abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35069322
Hoewel Stenny het véél beter kan en ik het graag had overgelaten aan haar, open ik maar topic nummer 48. Er zijn nog genoeg mensen waarbij Robbert erg "leeft".
Sorrie voor de saaie O.P. Er is verder ook heel weinig nieuws.

89 Hier nog wat wetenswaardigheden:

Reactie Robbert op alle commotie tijdens en na "Er is zoveel meer"
7 februari 2006

Tekst op de site van Robbert

Grenswetenschap over foto Hugo de Groot en Mudman Robbert

Verslag Laurens Buijs &

Het Non(ningate)-filmpje - Door Fokker Chris145

Skepsis.nl Deel 1 over Robbert

Skepsis.nl Deel 2 over Robbert

Film 1 - Robbert van den Broeke (Realplayer)

Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan' Tekst 24 augustus 2003

Geluidsopname Omroep Brabant

Film 3 - RTL Boulevard Week 37/2004

Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen 5 december 2005

Film 5 - Telegraaf 28 december 2005

Film 6 - RTL Boulevard 28 december 2005

Geluidsopname Omroep Brabant - interview Jan Willem Nienhuys - 28 december 2005

Film 7 - RTL Boulevard 29 december 2005

Film 8 - RTL Boulevard 12 januari 2006

Film 9 - Boemerang (vanaf 04:30) 12 januari 2006

Film 10 - RTL Boulevard 9 februari 2006

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23
Deel 24
Deel 25
Deel 26
Deel 27
Deel 28
Deel 29
Deel 30
Deel 31
Deel 32
Deel 33
Deel 34
Deel 35
Deel 36
Deel 37
Deel 38
Deel 39
Deel 40
Deel 41
Deel 42
Deel 43
Deel 44
Deel 45
Deel 46
Deel 47

RTL boulevard spoken foto's

[ Bericht 33% gewijzigd door CarDani op 14-02-2006 11:19:49 ]
pi_35069350
Nah...de links werken niet eens.

Sten? Help !
pi_35069404
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:13 schreef CarDani het volgende:
Nah...de links werken niet eens.

Sten? Help !
Hier is de code:

* code *

[ Bericht 91% gewijzigd door Stenny op 14-02-2006 11:24:10 ]
pi_35069568
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:14 schreef Stenny het volgende:

[..]

Hier is de code:
[ code verwijderd ]

PFfffffffff tjéminee.....
Hartstikke bedankt !

Ik ben hier echt slecht in
pi_35069654
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:21 schreef CarDani het volgende:

[..]

PFfffffffff tjéminee.....
Hartstikke bedankt !

Ik ben hier echt slecht in
Is goed! Fijn dat je de nieuwe hebt geopend.
pi_35070343
Om eventjes terug te komen op een vraag van iemand die in contact met Robbert wou komen: een topic of 1 -2 terug stond zijn hele adres.
Je kunt dan ook 's nachts voor zijn deur gaan liggen als hij niet reageert. Succes!

[ Bericht 2% gewijzigd door Mudman op 14-02-2006 12:02:56 ]
pi_35070535
Ik zie het al voor me: allemaal slaapzakken voor zijn deur
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35070811
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
He, gezellig.
Ga ik koek en sopie verkopen
pi_35070889
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Alleen als ik mijn knuffelbeer mee mag nemen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35071113
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Alleen als ik mijn knuffelbeer mee mag nemen.
Wat als Robbert zegt: Ik heb van boven doorgekregen dat je teddy duivels en bezeten is, en hem maar moet nemen? WAT DAN?
pi_35071217
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Wat als Robbert zegt: Ik heb van boven doorgekregen dat je teddy duivels en bezeten is, en hem maar moet nemen? WAT DAN?
Dan kan ie de kolere krijgen
Robbert dan, he
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35072174
pi_35072731
tvp maar verder echt niks zinnigs te melden.
pi_35072773
Het wordt tijd dat er iets gebeurt.
pi_35074397
Ja Robbert,

doe nou niet zo flauw. Wij zijn je fans notabene
pi_35074880
Robbert Robbert lalalala yoehoeeeeeeeeeee waar ben je??? oO<
pi_35074910
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:48 schreef Mudman het volgende:
Je kunt dan ook 's nachts voor zijn deur gaan liggen als hij niet reageert. Succes!
En met een zaklamp naar binnen schijnen. Al denk ik dat meer mensen dat hebben gedaan .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_35075189
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

En met een zaklamp naar binnen schijnen. Al denk ik dat meer mensen dat hebben gedaan .
Gets, kies n eens een ander plaatje
pi_35075462
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

En met holle stem ' Rooobeerrt' roepen .
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:36:49 #20
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_35075474
Ergens is vast nog wel een nonnenpakje te scoren.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_35076226
Ik ben benieuwd of je nog van hem zullen horen.
Ik hoop het wel, want ik vind het hier véél te rustig
pi_35076665
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:03 schreef CarDani het volgende:
Ik ben benieuwd of je nog van hem zullen horen.
Ik hoop het wel, want ik vind het hier véél te rustig
helemaal mee eens
pi_35076811
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:36 schreef mvdlubbe het volgende:
Ergens is vast nog wel een nonnenpakje te scoren.
pi_35077639
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef CarDani het volgende:

[..]

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_35077791
quote:
Ken je The Great Dictator van Charlie Chaplin niet, CarDani?
pi_35078109
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:48 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Ken je The Great Dictator van Charlie Chaplin niet, CarDani?
Zie je wel, ik dacht al dat hij dat sarcastisch bedoelde en dat het Charlie Chaplin was
pi_35078507
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Zie je wel, ik dacht al dat hij dat sarcastisch bedoelde en dat het Charlie Chaplin was
Jou ontgaat ook niets .
pi_35078521
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Mudman het volgende:

[..]

Jou ontgaat ook niets .
pi_35087244
Dag knuffeltjes, dit bericht stond zojuist op de goochelsite waar ik lid van ben:

Even voor de duidelijkheid,

Robbert heeft zelf zijn samenwerking met House of Television stopgezet. Hij mocht geen commentaar geven van Jan Dekker (zijn management, red.). Ook dat genverbrander verhaal klopt niet. De site waar genverbrander opstaat is 7 augustus 2005 op internet gekomen, en de reading die robbert gaf juli 2005. Hij kan dus nooit van tevoren gegoogled hebben.

Wat mensen over hem of over het paranormale denken moet iedereen zelf weten. Maar dat die Stichting Skepsis niet even zelf contact heeft kunnen opnemen met Robbert is toch wel een beetje triest. En dan gaat natuurlijk Albert Verlinde Robbert helemaal de grond in stampen, terwijl die Albert zelf ook niet zo heel veel te betekenen heeft in de Nederlandse media, behalve zijn oeverloos gezeur over van alles en nog wat.
Gaap Goals rulezzz!
pi_35092138
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dag knuffeltjes, dit bericht stond zojuist op de goochelsite waar ik lid van ben:

Robbert heeft zelf zijn samenwerking met House of Television stopgezet. Hij mocht geen commentaar geven van Jan Dekker (zijn management, red.). Ook dat genverbrander verhaal klopt niet. De site waar genverbrander opstaat is 7 augustus 2005 op internet gekomen, en de reading die robbert gaf juli 2005. Hij kan dus nooit van tevoren gegoogled hebben.

Wat mensen over hem of over het paranormale denken moet iedereen zelf weten. Maar dat die Stichting Skepsis niet even zelf contact heeft kunnen opnemen met Robbert is toch wel een beetje triest. En dan gaat natuurlijk Albert Verlinde Robbert helemaal de grond in stampen, terwijl die Albert zelf ook niet zo heel veel te betekenen heeft in de Nederlandse media, behalve zijn oeverloos gezeur over van alles en nog wat.
Knuffeltjes

Maar....wat een interessant stukje tekst Stoppeltje? Is dit ook te bewijzen denk je....?
pi_35093910
quote:

Spectaculair nieuws .......cheweldig zeg ......
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_35093955
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Knuffeltjes

Maar....wat een interessant stukje tekst Stoppeltje? Is dit ook te bewijzen denk je....?
Ik denk het niet. Je kunt niet weten wanneer een website voor het eerst is geplaatst, dat lijkt me althans erg moeilijk te achterhalen.

Weet iemand trouwens de link naar die website waar het oorspronkelijk op stond? Ik heb die site wel eens bezocht maar kan hem niet meer terugvinden. Een paar maanden geleden was dat de enige hit die je kreeg als je googelde op 'Genverbrander', intussen is dat ietsje meer geworden.
pi_35093989
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:59 schreef pikki het volgende:

[..]

Spectaculair nieuws .......cheweldig zeg ......
Wauw... cheweldig met ch...
pi_35094354
Klopt niet, die site waar het opstaat is weer overgenomen van een oudere site die al langer op het net stond,en pas nadat het genverbrander verhaal bekend werd is die site offline gegaan, maar kon nog wel in de google cache bekeken worden. Kijk maar in één van de eerste topics.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_35095314
quote:

Even wat vragen over deze post:

Wat is de URL van de "goochelsite" waar je lid van bent?
Wie heeft dit bericht gepost? Hoe komt deze persoon aan deze informatie?

Technisch gezien zou het mogelijk moeten zijn om te achterhalen wanneer dat HTML bestand op die server geplaatst is. Ieder bestand heeft tenslotte een datum en tijd attribuut.
Tenzij dit bestaat later natuurlijk weer gewijzigd is, krijgt het bestand die datum natuurlijk. ALS het er nog staat natuurlijk. Die ISP zal ook backups hebben van maanden terug dus dan zal het zeker nog op een tape moeten staan. Zal die ISP wel moeten meewerken.

Ben benieuwd
pi_35095394
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:30 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Even wat vragen over deze post:

Wat is de URL van de "goochelsite" waar je lid van bent?
Wie heeft dit bericht gepost? Hoe komt deze persoon aan deze informatie?

Technisch gezien zou het mogelijk moeten zijn om te achterhalen wanneer dat HTML bestand op die server geplaatst is. Ieder bestand heeft tenslotte een datum en tijd attribuut.
Tenzij dit bestaat later natuurlijk weer gewijzigd is, krijgt het bestand die datum natuurlijk. ALS het er nog staat natuurlijk. Die ISP zal ook backups hebben van maanden terug dus dan zal het zeker nog op een tape moeten staan. Zal die ISP wel moeten meewerken.

Ben benieuwd
Superavatar heb je.

Inderdaad is het een vreemde mosterd na de maaltijd post. Nog even snel wat roepen of wordt dit ook nog onderbouwd door bewijsmateriaal?
pi_35095682
Overigens, nog wat.

Maar dan over het artikel op de Skepsis site met betrekking tot de nonnenfoto's.

Geen idee of dit besproken is, maar mij viel het op.

Er wordt gesproken over het feit dat Robbert met 3 flitsen 4 foto's zou hebben gemaakt en dit zou duiden op het feit dat hij die foto's eerder elders gemaakt zou hebben.

Je ziet duidelijk als je de beelden goed bekijkt dat Robbert nadat hij 3 keer een foto met flits heeft gemaakt dat hij bezig is met de knoppen van zijn digitale cam.

Hij kan erg gemakkelijk met zijn duim de flits optie op zijn cam uitzetten en nog een vierde foto maken. In het artikel werd ook gezegd dat alle 4 de foto's dezelfde lichtintensiteit hebben, alleen is dat niet erg duidelijk op te maken uit de beelden. Bij het laten zien van de vierde foto zijn de beelden zo gemonteerd dat er gefade wordt naar andere beelden, zodat je niet meer kan zien of de lichtintensiteit hetzelfde is.

Is dit hier iemand al eerder opgevallen?

Bron: http://members.chello.nl/n.bezemer/vts_01_1.mp4

Ik hoor wel of dit al eerder is gezien door mensen...
pi_35095786
quote:

Maar dat die Stichting Skepsis niet even zelf contact heeft kunnen opnemen met Robbert is toch wel een beetje triest.
Stichting Skepsis hééft contact gezocht, zowel met Irene Moors/House of Talents als Robbert van den Broeke.
Beide partijen waren en zijn tot op de dag van vandaag niet bereikbaar voor (fatsoenlijk) commentaar. Komop zeg, nou zou ineens het hele genverbrander verhaal weer helemaal anders zijn? En dat op een goochelsite? Tis een mooi verhaal hoor, maar niet serieus te nemen alvorens er bewijslast is voor het feit dat de betreffende website pas in 8 2005 online gegaan zou zijn.
pi_35096081
quote:

Ik heb het even nagezocht en het is bullshit.

Op www.archive.org worden kopieën opgeslagen van oude websites. Op het moment staat de bewuste stamboom op
http://home.planet.nl/~be(...)logie%20wessels.htm.

Maar er is een oudere link naar deze website, en dat is
http://home.tiscali.nl/jh(...)alogie%20wessels.htm

Van de nieuwe site zijn geen kopieën gemaakt op archives.org, van de oude site gelukkig wel.

HIER zie je hoe de website er uit zag op 12 oktober 2004. De stamboom van Jan Wessels staat er daar nog niet op. De site had toen ook nog een andere layout.

HIER zie je een kopie van de website op 6 februari 2005, en toen stond genverbrander er al op! (Klik op W - dan op Wessels.)

Dus in ieder geval vanaf 6 februari 2005 stond het al op internet, de opnames waren volgens 'de persoon op de goochelsite' in juli 2005, dus het was toen al lang te vinden via Google.

[ Bericht 5% gewijzigd door Genverbrander op 15-02-2006 00:04:53 ]
pi_35096206
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:40 schreef Stenny het volgende:

[..]

Stichting Skepsis hééft contact gezocht, zowel met Irene Moors/House of Talents als Robbert van den Broeke.
Beide partijen waren en zijn tot op de dag van vandaag niet bereikbaar voor (fatsoenlijk) commentaar. Komop zeg, nou zou ineens het hele genverbrander verhaal weer helemaal anders zijn? En dat op een goochelsite? Tis een mooi verhaal hoor, maar niet serieus te nemen alvorens er bewijslast is voor het feit dat de betreffende website pas in 8 2005 online gegaan zou zijn.
Het kan zo zijn dat geprobeerd is contact te zoeken, maar wanneer dit vervolgens niet tot stand komt, is dit géén vrijbrief om zaken die nog niet onderzocht zijn dusdanig stellig te melden zoals Skepsis heeft gedaan. Ze mogen hooguit spreken over een bepaalde mate van waarschijnlijkheid.

Ik ga eens mailen met Skepsis, om te vragen of er intussen contact is geweest tussen de Stichting Skepsis en Robbert om een gedegen onderzoek onder gecontroleerde omstandigheden uit te voeren.
pi_35096425
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:52 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Ik ga eens mailen met Skepsis, om te vragen of er intussen contact is geweest tussen de Stichting Skepsis en Robbert om een gedegen onderzoek onder gecontroleerde omstandigheden uit te voeren.
Doe dat.
pi_35096600
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:48 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik heb het even nagezocht en het is bullshit.

Op www.archive.org worden kopieën opgeslagen van oude websites. Op het moment staat de bewuste stamboom op
http://home.planet.nl/~be(...)logie%20wessels.htm.

Maar er is een oudere link naar deze website, en dat is
http://home.tiscali.nl/jh(...)alogie%20wessels.htm

HIER zie je een kopie van de website op 6 februari 2005, en toen stond genverbrander er al op! (Klik op W - dan op Wessels.)

Dus in ieder geval vanaf 6 februari 2005 stond het al op internet, de opnames waren volgens 'de persoon op de goochelsite' in juli 2005, dus het was toen al lang te vinden via Google.
Ja gevonden:
quote:
III-d Lubbert Wessels is geboren op donderdag 29 april 1790 in Dalen, zoon van Jan Wessels en Geesje Wanders. Lubbert is overleden op maandag 24 april 1848 in Coevorden, 57 jaar oud.
Beroep:
Genverbrander en tapper
Lubbert:
(1) trouwde, 32 jaar oud, op donderdag 24 april 1823 in Coevorden [bron: Akte nr. 4] met Hillegien Rozeboom, 30 jaar oud. Hillegien is geboren op zondag 17 maart 1793 in Coevorden, dochter van Harm Rozeboom en Geesien Jansen. Hillegien is overleden op donderdag 7 augustus 1823 in Coevorden, 30 jaar oud.
(2) trouwde, 34 jaar oud, op donderdag 13 mei 1824 in Coevorden [bron: Akte nr. 8] met Neeltje Kollen, 20 jaar oud. Neeltje is geboren op donderdag 21 juli 1803 in Havelte, dochter van Arrij Jans Kollen en Esthertijn Frans Tromp. Neeltje is overleden op vrijdag 15 februari 1878 in de Loo Dalen, 74 jaar oud [bron: Akte nr. 13].

Kinderen van Lubbert en Neeltje:
Weer goed op onderzoek, Genverbrander.
pi_35096703
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja gevonden:
[..]

Weer goed op onderzoek, Genverbrander.
hehehe Don't fool fok.
pi_35096830
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:03 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

hehehe Don't fool fok.
Maar waar zie jij dat de site op feb 2005 gekopieerd is?
pi_35097034
Ik sta perplex, ik volg het nieuws wel, maar dit heb ik gemist.
Mijn website "Stambomen Zuid Oost Drenthe" http://home.planet.nl/~bere0816/ bestaat reeds jaren, en wordt geregeld bijgewerkt.
De laatste wijziging van Lubbert Wessels heeft op 7-7-2005 plaats gevonden
Van ene Robbert van den Broeke heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord
In mijn database van 40.000 personen komt maar 1 van den Broeke voor, nl Tona van den Broeke
Tona van den Broeke
Bruid op vrijdag 10 mei 1895 Nieuw- en Sint Joosland

Aktenummer (documentnumber) : 3
Aktedatum (date) : 10-5-1895
Bruidegom (bridegroom) : Jan Roelse
Leeftijd (age) : 29 jaar
Geboorteplaats (place of birth) : Ritthem
Beroep (occupation) : Landbouwersknecht
Bruid (bride) : Tona van den Broeke
Leeftijd (age) : 28 jaar
Geboorteplaats (place of birth) : Nieuw- en Sint Joosland
Beroep (occupation) : Dienstbode
Vader bruidegom (father bridegroom) : Jasper Roelse
Moeder bruidegom (mother bridegroom) : Zoetje de Man
Beroep (occupation) : Dagloonster
Vader bruid (father bride) : Steven van den Broeke
Moeder bruid (mother bride) : Adriana Poortvliet

Bron:
Huwelijksakten Nieuw- en Sint Joosland 1816-1922

Archief:
Burgerlijke Stand inventarisnummer [9 juni 2005]

Akten van de Burgerlijke Stand Zeeland 1796/1811-1950

Misschien is het de moeite waard om uit te zoeken of Steven van den Broeke een voorouder is van Robbert van den Broeke.

Wel vindt ik het prachtig dat door een type foutje van mijn kant dit wonderkind weer met beide benen op de grond staat.
Het type foutje heb ik reeds in mijn database hersteld en zal t.z.t bij een totaal up-date van mijn site ook hier gewijzigd zijn.
Als er nog meer informatie over dit item bekend wordt, hou ik mij zeer aanbevolen.
In ieder geval bedankt voor deze reactie.

Met vr. gr.

Blond zijn is geen schande, toch?
pi_35097077
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:07 schreef Stenny het volgende:

[..]

Maar waar zie jij dat de site op feb 2005 gekopieerd is?
Op de frontpage www.archives.org moet je het adres intikken: http://home.tiscali.nl/jhberends/

Klik op search en dan komen de verschillende kopieën in beeld.
pi_35097143
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:13 schreef Kizzy het volgende:
Ik sta perplex, ik volg het nieuws wel, maar dit heb ik gemist.
Mijn website "Stambomen Zuid Oost Drenthe" http://home.planet.nl/~bere0816/ bestaat reeds jaren, en wordt geregeld bijgewerkt.
De laatste wijziging van Lubbert Wessels heeft op 7-7-2005 plaats gevonden
Van ene Robbert van den Broeke heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord
In mijn database van 40.000 personen komt maar 1 van den Broeke voor, nl Tona van den Broeke
Tona van den Broeke
Bruid op vrijdag 10 mei 1895 Nieuw- en Sint Joosland

Aktenummer (documentnumber) : 3
Aktedatum (date) : 10-5-1895
Bruidegom (bridegroom) : Jan Roelse
Leeftijd (age) : 29 jaar
Geboorteplaats (place of birth) : Ritthem
Beroep (occupation) : Landbouwersknecht
Bruid (bride) : Tona van den Broeke
Leeftijd (age) : 28 jaar
Geboorteplaats (place of birth) : Nieuw- en Sint Joosland
Beroep (occupation) : Dienstbode
Vader bruidegom (father bridegroom) : Jasper Roelse
Moeder bruidegom (mother bridegroom) : Zoetje de Man
Vader bruid (father bride) : Steven van den Broeke
Moeder bruid (mother bride) : Adriana Poortvliet

Bron:
Huwelijksakten Nieuw- en Sint Joosland 1816-1922

Archief:
Burgerlijke Stand inventarisnummer [9 juni 2005]

Akten van de Burgerlijke Stand Zeeland 1796/1811-1950

Misschien is het de moeite waard om uit te zoeken of Steven van den Broeke een voorouder is van Robbert van den Broeke.

Wel vindt ik het prachtig dat door een type foutje van mijn kant dit wonderkind weer met beide benen op de grond staat.
Het type foutje heb ik reeds in mijn database hersteld en zal t.z.t bij een totaal up-date van mijn site ook hier gewijzigd zijn.
Als er nog meer informatie over dit item bekend wordt, hou ik mij zeer aanbevolen.
In ieder geval bedankt voor deze reactie.

Met vr. gr.
Grappig mailtje.

De laatste wijziging was dus in juli 2005, maar GELUKKIG bewijst archives.org dat de genverbrander er al in februari 2005 op stond. Anders hadden we hier weer een horde op hol geslagen believers gehad.
pi_35097209
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:16 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Grappig mailtje.

De laatste wijziging was dus in juli 2005, maar GELUKKIG bewijst archives.org dat de genverbrander er al in februari 2005 op stond. Anders hadden we hier weer een horde op hol geslagen believers gehad.
De mail is van de eigenaar van de site, of ga je dat ook ontkennen?
Ik heb de mail gekregen van iemand van een forumsite die zelf gemailt heeft naar de eigenaar van die site
pi_35097236
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:18 schreef Kizzy het volgende:

[..]

De mail is van de eigenaar van de site, of ga je dat ook ontkennen?
Ik heb de mail gekregen van iemand van een forumsite die zelf gemailt heeft naar de eigenaar van die site
Nee, dat ontken ik niet. Maar what's the problem?
pi_35097264
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:19 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Nee, dat ontken ik niet. Maar what's the problem?
er is geen probleem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')