Vraag een ban voor me aan, als je echt wil mekkeren.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoezo? Nu heb jij toch weer je spreekwoordelijk stokje om mee te slaan in de fb? Over jou had ik al eerder gezegd dat je niet zo moest zeuren, weet je nog?![]()
vraag 'm zelf maar aan.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Vraag een ban voor me aan, als je echt wil mekkeren.
Geen. Liefheid is trouwens sowieso niet echt een factor die zwaar meeweegt.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:57 schreef du_ke het volgende:
3 v.d 4 aldaar aanwezige modjes gedragen zich niet zo lief. Maar in hoeverre is dat een oorzaak gevolg relatie
?
Ik drink geen AA en ben geen AA en ga niet naar de AA. Wat zit jou dwars man?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:09 schreef Tafkahs het volgende:
wat is er AAhtje? Verveelt je eigen forum te veel?
Done, heb eea opgeruimd.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dan niet, laat sidekick / ewk / L_V het maar oplossen![]()
Thanksquote:
Ik mis sommige mods op momenten als ditquote:Op donderdag 20 april 2006 08:44 schreef sizzler het volgende:
Ik mis de mod-privileges op momenten als dit.
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik mis sommige mods op momenten als dit
quote:
Nee joh, die is toch van vér voor mijn tijd..quote:of bedoel je kozzmic?
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:44 schreef sizzler het volgende:
Psst. Mod accountje lenen.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:44 schreef sizzler het volgende:
I is even cheaperquote:Op donderdag 20 april 2006 12:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Psst. Mod accountje lenen.![]()
Very cheap , for you a very special price. You nr. #1.
Overigens, wat een gemiep over een rode lap en een stier. Geneuzelom iemand af te fakkelen.
Och och.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
wat een dolle boel met die opperstoker tafkahs in pol. het wordt er echt stukken beter op met die knul. een aanwinst voor fok! ik zweer het. wat ik vooral zo bewonder aan deze pukkel is zijn kennis van zaken en zijn vermogen om met normale zinnen en argumenten mensen aan te spreken.
nee echt fok! hulde. leuk dat jullie ook de kans geven aan mensen die wat minder intelligent zijn![]()
wat nou weer? Zit je velletje er tussen ofzo?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
wat een dolle boel met die opperstoker tafkahs in pol. het wordt er echt stukken beter op met die knul. een aanwinst voor fok! ik zweer het. wat ik vooral zo bewonder aan deze pukkel is zijn kennis van zaken en zijn vermogen om met normale zinnen en argumenten mensen aan te spreken.
nee echt fok! hulde. leuk dat jullie ook de kans geven aan mensen die wat minder intelligent zijn![]()
dit dus weer...quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wat nou weer? Zit je velletje er tussen ofzo?
O, je kwam alleen even buurten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |