Piet, eerlijk waar, ik kan het niet voor me houden, ik grijnsquote:Op woensdag 19 april 2006 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Modje, zou je op willen houden te baggeren in topics die je zelf modereert.
Gaat niet alleen om dat Chomsky topic, maar eigenlijk is het een veel algemener opmerking.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Piet, eerlijk waar, ik kan het niet voor me houden, ik grijns![]()
Wat voor acceptabelere titel had je willen gebruiken voor je topic? Misschien is het ook handig als je in je openingspost verteld wat je wilt bespreken. Dan wordt de rotzooi vanzelf wel weggehaald (denk ik)
O, ok. Dan hoef ik je niet zo serieus te nemen.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om dat Chomsky topic, maar eigenlijk is het een veel algemener opmerking.
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O, ok. Dan hoef ik je niet zo serieus te nemen.
Je moet wel lezen he, de kritiek was in z'n algemeenheid geplaatst.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
met alle respect, ik vond dat Piet dat topic inderdaad ook niet erg zinnig opzetten en het lastig is om daar dan een serieuze discussie over te hebben ...
Mar de manier waarop er vervolgens als moderatoren op gereageerd wordt, zowel Lord_V (natuurlijk, die is geen POL-mod, maar is wel herkenbaar als moderator door de blauwe kleur) en daarna door jou was gewoon onder de maat ...
wat dat betreft mag je die kritiek wél serieus nemen ....
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:43 schreef Tafkahs het volgende:
Je moet wel lezen he, de kritiek was in z'n algemeenheid geplaatst.
Bedankt voor deze quick rm-rf manualquote:Op woensdag 19 april 2006 14:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]er werd enkel gemeld dat degene die die kritiek uitte het niet alleen van betrekking vond op dat ene etopic ...
Dat betekent dus dat hij wel vond dat er door moderatoren slecht gereageerd werd in dat topic, hooguit dat hij vond dat dat gedrag vaker voorkomt ....
Ik bevestig hier dat, ondanks dat ik verder het niet vaak eens ben met PV, het op dit punt wel met hem eens ben ...
Nu hoeven wat mij betreft moderatoren zich heus niet geheel 100% politiek-correct te gedragen ... maar in dit geval waren het gewoon posts die van 'gewone' gebruikers ook niet te tollereren waren, met persoonlijke aanvallen en gewoon offtopic gebagger, omdat kennelijk het topic niet anstond ...
daar heb je als mod nu net de mogelijkheid toe het topic af te sluiten, of juist een aanzet te geven naar een 'herstel' , ervoor te zorgen dat andere gebruikers iig ontopic en serieus erop ingaan ....
Juist de 'eerste bagger' werpen als mod komt heel verkeerd over.
Dan niet, laat sidekick / ewk / L_V het maar oplossenquote:Op woensdag 19 april 2006 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Tafkahs, je laat ook goed zien hoe je met kritiek omgaat.
ah wederom een kwaliteitsreactie van onze gabberkoning.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef Tafkahs het volgende:
aha, wederom een kwaliteitstopic van onze chef de cuisine
Ik heb mij al meerdere malen erover verbaasd dat een moderator die er als laatste bijkwam zich zo kinderachtig gedraagt. Bij Sidekick, EWK zie ik dat vrijwel niet. Sterker, zij blijven zeer neutraal en laten zich niet verleiden tot kinderachtigheden. Het werkt verstikkend, want een echte leuke discussie komt er zo nooit los als een moderator er continu op zit te kijken en aktief zit te "sturen" naar zijn eigen mening.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
met alle respect, ik vond dat Piet dat topic inderdaad ook niet erg zinnig opzetten en het lastig is om daar dan een serieuze discussie over te hebben ...
Mar de manier waarop er vervolgens als moderatoren op gereageerd wordt, zowel Lord_V (natuurlijk, die is geen POL-mod, maar is wel herkenbaar als moderator door de blauwe kleur) en daarna door jou was gewoon onder de maat ...
wat dat betreft mag je die kritiek wél serieus nemen ....
Ach de topics waarin dat gebeurt waren meestal toch al niet echt voorbestemd tot hoge kwaliteitquote:Op woensdag 19 april 2006 18:03 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Ik heb mij al meerdere malen erover verbaasd dat een moderator die er als laatste bijkwam zich zo kinderachtig gedraagd. Bij Sidekick, EWK zie ik dat vrijwel niet. Sterker, zij blijven zeer neutraal en laten zich niet verleiden tot kinderachtigheden. Het werkt verstikkend, want een echte leuke discussie komt er zo nooit los als een moderator er continu op zit te kijken en aktief zit te "sturen" naar zijn eigen mening.
Zoals rm-rf het al zegt, als de moderator de inhoud niet aanstaat vanwege zijn eigen politieke kleur, dan moet die zich als moderator juist voorbeeldig gedragen. Dat kan die blijkens de reakties niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach de topics waarin dat gebeurt waren meestal toch al niet echt voorbestemd tot hoge kwaliteit.
Laat 'm maar, hij is niet van hier . Dat roepen ze daar al anderhalf jaar ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach de topics waarin dat gebeurt waren meestal toch al niet echt voorbestemd tot hoge kwaliteit.
Ach het was ook gewoon een baggertopic.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:07 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Zoals rm-rf het al zegt, als de moderator de inhoud niet aanstaat vanwege zijn eigen politieke kleur, dan moet die zich als moderator juist voorbeeldig gedragen. Dat kan die blijkens de reakties niet.
Sidekick en EWK laten zich niet snel verleiden tot kinderachtig gebagger en persoonlijke verwijten. Het maakt een moderator ongeloofwaardig en niet serieus.
Onze reactionairen hebben het nu op jou gemunt???quote:Op woensdag 19 april 2006 18:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Laat 'm maar, hij is niet van hier . Dat roepen ze daar al anderhalf jaar ofzo
Het zou prettig zijn als je eens wat duidelijker was, want je bent al sinds het begin zo bezig.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Laat 'm maar, hij is niet van hier . Dat roepen ze daar al anderhalf jaar ofzo
Ik dacht dat je hier voor je studie zat, je was toch onderzoeker?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:16 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Het zou prettig zijn als je eens wat duidelijker was, want je bent al sinds het begin zo bezig.![]()
Misschien dat je het nog niet helemaal snapt. Dit is een forum waar de gebruiker centraal staat, niet de moderator. De moderator is er om orde te houden en een topic leesbaar en ontopic/inhoudelijk. Wat jij doet is zelf meebaggeren. Je druist dus in tegen de regels die je zelf zou moeten handhaven. Laat je eens nakijken bij de dokter, want het komt nogal dwangmatig gespannen over.![]()
Hoef ik jou niet uit te leggen. Ik kom voor politieke discussies en vertier in een politiek getint babbeltopic. Ik denk toch niet dat ik jou verder enige uitleg verschuldigd ben.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier voor je studie zat, je was toch onderzoeker?
Gister was je ook al spiegeloog.. daarvoor fok!criticaster, vandeweek werkte je voor een adviesbureau.. tja. Wat kom je eigenlijk in Pol doen?
Het is alsof ik mezelf hoor spreken. Alleen jij hebt dan een rugnummer he.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:22 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Hoef ik jou niet uit te leggen. Ik kom voor politieke discussies en vertier in een politiek getint babbeltopic. Ik denk toch niet dat ik jou verder enige uitleg verschuldigd ben.![]()
Je laat duidelijk zien dat je niet de diplomatieke capaciteiten hebt die een politiek moderator zou moeten hebben.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is alsof ik mezelf hoor spreken. Alleen jij hebt dan een rugnummer he.![]()
Jezus tafhaks kan je niet ophouden met je gerugnummer? Noem man en paard, of laat Ponskaart bannen als ban van gekloonde of accepteer hem als user.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is alsof ik mezelf hoor spreken. Alleen jij hebt dan een rugnummer he.![]()
Hoezo? Nu heb jij toch weer je spreekwoordelijk stokje om mee te slaan in de fb? Over jou had ik al eerder gezegd dat je niet zo moest zeuren, weet je nog?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Jezus tafhaks kan je niet ophouden met je gerugnummer? Noem man en paard, of laat Ponskaart bannen als ban van gekloonde of accepteer hem als user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |