abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36628478
Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit de politiek.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een politiek-artikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op [POL]. Veel plezier

[ Bericht 9% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 04-04-2006 00:22:59 ]
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:41:31 #2
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36629097
thanks!
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:43:04 #3
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36629121
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 00:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit de politiek.

[afbeelding]
Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een politiek-artikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op [POL]. Veel plezier
Hoe kan dat plaatje rechts staan? Dat wil Floripas ook leren!
pi_36629143
.[rimg] plaatje [/rimg]
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36636183
Verdonk misschien toch lijsttrekker VVD

TT kan wel aangepast worden nu.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_36636271
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:16 schreef sizzler het volgende:
sizzler! Ben je terug?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36636401
quote:

Ze is nog geen lijsttrekker.
pi_36636454
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:18 schreef sigme het volgende:

[..]

sizzler! Ben je terug?
Nope, zit nu nog in Laos. Volgende week weer in Thailand en halverwegen mei ben ik weer terug. Maar dit nieuws was natuurlijk te mooi om niet op te reageren.
pi_36636583
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ze is nog geen lijsttrekker.
Ohnee, kandidaad-lijsttrekker.
pi_36636610
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:30 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ohnee, kandidaat-lijsttrekker.
Dan klopt de titel toch nog??
pi_36636696
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:31 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Dan klopt de titel toch nog??
Idd.

Wishful thinking denk ik.
pi_36636859
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:25 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nope, zit nu nog in Laos. Volgende week weer in Thailand en halverwegen mei ben ik weer terug. Maar dit nieuws was natuurlijk te mooi om niet op te reageren.
Nou, nog heel veel plezier dan! En je zal zien, halverwege mei, wat er ook gebeurd is, er is niks veranderd. Eigenlijk. .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36637652
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, nog heel veel plezier dan! En je zal zien, halverwege mei, wat er ook gebeurd is, er is niks veranderd. Eigenlijk. .
Nou, ik hoop dat de VVD eengoede lijsttrekker heeft tegen die tijd.

Maar verder zal alles wel hetzelfde zijn idd. See ya!
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:28:06 #14
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36638324
quote:

"Verdonk wil toch lijsttrekker worden" zou kunnen, maar met de huidige titel is op zich niets mis.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:57:03 #15
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36643014
* Pietverdriet ziet de volgende huilbui van SCH al aankomen en gaat er eens lekker voor zitten...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_36645210
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:03:19 #17
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36648927
tvpee
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36649282
vvd
pi_36649491
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet ziet de volgende huilbui van SCH al aankomen en gaat er eens lekker voor zitten...
Je hebt een puist op je kin
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:32:46 #20
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36654582
SCH, Pietverdriet, open een mooi topic in LIF ofzo..

dinsdag 4 april 2006 @ 21:37:45 #21
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_36654750
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:32 schreef Tafkahs het volgende:
SCH, Pietverdriet, open een mooi topic in LIF R&P ofzo..

[afbeelding]
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_36654968
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:32 schreef Tafkahs het volgende:
SCH, Pietverdriet, open een mooi topic in LIF ofzo..

[afbeelding]
Wie is SCH in dat plaatje?
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:11:14 #23
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36656029
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:43 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Wie is SCH in dat plaatje?
Wie zou jij willen zijn?
pi_36656079
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:11 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wie zou jij willen zijn?
Mezelf.
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:51:21 #25
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36659845
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:11 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wie zou jij willen zijn?
dat standbeeld uiteraard
symbool van wijsheid en eternity
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  woensdag 5 april 2006 @ 00:03:11 #26
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36660238
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 23:51 schreef McCarthy het volgende:

[..]

dat standbeeld uiteraard
symbool van wijsheid en eternity
Het zal wel, het plaatje komt natuurlijk niet zonder de muziek tekst
  woensdag 5 april 2006 @ 10:42:49 #27
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36666327
als ik een standbeeld ben mag je ook eindelijk aan me zitten hoor Taffie
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  woensdag 5 april 2006 @ 20:34:52 #28
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36687082
quote:
Op woensdag 5 april 2006 10:42 schreef McCarthy het volgende:
als ik een standbeeld ben mag je ook eindelijk aan me zitten hoor Taffie
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36689618
Oud-politici bang voor verscheurd Nederland
X-Ray alert :
quote:
... mocro-hoer
...
mocro-snol...
  woensdag 5 april 2006 @ 21:39:45 #30
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36689691
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Oud-politici bang voor verscheurd Nederland
X-Ray alert :
[..]

[ Bericht 3% gewijzigd door Sidekick op 05-04-2006 21:37 (Flames weggehaald) ]

Slome.
pi_36693188
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[ Bericht 3% gewijzigd door Sidekick op 05-04-2006 21:37 (Flames weggehaald) ]

Slome.
Ik sloom? in theorie kan daar minder dan een seconde tussen hebben gezeten.
  donderdag 6 april 2006 @ 15:26:59 #32
66825 Reya
Fier Wallon
pi_36709621
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:21 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Inclusief jouw ban als je zo door blijft gaan he
Tafkahs, ik kan me voorstellen dat je je ergert aan andere mensen, masar ik vind het weinig chic om op een dergelijke manier te zinspelen op een ban. De opmerking van Ippon die je quote is m.i. niet policy-overschrijdend, en als je iemand ergens indringend op wil aanspreken kun je dat ook via discrete wegen doen. Hier blijft de schijn van iemand onnodig publiekelijk kapittelen aanwezig
  donderdag 6 april 2006 @ 16:18:21 #33
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36711171
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:26 schreef Reya het volgende:

[..]

Tafkahs, ik kan me voorstellen dat je je ergert aan andere mensen, masar ik vind het weinig chic om op een dergelijke manier te zinspelen op een ban. De opmerking van Ippon die je quote is m.i. niet policy-overschrijdend, en als je iemand ergens indringend op wil aanspreken kun je dat ook via discrete wegen doen. Hier blijft de schijn van iemand onnodig publiekelijk kapittelen aanwezig
Me dunkt, hij heeft genoeg kansen gehad inmiddels. Lees z'n posts nog maar eens door als je het niet gelooft.
pi_36712636
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:53 schreef Ippon het volgende:
-edit-
Hou eens op met die potsierlijke stokpaardjes en flames.
Ik had daar op gereageerd, en nu is mijn post helemaal foetsie, weg, pleite. Waarom is dat nodig ? Het was een beschaafd, rustig en normaal weerwoord, zonder geflame of ad hominem gedoe. Het is juist hoog nodig dat figuren als Ippon een beetje weerwoord krijgen.
  donderdag 6 april 2006 @ 17:01:42 #35
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36712770
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik had daar op gereageerd, en nu is mijn post helemaal foetsie, weg, pleite. Waarom is dat nodig ? Het was een beschaafd, rustig en normaal weerwoord, zonder geflame of ad hominem gedoe. Het is juist hoog nodig dat figuren als Ippon een beetje weerwoord krijgen.
Geen idee. Ik heb vandaag niets weggehaald
  donderdag 6 april 2006 @ 17:01:43 #36
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36712772
...- --- --- .-. / . . -. / -. --- .-. -- .- .- .-.. / -.. --- --- .-. .-.. --- .--. . -. / ...- .- -. / . . -. / - --- .--. .. -.-. / .-- --- .-. -.. . -. / --- .--. ...- --- .-.. --. . -. -.. . / .-. . .- -.-. - .. . ... / -.. --- --- .-. --. .- .- -. ... / .-- . --. --. . .... .- .- .-.. -.. .-.-.-

[ Bericht 46% gewijzigd door ExtraWaskracht op 06-04-2006 17:07:12 ]
  donderdag 6 april 2006 @ 17:03:51 #37
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36712834
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Voor een normaal doorlopen van een topic worden opvolgende reacties doorgaans weggehaald.
Inderdaad, ik zie dat Sidekick de moeite heeft genomen om te proberen Ippon even op z'n pootjes te laten landen.

Het is vast niets persoonlijks --.--..--.-..
pi_36712930
Ja en daar ben ik vrij pissed over. Het is nu al de tweede keer in korte tijd dat me dat gebeurt terwijl ik op een normale manier mijn zegje doe. Inhoudelijk, on topic, zeer relevant, zonder met ziektes te smijten of op de persoon te spelen. Waarom worden bijdrages die heel normaal zijn en volledig binnen de policy vallen en ook nog eens inhoud hebben gedelete? Zo gaat de lol van het meediscussieren er wel af.
  donderdag 6 april 2006 @ 17:08:07 #39
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36712983
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ja en daar ben ik vrij pissed over. Het is nu al de tweede keer in korte tijd dat me dat gebeurt terwijl ik op een normale manier mijn zegje doe. Inhoudelijk, on topic, zeer relevant, zonder met ziektes te smijten of op de persoon te spelen. Waarom worden bijdrages die heel normaal zijn en volledig binnen de policy vallen en ook nog eens inhoud hebben gedelete? Zo gaat de lol van het meediscussieren er wel af.
.. -.- / -.- . -. / -.. . / .. -. .... --- ..- -.. / -. .. . - --..-- / -.. ..- ... / -.. .- - / .-.. .- .- - / .. -.- / -- .- .- .-. / . ...- . -. / ... - .- .- -. / ...- --- --- .-. / ... .. -.. . -.- .. -.-. -.- .-.-.-
pi_36713016
.. -.- / -.- . -. / -.. . / .. -. .... --- ..- -.. / --- --- -.- / -. .. . - / -- . . .-. / .-.. . - - . .-. .-.. .. .--- -.- --..-- / -- .- .- .-. / .. -.- / .-- . . - / .-- . .-.. / -.. .- - / .. -.- / -. .. . - / .- .- -. / .... . - / ..-. .-.. .- -- . -. / .-- .- ... .-.-.-
  donderdag 6 april 2006 @ 17:11:08 #41
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36713065
... --- .-- .. . ... --- / .-- --- .-. -.. - / .... . - / --. . -.. . . .-.. - . / .-- .- .- .-. --- .--. / --. . .-. . .- --. . . .-. -.. / .-- . .-. -.. / .-- . --. --. . .... .- .- .-.. -.. .-.-.- / .- .-.. ... / . .-. / -.. .- .- .-. -. .- .- ... - / .- -. -.. . .-. . / -.. .. -. --. . -. / .. -. / .--- . / .--. --- ... - / ... - --- -. -.. . -. / .. ... / .... . - / -. .. . - / -.. . / -... . -.. --- . .-.. .. -. --. / -.. .- - / -.. .. . / .-- . --. --. . .... .- .- .-.. -.. / .-- --- .-. -.. . -. .-.-.-
  donderdag 6 april 2006 @ 17:13:06 #42
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36713140
.-.. .. -.- / .--- . / .-. . . -
pi_36713157
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:13 schreef Tafkahs het volgende:
.-.. .. -.- / .--- . / .-. . . -
--.. --- / .-.. . -. .. --. / -... . -. / .. -.- / -. .. . -
  donderdag 6 april 2006 @ 17:14:41 #44
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36713192
...- . .-. .-. . -.- / .... .. .--- / -.- .- -. / .... . - / ...- . .-. - .- .-.. . -. / -....- ---
pi_36713247
.-.. .. -.- - / . .... -- / - --- -.-. .... / -- . - / -.. .. . / -.- .-.. --- - . / ... - .-. . . .--. .--- . ... / ...- .- -. / .--- ..- .-.. .-.. .. . / ---... -.--. !
pi_36713258
.--- .- / .. -.- / -... . -. / -. --- --. / ...- .- -. / -.. . / --. . -. . .-. .- - .. . / -.. .. . / -.. .- - / -.- .- -. / .--- .-
pi_36713342
.--- .- / .. -.- / .... . -... / -... .. .--- / -.. . / ...- . .-. -.- . -. -. . .-. ... / --- --- -.- / --- --- .. - / . . -. ... / . . -. / .--. --- --. .. -. --. / --. . -.. .- .- -. / ---... .--.
pi_36713402
.-. --- ..-. .-.. --- .-.. / .---- .---- / .---- / .---- ....- .-.-.- --. .. ..-. / .----
  donderdag 6 april 2006 @ 17:56:43 #49
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36714512
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

.. -.- / .... .- -.. / -.. .- .- .-. / --- .--. / --. . .-. . .- --. . . .-. -.. --..-- / . -. / -. ..- / .. ... / -- .. .--- -. / .--. --- ... - / .... . .-.. . -- .- .- .-.. / ..-. --- . - ... .. . --..-- / .-- . --. --..-- / .--. .-.. . .. - . .-.-.- / .-- .- .- .-. --- -- / .. ... / -.. .- - / -. --- -.. .. --. / ..--.. / ---... -.--.- / .... . - / .-- .- ... / . . -. / -... . ... -.-. .... .- .- ..-. -.. --..-- / .-. ..- ... - .. --. / . -. / -. --- .-. -- .- .- .-.. / .-- . . .-. .-- --- --- .-. -.. --..-- / --.. --- -. -.. . .-. / --. . ..-. .-.. .- -- . / --- ..-. / .- -.. / .... --- -- .. -. . -- / --. . -.. --- . .-.-.- / .... . - / .. ... / .--- ..- .. ... - / .... --- --- --. / -. --- -.. .. --. / -.. .- - / ..-. .. --. ..- .-. . -. / .- .-.. ... / .. .--. .--. --- -. / . . -. / -... . . - .--- . / .-- . . .-. .-- --- --- .-. -.. / -.- .-. .. .--- --. . -. .-.-.-
-.- .-.. --- .--. - --..-- / -- .- .- .-. / .. -. / -.. . / .--. --- .-.. .. -.-. -.-- / ... - .- .- - / --- --- -.- / -.. .- - / .--- . / -. .. . - / --- .--. / ..-. .-.. .- -- . ... / --- ..-. / .- -. -.. . .-. . / --- ..-. ..-. .--. --- .-.. .. -.-. -.-- / .--. --- ... - ... / -- --- . - / .-. . .- --. . .-. . -. .-.-.- / -.. . / .-. . -.. . -. / -.. .- .- .-. ...- .- -. / .. ... / .... . - / .-- . . .-. / --- .--. / -.. . / .-. .- .. .-.. ... / -.- .-. .. .--- --. . -. / ...- .- -. / . . -. / - --- .--. .. -.-. / .-- .- -. - / .- -. -.. . .-. ... / --. .- .- -. / . .-. / .- -. -.. . .-. . -. / .-- . . .-. / --- .--. / -.. --- --- .-. .-.-.- / .--- . / -.- .- -. / .... . - / -... . ... - . / -.. . .-. --. . .-.. .. .--- -.- . / .--. --- ... - ... / -.--.- . -. / -... .. .--- -... . .... --- .-. . -. -.. . / ..-. .. --. ..- .-. . -. -.--.- / -. . --. . .-. . -. / .-- .- -. - / -.. .- - / -.- .- -. / .- .-.. .-.. . . -. / -- .- .- .-. / .--- . / .-.. --- .-.. / .. -. / .... . - / -.. .. ... -.-. ..- ... ... .. . .-. . -. / ...- . .-. .... --- --. . -. .-.-.- / ---... -.--.-
pi_36714789
Iik reageer niet op een flame maar op iemand die een tamelijk uitgesproken en in mijn ogen extremistische en vervormde kijk op de Nederlandse politiek heeft. Dat zijn nou juist de interessantste discussies om te voeren, en ze moeten ook gevoerd worden. Steeds maar discussieren met een groep mensen met wie je het voortduerend roerend eens bent is zeer vermoeiend en het voegt niets toe. Dat deze figuur een kruistocht tegen de SP aan het voeren is doet eigenlijk niet zo ter zake.
pi_36715416
-- --- --- .. . / -.-. --- -.. . --..-- / .-- . .-. -.- - / .- .-.. - .. .--- -.. .-.-.-
  donderdag 6 april 2006 @ 19:03:18 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36716454
.-.. .- -.-. .... . -. --. .. . .-. . -. -... .-. ..- .-.. .-.. . -. .... . -... --- --- -.- -. --- --. -- --- .-. ... . --. . .-.. . . .-. -.. ... - --- .--.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 april 2006 @ 19:17:12 #53
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36716912
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Iik reageer niet op een flame maar op iemand die een tamelijk uitgesproken en in mijn ogen extremistische en vervormde kijk op de Nederlandse politiek heeft. Dat zijn nou juist de interessantste discussies om te voeren, en ze moeten ook gevoerd worden. Steeds maar discussieren met een groep mensen met wie je het voortduerend roerend eens bent is zeer vermoeiend en het voegt niets toe. Dat deze figuur een kruistocht tegen de SP aan het voeren is doet eigenlijk niet zo ter zake.
Als jij 'm in het gareel kunt houden, be my guest

We zien het vanzelf wel..
  donderdag 6 april 2006 @ 21:49:03 #54
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36722182
.-- .- - / . . -. / --. .- ...- . / ... .... .. - / -- .- -.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 6 april 2006 @ 22:44:19 #55
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:45:59 #56
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36737113
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hee, we moeten nog eens ruilen!

Maar ik moet nu naar de chirurg.
Pardon, EWS. Ik had haast, wilde nog even iets aan Osewoudt zeggen, en dacht dat het in de SC was.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:49:24 #57
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36737213
Oh, dat had ik niet eens gezien. Bij die andere edit had iemand geklaagd.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:50:43 #58
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36737275
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Oh, dat had ik niet eens gezien. Bij die andere edit had iemand geklaagd.
Watte? Wie dan?
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:53:22 #59
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36737365
Watte? Het grote niet te vermijden privatiserings-topic
Wie? Niet relevant.

Verder is het niet zo boeiend, vind je wel?
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:54:27 #60
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36737395
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Watte? Het grote niet te vermijden privatiserings-topic
Wie? Niet relevant.

Verder is het niet zo boeiend, vind je wel?
Oh, ok.
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:59:31 #62
130955 Floripas
Blast from the past
  vrijdag 7 april 2006 @ 18:01:34 #63
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36745382
Done.
  zondag 9 april 2006 @ 16:54:58 #64
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36796296
Rellen!!!!!

Ik vind dat er meer gereld moet worden op de zondag
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 10 april 2006 @ 10:38:22 #65
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36815370
Duitsland ontwaakt uit linkse droom

moet zijn Duitsland ontwaakt uit multi-culturele droom
  maandag 10 april 2006 @ 14:00:38 #66
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36821253
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:38 schreef McCarthy het volgende:
Duitsland ontwaakt uit multiculturele droom

moet zijn Duitsland ontwaakt uit multi-culturele droom
wat een politieke correctheid. Gaat het wel goed met je, jongen?
  maandag 10 april 2006 @ 14:17:07 #67
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_36821744
Wat is er met dit topic aan de hand? Remkes wil van 'bonnenplicht' af.

Zo te zien is hij germerged, maar waarom op slot?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 10 april 2006 @ 14:20:27 #68
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36821827
Daar was iets misgegaan, wat nu weer verholpen is.
  maandag 10 april 2006 @ 14:24:41 #69
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_36821947
Ah, thanks.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 10 april 2006 @ 17:30:33 #70
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_36828328
Say your prayers
pi_36829477
quote:
Op maandag 10 april 2006 17:30 schreef Sickie het volgende:
Fijn dat je er weer bent! !
  maandag 10 april 2006 @ 18:20:03 #72
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_36829825
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Fijn dat je er weer bent! !
Enjoy me while you can.
Say your prayers
pi_36830244
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:20 schreef Sickie het volgende:

[..]

Enjoy me while you can.
Als de adrenaline weer hoog oploopt mag je ook wel even tegen mij komen razen hoor, in de POLSC.
  maandag 10 april 2006 @ 19:39:49 #74
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_36832414
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Als de adrenaline weer hoog oploopt mag je ook wel even tegen mij komen razen hoor, in de POLSC.
Dan moet ik wel een reden hebben om jou op de korrel te nemen en dat is tot op heden nog niet voorgekomen.
Say your prayers
pi_36832557
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:39 schreef Sickie het volgende:

[..]

Dan moet ik wel een reden hebben om jou op de korrel te nemen en dat is tot op heden nog niet voorgekomen.
Reden: beter afreageren op mij dan banstruikelen over een notoire pootjeslichter?

En kom voor verder babbelen maar naar [Deel 927]Op weg naar het einde .
  maandag 10 april 2006 @ 19:52:27 #76
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36832926
ontzettend leuk dat ie er weer is zeg.
  zondag 16 april 2006 @ 17:30:31 #77
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_37010726
We wachten af

Stuur pos. ontwikkelingen nationaal socialisme naar de WRR.

Na punt 4. Veel relatief nieuwe nieuwbouw in de Europese grote steden ook :

Punt 5. Een enorme filie als gevolg van een schuldgevoel voor alle denkbeelden aangehangen door mensen met een kleurtje, met name de islam.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 16 april 2006 @ 17:32:24 #78
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37010794
de feedback is niet de plek om door te posten na een slotje..
  zondag 16 april 2006 @ 17:47:50 #79
60090 Akkersloot
pi_37011227
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:32 schreef Tafkahs het volgende:
de feedback is niet de plek om door te posten na een slotje..
"slotje tot nader bericht"
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 16 april 2006 @ 17:49:08 #80
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37011273
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:47 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

"slotje tot nader bericht"
ge zult uw kruis geduldig moeten dragen
  zondag 16 april 2006 @ 18:04:21 #81
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37011667
Even overlegd: Het is een generalisatie van jewelste. Wat je kan doen is de OP veranderen zodat duidelijker en in minder generaliserende wijze besproken wordt waar je op doelt. In dat geval gaat hij open, anders niet.
  zondag 16 april 2006 @ 18:20:41 #82
60090 Akkersloot
pi_37012057
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Even overlegd: Het is een generalisatie van jewelste. Wat je kan doen is de OP veranderen zodat duidelijker en in minder generaliserende wijze besproken wordt waar je op doelt. In dat geval gaat hij open, anders niet.
Nationaal socialisme is een ideologie.
Islam is een ideologie.

Velen zien islam als dat gene wat voortkomt van aanhangers van de islam. Vandaar dat anti-islam ook als racistisch wordt gezien. Dat is natuurlijk vatbaar voor kritiek. Want islam, een ideologie, verandert per definitie niet.

Mijn topic gaat uit van de zelfde denkwijze als dat van de WRR. Sorry hoor, maar ik kan de denkwijze van de WRR niet veranderen. Daarom hoop ik dat deze satire op de denkwijze van de WRR weer geopend wordt. Zonder aanpassing dus.
  zondag 16 april 2006 @ 18:55:41 #83
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37012810
Je kan ook gewoon hte bestaande topic over het WRR-rapport te gebruiken voor je vergelijkingen, bezwaren en obsessie.
  zondag 16 april 2006 @ 19:43:22 #84
60090 Akkersloot
pi_37013983
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:55 schreef Sidekick het volgende:
Je kan ook gewoon hte bestaande topic over het WRR-rapport te gebruiken voor je vergelijkingen, bezwaren en obsessie.
Mijn stelling is dat islam (en christendom) een ideologie is en een ideologie niet kán veranderen. Derhalve opende ik gewoon een satire op het "wetenschappelijke" WRR raport.
quote:
en obsessie
Hou jij je bek maar.
  zondag 16 april 2006 @ 20:24:02 #85
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37015098
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:43 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Hou jij je bek maar.
Sorry.
  zondag 16 april 2006 @ 21:28:50 #86
60090 Akkersloot
pi_37016843
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:24 schreef Sidekick het volgende:
Sorry.
In elk geval bedankt voor de tip.
pi_37036056
Is het normaal dat iemand zonder enige consequentie in een topic bij herhaling iemand anders woorden in de mond kan leggen ?
  maandag 17 april 2006 @ 17:04:09 #88
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37036081
Wat is gangbaar in WFL ?
  maandag 17 april 2006 @ 17:12:39 #90
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37036311
dat zie ik, maar wat is je vraag? Overigens vraag ik me op mijn beurt af of de stelling " Een ideologie is immers een verzameling ideeën en staat niet voor een groep mensen." in Pol thuis hoort.

Misschien komt Akkersloot nog uitleggen wat hij ons wil uitleggen ..
pi_37036544
Ik heb Akkersloot al een paar keer verzocht om me geen woorden in de mond te leggen, maar dat blijft hij consequent wel doen. Hij heeft in dit topic het atheïsme zelf ter sprake gebracht en wel in deze post. En vervolgens valt hij mij aan omdat ik het atheïsme er bij zou hebben gehaald. Het is van de zotte en niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Ik heb hem vlak voor jouw tvp al er op gewezen dat hij me woorden in de mond legt, en toch trekt hij zich er niks van aan en herhaalt het gewoon nog een keer. Ik heb er helemaal geen zin in dat Akkersloot me steeds weer eerst woorden in de mond legt en me vervolgens daar op aanvalt, op dingen die ik helemaal niet ter sprake heb gebracht. Het is gewoon een klootzakkerig spelletje dat met normale omgangsvormen niets te maken heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2006 17:22:44 ]
  maandag 17 april 2006 @ 17:25:19 #92
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37036675
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb Akkersloot al een paar keer verzocht om me geen woorden in de mond te leggen, maar dat blijft hij consequent wel doen. Hij heeft in dit topic het atheïsme zelf ter sprake gebracht en wel in deze post. En vervolgens valt hij mij aan omdat ik het atheïsme er bij zou hebben gehaald. Het is van de zotte en niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Ik heb hem vlak voor jouw tvp al er op gewezen dat hij me woorden in de mond legt, en toch trekt hij zich er niks van aan en herhaalt het gewoon nog een keer. Ik heb er helemaal geen zin in dat Akkersloot me steeds weer eerst woorden in de mond legt en me vervolgens daar op aanvalt, op dingen die ik helemaal niet ter sprake heb gebracht. Het is gewoon een klootzakkerig spelletje dat met normale omgangsvormen niets te maken heeft.
Joh, het zonnetje schijnt.. loop even een rondje en bepaal dan je strategie ofzo.
Ik heb Akkersloot al gevraagd wat ie met z'n topic wil.
pi_37036771
Ga toch heen man, het is hier hardstikke bewolkt
  maandag 17 april 2006 @ 21:47:49 #94
60090 Akkersloot
pi_37044970
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb Akkersloot al een paar keer verzocht om me geen woorden in de mond te leggen, maar dat blijft hij consequent wel doen. Hij heeft in dit topic het atheïsme zelf ter sprake gebracht en wel in deze post.
Ja ik heb de vergelijking met het atheisme er zelf bijgehaald. Wat maak jij daar een punt van zeg. Is het atheisme nu echt zo'n vies woord.

Mijn punt was dus: " Maar als de islam als ideologie kan veranderen dan zou er dus ook een "wetenschappelijk" rapport geschreven worden over veranderingen van het atheisme".

Misschien dat je zonder "beschuldiging" dat je het atheisme ter sprake heeft gebracht daar dan op kan reageren. Ik had je overigens allang gevraagd op die stelling te reageren voordat ik met de "beschuldiging" kwam dat je het atheisme er bij had gehaald. Ook godwin's law
pi_37046040
--edit-- laat maar, verspilde moeite.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2006 22:22:56 ]
pi_37074783
Heren/dames moderators: kunt u mijn topic titel aanpassen? Mijn voorliefde voor links heeft mij zo verblind dat ik lins heb geschreven. BVD.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:06:55 #97
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37075248
check
pi_37075384
dank u!
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:11:58 #99
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37075459
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:09 schreef Lyrebird het volgende:
dank u!
Sorry, hij staat ook al in NWS, ik heb 'm gesloten.

Hier kun je het NWS topic vinden: 'Pers is niet links'
pi_37076541
ok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')