dan heet ik bunsheeboy... lijkt me leuker om ook gelijk van naam te verwisselen.quote:Op maandag 24 april 2006 01:12 schreef Tafkahs het volgende:
zoalsdinges?
Jaloers?quote:Op maandag 24 april 2006 13:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Nu is het wachten op een klein FloriOswoudje
Ik moest wel even m'n ogen uitwrijven toen ik Henry z'n stukje las, ik had ff niet in de gaten dat hij zichzelf gekloond had.quote:
Dat was Floripas. Ik ben een stuk terughoudender.quote:Op maandag 24 april 2006 13:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik moest wel even m'n ogen uitwrijven toen ik Henry z'n stukje las, ik had ff niet in de gaten dat hij zichzelf gekloond had.
Of ik jaloers ben? mhwahh, niet echt eigenlijk maar ik weet dat jij graag complimentjes in zulks vorm ontvangt. Je schroomt het niet om er openlijk om te vragen.
Ik vind het ook zeker vermakelijk hoor, had dat niet van Henridinges verwacht.quote:Op maandag 24 april 2006 13:41 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Dat was Floripas. Ik ben een stuk terughoudender.
Even hulde voor HenriDinges ook, hoor. We hebben het samen bedacht, deze ruil.
Hij heeft er geloof ik wat meer moeite mee dan ik...quote:Op maandag 24 april 2006 13:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeker vermakelijk hoor, had dat niet van Henridinges verwacht.
Dacht in eerste instantie dat het gewoon een trol ofzo was.
stiekem had ik een beetje gehoopt dattie bijgedraait was![]()
Heb jij jezelf ook een paradigmatische kanteling toegestaan?quote:Op maandag 24 april 2006 13:57 schreef cyberdinges het volgende:
Misschien moeten we dit subforum maar omdopen naar "Klonen voor je leven".
quote:Op maandag 24 april 2006 13:58 schreef cyberdinges het volgende:
[..]
Doe eens gezellig optimistisch.
Je bent nog niet echt een aanwinst...quote:
Hm. Wat dacht je van kareltje?quote:Op maandag 24 april 2006 15:16 schreef zoalshetis het volgende:
met wie zou ik een goeie match maken?
weekje ruilen met tafkahs? of kunnen jullie een beter iemand bedenken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |