abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 april 2006 @ 14:14:14 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37094595
Modje, zou je op willen houden te baggeren in topics die je zelf modereert.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 19 april 2006 @ 14:18:39 #102
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37094720
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Modje, zou je op willen houden te baggeren in topics die je zelf modereert.
Piet, eerlijk waar, ik kan het niet voor me houden, ik grijns

Wat voor acceptabelere titel had je willen gebruiken voor je topic? Misschien is het ook handig als je in je openingspost vertelt wat je wilt bespreken. Dan wordt de rotzooi vanzelf wel weggehaald (denk ik)

[ Bericht 1% gewijzigd door Tafkahs op 19-04-2006 14:32:20 ]
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 19 april 2006 @ 14:21:28 #103
45206 Pietverdriet
pi_37094784
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:18 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Piet, eerlijk waar, ik kan het niet voor me houden, ik grijns

Wat voor acceptabelere titel had je willen gebruiken voor je topic? Misschien is het ook handig als je in je openingspost verteld wat je wilt bespreken. Dan wordt de rotzooi vanzelf wel weggehaald (denk ik)
Gaat niet alleen om dat Chomsky topic, maar eigenlijk is het een veel algemener opmerking.
  woensdag 19 april 2006 @ 14:22:20 #104
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37094809
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gaat niet alleen om dat Chomsky topic, maar eigenlijk is het een veel algemener opmerking.
O, ok. Dan hoef ik je niet zo serieus te nemen.
pi_37095240
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:22 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

O, ok. Dan hoef ik je niet zo serieus te nemen.

met alle respect, ik vond dat Piet dat topic inderdaad ook niet erg zinnig opzetten en het lastig is om daar dan een serieuze discussie over te hebben ...

Mar de manier waarop er vervolgens als moderatoren op gereageerd wordt, zowel Lord_V (natuurlijk, die is geen POL-mod, maar is wel herkenbaar als moderator door de blauwe kleur) en daarna door jou was gewoon onder de maat ...

wat dat betreft mag je die kritiek wél serieus nemen ....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 19 april 2006 @ 14:43:42 #106
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37095451
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

met alle respect, ik vond dat Piet dat topic inderdaad ook niet erg zinnig opzetten en het lastig is om daar dan een serieuze discussie over te hebben ...

Mar de manier waarop er vervolgens als moderatoren op gereageerd wordt, zowel Lord_V (natuurlijk, die is geen POL-mod, maar is wel herkenbaar als moderator door de blauwe kleur) en daarna door jou was gewoon onder de maat ...

Je moet wel lezen he, de kritiek was in z'n algemeenheid geplaatst.
pi_37095608
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:43 schreef Tafkahs het volgende:

Je moet wel lezen he, de kritiek was in z'n algemeenheid geplaatst.
er werd enkel gemeld dat degene die die kritiek uitte het niet alleen van betrekking vond op dat ene etopic ...

Dat betekent dus dat hij wel vond dat er door moderatoren slecht gereageerd werd in dat topic, hooguit dat hij vond dat dat gedrag vaker voorkomt ....
Ik bevestig hier dat, ondanks dat ik verder het niet vaak eens ben met PV, het op dit punt wel met hem eens ben ...

Nu hoeven wat mij betreft moderatoren zich heus niet geheel 100% politiek-correct te gedragen ... maar in dit geval waren het gewoon posts die van 'gewone' gebruikers ook niet te tollereren waren, met persoonlijke aanvallen en gewoon offtopic gebagger, omdat kennelijk het topic niet anstond ...
daar heb je als mod nu net de mogelijkheid toe het topic af te sluiten, of juist een aanzet te geven naar een 'herstel' , ervoor te zorgen dat andere gebruikers iig ontopic en serieus erop ingaan ....
Juist de 'eerste bagger' werpen als mod komt heel verkeerd over.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 19 april 2006 @ 14:57:06 #108
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37095771
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

er werd enkel gemeld dat degene die die kritiek uitte het niet alleen van betrekking vond op dat ene etopic ...

Dat betekent dus dat hij wel vond dat er door moderatoren slecht gereageerd werd in dat topic, hooguit dat hij vond dat dat gedrag vaker voorkomt ....
Ik bevestig hier dat, ondanks dat ik verder het niet vaak eens ben met PV, het op dit punt wel met hem eens ben ...

Nu hoeven wat mij betreft moderatoren zich heus niet geheel 100% politiek-correct te gedragen ... maar in dit geval waren het gewoon posts die van 'gewone' gebruikers ook niet te tollereren waren, met persoonlijke aanvallen en gewoon offtopic gebagger, omdat kennelijk het topic niet anstond ...
daar heb je als mod nu net de mogelijkheid toe het topic af te sluiten, of juist een aanzet te geven naar een 'herstel' , ervoor te zorgen dat andere gebruikers iig ontopic en serieus erop ingaan ....
Juist de 'eerste bagger' werpen als mod komt heel verkeerd over.
Bedankt voor deze quick rm-rf manual
pi_37095773
3 v.d 4 aldaar aanwezige modjes gedragen zich niet zo lief . Maar in hoeverre is dat een oorzaak gevolg relatie ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 19 april 2006 @ 14:59:45 #110
45206 Pietverdriet
pi_37095840
Tafkahs, je laat ook goed zien hoe je met kritiek omgaat.
  woensdag 19 april 2006 @ 15:00:35 #111
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37095862
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Tafkahs, je laat ook goed zien hoe je met kritiek omgaat.
Dan niet, laat sidekick / ewk / L_V het maar oplossen
  woensdag 19 april 2006 @ 17:53:51 #112
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37101705
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef Tafkahs het volgende:
aha, wederom een kwaliteitstopic van onze chef de cuisine
ah wederom een kwaliteitsreactie van onze gabberkoning.

Beste tafkahs, ik ben dan wel geen mod, ik had het wel moeten zijn natuurlijk, dit soort dingen zeg je niet. Tip voor de volgende keer.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_37101991
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik heb mij al meerdere malen erover verbaasd dat een moderator die er als laatste bijkwam zich zo kinderachtig gedraagt. Bij Sidekick, EWK zie ik dat vrijwel niet. Sterker, zij blijven zeer neutraal en laten zich niet verleiden tot kinderachtigheden. Het werkt verstikkend, want een echte leuke discussie komt er zo nooit los als een moderator er continu op zit te kijken en aktief zit te "sturen" naar zijn eigen mening.
pi_37102042
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:03 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Ik heb mij al meerdere malen erover verbaasd dat een moderator die er als laatste bijkwam zich zo kinderachtig gedraagd. Bij Sidekick, EWK zie ik dat vrijwel niet. Sterker, zij blijven zeer neutraal en laten zich niet verleiden tot kinderachtigheden. Het werkt verstikkend, want een echte leuke discussie komt er zo nooit los als een moderator er continu op zit te kijken en aktief zit te "sturen" naar zijn eigen mening.
Ach de topics waarin dat gebeurt waren meestal toch al niet echt voorbestemd tot hoge kwaliteit .
pi_37102104
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach de topics waarin dat gebeurt waren meestal toch al niet echt voorbestemd tot hoge kwaliteit .
Zoals rm-rf het al zegt, als de moderator de inhoud niet aanstaat vanwege zijn eigen politieke kleur, dan moet die zich als moderator juist voorbeeldig gedragen. Dat kan die blijkens de reakties niet.
Sidekick en EWK laten zich niet snel verleiden tot kinderachtig gebagger en persoonlijke verwijten. Het maakt een moderator ongeloofwaardig en niet serieus.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:09:49 #116
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37102152
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Laat 'm maar, hij is niet van hier . Dat roepen ze daar al anderhalf jaar ofzo
pi_37102212
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:07 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Zoals rm-rf het al zegt, als de moderator de inhoud niet aanstaat vanwege zijn eigen politieke kleur, dan moet die zich als moderator juist voorbeeldig gedragen. Dat kan die blijkens de reakties niet.
Sidekick en EWK laten zich niet snel verleiden tot kinderachtig gebagger en persoonlijke verwijten. Het maakt een moderator ongeloofwaardig en niet serieus.
Ach het was ook gewoon een baggertopic.
pi_37102292
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:09 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Onze reactionairen hebben het nu op jou gemunt??? .
I´m back.
pi_37102343
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:09 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Het zou prettig zijn als je eens wat duidelijker was, want je bent al sinds het begin zo bezig.
Misschien dat je het nog niet helemaal snapt. Dit is een forum waar de gebruiker centraal staat, niet de moderator. De moderator is er om orde te houden en een topic leesbaar en ontopic/inhoudelijk. Wat jij doet is zelf meebaggeren. Je druist dus in tegen de regels die je zelf zou moeten handhaven. Laat je eens nakijken bij de dokter, want het komt nogal dwangmatig gespannen over.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:19:20 #120
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37102442
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:16 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Het zou prettig zijn als je eens wat duidelijker was, want je bent al sinds het begin zo bezig.
Misschien dat je het nog niet helemaal snapt. Dit is een forum waar de gebruiker centraal staat, niet de moderator. De moderator is er om orde te houden en een topic leesbaar en ontopic/inhoudelijk. Wat jij doet is zelf meebaggeren. Je druist dus in tegen de regels die je zelf zou moeten handhaven. Laat je eens nakijken bij de dokter, want het komt nogal dwangmatig gespannen over.
Ik dacht dat je hier voor je studie zat, je was toch onderzoeker?
Gister was je ook al spiegeloog.. daarvoor fok!criticaster, vandeweek werkte je voor een adviesbureau.. tja. Wat kom je eigenlijk in Pol doen?
pi_37102515
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:19 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ik dacht dat je hier voor je studie zat, je was toch onderzoeker?
Gister was je ook al spiegeloog.. daarvoor fok!criticaster, vandeweek werkte je voor een adviesbureau.. tja. Wat kom je eigenlijk in Pol doen?
Hoef ik jou niet uit te leggen. Ik kom voor politieke discussies en vertier in een politiek getint babbeltopic. Ik denk toch niet dat ik jou verder enige uitleg verschuldigd ben.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:24:40 #122
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37102569
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:22 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Hoef ik jou niet uit te leggen. Ik kom voor politieke discussies en vertier in een politiek getint babbeltopic. Ik denk toch niet dat ik jou verder enige uitleg verschuldigd ben.
Het is alsof ik mezelf hoor spreken. Alleen jij hebt dan een rugnummer he.
pi_37102623
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:24 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Je laat duidelijk zien dat je niet de diplomatieke capaciteiten hebt die een politiek moderator zou moeten hebben.
pi_37102887
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:24 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Jezus tafhaks kan je niet ophouden met je gerugnummer? Noem man en paard, of laat Ponskaart bannen als ban van gekloonde of accepteer hem als user.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 19 april 2006 @ 18:42:03 #125
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37103000
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Jezus tafhaks kan je niet ophouden met je gerugnummer? Noem man en paard, of laat Ponskaart bannen als ban van gekloonde of accepteer hem als user.
Hoezo? Nu heb jij toch weer je spreekwoordelijk stokje om mee te slaan in de fb? Over jou had ik al eerder gezegd dat je niet zo moest zeuren, weet je nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')