abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:11:09 #1
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37540468
Je moet wel lef hebben om onderstaande bericht op je eigen weblog te plaatsen, je eigen weblog waar tolerantie jegens afwijkende meningen ver te zoeken is & kritiek op de stellingen van Marijnissen regelmatig gewist wordt

http://www.janmarijnissen(...)van-de-persvrijheid/

In het nieuws van vandaag opvallend weinig aandacht voor de dag van de persvrijheid vandaag.

In het jaarlijkse rapport (pdf) van ‘reporters without borders’ kun je lezen hoe het met de persvrijheid gesteld is in verschillende landen. In 2005 stond Nederland op een goede vijfde plaats van de wereld met betrekking tot persvrijheid. De index sloot af met Noord-Korea, op de 167-ste plaats.

Over weblogs:
quote:
No form of media escapes censorship, not even blogs, which soared in number in 2005. Many journalists in Iran or Tunisia, for example, turn to the Internet when censored in the mainstream media. Websites, personal pages and blogs in such countries have become the only source of opposition or independent news. But the censors are watching and bar access to sites and filter, monitor or delete material they don’t like. China is by far the top world expert at this but other countries are catching up. (RSF: The freedom of expression kidnappers)

ik had deze op #4 of# 5 gezet maar hij werd gewoon gewist.
quote:
deze site kennende waar afwijkende meningen regelmatig gewist worden vind ik het hypocriet overkomen om een topic over persvrijheid en vrijheid op internet te openen.
Meer info m.b.t. censuur op de log van de leider van de 4e partij van het land en een ruimer overzicht van gewiste reacties:
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewforum.php?f=34
http://forum.fok.nl/topic/799798
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:12:37 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37540529
Godvertering, je hebt ècht niets beters te doen, hè?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37540616
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:11 schreef McCarthy het volgende:
Je moet wel lef hebben om onderstaande bericht op je eigen weblog te plaatsen, je eigen weblog waar tolerantie jegens afwijkende meningen ver te zoeken is & kritiek op de stellingen van Marijnissen regelmatig gewist wordt
laat maar te snel.....
pi_37540626
Hehe, wat ad rem die McCarthy toch.
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:16:03 #5
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37540671
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:14 schreef Arnem_ het volgende:

[..]

Bron? Voorbeeld?
er staat een voorbeeld in de OP + ik geef links naar voorbeelden, hoe blind moet je zijn
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:16:50 #6
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37540703
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hehe, wat ad rem die McCarthy toch.
ik had het gister dit topic al willen plaatsen maar ik dacht ik kijk de kat nog even uit de boom, misschien dat ze mijn reactie herplaatsen of zo. Maar dat was tervergeefse hoop
pi_37540924
Waarom mag iemand op een privé log geen berichten verwijderen? Het is geen pers.
Overigens was je ook niet echt bezig met opbouwende kritiek .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37540928
Ik vind het niet helemaal terecht om moderatie op een eigen weblog tav. de reacties die er gepost worden te vergelijken met persvrijheid-schendingen ....

Er is een groot verschil tussen de chinese overheid die private weblogs laat verwijderen omdat er alternatieve meningen geuit worden... en de eigenaar van een weblog die gewoon bepaalde reacties niet wil zien ... zelfs al is dat op subjectieve motieven..

Een privaat weblog is gewoon eigendom vand e maker en deze heeft het volste recht om reacties wel of niet toe te staan ...

Dat moet je toch erkennen mcC... of heb jij nu precies datzelfde probleem tussen overheid en privaat eigendom te differentieren, welke ik tot nu toe altijd de radikalen van de SP toedacht?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Admin donderdag 4 mei 2006 @ 12:23:37 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37540930
Ja dahaaaag.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')