Hier is de code:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:13 schreef CarDani het volgende:
Nah...de links werken niet eens.
Sten? Help !
PFfffffffff tjéminee.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hier is de code:
[ code verwijderd ]
Is goed! Fijn dat je de nieuwe hebt geopend.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:21 schreef CarDani het volgende:
[..]
PFfffffffff tjéminee.....
Hartstikke bedankt !
Ik ben hier echt slecht in![]()
He, gezellig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik zie het al voor me: allemaal slaapzakken voor zijn deur![]()
Alleen als ik mijn knuffelbeer mee mag nemen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik zie het al voor me: allemaal slaapzakken voor zijn deur![]()
Wat als Robbert zegt: Ik heb van boven doorgekregen dat je teddy duivels en bezeten is, en hem maar moet nemen? WAT DAN?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn knuffelbeer mee mag nemen.![]()
Dan kan ie de kolere krijgenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat als Robbert zegt: Ik heb van boven doorgekregen dat je teddy duivels en bezeten is, en hem maar moet nemen? WAT DAN?![]()
En met een zaklamp naar binnen schijnen. Al denk ik dat meer mensen dat hebben gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:48 schreef Mudman het volgende:
Je kunt dan ook 's nachts voor zijn deur gaan liggen als hij niet reageert. Succes!
Gets, kies n eens een ander plaatjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En met een zaklamp naar binnen schijnen. Al denk ik dat meer mensen dat hebben gedaan.
En met holle stem ' Rooobeerrt' roepenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En met een zaklamp naar binnen schijnen. Al denk ik dat meer mensen dat hebben gedaan.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:03 schreef CarDani het volgende:
Ik ben benieuwd of je nog van hem zullen horen.
Ik hoop het wel, want ik vind het hier véél te rustig![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:36 schreef mvdlubbe het volgende:
Ergens is vast nog wel een nonnenpakje te scoren.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef CarDani het volgende:
[..]
Gets, kies n eens een ander plaatje![]()
Ken je The Great Dictator van Charlie Chaplin niet, CarDani?quote:Gets, kies n eens een ander plaatje
Zie je wel, ik dacht al dat hij dat sarcastisch bedoelde en dat het Charlie Chaplin wasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:48 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Ken je The Great Dictator van Charlie Chaplin niet, CarDani?
Jou ontgaat ook nietsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zie je wel, ik dacht al dat hij dat sarcastisch bedoelde en dat het Charlie Chaplin was![]()
quote:
Knuffeltjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dag knuffeltjes, dit bericht stond zojuist op de goochelsite waar ik lid van ben:
Even voor de duidelijkheid,
Robbert heeft zelf zijn samenwerking met House of Television stopgezet. Hij mocht geen commentaar geven van Jan Dekker (zijn management, red.). Ook dat genverbrander verhaal klopt niet. De site waar genverbrander opstaat is 7 augustus 2005 op internet gekomen, en de reading die robbert gaf juli 2005. Hij kan dus nooit van tevoren gegoogled hebben.
Wat mensen over hem of over het paranormale denken moet iedereen zelf weten. Maar dat die Stichting Skepsis niet even zelf contact heeft kunnen opnemen met Robbert is toch wel een beetje triest. En dan gaat natuurlijk Albert Verlinde Robbert helemaal de grond in stampen, terwijl die Albert zelf ook niet zo heel veel te betekenen heeft in de Nederlandse media, behalve zijn oeverloos gezeur over van alles en nog wat.
Spectaculair nieuws .......cheweldig zeg ......quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dag knuffeltjes, dit bericht stond zojuist op de goochelsite waar ik lid van ben:
Robbert heeft zelf zijn samenwerking met House of Television stopgezet. Hij mocht geen commentaar geven van Jan Dekker (zijn management, red.). Ook dat genverbrander verhaal klopt niet. De site waar genverbrander opstaat is 7 augustus 2005 op internet gekomen, en de reading die robbert gaf juli 2005. Hij kan dus nooit van tevoren gegoogled hebben.
Wat mensen over hem of over het paranormale denken moet iedereen zelf weten. Maar dat die Stichting Skepsis niet even zelf contact heeft kunnen opnemen met Robbert is toch wel een beetje triest. En dan gaat natuurlijk Albert Verlinde Robbert helemaal de grond in stampen, terwijl die Albert zelf ook niet zo heel veel te betekenen heeft in de Nederlandse media, behalve zijn oeverloos gezeur over van alles en nog wat.
Ik denk het niet. Je kunt niet weten wanneer een website voor het eerst is geplaatst, dat lijkt me althans erg moeilijk te achterhalen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Knuffeltjes![]()
![]()
Maar....wat een interessant stukje tekst Stoppeltje? Is dit ook te bewijzen denk je....?
Wauw... cheweldig met ch...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:59 schreef pikki het volgende:
[..]
Spectaculair nieuws .......cheweldig zeg ......![]()
![]()
![]()
Even wat vragen over deze post:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Superavatar heb je.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:30 schreef Mr_Integrity het volgende:
[..]
Even wat vragen over deze post:
Wat is de URL van de "goochelsite" waar je lid van bent?
Wie heeft dit bericht gepost? Hoe komt deze persoon aan deze informatie?
Technisch gezien zou het mogelijk moeten zijn om te achterhalen wanneer dat HTML bestand op die server geplaatst is. Ieder bestand heeft tenslotte een datum en tijd attribuut.
Tenzij dit bestaat later natuurlijk weer gewijzigd is, krijgt het bestand die datum natuurlijk. ALS het er nog staat natuurlijk. Die ISP zal ook backups hebben van maanden terug dus dan zal het zeker nog op een tape moeten staan. Zal die ISP wel moeten meewerken.
Ben benieuwd
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Maar dat die Stichting Skepsis niet even zelf contact heeft kunnen opnemen met Robbert is toch wel een beetje triest.
Ik heb het even nagezocht en het is bullshit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Het kan zo zijn dat geprobeerd is contact te zoeken, maar wanneer dit vervolgens niet tot stand komt, is dit géén vrijbrief om zaken die nog niet onderzocht zijn dusdanig stellig te melden zoals Skepsis heeft gedaan. Ze mogen hooguit spreken over een bepaalde mate van waarschijnlijkheid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:40 schreef Stenny het volgende:
[..]
Stichting Skepsis hééft contact gezocht, zowel met Irene Moors/House of Talents als Robbert van den Broeke.
Beide partijen waren en zijn tot op de dag van vandaag niet bereikbaar voor (fatsoenlijk) commentaar. Komop zeg, nou zou ineens het hele genverbrander verhaal weer helemaal anders zijn? En dat op een goochelsite? Tis een mooi verhaal hoor, maar niet serieus te nemen alvorens er bewijslast is voor het feit dat de betreffende website pas in 8 2005 online gegaan zou zijn.
Doe dat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:52 schreef Mr_Integrity het volgende:
[..]
Ik ga eens mailen met Skepsis, om te vragen of er intussen contact is geweest tussen de Stichting Skepsis en Robbert om een gedegen onderzoek onder gecontroleerde omstandigheden uit te voeren.
Ja gevonden:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:48 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik heb het even nagezocht en het is bullshit.
Op www.archive.org worden kopieën opgeslagen van oude websites. Op het moment staat de bewuste stamboom op
http://home.planet.nl/~be(...)logie%20wessels.htm.
Maar er is een oudere link naar deze website, en dat is
http://home.tiscali.nl/jh(...)alogie%20wessels.htm
HIER zie je een kopie van de website op 6 februari 2005, en toen stond genverbrander er al op! (Klik op W - dan op Wessels.)
Dus in ieder geval vanaf 6 februari 2005 stond het al op internet, de opnames waren volgens 'de persoon op de goochelsite' in juli 2005, dus het was toen al lang te vinden via Google.![]()
![]()
Weer goed op onderzoek, Genverbrander.quote:III-d Lubbert Wessels is geboren op donderdag 29 april 1790 in Dalen, zoon van Jan Wessels en Geesje Wanders. Lubbert is overleden op maandag 24 april 1848 in Coevorden, 57 jaar oud.
Beroep:
Genverbrander en tapper
Lubbert:
(1) trouwde, 32 jaar oud, op donderdag 24 april 1823 in Coevorden [bron: Akte nr. 4] met Hillegien Rozeboom, 30 jaar oud. Hillegien is geboren op zondag 17 maart 1793 in Coevorden, dochter van Harm Rozeboom en Geesien Jansen. Hillegien is overleden op donderdag 7 augustus 1823 in Coevorden, 30 jaar oud.
(2) trouwde, 34 jaar oud, op donderdag 13 mei 1824 in Coevorden [bron: Akte nr. 8] met Neeltje Kollen, 20 jaar oud. Neeltje is geboren op donderdag 21 juli 1803 in Havelte, dochter van Arrij Jans Kollen en Esthertijn Frans Tromp. Neeltje is overleden op vrijdag 15 februari 1878 in de Loo Dalen, 74 jaar oud [bron: Akte nr. 13].
Kinderen van Lubbert en Neeltje:
hehehequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja gevonden:
[..]
Weer goed op onderzoek, Genverbrander.![]()
Op de frontpage www.archives.org moet je het adres intikken: http://home.tiscali.nl/jhberends/quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Maar waar zie jij dat de site op feb 2005 gekopieerd is?
Grappig mailtje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:13 schreef Kizzy het volgende:
Ik sta perplex, ik volg het nieuws wel, maar dit heb ik gemist.
Mijn website "Stambomen Zuid Oost Drenthe" http://home.planet.nl/~bere0816/ bestaat reeds jaren, en wordt geregeld bijgewerkt.
De laatste wijziging van Lubbert Wessels heeft op 7-7-2005 plaats gevonden
Van ene Robbert van den Broeke heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord
In mijn database van 40.000 personen komt maar 1 van den Broeke voor, nl Tona van den Broeke
Tona van den Broeke
Bruid op vrijdag 10 mei 1895 Nieuw- en Sint Joosland
Aktenummer (documentnumber) : 3
Aktedatum (date) : 10-5-1895
Bruidegom (bridegroom) : Jan Roelse
Leeftijd (age) : 29 jaar
Geboorteplaats (place of birth) : Ritthem
Beroep (occupation) : Landbouwersknecht
Bruid (bride) : Tona van den Broeke
Leeftijd (age) : 28 jaar
Geboorteplaats (place of birth) : Nieuw- en Sint Joosland
Beroep (occupation) : Dienstbode
Vader bruidegom (father bridegroom) : Jasper Roelse
Moeder bruidegom (mother bridegroom) : Zoetje de Man
Beroep (occupation) : Dagloonster
Vader bruid (father bride) : Steven van den Broeke
Moeder bruid (mother bride) : Adriana Poortvliet
Beroep (occupation) : Dagloonster
Bron:
Huwelijksakten Nieuw- en Sint Joosland 1816-1922
Archief:
Burgerlijke Stand inventarisnummer [9 juni 2005]
Akten van de Burgerlijke Stand Zeeland 1796/1811-1950
Misschien is het de moeite waard om uit te zoeken of Steven van den Broeke een voorouder is van Robbert van den Broeke.
Wel vindt ik het prachtig dat door een type foutje van mijn kant dit wonderkind weer met beide benen op de grond staat.
Het type foutje heb ik reeds in mijn database hersteld en zal t.z.t bij een totaal up-date van mijn site ook hier gewijzigd zijn.
Als er nog meer informatie over dit item bekend wordt, hou ik mij zeer aanbevolen.
In ieder geval bedankt voor deze reactie.
Met vr. gr.
De mail is van de eigenaar van de site, of ga je dat ook ontkennen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:16 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Grappig mailtje.
De laatste wijziging was dus in juli 2005, maar GELUKKIG bewijst archives.org dat de genverbrander er al in februari 2005 op stond. Anders hadden we hier weer een horde op hol geslagen believers gehad.![]()
![]()
Nee, dat ontken ik niet. Maar what's the problem?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:18 schreef Kizzy het volgende:
[..]
De mail is van de eigenaar van de site, of ga je dat ook ontkennen?
Ik heb de mail gekregen van iemand van een forumsite die zelf gemailt heeft naar de eigenaar van die site
er is geen probleemquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:19 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee, dat ontken ik niet. Maar what's the problem?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |