Moet ik iets wat er zo dik bovenop ligt echt uitleggen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:57 schreef Sidekick het volgende:
Wat voor schijnmeningen?
pssst, het alleen maar interessante mensen op fok topic . Stel daar je vragen ofzo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:46 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Moet ik iets wat er zo dik bovenop ligt echt uitleggen?
Tuurlijk.quote:
Het was niet onze keuzequote:Op zaterdag 29 april 2006 16:24 schreef du_ke het volgende:jullie zien oranje ga eens naar de doker
...
TT = topictitel. Het lijkt me sterk dat je die hebt aangepast. Maar goed, je hebt je OP aangepast. Prima, weer open.quote:Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef Capa het volgende:
Zweedse moslims willen eigen wetten (2)
TT aangepast.
quote:Op zondag 30 april 2006 19:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
TT = topictitel. Het lijkt me sterk dat je die hebt aangepast. Maar goed, je hebt je OP aangepast. Prima, weer open.
Nee, dat doe ik niet. Maak je verhaal eerst maar duidelijk. Misschien mag het dan open blijven.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:08 schreef Keesjanenzo het volgende:
heel verhaal over vrouwen & politiek
Kan een andere moderator graag al die offtopic reacties deleten? Er wordt nl. niet inhoudelijk in de OP gedaan, en niemand legt uit wat er dan precies aan mankeert.
Dankuwel.
haha, als ik je nogmaals vraag om jouw off-topic reacties (de jouwe nota bene) te deleten, gooi je hem opeens gauw dicht.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:12 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Maak je verhaal eerst maar duidelijk. Misschien mag het dan open blijven.
Ik heb het je 3 x gevraagd en hij blijft dicht.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:43 schreef Keesjanenzo het volgende:
[..]
haha, als ik je nogmaals vraag om jouw off-topic reacties (de jouwe nota bene) te deleten, gooi je hem opeens gauw dicht.
Hoe listig.
Kan ik jou trouwens secure mailen oid?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:21 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik heb het je 3 x gevraagd en hij blijft dicht.
mag ik het ook weten?quote:
ja, tuurlijk, tafkahs@fok.nl werkt 100% veiligquote:
Ja. okee, maar ik bedoel, als je een mail va mij ontvangt dan weet je meteen mijn voornaam en achternaam hè. Dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, tafkahs@fok.nl werkt 100% veilig
Wat maakt dat uit? Hij mag dat niet lekken.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja. okee, maar ik bedoel, als je een mail va mij ontvangt dan weet je meteen mijn voornaam en achternaam hè. Dat bedoel ik eigenlijk.
Ik zal het niet verkopen, beloofd . Ik ga veilig om met dat soort gegevens.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja. okee, maar ik bedoel, als je een mail va mij ontvangt dan weet je meteen mijn voornaam en achternaam hè. Dat bedoel ik eigenlijk.
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Hij mag dat niet lekken.
Mm, dat maakt erg veel uit hoor. Wie kan iemand volkomen eh... vertriouwen of controleren. Zo mailde Harry_sack blijkbaar ook met ene Sj. En dus vraag ik echt 100% trust.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Hij mag dat niet lekken.
Je weet wat er speelt. Ikzelf kijk er al heel lang niet meer, idem Stali, en doet ond psychologisch veel goed, maar ik moet echt 100% hebben van jou hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik zal het niet verkopen, beloofd . Ik ga veilig om met dat soort gegevens.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |