Van mij hoef je niet te mailen. Als ik zeg dat het veilig is, dan is het veilig. De aktie ligt bij jou.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je weet wat er speelt. Ikzelf kijk er al heel lang niet meer, idem Stali, en doet ond psychologisch veel goed, maar ik moet echt 100% hebben van jou hoor.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet te mailen. Als ik zeg dat het veilig is, dan is het veilig. De aktie ligt bij jou.
Ik zie het wel, of nietquote:Op maandag 1 mei 2006 23:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]. Ik heb paar vragen mbt onze recente Fok!activiteiten, gerelateerd aan de situatie, internetwise waarin wii (Stali en ik dus)j ons nu verkeren.Maar het gaat nu echt niet goed meer, dus mss tot morgen.
.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:40 schreef George-Butters het volgende:
Anders maak je een nieuw mailadresje aan. Hoppa opgelost.
Slotje.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:08 schreef Monidique het volgende:
Dan maak je een hotmail-account aan. Big deal.
nee ok, prima maar het was meer dat de naam alleen niet zoveel mensen iets zal zeggen. Een verwijzing naar de initiator van veel economische politiek in Europa en via de democraten ook in de VS zou ik niet onlogisch vinden. Maar zoals het nu is kan het ook hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als TS zoiets wil vind ik het prima. Het gaat alleen denk ik niet alleen om het oor hebben van Den Uyl.
waaorm denk je dat het in POL geplaatst isquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
nee ok, prima maar het was meer dat de naam alleen niet zoveel mensen iets zal zeggen. Een verwijzing naar de initiator van veel economische politiek in Europa en via de democraten ook in de VS zou ik niet onlogisch vinden. Maar zoals het nu is kan het ook hoor.
Omdat het prima in POL past idd. Maar ik doel er op dus op dat een naam alleen niet tot veel reacties zal leiden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:11 schreef McCarthy het volgende:
[..]
waaorm denk je dat het in POL geplaatst is
zal ik er dan maar van maken Omstreden econoom is eindelijk doodquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat het prima in POL past idd. Maar ik doel er op dus op dat een naam alleen niet tot veel reacties zal leiden.
Denk ik.
of wat dacht je van dezequote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Laten we dat maar niet doen. Du_ke heeft echter denk ik wel een punt, je zal zo weinig bezoekers naar je topic trekken. Dat kan natuurlijk een motief zijn om het zo te laten, maar kan ook reden zijn om het te veranderen. De vraag wmb is wat je liever hebt.
ik zou graag een betere verklaring willen zien voor het sluiten van mijn topic. Ja dahaaaag als enig commentaar vind ik wel erg kort door de bochtquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:23 schreef yvonne het volgende:
Ja dahaaaag.
dat is gewoon niet waar. Je bent misschien in de war met FokVoorbij waar ik dagelijks dit soort dingen open. Volgens mij ben je dusdanig geobserdeerd door FV dat je Fok en FV niet meer uit elkaar kan houdenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:28 schreef yvonne het volgende:
Je zoveelste gejank over "vrijheid"en weblog.
ik heb op FOK nog maar 1 keer een topic geopent over de censuur van Jan en dat was in KLB, dat was bovendien generaliserend.quote:Je zoekt je oude topic hierover maar op.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:33 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik heb op FOK nog maar 1 keer een topic geopent over de censuur van Jan en dat was in KLB, dat was bovendien generaliserend.
Hoi.quote:
checkquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef du_ke het volgende:
Met Bos de Klos
"Adolfje Bos" is dat gewenste taal hier?
ghehehe. heb je genoten van je 'tijdelijke rust'?quote:
Nopequote:Op donderdag 4 mei 2006 19:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe. heb je genoten van je 'tijdelijke rust'?
Wil je daar verder gaan, aub?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe. heb je genoten van je 'tijdelijke rust'?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:49 schreef Tafkahs het volgende:
het is reces, zoveel topics hebben we niet
ik vroeg laatst aan mr mugabe. waar komt dat door? vakantie kan het niet aan liggen zei ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:49 schreef Tafkahs het volgende:
het is reces, zoveel topics hebben we niet
Ik ben erg blij dat jij er bentquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vroeg laatst aan mr mugabe. waar komt dat door? vakantie kan het niet aan liggen zei ik.
fijn om te horen. ik ben ook nog blij dat jij er bent.quote:
Thanx.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:31 schreef Tafkahs het volgende:
ik heb het gepost. Het zal binnenkort wel opgepakt worden, denk ik.
Dat is toch meestal een schrijffoutje in de TT.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:34 schreef McCarthy het volgende:
mocht dit allemaal gaan werken Ryan, dan mag je in de toekomst ook mijn belangen gaan behartigen.
Inderdaad. Dit soort topics voegen totaal niks toe, van mij mogen totaal van de werkelijkheid losgeslagen en paranoia individueen best topics openen in POL maar die dienen ook aan te zetten tot discussie.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:00 schreef Entonie het volgende:
ja en deze "niemand snapt het, behalve ik" act van je begint ook te vervelen
Is er een motivatie voor dat slotje?quote:
Je hebt wmb wel een punt. Ik laat deze topics nu voor wat ze zijn, maar in het vervolg gaat het gewoon op slot als hij het niet in een leesbaar formaat wil gooien; dat om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:59 schreef Chewie het volgende:
Zou er naar deze topics gekeken kunnen worden?
TS doet nu niet echt zijn best om er een discussie van te maken en reageert nogal "vreemd" op vragen om opheldering over zijn gefrustreerde en warrige OP
De Vrijheid die nooit kwam.
en
De terreur van politiek.
Zoals al in 1 van de reacties te lezen valt
[..]
Inderdaad. Dit soort topics voegen totaal niks toe, van mij mogen totaal van de werkelijkheid losgeslagen en paranoia individueen best topics openen in POL maar die dienen ook aan te zetten tot discussie.
Om dezelfde reden dat Ippon al eerder een weekje is weggestuurd. Dat plaatje kwam na een waarschuwing op een vrij 'ongangbare' reaktie. Daarom.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Hey Tafkahs,
niet dat het enorm van belang is hoor, maar waarom is die cartoon van Ippon weggehaald in Groen Links, hier kan je het mee doen. ? Ik vond hem wel grappig eigenlijk, en het was echt niet meer offtopic dan de gemiddelde post daar.
Op de fenomenale potentie en het goed onderbouwde openingsstuk. Ik dacht, laat ik er een passend slot voor bedenken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:41 schreef Akkersloot het volgende:
Waar slaat dat slotje op Onze "anti-nationalisten" en het boycotten van Deense produk en nu op ?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:46 schreef Tafkahs het volgende:
Op de fenomenale potentie en het goed onderbouwde openingsstuk. Ik dacht, laat ik er een passend slot voor bedenken.
quote:Mensen die anti-islam zijn zijn zogenaamd rechtse nationalisten. Maar hoe kan het dan dat deze zogenaamde anti-nationalisten zo voor het boycotten van Deense produkten zijn ?
Niet alle Denen hebben toch spotprentjes van de "profeet" Mohammed geplaatst ?
Lul niet, Akkersloot, dat topic liep voor geen meter en zelf had je er ook geen oog voor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
[..]
Vreemd dat dat geen goed onderbouwd openingsstuk zou zijn als een meerderheid voor stemt![]()
Pol-modjes hoeven blijkbaar niet onpartijdig te zijn.(understatement
)
Wat heeft het niet lopen van een topic met het wel of niet fenominabel van de openingspost te makenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:56 schreef Tafkahs het volgende:
Lul niet, Akkersloot, dat topic liep voor geen meter en zelf had je er ook geen oog voor.
Alles. Maar vooral omdat het ook nog eens een dubieus en niet onderbouwd topic was hè. Waarom post je dat soort dingen niet liever in WFL ofzo?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:01 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat heeft het niet lopen van een topic met het wel of niet fenominabel van de openingspost te maken![]()
Vooruit. Ik had misschien wel wat citaten van dergelijke "anti-nationalisten" op kunnen zoeken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:04 schreef Tafkahs het volgende:
Alles. Maar vooral omdat het ook nog eens een dubieus en niet onderbouwd topic was hè. Waarom post je dat soort dingen niet liever in WFL ofzo?
Hij blijft dicht.
doe je bestquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:22 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Vooruit. Ik had misschien wel wat citaten van dergelijke "anti-nationalisten" op kunnen zoeken.
Waarom niet onder WFL ? Nationalisme en anti-nationalisme vallen toch onder politiek ?
Te zijner tijd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:27 schreef Tafkahs het volgende:
doe je best
Ik kan het ook omkeren: Als je een heel land wil boycotten, maakt je dat dan nationalist?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:15 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Te zijner tijd.
Vind jij dat anti-nationalisten kunnen pleiten voor het boycotten van een heel land ?
Erg interessant, maar ik geloof dat Akkersloot daar eerst (tzt) een werkstukje over ging makenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan het ook omkeren: Als je een heel land wil boycotten, maakt je dat dan nationalist?
Zie je hoe onzinnig?
vrije opdrachtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zal ik dan een neurologische aandoening in de OP verwerken? Of in de TT ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |