Hier is de code:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:13 schreef CarDani het volgende:
Nah...de links werken niet eens.
Sten? Help !
PFfffffffff tjéminee.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hier is de code:
[ code verwijderd ]
Is goed! Fijn dat je de nieuwe hebt geopend.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:21 schreef CarDani het volgende:
[..]
PFfffffffff tjéminee.....
Hartstikke bedankt !
Ik ben hier echt slecht in![]()
He, gezellig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik zie het al voor me: allemaal slaapzakken voor zijn deur![]()
Alleen als ik mijn knuffelbeer mee mag nemen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik zie het al voor me: allemaal slaapzakken voor zijn deur![]()
Wat als Robbert zegt: Ik heb van boven doorgekregen dat je teddy duivels en bezeten is, en hem maar moet nemen? WAT DAN?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn knuffelbeer mee mag nemen.![]()
Dan kan ie de kolere krijgenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat als Robbert zegt: Ik heb van boven doorgekregen dat je teddy duivels en bezeten is, en hem maar moet nemen? WAT DAN?![]()
En met een zaklamp naar binnen schijnen. Al denk ik dat meer mensen dat hebben gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:48 schreef Mudman het volgende:
Je kunt dan ook 's nachts voor zijn deur gaan liggen als hij niet reageert. Succes!
Gets, kies n eens een ander plaatjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En met een zaklamp naar binnen schijnen. Al denk ik dat meer mensen dat hebben gedaan.
En met holle stem ' Rooobeerrt' roepenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En met een zaklamp naar binnen schijnen. Al denk ik dat meer mensen dat hebben gedaan.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:03 schreef CarDani het volgende:
Ik ben benieuwd of je nog van hem zullen horen.
Ik hoop het wel, want ik vind het hier véél te rustig![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:36 schreef mvdlubbe het volgende:
Ergens is vast nog wel een nonnenpakje te scoren.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef CarDani het volgende:
[..]
Gets, kies n eens een ander plaatje![]()
Ken je The Great Dictator van Charlie Chaplin niet, CarDani?quote:Gets, kies n eens een ander plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |