abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37440907
als we het politieke spectrum moesten verdelen in vrouw/man, dan zou de vrouw inderdaad links moeten zijn. Vrouwen hebben oog voor zwakkeren, en ook voor alle zaken.
De mannen contrenteren zich meestal op punten die van pas kunnen komen. Zo ook het Rechts, die zich concentreert op punten die van doen hebben. De rest laat-ie zo. Het is dan ook niet verwondelijk dat het Rechts in een adem met ‘behoudend/conservatief’ genoemd wordt...

en we weten allemaal ergens toch wel dat de mannen uiteindelijk de overwinnaars zijn in the battle of sexes.
Want in vergelijking met de vrouwen zijn de mannen op alle fronten gewoonweg beter (op bemoederen/verzorgen na). En ff een instructie voor de vrouwtjes hier; hierover gaan huilen doe je maar in R&P ofzo

goed, met behulp van wat manipulatie hebben de vrouwen wel continu de neiging om empathie te gaan vertonen, zodat de gunstige afhankelijk/iniatiefloos wordt (denk maar bv aan schattige diertjes altijd, of aan moederskindjes ).
Uiteindelijk dreigt dit dan ook meestal in de soep te lopen. Daarin zijn mannen dan ook strikter in. Met succes, men leert voor zichzelf te opkomen.

Trekken we deze lijn door naar het politieke spectrum, dan zien we ook dezelfde resultaat. Het communisme, die mededogen voor de mens en zijn situatie toont, is tot een grote drama verworden. Het Rechts/Liberaal, die in het beginsel ervan uitgaat dat je op jezelf gewezen bent en dus ook voor jezelf moet zorgen, zegeviert al eeuwenlang. Kijk maar naar de supermacht van dit moment, de Verenigde Staten van Amerika.

Idem voor Europa. Toen de concurrentie in specerijen, kruiden, stoffen losbarstte, mengde Europa er in. Het Ottomaanse rijk deed niet echt aan mee. En zo had Europa vroeger maar liefst bijna 80% procent van de aarde in handen.

Zulke ‘rechtse’ processen leidden ook ertoe dat de zwakkeren simpelweg afgeslacht werden (the survival of the fittest), totdat er ook in de samensmengsel van sterkeren een geavanceerde levensvorm ontstond: de homo sapiens, oftwel de mens van nu.
Misschien dat Rechts daarom enigszins racistischer is dan Links? Want we weten wel dat de zwarte medemens ietsjepietsje (!) minder begaafd is.
achja, men zal toch wel moeten toegeven dat de mens in de voedselketen op langere termijn dé overwinnaar geworden is..

Stel dat indien de evolutie door vrouwenhersens bepaald word, (nutteloze zaken erbij slepen, mededogen hebben voor zwakkeren), dan zou er uiteraard ook niks van terecht komen met de onze evolutie, laat staan of wij nog bestaan.

Dit zou het Links ook eens moeten beseffen, in hun nieuwe proces, die nog geen 100 jaar oud is (het politieke spectrum), dat ze wel mooie ideeën hebben. Maar als het op praktische nut aankomt, het Rechts/Liberialisme uiteindelijk het beste is voor de latere samenleving, simpelweg door het zure appel heen te bijten (zwakkeren aan hun lot over te laten). Anders loont het om zwak te zijn.

Iemand kritiek?
pi_37440961
hm, als ik het zo nalees, was het misschien beter gepast om hem in WFL te gaan typen ?
pi_37441037
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:13 schreef Keesjanenzo het volgende:
Iemand kritiek?
Leer spellen, correcte grammatica toepassen en het gebruik van leestekens. Misschien dat er dan iemand begrijpt waar je het over hebt
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_37441065
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Leer spellen, correcte grammatica toepassen en het gebruik van leestekens. Misschien dat er dan iemand begrijpt waar je het over hebt
het is dan ook geen scriptie, hé. Gewoon ff een theorie tussendoor.
pi_37441099
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:17 schreef Keesjanenzo het volgende:

[..]

het is dan ook geen scriptie, hé. Gewoon ff een theorie tussendoor.
Zoals er nu staat is het geen theorie maar een reeks woorden in een willekeurige volgorde.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_37441114
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:13 schreef Keesjanenzo het volgende:

Iemand kritiek?
Normaal ben ik niet zo van het man / vrouw denken, en al helemaal niet van het vrouwverdedigen, maar ik héb wel eens gehoord dat vrouwen gemiddeld verbaal meer begaafd zijn dan mannen.
Iets zegt me dat jij een man bent .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_37441145
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Normaal ben ik niet zo van het man / vrouw denken, en al helemaal niet van het vrouwverdedigen, maar ik héb wel eens gehoord dat vrouwen gemiddeld verbaal meer begaafd zijn dan mannen.
en newbie
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37441165
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, dus

staat ook in mn profiel. En in de regel gaat een vrouw niet zomaar d'r eigen kant afkraken.
pi_37441208
Ow, wacht!

Sigme en Zhe-devil, ik zie in jullie profiel dat jullie vrouw zijn. Ga toch eens naar R&P joh. Jullie kunnen het natuurlijk niet hebben dat ik duidelijk maak dat de vrouw minder geschikt is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Keesjanenzo op 30-04-2006 23:29:36 ]
pi_37441239
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:22 schreef Keesjanenzo het volgende:
Ow, wacht!

Sigme en Zhe-devil, ga eens naar R&P joh. Jullie kunnen het natuurlijk niet hebben dat ik duidelijk maak dat de vrouw minder geschikt is.
oh ga jij dan even naar de gay afdeling oke?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37441253
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:22 schreef Keesjanenzo het volgende:
Ow, wacht!

Sigme en Zhe-devil, ik zie in jullie profiel dat jullie vrouw zijn. Ga toch eens naar R&P joh. Jullie kunnen het natuurlijk niet hebben dat ik duidelijk maak dat de vrouw minder geschikt is.
Och, ik als man zou je theorie ook zo kunnen kraken hoor, maar die moeite weiger ik te nemen voor deze kleuterklasnonsens.
pi_37441297
hm, dan ga ik wel op iemand wachten die me uitlegt wat er dan precies aan mankeert, ipv dat men meteen gaat bashen
pi_37441413
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:25 schreef Keesjanenzo het volgende:
hm, dan ga ik wel op iemand wachten die me uitlegt wat er dan precies aan mankeert, ipv dat men meteen gaat bashen
Ik denk dat ze er hier misschien wat meer op jouw niveau over kunnen discussieren.
pi_37441510
Suck_blablabla, nogmaals: loop niet zo te teiteren.

Want met jouw reacties kan ik er weinig mee..
pi_37441578
Ik ben man, en ik heb kritiek. Die ga ik echter niet uiteenzetten, want dan ben ik morgen nog niet klaar.
pi_37441602
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:31 schreef Keesjanenzo het volgende:
Suck_blablabla, nogmaals: loop niet zo te teiteren.

Want met jouw reacties kan ik er weinig mee..
Oké, ik zal je niet meer pesten. Dat laat ik verder wel aan de nacht- en/of ochtendcrew
  zondag 30 april 2006 @ 23:34:18 #17
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37441620
quote:
Misschien dat Rechts daarom enigszins racistischer is dan Links? Want we weten wel dat de zwarte medemens ietsjepietsje (!) minder begaafd is.
Wie staat er hoger op de ladder, denk je, vrouwen of negers?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_37441678
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:34 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

geen van beide, op verscheidene terreinen hebben ze zo hun algemene capaciteiten. Maar ik geef wel toe, het is haast generaliserend. Maar ergens zit er toch wel een rode draad in.
pi_37441783
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:34 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Je vraagstelling is verkeerd. Het antwoord is overigens: de blanke (arische) vrouw staat boven de negers, waarvan de negerman weer boven de negervrouw staat. Keiharde logica.
pi_37441814
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:39 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je vraagstelling is verkeerd. Het antwoord is overigens: de blanke (arische) vrouw staat boven de negers, waarvan de negerman weer boven de negervrouw staat. Keiharde logica.
Moet je homo's trouwens als man of als vrouw meerekenen?
pi_37441880
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En staan lesbo's dan boven de heterovrouw?
pi_37441881
quote:

[..]

Als geen van beide. Het is een ondersoort, een Untermensch zogezegd.
pi_37441895
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:39 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens beweerd. Ik stelde dat Rechts toch wel enigszins racistischer is dan het geval is bij Links. Of wou je het tegenovergestelde beweren ?
pi_37441901
quote:
[..]

quote:
Op zondag 30 april 2006 23:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]

Oké, ik zal je niet meer pesten. Dat laat ik verder wel aan de nacht- en/of ochtendcrew
Sta eens achter je woorden...
pi_37441924
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:44 schreef Keesjanenzo het volgende:

[..]

[..]

Sta eens achter je woorden...
Hé, ik ben nu serieus aan het meedenken met je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')