abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:27:37 #151
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37164207
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee ik kwam even zeggen dat jouw modniveau bedroefend is. ik heb 'jouw soort' in ieder geval nog nooit meegemaakt in mijn prille fok!tijd.
Wat zit je dwars joh?

Mij zit die lelijke taalfout in elk geval dwars. Bedroevend is met een V van Vendetta he.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:29:09 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37164256
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:27 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat zit je dwars joh?

Mij zit die lelijke taalfout in elk geval dwars. Bedroevend is met een V van Vendetta he.
ja dat heb ik idd wel vaker bij je gemerkt. dat je teveel op onbenullige details let en de grote lijn helemaal uit het oog verliest. is vaak een teken van onmacht.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:30:37 #153
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37164305
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja dat heb ik idd wel vaker bij je gemerkt. dat je teveel op onbenullige details let en de grote lijn helemaal uit het oog verliest. is vaak een teken van onmacht.
je verliest je aandacht, ik vroeg je wat je dwars zat.
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:39:10 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37164553
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:30 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

je verliest je aandacht, ik vroeg je wat je dwars zat.
jij zit me dwars. leek me wel duidelijk uit mijn postings te halen, nicht war?
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:52:14 #155
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37166338
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij zit me dwars. leek me wel duidelijk uit mijn postings te halen, nicht war?
nope. En nu?
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:19:55 #156
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37168395
zoalshetis, je hebt bij herhaling je mening over Tafkahs' optreden duidelijk gemaakt. Die is helder en om nu telkens weer erover te beginnen vermoeit niet alleen, maar spamt ook de FB vol. Dat laatste was nu net niet de bedoeling. Als het je echt zo dwars zit kan je mailen met de FA's, maar stop svp met steeds weer alhier erop door te gaan.
pi_37168505
Leuk om te constateren dat moderator Tafkahs geen enkele poging doet om op een volwassen wijze de kritiek tot zich te nemen en er op te pareren met argumenten. Nu maakt hij er zelf een slowchat van en wordt notabene de gebruiker er op gewezen dat die fout bezig is.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:28:01 #158
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37168592
De gebruiker begon immers out of the blue en ik wijs hem erop dat hier verder gaan een herhaling van zetten is, wat neerkomt op trollen (immers, hij weet datzelf ook). Daarna wijs ik hem op het pad dat openstaat wat te doen met die mening. Of hij dat pad wil bewandelen is zijn keuze, niet de mijne; wat wel mijn keuze/hokje is, is dat het hier een beetje schoonblijft ipv dat het hele topic vol komt binnen een dag met herhaling op herhaling.
pi_37168662
Serieus, evalueren jullie wel eens het moderatorschap van deze en gene?
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:32:29 #160
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37168694
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:30 schreef Ponskaart het volgende:
Serieus, evalueren jullie wel eens het moderatorschap van deze en gene?
De mods onderling niet .. naja, iedereen zal zijn mening erop nahouden over anderen.

Hoe de FA's dat geregeld hebben weet ik niet.
pi_37168766
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De mods onderling niet .. naja, iedereen zal zijn mening erop nahouden over anderen.

Hoe de FA's dat geregeld hebben weet ik niet.
Je spreekt elkaar toch wel eens aan op moderatie die niet goed gedaan is?
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:37:07 #162
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37168793
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:35 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Je spreekt elkaar toch wel eens aan op moderatie die niet goed gedaan is?
Dat wel, maar ik zou dat niet een evaluatie willen noemen. Bij evaluatie denk ik aan plusjes en minnetjes zetten over wat langere periode, zeg maar.
pi_37168842
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik zou dat niet een evaluatie willen noemen. Bij evaluatie denk ik aan plusjes en minnetjes zetten over wat langere periode, zeg maar.
Nou, het is in elk geval iets.
Ik hoop dat jullie wel een kwaliteitsnorm naleven, waar ook moderatoren onder vallen.
Ach ja, wellicht denk ik te serieus over dit forum.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:41:55 #164
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37168908
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zouden we toch eens moeten doen, over ponskaart bijvoorbeeld die out-of-the-blue de gelegendheid van zoalshetis aangrijpt
pi_37169092
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:41 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Zouden we toch eens moeten doen, over ponskaart bijvoorbeeld die out-of-the-blue de gelegendheid van zoalshetis aangrijpt
Interessant verschijnsel dat je niets van kritiek aantrekt en altijd de schuld bij anderen zoekt. Out of the blue. Echt waar, ik zie je bij iedere modereeraktie gelijk van leer trekken en op de man spelen. Enige afstand van de gebruiker neem je niet, maar je meent op grond van de funktietitel beledigingen en bedreigingen te kunnen uiten. Zoals ik al verteld heb heb ik onderzoek naar fora gedaan en zou jij een leuk voorbeeld kunnen zijn van hoe het niet moet. Je werkt als een rode lap op een stier en eerder escalerend dan rustbrengend. Je "regeert" op basis van angst d.m.v. dreigementen i.p.v. didactiek en natuurlijk respect. Maar ja, dat moet je eerst verdienen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:50:55 #166
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37169112
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:49 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Interessant verschijnsel dat je niets van kritiek aantrekt en altijd de schuld bij anderen zoekt. Out of the blue. Echt waar, ik zie je bij iedere modereeraktie gelijk van leer trekken en op de man spelen. Enige afstand van de gebruiker neem je niet, maar je meent op grond van de funktietitel beledigingen en bedreigingen te kunnen uiten. Zoals ik al verteld heb heb ik onderzoek naar fora gedaan en zou jij een leuk voorbeeld kunnen zijn van hoe het niet moet. Je werkt als een rode lap op een stier en eerder escalerend dan rustbrengend. Je "regeert" op basis van angst d.m.v. dreigementen i.p.v. didactiek en natuurlijk respect. Maar ja, dat moet je eerst verdienen.
Wat mij betreft ben je meer welkom op die andere fora hoor.
pi_37169149
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:50 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat mij betreft ben je meer welkom op die andere fora hoor.
Kijk, dat bedoel ik nou. Je pareert geen kritiek met argumenten, maar met loze anti-welkomboodschappen. Wat zal het effekt zijn van zo'n reaktie? Escalatie of begrip?
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:53:31 #168
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37169171
Denk je serieus dat je een kans krijgt? Verdien 'm maar en dat mag je proberen door normaal te posten en niet de hele tijd mij op te zoeken.
pi_37169250
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:53 schreef Tafkahs het volgende:
Denk je serieus dat je een kans krijgt? Verdien 'm maar en dat mag je proberen door normaal te posten en niet de hele tijd mij op te zoeken.
Ik post normaal en wijs via FB er op dat er lieden zijn die beter zouden moeten weten, maar hun titel misbruiken door zich een voorrecht aan te meten om te kunnen bashen zonder represailles. Ik weet dat als het aan jou had gelegen ik hier allang niet meer had kunnen posten. Louter op grond van verdenkingen en zwartmakerij. Hier houd ik het bij voor vandaag, maar je zult jezelf tegenkomen als dat al niet het geval is.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:57:43 #170
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37169270
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:56 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Ik post normaal en wijs via FB er op dat er lieden zijn die beter zouden moeten weten, maar hun titel misbruiken door zich een voorrecht aan te meten om te kunnen bashen zonder represailles. Ik weet dat als het aan jou had gelegen ik hier allang niet meer had kunnen posten. Louter op grond van verdenkingen en zwartmakerij. Hier houd ik het bij voor vandaag, maar je zult jezelf tegenkomen als dat al niet het geval is.
Doe je best
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:28:31 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37179918
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
zoalshetis, je hebt bij herhaling je mening over Tafkahs' optreden duidelijk gemaakt. Die is helder en om nu telkens weer erover te beginnen vermoeit niet alleen, maar spamt ook de FB vol. Dat laatste was nu net niet de bedoeling. Als het je echt zo dwars zit kan je mailen met de FA's, maar stop svp met steeds weer alhier erop door te gaan.
ok
pi_37195774
Voor de volledigheid ook hier maar even dan. Als Ponskaart en zoalshetis geband worden voor zuigen dan ben ik ook weg. In ieder geval voor de duur van hun ban. Gegroet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_37208465
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:23 schreef sigme het volgende:
Voor de volledigheid ook hier maar even dan. Als Ponskaart en zoalshetis geband worden voor zuigen dan ben ik ook weg. In ieder geval voor de duur van hun ban. Gegroet.
Voor jou is Pol=Fok! dus als je uit solidariteit niet meer op Pol post dan post je niet meer op Fok!. Die trollertjes hebben een ban Pol, voor hen geldt Pol=Fok! echter niet volgens mij, althans die zelfbeperking hebben ze zich nooit opgelegd, dus die zullen wrs wel buiten Pol posten. Nou ben ik benieuwd of zo op hun beurt solidair zijn met jou en dus die Pol-weekban ook verbindend verklaren voor geheel Fok!. Dat zou pas ware broederschap zijn. .
I´m back.
pi_37227451
Aan de ene kant zou ik graag zien dat hier weer gewoon gediscussieerd werd over gebeurtenissen op het forum zelf, anderzijds wil ik graag aantekenen dat ik dit een tamelijk nare trap na vind.
pi_37227904
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Aan de ene kant zou ik graag zien dat hier weer gewoon gediscussieerd werd over gebeurtenissen op het forum zelf, anderzijds wil ik graag aantekenen dat ik dit een tamelijk nare trap na vind.
Nee, ik moet zeker op m'n blote knieën gaan voor zo'n drama queen. .

PS Over naar gesproken, vind het een tamelijk nare user.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')