Thanx.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:31 schreef Tafkahs het volgende:
ik heb het gepost. Het zal binnenkort wel opgepakt worden, denk ik.
Dat is toch meestal een schrijffoutje in de TT.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:34 schreef McCarthy het volgende:
mocht dit allemaal gaan werken Ryan, dan mag je in de toekomst ook mijn belangen gaan behartigen.
Inderdaad. Dit soort topics voegen totaal niks toe, van mij mogen totaal van de werkelijkheid losgeslagen en paranoia individueen best topics openen in POL maar die dienen ook aan te zetten tot discussie.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:00 schreef Entonie het volgende:
ja en deze "niemand snapt het, behalve ik" act van je begint ook te vervelen
Is er een motivatie voor dat slotje?quote:
Je hebt wmb wel een punt. Ik laat deze topics nu voor wat ze zijn, maar in het vervolg gaat het gewoon op slot als hij het niet in een leesbaar formaat wil gooien; dat om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:59 schreef Chewie het volgende:
Zou er naar deze topics gekeken kunnen worden?
TS doet nu niet echt zijn best om er een discussie van te maken en reageert nogal "vreemd" op vragen om opheldering over zijn gefrustreerde en warrige OP
De Vrijheid die nooit kwam.
en
De terreur van politiek.
Zoals al in 1 van de reacties te lezen valt
[..]
Inderdaad. Dit soort topics voegen totaal niks toe, van mij mogen totaal van de werkelijkheid losgeslagen en paranoia individueen best topics openen in POL maar die dienen ook aan te zetten tot discussie.
Om dezelfde reden dat Ippon al eerder een weekje is weggestuurd. Dat plaatje kwam na een waarschuwing op een vrij 'ongangbare' reaktie. Daarom.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Hey Tafkahs,
niet dat het enorm van belang is hoor, maar waarom is die cartoon van Ippon weggehaald in Groen Links, hier kan je het mee doen. ? Ik vond hem wel grappig eigenlijk, en het was echt niet meer offtopic dan de gemiddelde post daar.
Op de fenomenale potentie en het goed onderbouwde openingsstuk. Ik dacht, laat ik er een passend slot voor bedenken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:41 schreef Akkersloot het volgende:
Waar slaat dat slotje op Onze "anti-nationalisten" en het boycotten van Deense produk en nu op ?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:46 schreef Tafkahs het volgende:
Op de fenomenale potentie en het goed onderbouwde openingsstuk. Ik dacht, laat ik er een passend slot voor bedenken.
quote:Mensen die anti-islam zijn zijn zogenaamd rechtse nationalisten. Maar hoe kan het dan dat deze zogenaamde anti-nationalisten zo voor het boycotten van Deense produkten zijn ?
Niet alle Denen hebben toch spotprentjes van de "profeet" Mohammed geplaatst ?
Lul niet, Akkersloot, dat topic liep voor geen meter en zelf had je er ook geen oog voor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
[..]
Vreemd dat dat geen goed onderbouwd openingsstuk zou zijn als een meerderheid voor stemt![]()
Pol-modjes hoeven blijkbaar niet onpartijdig te zijn.(understatement
)
Wat heeft het niet lopen van een topic met het wel of niet fenominabel van de openingspost te makenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:56 schreef Tafkahs het volgende:
Lul niet, Akkersloot, dat topic liep voor geen meter en zelf had je er ook geen oog voor.
Alles. Maar vooral omdat het ook nog eens een dubieus en niet onderbouwd topic was hè. Waarom post je dat soort dingen niet liever in WFL ofzo?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:01 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat heeft het niet lopen van een topic met het wel of niet fenominabel van de openingspost te maken![]()
Vooruit. Ik had misschien wel wat citaten van dergelijke "anti-nationalisten" op kunnen zoeken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:04 schreef Tafkahs het volgende:
Alles. Maar vooral omdat het ook nog eens een dubieus en niet onderbouwd topic was hè. Waarom post je dat soort dingen niet liever in WFL ofzo?
Hij blijft dicht.
doe je bestquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:22 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Vooruit. Ik had misschien wel wat citaten van dergelijke "anti-nationalisten" op kunnen zoeken.
Waarom niet onder WFL ? Nationalisme en anti-nationalisme vallen toch onder politiek ?
Te zijner tijd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:27 schreef Tafkahs het volgende:
doe je best
Ik kan het ook omkeren: Als je een heel land wil boycotten, maakt je dat dan nationalist?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:15 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Te zijner tijd.
Vind jij dat anti-nationalisten kunnen pleiten voor het boycotten van een heel land ?
Erg interessant, maar ik geloof dat Akkersloot daar eerst (tzt) een werkstukje over ging makenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan het ook omkeren: Als je een heel land wil boycotten, maakt je dat dan nationalist?
Zie je hoe onzinnig?
vrije opdrachtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zal ik dan een neurologische aandoening in de OP verwerken? Of in de TT ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |