Als jij 'm in het gareel kunt houden, be my guestquote:Op donderdag 6 april 2006 18:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Iik reageer niet op een flame maar op iemand die een tamelijk uitgesproken en in mijn ogen extremistische en vervormde kijk op de Nederlandse politiek heeft. Dat zijn nou juist de interessantste discussies om te voeren, en ze moeten ook gevoerd worden. Steeds maar discussieren met een groep mensen met wie je het voortduerend roerend eens bent is zeer vermoeiend en het voegt niets toe. Dat deze figuur een kruistocht tegen de SP aan het voeren is doet eigenlijk niet zo ter zake.
Pardon, EWS. Ik had haast, wilde nog even iets aan Osewoudt zeggen, en dacht dat het in de SC was.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hee, we moeten nog eens ruilen!
Maar ik moet nu naar de chirurg.
Watte? Wie dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Oh, dat had ik niet eens gezien. Bij die andere edit had iemand geklaagd.
Oh, ok.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Watte? Het grote niet te vermijden privatiserings-topic
Wie? Niet relevant.
Verder is het niet zo boeiend, vind je wel?
wat een politieke correctheid. Gaat het wel goed met je, jongen?quote:Op maandag 10 april 2006 10:38 schreef McCarthy het volgende:
Duitsland ontwaakt uit multiculturele droom
moet zijn Duitsland ontwaakt uit multi-culturele droom
Als de adrenaline weer hoog oploopt mag je ook wel even tegen mij komen razen hoor, in de POLSC.quote:
Dan moet ik wel een reden hebben om jou op de korrel te nemen en dat is tot op heden nog niet voorgekomen.quote:Op maandag 10 april 2006 18:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de adrenaline weer hoog oploopt mag je ook wel even tegen mij komen razen hoor, in de POLSC.
Reden: beter afreageren op mij dan banstruikelen over een notoire pootjeslichter?quote:Op maandag 10 april 2006 19:39 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een reden hebben om jou op de korrel te nemen en dat is tot op heden nog niet voorgekomen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |