ze is braaksel...
I´m back.
pi_37670997
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:34 schreef McCarthy het volgende:
mocht dit allemaal gaan werken Ryan, dan mag je in de toekomst ook mijn belangen gaan behartigen.
Dat is toch meestal een schrijffoutje in de TT. .
I´m back.
pi_37674550
Mm, volgens mij is mijn onterechte ban opgeheven. .
Thanx Harry. .
I´m back.
pi_37684637
Beetje bruut slotje ineens

Pim Fortuyn
pi_37684866
Zou er naar deze topics gekeken kunnen worden?

TS doet nu niet echt zijn best om er een discussie van te maken en reageert nogal "vreemd" op vragen om opheldering over zijn gefrustreerde en warrige OP

De Vrijheid die nooit kwam.

en

De terreur van politiek.

Zoals al in 1 van de reacties te lezen valt
quote:
Op zondag 7 mei 2006 15:00 schreef Entonie het volgende:
ja en deze "niemand snapt het, behalve ik" act van je begint ook te vervelen
Inderdaad. Dit soort topics voegen totaal niks toe, van mij mogen totaal van de werkelijkheid losgeslagen en paranoia individueen best topics openen in POL maar die dienen ook aan te zetten tot discussie.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:59:47 #281
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37684867
Klopt, topic ging nergens meer over (althans, niet meer over het onderwerp) en het geflame was ook niet van de lucht. Pims memorial period is over.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 11:03:30 #282
103012 Nies
Die hekse
pi_37684967
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:52 schreef SCH het volgende:
Beetje bruut slotje ineens

Pim Fortuyn
Is er een motivatie voor dat slotje?
Ik vond het topic nou niet echt uit de hand lopen ofzo?
(of heb ik misschien weer eens iets gemist? )

Edit.... nu in ieder geval wel

Lama enzo
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:16:22 #283
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37692598
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:59 schreef Chewie het volgende:
Zou er naar deze topics gekeken kunnen worden?

TS doet nu niet echt zijn best om er een discussie van te maken en reageert nogal "vreemd" op vragen om opheldering over zijn gefrustreerde en warrige OP

De Vrijheid die nooit kwam.

en

De terreur van politiek.

Zoals al in 1 van de reacties te lezen valt
[..]

Inderdaad. Dit soort topics voegen totaal niks toe, van mij mogen totaal van de werkelijkheid losgeslagen en paranoia individueen best topics openen in POL maar die dienen ook aan te zetten tot discussie.
Je hebt wmb wel een punt. Ik laat deze topics nu voor wat ze zijn, maar in het vervolg gaat het gewoon op slot als hij het niet in een leesbaar formaat wil gooien; dat om mee te beginnen.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:39:36 #284
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_37696133
Hey Tafkahs,

niet dat het enorm van belang is hoor, maar waarom is die cartoon van Ippon weggehaald in Groen Links, hier kan je het mee doen. ? Ik vond hem wel grappig eigenlijk, en het was echt niet meer offtopic dan de gemiddelde post daar.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:48:43 #285
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37696387
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Hey Tafkahs,

niet dat het enorm van belang is hoor, maar waarom is die cartoon van Ippon weggehaald in Groen Links, hier kan je het mee doen. ? Ik vond hem wel grappig eigenlijk, en het was echt niet meer offtopic dan de gemiddelde post daar.
Om dezelfde reden dat Ippon al eerder een weekje is weggestuurd. Dat plaatje kwam na een waarschuwing op een vrij 'ongangbare' reaktie. Daarom.
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:41:57 #286
60090 Akkersloot
pi_37743193
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:46:15 #287
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37743300
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:41 schreef Akkersloot het volgende:
Waar slaat dat slotje op Onze "anti-nationalisten" en het boycotten van Deense produk en nu op ?
Op de fenomenale potentie en het goed onderbouwde openingsstuk. Ik dacht, laat ik er een passend slot voor bedenken.
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:54:44 #288
60090 Akkersloot
pi_37743527
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:46 schreef Tafkahs het volgende:
Op de fenomenale potentie en het goed onderbouwde openingsstuk. Ik dacht, laat ik er een passend slot voor bedenken.
quote:
Mensen die anti-islam zijn zijn zogenaamd rechtse nationalisten. Maar hoe kan het dan dat deze zogenaamde anti-nationalisten zo voor het boycotten van Deense produkten zijn ?

Niet alle Denen hebben toch spotprentjes van de "profeet" Mohammed geplaatst ?

Vreemd dat dat geen goed onderbouwd openingsstuk zou zijn als een meerderheid voor stemt

Pol-modjes hoeven blijkbaar niet onpartijdig te zijn. (understatement )
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:56:32 #289
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37743574
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:54 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

[..]

Vreemd dat dat geen goed onderbouwd openingsstuk zou zijn als een meerderheid voor stemt

Pol-modjes hoeven blijkbaar niet onpartijdig te zijn. (understatement )
Lul niet, Akkersloot, dat topic liep voor geen meter en zelf had je er ook geen oog voor.
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:01:18 #290
60090 Akkersloot
pi_37743672
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:56 schreef Tafkahs het volgende:
Lul niet, Akkersloot, dat topic liep voor geen meter en zelf had je er ook geen oog voor.
Wat heeft het niet lopen van een topic met het wel of niet fenominabel van de openingspost te maken
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:04:03 #291
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37743732
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:01 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Wat heeft het niet lopen van een topic met het wel of niet fenominabel van de openingspost te maken
Alles. Maar vooral omdat het ook nog eens een dubieus en niet onderbouwd topic was hè. Waarom post je dat soort dingen niet liever in WFL ofzo?

Hij blijft dicht.
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:22:50 #292
60090 Akkersloot
pi_37744150
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:04 schreef Tafkahs het volgende:
Alles. Maar vooral omdat het ook nog eens een dubieus en niet onderbouwd topic was hè. Waarom post je dat soort dingen niet liever in WFL ofzo?

Hij blijft dicht.
Vooruit. Ik had misschien wel wat citaten van dergelijke "anti-nationalisten" op kunnen zoeken.

Waarom niet onder WFL ? Nationalisme en anti-nationalisme vallen toch onder politiek ?
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:27:19 #293
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37744269
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:22 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Vooruit. Ik had misschien wel wat citaten van dergelijke "anti-nationalisten" op kunnen zoeken.

Waarom niet onder WFL ? Nationalisme en anti-nationalisme vallen toch onder politiek ?
doe je best
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:15:30 #294
60090 Akkersloot
pi_37747217
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:27 schreef Tafkahs het volgende:
doe je best
Te zijner tijd.

Vind jij dat anti-nationalisten kunnen pleiten voor het boycotten van een heel land ?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:53:42 #296
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37783487
Megan klinkt wel Amerikaanser, dus vlotter. Ik heb het aangepast
pi_37784490
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:15 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Te zijner tijd.

Vind jij dat anti-nationalisten kunnen pleiten voor het boycotten van een heel land ?
Ik kan het ook omkeren: Als je een heel land wil boycotten, maakt je dat dan nationalist?

Zie je hoe onzinnig?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:30:22 #298
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37784523
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik kan het ook omkeren: Als je een heel land wil boycotten, maakt je dat dan nationalist?

Zie je hoe onzinnig?
Erg interessant, maar ik geloof dat Akkersloot daar eerst (tzt) een werkstukje over ging maken

Misschien wil je 'm vast helpen met een nieuw topic?
pi_37784706
Zal ik dan een neurologische aandoening in de OP verwerken? Of in de TT ?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:55:31 #300
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37785090
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
vrije opdracht
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:50:42 #301
60090 Akkersloot
pi_37790864
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je doet net als of het verkeerd is om de stemmenhoorder Mohammed (of Paulus of Johannes) temporaal kwab epilepsie patienten te noemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')