zal ff doen... waar is de wiki???quote:Op zondag 5 februari 2006 19:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Lol je moet in de Wiki op \\\"bewerken\\\" klikken en daar de code van copy pasten
Maar goed, de warserver werkt niet, ik snap er niets van
IP adres: 84.244.131.91quote:Op zondag 5 februari 2006 19:28 schreef Beezz het volgende:
edit: Als i3d wel op de server kan, werk je dan wel met de goeie gegevens? Poort, pass enzo?
sjeezus... denk niet dat deze server nog on-line komt...quote:Op zondag 5 februari 2006 19:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
IP adres: 84.244.131.91
Poort: 16567
Admin wachtwoord: xxxx
Game wachtwoord: admin
Deze gegevens copy ik rechtstreeks uit het control panel van i3d
Sorry was net begonnen met schieten.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Kan jij anders even proberen in te loggen JMP ? Moet je even op MSN in loggen
Aan de andere kant; 9 van de 10 keer gaan ze allemaal voor de BH en zolang die alleen door de lucht vliegt en ze geen vlaggen pakken is de USMC nergens. Heb het vaak zat meegemaakt op Mashtuur 64.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry was net begonnen met schieten.
Jullie moeten echt mashtuur weer terugzetten op 32 spelers da\'s veel leuker. Nu is het bijna niet te doen als MEC, alleen een goed team kan het redden.
Ik ben express naar de MEC gegaan om te kijken of we iets konden doen, maar helaas. Een paar keer die base gepakt, maar hij ligt te ver van de andere vlaggen en dus neemt bijna niemand de moeite om die kant op te gaan.
Was wel even leuk schieten, jammer dat de war niet doorging het ging best wel lekker in dragon valley.
quote:Feyenoord, Feyenoord,
Niets is sterker dan dat ene woord, Feyenoord.
Mijn Feyenoord.
Sterk in Rotterdam, sterk in Nederland.
Mijn Feyenoord.
Ze schijnen daar, als bakens in de verte.
De duizend lampen, van het Feyenoord stadion.
Vier reuzen, elk een Goliath, als de hoeders van de stad,
symbolen voor het hele legioen.
Ja ze roepen jouw, en mij daar in de verte,
de echo die je maakt, heel de wereld horen kan.
Die klank wordt overal gehoord, de klank van Feyenoord,
de stem van de ware kampioen.
Feyenoord, Feyenoord,
Mijn Feyenoord.
Sterk in Rotterdam, en zo sterk in Nederland.
Mijn Feyenoord.
Ja onze Kuip, ik zag hem duizend keren,
dat beeld zal nooit meer uit mijn hart worden gewist.
En geloof me waar je ook maar gaat,
je blijft houden van die naam.
Zo'n sterke band heeft niemand ooit gehad.
Feyenoord, Feyenoord,
Sterk in Rotterdam,
ja zo sterk in Nederland
Niets is sterker dan dat ene woord,
Feyenoord, ja Feyenoord.
Mijn Feyenoord.
was ook sarcatisch bedoeld, zie mijn avatarquote:Op maandag 6 februari 2006 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Off-topic, dat post je maar als Ajax wint
Hava nagila hava!!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
tvp
We staan bekend als kritische supporters en Ajax hoort gewoon ALTIJD goed te voetballen dus als dat niet gebeurt zijn we dat niet gewend en krijg je datquote:Op maandag 6 februari 2006 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou tis algemeen bekend dat Feyenoord supporters altijd achter hun club blijven staan. Die achterlijke ajacieden gaan bij het minste geringste al fluiten
a vandaar de quotequote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hava nagila hava!!Daar horen zijn de engelen zingennnnnnnnnnnnnn AJAX AJAX AJAX.
Deze 2 hoorde ik toch af en toe gammelen door de kuip. Alleen toen f eenmaal voorstond konden de rotterdammertjes ook zingen hoor![]()
Het zou toch onderhand moeten gaan wennen lijkt me. De nieuwe generatie ajax supporters weet niet eens meer wat winnen is zo lang is het geleden..quote:Op maandag 6 februari 2006 11:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
We staan bekend als kritische supporters en Ajax hoort gewoon ALTIJD goed te voetballen dus als dat niet gebeurt zijn we dat niet gewend en krijg je dat![]()
Als jullie dat zouden doen dan blijven jullie fluiten... nee dat is onzin hoor..![]()
Bij mij is Ajax er met de pap lepel ingegoten, maar na de leegloop in '95/'96/'97 is m'n intresse steeds verder afgezwakt, debacels met trainers, spelers e.a. doen een beetje triest aan. En het lijkt steeds erger te worden, je zou denken dat ze wat geleerd hadden van 10 jaar geleden, maar het complete team vertrekt weer naar andere clubs.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het zou toch onderhand moeten gaan wennen lijkt me. De nieuwe generatie ajax supporters weet niet eens meer wat winnen is zo lang is het geleden..![]()
Maar versta me niet verkeerd. Feyenoord staat bij mij op hetzelfde niveau.![]()
voetbal interesseert me geen reet...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Elke maandag weer hetzelfde gelul over dat voetbal, elke week weer 010 en 020. Leuk dat ze steeds naar elkaar kijken maar daar wordt je geen kampioen mee![]()
Heb het hele weekend gewoon geen voetbal gezien, ik heb ineens weer tijd over. Bedankt Talpa, zijn jullie toch nog ergens goed voor![]()
copy-paste en zo uit zijn favorieten...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:24 schreef escape_nl het volgende:
Als het niet lukt heb je altijd deze nog
http://www.nautibutnice.c(...)ls/Hand%20Wanker.jpg
Condooms zijn voor watjes :xquote:Op maandag 6 februari 2006 15:13 schreef jpjedi het volgende:
Weer een grandioze xfire conversatie gehad met Diamond:![]()
![]()
Hier een fragment:
[BoF]Diamond3d: maarre ken je bij de etos condooms halen
[admin BoF]JEDI: dus drama k/d ratio
[BoF]Diamond3d: ja bij mij ook, bakte er niks van
[admin BoF]JEDI: mwoahahahaa ga je waterbommen maken?
[BoF]Diamond3d: Jep!!
[BoF]Diamond3d: voor morgen
[admin BoF]JEDI: morgen feest?
[BoF]Diamond3d: dolle NATte pret
[admin BoF]JEDI: Tis winter hoor Diamond
[admin BoF]JEDI:
[BoF]Diamond3d: ja een fries feestje word het
[BoF]Diamond3d: niet FRIS
[BoF]Diamond3d: maar fries
[admin BoF]JEDI: Dus je gaat gewoon naaien?
[admin BoF]JEDI: telefoon
[BoF]Diamond3d: ja zij wil langskomen, prima
Hij is nu weg naar de ETOS...![]()
Dat meisje van i3d had ingelogd met BF2RA met precies die gegevens, tenminste dat is wat ze tegen mij zei. Als zij in kan loggen dan moet ik toch ook gewoon in kunnen loggen of ligt dat aan mijquote:Op maandag 6 februari 2006 09:27 schreef escape_nl het volgende:
Ik weet misschien al wat er mis ging.
De eerste keer, toen ik de War regiseerde, wilde ik via BF2CC de maproulatie aanpassen. Toen ik de wijzigingen door wilde voeren naar de server kreeg ik automatisch een nieuw wachtwoord, dit komt heel even in beeld.
Dit voorval is waarschijnlijk ook gisteren het geval geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee het zal best cool zijn, ik heb nog nooit 24 gezien...quote:
Dat is de Sopranos! Voor mij dan...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd....24 is al een geniale serie maar met Elisha erbij is het echt perfect!
Echt de beste serie ooit gemaakt
Kiten en buggy enzo?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Woensdag overdag: 6bft toenemend naar 8bft. Auto gereserveerd, afspraken afgezegd, hier gaan records sneuvelen. Ik zal me best doen om de 90km/u te halen![]()
die gooi je toch gewoon in de prullenbak??quote:
quote:
Ik heb wel kites maar ik buggy nietquote:Op maandag 6 februari 2006 17:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Eindelijk een echte medestander gevonden ? Ik heb al wel veel bewonderaars gevonden maar echte medestanders nog niet
of in een plastic zak in het waterquote:Op maandag 6 februari 2006 17:44 schreef kievit19 het volgende:
[..]
die gooi je toch gewoon in de prullenbak??
Tegenwoordig is dat vrij normaal jaquote:Op maandag 6 februari 2006 18:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
of in een plastic zak in het water![]()
Of tief hem op marktplaats...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat vrij normaal ja
Ik heb de 4.0 gehad maar daarna overgestapt op Bora's en toen is de Buster de deur uitgegaanquote:Op maandag 6 februari 2006 18:07 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb wel kites maar ik buggy niet
Heb een Buster 3.0 en 2 speedwings die ik kan stacken...
Beide zorgen voor genoeg power om lekker hard te slepen
Karten is erg duur en vliegeren is ook niet echt goedkoop
Zolang dat je hobby is maakt het ook niet uitquote:Op maandag 6 februari 2006 18:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb de 4.0 gehad maar daarna overgestapt op Bora's en toen is de Buster de deur uitgegaanLeuk speelgoed
![]()
en dat het duur is...ik denk er niet meer teveel over na maar met een 2.0 een 3.0 een 4.5 en een 6.0 op zak heb ik m'n bankrekening zeker niet gespaard
CGI-limits reached, please try again later!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:47 schreef escape_nl het volgende:
Yes Domo en Ik worden Captain
De nieuwe ranks worden getest
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678515 2nd Lieutenant
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678534 First Lieutenant
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678560 Captain
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678584 Major
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678609 Lieutenant Colonel
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678642 Colonel
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64597089 Brigidier General
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64597089 Major General
sweet !quote:Op maandag 6 februari 2006 19:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Server update
Zoals velen gemerkt hebben is de huidige server verre van lag vrij. Ik heb vanmiddag het probleem bij i3d neergelegd en binnenkort zal de server verplaatst worden naar een andere locatie binnen het datacentrum. Hopelijk zijn we dan weer lag vrij. Daarnaast hebben we deze week vergoed gekregen waardoor (naar ik aanneem) de server pas volgende week zondag zal aflopen. Hopelijk blijkt het verplaatsen van de server de oplossing te zijn.
Mocht Sylvie Meis willenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Of tief hem op marktplaats...
@Diamond die usericon is toch niet Sylvie meis he....
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mocht Sylvie Meis Rafael willen
Heb ik bij in de klas gezeten...quote:
Ze heeft wel HBO bedrijfskunde enzo...Ze heeft nog stage gelopen bij bedrijf waar haar pa de baas was. M'n pa werkt daar ook...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb ik bij in de klas gezeten...![]()
Lomp.. sterker nog MEGA lomp.. heel de dag nageltjes lakken in de klas.![]()
ehm zekerrrrrrrrr geen hbo...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze heeft wel HBO bedrijfskunde enzo...Ze heeft nog stage gelopen bij bedrijf waar haar pa de baas was. M'n pa werkt daar ook...
Ze is pas de fout in gegaan om zich zo dom voor te doen bij TMF
Aflopen.... als in 'als het laggy blijft stoppen we bij i3d' of 'we hebben niet genoeg knaken om door te gaan'?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Server update
Daarnaast hebben we deze week vergoed gekregen waardoor (naar ik aanneem) de server pas volgende week zondag zal aflopen. Hopelijk blijkt het verplaatsen van de server de oplossing te zijn.
hmm heb ook twee speedwings maar hoe je die stacked ben ik nog niet helemaal achter... wel gevliegerd met 1 enkele speedwing (auw.. best krachtig die krengen.. vet geluid ookquote:Op maandag 6 februari 2006 18:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb wel kites maar ik buggy niet
Heb een Buster 3.0 en 2 speedwings die ik kan stacken...
Beide zorgen voor genoeg power om lekker hard te slepen
M'n hobby is meer naar het outdoorkarten gegaan eigenlijk.
Zal geen nieuwe vliegers meer kopen ook denk ik.
Karten is erg duur en vliegeren is ook niet echt goedkoop
hey Jediquote:Op maandag 6 februari 2006 19:41 schreef jpjedi het volgende:
dom gezwets over een even domme doos![]()
ofwel LB!
Dan zoeken we een nieuwe providerquote:Op maandag 6 februari 2006 20:01 schreef JK het volgende:
Aflopen.... als in 'als het laggy blijft stoppen we bij i3d' of 'we hebben niet genoeg knaken om door te gaan'?
Misschien heeft ze wel HBO Bedrijfskunde bij ons gedaan...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ehm zekerrrrrrrrr geen hbo...
heeft MAVO op c niveau niet eens afgemaakt..
edit: In een interview zie ik dat ze havo en hbo heeft...ze is bij mij op school toen ze 16 was van school gegaan. Ze is een jaar jonger dan ik dus ergens komen er wat jaren in de knel maar het zal wel al zeg ik dit vol ongeloof want het was echt een domme gans in alle facetten. Lagere school over de grens gedaan en mavo op Markenhage in Breda weet ik zeker.
Of je hebt een fout mailadres ingevuld of je hebt ingevuld dat je geen mailtjes van admins wil ontvangen ofzo :pquote:Op maandag 6 februari 2006 22:01 schreef VeerMans het volgende:
Waarom krijg ik de bulkmailtjes eigenlijk nooit? (over wars bijv)
Heb ik ook. Ik kan nu alleen de assault gebruiken...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef Robhimself.2 het volgende:
FF een vraagje, vandaag BF2 SF gekocht en ik kon 2 wapens kiezen.
Ik ben gegaan voor de FS2000 en de G36LC(ofzo).
Maarrrrr, ik kan ze nergens kiezen.... Support, medic, assault, specops you name it, ze staan nergens.
Iemand een idee?
? Die werken juist wel hier....quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ik kan nu alleen de assault gebruiken...
Ben er wel achter dat je de bf2 unlocks niet kunt gebruiken in SF.
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:Welk seizoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
Ik moet nu wel heel erg aan Allo Allo denken. Wat vond ik dat een fantastische serie, 17 jaar geledenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:39 schreef Razorback het volgende:
Leesvoer:
Und efter ze fifz yer, ve vil al be speking German like zey vunted in ze forst plas.
If zis mad you smil, pleas pas on to oza pepl.
lol ce madonna with ce big boobsquote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik moet nu wel heel erg aan Allo Allo denken. Wat vond ik dat een fantastische serie, 17 jaar geleden![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:22 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
lol ce fallen madonna with ce big boobsof "van tromp"
Seizoen 5.quote:
Stond allebei goed. Het e-mail address was mijn spam adres (ontvang ik wel gewoon) dus ik denk ik verander dat even naar mijn echte adres. Maar het revalidation mailtje krijg ik dus ook nietquote:Op maandag 6 februari 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Of je hebt een fout mailadres ingevuld of je hebt ingevuld dat je geen mailtjes van admins wil ontvangen ofzo :p
Dat blijft idd een zwak puntquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:19 schreef VeerMans het volgende:
Maar het revalidation mailtje krijg ik dus ook niet
Over die mailtjes... Ik weet dat ik belangrijk ben, maar waarom krijg ik ze altijd dubbelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat blijft idd een zwak punt
Ik heb je email change even geprocessed dus die moet nu goed staan. Ik zal je de volgende mail ook wel via normale mail sturen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Over die mailtjes... Ik weet dat ik belangrijk ben, maar waarom krijg ik ze altijd dubbel![]()
Als jullie zo doorgaan kunnen we meteen voor 6 maanden hurenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
@FJD: Geld is overgemaakt
Ferdi msn?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als jullie zo doorgaan kunnen we meteen voor 6 maanden huren![]()
Komt ie dan hequote:
ik krijg ze gemiddeld 4 keerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als ik t zou weten dan laat ik t je wetenWellicht omdat je in twee groepen staat ofzo
Bulkmail, beats me
Pff, met dank aan de bulkmail danquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:32 schreef escape_nl het volgende:
http://www.powerpoint-bep.nl/rotjeknor%20feijenoord.pps
Flauwquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:32 schreef escape_nl het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:32 schreef escape_nl het volgende:
Feyenoord is zo'n beetje het enige team wat van PSV kan winnen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Alleen kan het niet dat 010 van PSV wint met 5-4 ook niet met een iraki
behoort dit tot die nieuwe patch (1.2)??? zoja, wanneer zou die eigenlijk uitkomen??? eindelijk dezelfde ranks als de playstation versie: ik wil een blaadje hebben...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:47 schreef escape_nl het volgende:
Yes Domo en Ik worden Captain
De nieuwe ranks worden getest
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678515 2nd Lieutenant
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678534 First Lieutenant
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678560 Captain
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678584 Major
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678609 Lieutenant Colonel
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64678642 Colonel
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64597089 Brigidier General
http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=64597089 Major General
Had verkeerd gekeken, als alles klopt worden we Lieutenant Colonel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:31 schreef JumperJack het volgende:
[..]
behoort dit tot die nieuwe patch (1.2)??? zoja, wanneer zou die eigenlijk uitkomen??? eindelijk dezelfde ranks als de playstation versie: ik wil een blaadje hebben...(volgens mij major...)
quote:It looks like EA is getting ready to distribute the patch and/or the booster pack. Their site has been showing "During the next couple of hours, we'll be busy upgrading our equipment and providing maintenance to our site." for at least 3 hours, maybe longer. The EA Downloader has also been unable to connect.
Either that, or they're just doing regular maintenance. You never can tell these days. None the less, I'm going to be keeping my eyes out for the booster pack to be available for preorder, assuming they do it this time.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgende week komt de patch. Volgens iemand van GoT die bij I3D werkt.
Ik maak eind van deze week wel overquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als jullie zo doorgaan kunnen we meteen voor 6 maanden huren![]()
en waar zou ik komen, met mijn 8000 puntenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:55 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Had verkeerd gekeken, als alles klopt worden we Lieutenant Colonel.
14 feb. komt de patch uit wat Postman al zei.
In de patch worden de ranks weer aangepast van de 50.000 punten
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik hoop dat je ook al mijn bijdrage hebt ontvangen ...![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:11 schreef kievit19 het volgende:
ik zeg in de pot voor volgende keer, en als we dan volgende keer weer over hebben kunnen we altijd nog kijken
40 slots zou wel leuk zijn (wat meer mensen) maar verder vindt ik 32 slots ook gewoon prima,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Op dit moment hebben we 350,- in kas zitten. We kunnen dus drie dingen doen;
1. De server voor 4 maanden huren.
2. De server voor 3 maanden huren, rest gaat in de pot voor volgende keer.
3. Een 40 slots huren voor 3 maanden.
jammer dat ik naar school moet woensdagquote:Op maandag 6 februari 2006 16:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Woensdag overdag: 6bft toenemend naar 8bft. Auto gereserveerd, afspraken afgezegd, hier gaan records sneuvelen. Ik zal me best doen om de 90km/u te halen![]()
40 slots ? de laatste tijd komt de 32 nieteens volquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Op dit moment hebben we 350,- in kas zitten. We kunnen dus drie dingen doen;
1. De server voor 4 maanden huren.
2. De server voor 3 maanden huren, rest gaat in de pot voor volgende keer.
3. Een 40 slots huren voor 3 maanden.
We kunnen met mooi weer wel eens naar Ouddorp gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef domolanglekker het volgende:
jammer dat ik naar school moet woensdaggeen speedwings de lucht in
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:51 schreef JK het volgende:
Optie 2. gewoon 32 slots en 3 maanden lappen. Rest opsparen.
40 slots schiet toch niet op, bovendien gaat mijne haperen met 64 spelers, wie weet met 40 spelers ook al![]()
dan gaat deze malloot ook mee! gegarandeerd 6 weken ziektewetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We kunnen met mooi weer wel eens naar Ouddorp gaannemen we Baracuda ook mee en die leipe brabo ook, die vond t ook maar wat mooi
Tof, kom je nog wel een keer op de bof server dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef i-spy24 het volgende:
Prrrima..al tijden geen BF2 gespeeld deels door drukte en deels vanwege desinteresse.
Maar probeer het komende weken weer op te pakken want wil nog wat dingetjes behalen.
ouddorp.. daar ging ik es heen voor de prijsuitreiking van een wedstrijd van een of ander vliegerforum.. heb er nog steeds trauma's van (met het openbaar vervoer in de stromende regenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We kunnen met mooi weer wel eens naar Ouddorp gaannemen we Baracuda ook mee en die leipe brabo ook, die vond t ook maar wat mooi
mee eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:11 schreef kievit19 het volgende:
ik zeg in de pot voor volgende keer, en als we dan volgende keer weer over hebben kunnen we altijd nog kijken
als je me speedwings wilt oplaten is dat een garantiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan gaat deze malloot ook mee! gegarandeerd 6 weken ziektewet![]()
Als we het op tijd afspreken ben ik erbij... (Ik zal me maar aangesproken voelen..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
OV is idd drama. Als je geen eigen vervoer hebt of geen vervoer kan regelen moet je t echt niet doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:51 schreef domolanglekker het volgende:
ouddorp.. daar ging ik es heen voor de prijsuitreiking van een wedstrijd van een of ander vliegerforum.. heb er nog steeds trauma's van (met het openbaar vervoer in de stromende regen) maarja wel een mooi stuntvliegertje mee naar huis genomen
![]()
Ik heb ook nog wel een paar mooie vliegmachinesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:52 schreef domolanglekker het volgende:
als je me speedwings wilt oplaten is dat een garantie![]()
mooi koop jij european forces en dan mag jij vertellen of t de moeite waard isquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:52 schreef JumperJack het volgende:
laatste dag met een berg repetitiesdaarna...
![]()
ownee: eerst bf2: european forces kopen, trackmania sunrise kopen, sunrise extreme downloaden, etc etc etc![]()
das ook waarquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voorlopig kan hij hem toch nog niet kopen, aangezien hij nog niet uit is.
Ik betrap mezelf wel steeds vaker op het spelen van CSS ipv BF2quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef i-spy24 het volgende:
OT: heel even
[afbeelding]![]()
ON-TOPIC:
Zijn jullie nu al uitgekeken op BF2 en SF???![]()
ik speel de laatste dagen veel trackmaniaquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf wel steeds vaker op het spelen van CSS ipv BF2![]()
VERRADER!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf wel steeds vaker op het spelen van CSS ipv BF2![]()
Kan zo snel even mn datakabel voor mn GPS niet vinden maar ik gok dat ik stukken van ongeveer 5 a 6km met gemiddelden van 60km/u + heb afgelegd. Totaal 100km gereden met een top van 83km/uquote:
Toen ik het zo zag regen in breda moest ik serieus even aan je denkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan zo snel even mn datakabel voor mn GPS niet vinden maar ik gok dat ik stukken van ongeveer 5 a 6km met gemiddelden van 60km/u + heb afgelegd. Totaal 100km gereden met een top van 83km/uReed net voor een regenbui uit en toen kwam er een beetje extra wind
Hele dag zon gehad op 2x10 minuten na, toen regende het. Verder een geweldige dag. Ow en ik heb nog een zeekoet gered: Wat voor vogel is dit ?
www.windguru.czquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
Toen ik het zo zag regen in breda moest ik serieus even aan je denken![]()
Vanacht heeft is het wel flink aan het regenen geweest in zeeland, tenminste waar ik woon danquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
www.windguru.cz
www.theyr.net
Piet Paulusma moet maar snel met pensioen gaan. Ik wist gister dat het grotendeels droog zou blijvenDrie kwart van het land zou onder de regen liggen maar Zeeland niet
Geen problemen dus
Strand was kut. Voorspellingen gaven aan dat het water niet zo hoog zou komen dus ik verwachten een strakke kustlijn. Helaas, er was geen kustlijn. Pas nadat ik die fop-pinguin had ingeleverd begon er kustlijn te verschijnen. Ik had dus zeker 4 uur langer uit kunnen slapenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
Vanacht heeft is het wel flink aan het regenen geweest in zeeland, tenminste waar ik woon dan
Maarja dan had jij lekker hard strandzand
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Arghhh lucky kk feyen--rd, durven ze wat over ons te zeggen. Hoop zo dat psv kampioen word wat ze toch wel worden
Voor ajax is het wel beter dat nec verliest daar niet van...quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]nananana
Je moet wel durven hoor, vijf man in de aanval mikken
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Voor ajax is het wel beter dat nec verliest daar niet van...
Jup... ajax 1-0 voor tegen de nr 16, 17??? nou nou.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Vitesse gezien ?Das echt lullig
in de 5e minuut voorstaan en dan in de 92e en 94e minuut 2 doelpunten tegen krijgen
Dan vissen we toch allemaal Trackmania Sunrise uit de budgetbakkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:04 schreef JumperJack het volgende:
BF2 is helemaal top. sf speel ik niet zo vaak meeren nu is trackmania helemaal de top. is het trouwens niet zo dat trackmania nations stopt wanneer de ESCW tournament afgelopen is, dat je dan zeg maar niet meer online kunt???
Dudequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Arghhh lucky kk feyen--rd, durven ze wat over ons te zeggen. Hoop zo dat psv kampioen word wat ze toch wel worden
liever niet nee, ik heb iemand in de directe familie met die ziekte.......quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoooooooooord
Ajax, ook weer eens gewonnen, voetbal was nog drama.
[..]
DudeWe gaan toch niet met kanker schelden he?
die kost nog steeds 40 euris hoor. dus geen budgetbakken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan vissen we toch allemaal Trackmania Sunrise uit de budgetbakken
idd liever niet neequote:Op donderdag 9 februari 2006 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
DudeWe gaan toch niet met kanker schelden he?
http://www.play.comquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:20 schreef JumperJack het volgende:
[..]
die kost nog steeds 40 euris hoor. dus geen budgetbakken.
ook niet in de rekken want ik ben heel dordt afgestruind en elke gamewinkel binnengegaan zonder succes... dus da wordt amazon.co.uk![]()
ff doorspeulen dus, ik krijg een zilver blaadjequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmm dan krijg ik dalijk zo'n goud staafje, die is helemaal niet mooi!
Maar die iconen lijken allemaal zo groot, met name die 3 en 4 sterren naast elkaar hoe gaan ze dat krijgen in zo'n klein hokjequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:04 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ff doorspeulen dus, ik krijg een zilver blaadje
Ik heb 2 HDD'squote:Op donderdag 9 februari 2006 15:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zou bij iemand anders alle data die op je schijf staat veilig stellen.
Vervolgens Formateren.
Eventueel nog checkdisk of iets soortgelijks om je schijf te controleren.
Daarna windows installeren en vervolgens weer je data terugzetten, nadat je de data hebt gecontroleerd op virussen.
winkelquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:49 schreef Razorback het volgende:
Ik weet niet wat ik heb gedaan maar ik weet wel dat ik het goed heb gedaan,
Mijn computer werkt gewoon niet meer.
Zaterdag maar even langs de winkel met mijn computer kijken of ze hem kunnen reanimeren
maar tot nu toe:
R.I.P. mijn PC - 9 Februari 2006
Ik zeg ; ga naar www.ultimatebootcd.com , download daar de ultimate boot cd en haal 'm eens over je PC heen. Weet je in elk geval voor je gaat formatteren en evt. dingen kwijt bent, waar het probleem 'm nu precies in zit. Eerste gedachten die bij mij opkomen zijn HDD kapot of geheugen naar de klote. Daarna kan je gaan denken aan je systemboard... of wat weinig voorkomt, de bekabelingquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kunt niet windows op je HDD installeren via een andere pc en dan de schijf weer terug stoppen en je eigen pc.
Ik zeg schijf formateren en vervolgens weer windows proberen te installeren, eventueel met minimale hardware erin, dus alleen je videokaart, je cdrom, je hdd en 1 geheugenmodule.
Dan proberen en veel geduld hebben.
Al gedaan, geen succesquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zeg schijf formateren en vervolgens weer windows proberen te installeren, eventueel met minimale hardware erin, dus alleen je videokaart, je cdrom, je hdd en 1 geheugenmodule.
Dan proberen en veel geduld hebben.
Ik ga die site eens een bezoekje brengen en hopen op nieuw leven in mijn PCquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef JK het volgende:
[..]
Ik zeg ; ga naar www.ultimatebootcd.com , download daar de ultimate boot cd en haal 'm eens over je PC heen. Weet je in elk geval voor je gaat formatteren en evt. dingen kwijt bent, waar het probleem 'm nu precies in zit. Eerste gedachten die bij mij opkomen zijn HDD kapot of geheugen naar de klote. Daarna kan je gaan denken aan je systemboard... of wat weinig voorkomt, de bekabelingMaar dat is wel heel erg zelden.
zeurquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmm dan krijg ik dalijk zo'n goud staafje, die is helemaal niet mooi!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zeurik ben als het goed is dan nog steeds maar bijna gunnery sergeant...
![]()
ga dan gewoon in een computerwinkel werkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
winkelik doe dat dus niet meer....ik ga gewoon lekker zelf klooien.... en nu weet ik zelfs meer als die noobs in een computer winkel
en dan al die noobies moeten helpen zekerquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:55 schreef JumperJack het volgende:
ga dan gewoon in een computerwinkel werken![]()
![]()
Noobies helpen nogwelquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
en dan al die noobies moeten helpen zeker
en zo hendig ben ik ook weer niet ben nog aldoor lerende
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:39 schreef Razorback het volgende:
[..]
Noobies helpen nogwel
En wat halen we daar uit de oude grabbelton, het is Windows 98
Raar maar waar maar Windows 98 kan ik wel installeren en Windows XP niet
We zijn nu zover dat het geheugen kapot moet zijn, nu hopen dat het een van de 2 bankjes van 256 Mb is en niet het bankje van 1 Gb
Als geheugen kapot is kan ik ook niet Knoppix opstarten
Het wordt steeds gekker met mijn PC.
Goedkomen komt het altijdquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
hopelijk krijg je m voor netgamez weer aan de praat
je hebt nu zoveel gepost en gedaan dat nik het ook niet meer weet
zowieso moet ik het altijd eerst ff zien![]()
zal wel goedkomen succes!
Dan ligt het neem ik aan aan je cd-rom speler gezien je posts... maar hij leest je cd-rom wel? Maar na een tijd doet hij niks meer??quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef Razorback het volgende:
[..]
Al gedaan, geen succes
[..]
Ik ga die site eens een bezoekje brengen en hopen op nieuw leven in mijn PC
HDD kapot is mogelijk, maar dan vindt ik het raar dat de HDD het wel in andere computers doet.
Geheugen heb ik er allemaal uitgehaald en 1 van de 3 er weer ingedaan en daarna de ander op een andere plek, geen succes
Het moederbord kan ook maar dan vindt ik het raar dat de PC wel opstart.
Het probleem licht hem bij het installeren van Windows, Hij doet dan hardware configuratie en dan brult mijn cd-rom speler, daarna is hardware configuratie klaar en na een tijdje stopt mijn cd-rom speler met draaien.
We hebben al een andere windows cd-rom geprobeerd maar weer hetzelfde probleem
Aan de CD-Rom speler licht het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan ligt het neem ik aan aan je cd-rom speler gezien je posts... maar hij leest je cd-rom wel? Maar na een tijd doet hij niks meer??
ghehe ik was gewoon werkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zit iedereen al van het weekend te genieten ofzo??? Het wordt steeds rustiger hier en dat voor een vrijdagmiddag!
blabla
Tenzij Windows een geheugenadres aanroept wat kapot is en Knoppix niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:39 schreef Razorback het volgende:
[..]
Als geheugen kapot is kan ik ook niet Knoppix opstarten
Het wordt steeds gekker met mijn PC.
FrackMania2006?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Sowieso is het erg rustig, niet alleen op het forum ook op de server. Ikzelf speel ook minder BF2 wegens een nieuw spel (FM2006)
Mooi, dan kan ik iets anders doen... dik 40 euro voor een kaartje.... daar kan ik een week van eten qua boodschappen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef escape_nl het volgende:
Morgenavond Trance Energy is de Jaarbeurs Utrecht
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef drbravo het volgende:
heey ik kom vanaaf misschien ok nog wel ff wa mensen voor hun kop schieten rond half 11 ben ik er dus tot dan
later
Watch out for my flashbangquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef drbravo het volgende:
heey ik kom vanaaf misschien ok nog wel ff wa mensen voor hun kop schieten rond half 11 ben ik er dus tot dan
aan de achterkant van je mobo zit geen hardware, alleen de metalen lijnen die alles naar de juiste plek brengenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:47 schreef Razorback het volgende:
Het enigste waar het nog aan zou kunnen liggen is dat het moederbord gewoon doorgebrand is ergens aan de achterkant waar ik het niet kan zien......
Precies 40 euro kaartje, 30 euro drinken, 15 euro benzine en .......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:35 schreef JK het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik iets anders doen... dik 40 euro voor een kaartje.... daar kan ik een week van eten qua boodschappen.
Blijft zo zondequote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:10 schreef escape_nl het volgende:
Precies 40 euro kaartje, 30 euro drinken, 15 euro benzine en .......
Trance Energy is het enige feest waar ik nog niet ben geweest, dus ik werd gevraagd om mee te gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:14 schreef Incolumis het volgende:
maak er maar een volle tank van
anyways, trance energy is voor de kids
Denk wel meer aan drank... dan nog geld voor je jas op te hangen, geld om te plassen, geld voor te parkeren (10tje?), geld om leuke kleding te kopen voor die avond... en 15 euro benzine, ligt er aan waar je vandaan komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Precies 40 euro kaartje, 30 euro drinken, 15 euro benzine en .......
Een motor is voor watjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:20 schreef JK het volgende:
Voor dat geld huur ik liever een motor (wat ik dus meestal ook doe, ik rijd dus op een allroad/offroad en huur dan 1 a 2 x per jaar een sportmotor om even uit te blazen op de snelweg enz. geld voor een 2e motor is er wel, maar niet voor het onderhoud dus nog even wachten tot de 2e schoonheid hier staat)
Gaaf dingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Een motor is voor watjes![]()
http://paultan.org/archives/2005/08/18/top-gear-ariel-atom/
en dan praat je nog niet eens over de prijsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:37 schreef JK het volgende:
Gaaf dingAlleen beetje oneerlijke vergelijking met die CBR600RR als ze samen gaan rijden... een auto heeft 4 wielen dus kan op het laatste moment keihard op de rem staan, makkelijker driften (kan ook op een motor maar kans op dat het mis gaat is groter) en je hebt dus 4 wielen dus je gaat gewoon niet op je smoel.
Klopt, maar puur om het feit dat je op een motor op je evenwicht moet letten... maar doe mij maar de motor, heb je geen rare smoel (wel raar haar, maar weet zeker dat mn haar in zo'n ding ook door de war raakt) , je kan tussen de files door (echt een geweldige ervaring, zeker voor de eerste keer of als je het lang niet hebt gedaan!) en gewoon snel optrekken, aandacht van mensen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en dan praat je nog niet eens over de prijsmaar goed, de reacties die onder die link staan geven ook aan dat een motor het in de sprint wel kan winnen maar dat een motor kansloos is bij het maken van bochten (tegen dit ding dan he
)
Je bedoelt dat je 'm gedownload hebt en je niet met je illegale key online kan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:51 schreef DjDev het volgende:
BF2 is best leuk spel
Ik speel het alleen Offline (Online doe ik nooit omdat ik dat niet zo leuk vind)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:59 schreef JK het volgende:
Je bedoelt dat je 'm gedownload hebt en je niet met je illegale key online kan.![]()
Het is niet echt druk op de serverquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik wil net zeggenHoe kan offline nou leuker zijn dan online met een hoop BoFers op Teamspeak
![]()
-edit-
wat een ontvangst op TS
Als ik zo graag op internet wou spelen ging ik wel ff naar een winkel om een cd-key op te schrijvenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:59 schreef JK het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je 'm gedownload hebt en je niet met je illegale key online kan.![]()
Ik moet nog even paar regeltjes tekst schrijven dan kom ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:11 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Het is niet echt druk op de server![]()
Speel ik weer eens BF2, is er niemand![]()
Mooi zoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik moet nog even paar regeltjes tekst schrijven dan kom ik
Kunnen we meteen even kijken of de server al beter werkt
Mashtuur 64 is vervangen voor 32, Dalian Plant ook. Wake maakt geen zak uit dus die blijft lekker staanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:20 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Mooi zo![]()
Kan jij als admin zijnde hem mss terugzetten op 32, nu staat ie volgens mij op 64...
Hij is trouwens nu wel lag-vrij, volgens mij heeft het geholpen![]()
Ruimte zat nu..dus je kan komen wanneer je wilquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:53 schreef MrSkyline het volgende:
als dr ruimte is kom ik zo ook nog ff wat mensjes afknallen, alleen heet ik anders in BF2
InsaneKitty would be me.
misschien tot zo dus
Hardcorequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben nog steeds op me werk
Problemen met de AS400 veroorzaakt door Pink RoccadeGVD werk al vanaf 08:30, ben doodop.
Het is tegenwoordig Getronics PinkRoccadequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben nog steeds op me werk
Problemen met de AS400 veroorzaakt door Pink RoccadeGVD werk al vanaf 08:30, ben doodop.
Blij dat je toegeeft !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:14 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als ik zo graag op internet wou spelen ging ik wel ff naar een winkel om een cd-key op te schrijven
Weet ik. Maar het blijft een klotebedrijf.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig Getronics PinkRoccade![]()
Teringggg.... zo kom je de dag wel doorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:01 schreef Razorback het volgende:
Vanmorgen maar even vroeg wakker geworden om alsnog het moederbord te vervangen met 1 die ik nog had liggen en ik kon gewoon windows installeren.
Het "kapotte" moederbord dan maar helemaal los geschroeft en ik zie helemaal niks dat kapot is dus ik sluit alles aan op dat moederbord en mijn pc doet het zoals hij het altijd heeft gedaan.
Alle drivers geinstalleerd die langs kwamen daarna kwam er een melding: Alle drivers zijn geinstalleerd, windows nu opnieuw opstarten. dus ik doe dat en het enigste wat ik nog kan zien is het Windows XP logo en daarna houd hij ermee op.
Ik denk dus dat het licht aan mijn geluidskaart die ik voordat ik alles opnieuw wou installeren erin heb geplaatst.
Zometeen maar weer van moederbord verwissellen ---> windows XP installeren --> moederbord verwissellen en geluidskaart ver weg van mijn pc leggen ---> alles installeren aan drivers ---> geluidskaart erin plaatsen en hopen dat het dan wel allemaal weer werkt.
Windows had daar ook zo'n prachtige melding van. Als er dan problemen waren met je hardware dan kreeg je de melding dat dat aan "je MB, je VGA, je CPU, je HD of je RAM ligt". No shit einsteinquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Teringggg.... zo kom je de dag wel doorHet is klote dat je het probleem niet kan vinden anders was het wellicht zo gepiept. Het is nog maar de vraag of het nu wel gaat werken, ik vind het een merkwaardig verhaal maarja, met apparatuur weet je het nooit hé. Succes
![]()
Valt nog wel mee, als het nu aan de geluidskaart licht ben ik zo weer klaarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Teringggg.... zo kom je de dag wel doorHet is klote dat je het probleem niet kan vinden anders was het wellicht zo gepiept. Het is nog maar de vraag of het nu wel gaat werken, ik vind het een merkwaardig verhaal maarja, met apparatuur weet je het nooit hé. Succes
![]()
Zwakke plek gevonden dus !!! Wat doen ze dan eigenlijk als je alvast in de chopper stapt ? Ben benieuwd of ze dan op de grond net zo goed zijn als in de lucht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maar o wee als je de heli hebt voordat zij hem hebben![]()
Ik dacht dat je dat al had uitgesloten door de PC zo kaal mogelijk aan te sluiten en aan te zetten ?quote:[b] Razorback schreef :[b/]
Vanmorgen maar even vroeg wakker geworden om alsnog het moederbord te vervangen met 1 die ik nog had liggen en ik kon gewoon windows installeren.
Het "kapotte" moederbord dan maar helemaal los geschroeft en ik zie helemaal niks dat kapot is dus ik sluit alles aan op dat moederbord en mijn pc doet het zoals hij het altijd heeft gedaan.
Ik heb ook de hele computer leeg gehaald (alleen VGA, CPU, 1 RAM, CD-rom en HDD waren over) en toen geprobeerd Windows te installeren maar deed niks.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:26 schreef JK het volgende:
Ik dacht dat je dat al had uitgesloten door de PC zo kaal mogelijk aan te sluiten en aan te zetten ?
En dat je niets op het systemboard ziet wat kapot is, wil dus niet zo zeggen dat het niet kapot is. Het is electronica.... je kan ook haarscheurtjes hebben die net 'intermittent' verbinding hebben met andere delen van het systemboard... jongen, ik heb zoveel problemen langs zien komen en van 'buiten' zag je niets. Wat te denken van een systemboard wat geen videosignaal geeft als je 'm hebt aangesloten, maar laat je het koelblok van de CPU eraf, dat ie het dan wel helemaal doet... ook van die leuke geintjes. Maar er zijn in elk geval genoeg moederborden uitgerust met verkeerde condensators (verkeerde formule waardoor ze na een jaar of 2 beginnen te lekken met smerige chemische substantie, waardoor PC zo instabiel wordt als wat), ik heb ze al aangetroffen bij Dell, IBM en HP. Ik weet dat ze in heel wat meer apparaten zijn gebruikt, maar het meeste spul zal dan net buiten garantie zijn... tenzij je het open maakt en kan constateren en aan kan tonen dat dit probleem er dus is geweest... op Tweakers staat ook nog wel een nieuwsbericht hierover van een paar maanden terug. Geloof dat ze de condensators enz. zelfs in koffiezetapparaten hebben gebruikt.
we hebben toch nog die Muppet(getal), die had nog gereaggeert op www.bandoffokkers.nl.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:34 schreef Sickert het volgende:
Groen
K16 Sickert
K18 Krishna
K20 Jedi
K22 Razorback
*plaatsjes gereserveerd heb*
Allemaal op een rijtjeen op k14 zit dan weer Nehox
en daarnaast Steve (deathsyncnl)
dan hebben we 6 mensen die kunnen bf2'n maar we hebben er wel 8 nodig om aan een competitie mee te doendus moeten we ff kijken of we er nog 2 bij kunnen krijgen op netgamez
Blijft een maf probleem. Trouwens, aan de onderkant zie je toch niets.. daar zitten wat banen op de printplaat en wat soldeerzooi. Als iets doorbrand zie je dat aan de bovenkant en ook zonder doorbranden kan iets stuk zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:46 schreef Razorback het volgende:
[..]
Toen heb ik het andere moederbord los gehaald (moederbord 1 waarmee ik dus windows niet kan installeren) en gekeken naar de achterkant en kon helemaal niks vinden dat je kon zien dat het kapot/doorgebrand is.
Het merk ASUS A7N8X-E geeft problemen en het Merk Soltek werkt prima.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:36 schreef JK het volgende:
[..]
Blijft een maf probleem. Trouwens, aan de onderkant zie je toch niets.. daar zitten wat banen op de printplaat en wat soldeerzooi. Als iets doorbrand zie je dat aan de bovenkant en ook zonder doorbranden kan iets stuk zijn
Wat voor merk systemboard geeft nou problemen ?
hij was toch niet zo oud? Garantiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:37 schreef Razorback het volgende:
[..]
Het merk ASUS A7N8X-E geeft problemen en het Merk Soltek werkt prima.
Hij was paar maanden oud maar heb hem gekocht via mega magazijn verkoop van de mycom maar dat was allemaal zonder garantiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
hij was toch niet zo oud? Garantie
normaal zijn dat goede mobo's..
die gasten zijn er nooit als ik er benquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:17 schreef UnleashMitch het volgende:
thaboyz zijn weer terugIk vind er werkelijk geen zak aan als ze meedoen. Ze zijn veels te goed en verzieken daardoor totaal m'n speelplezier
niets wat je doet heeft nog nut want je wordt altijd wel neergeschoten.
Was gister mijn reden dat ik weg ging... Je ziet of hoort niks aankomen en je bent dood voor je het in de gaten hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:17 schreef UnleashMitch het volgende:
thaboyz zijn weer terugIk vind er werkelijk geen zak aan als ze meedoen. Ze zijn veels te goed en verzieken daardoor totaal m'n speelplezier
niets wat je doet heeft nog nut want je wordt altijd wel neergeschoten.
Ik weet echt niet wat ik er van moet denken. Ze gaan net met 250 en 180 weg uit een game waar de nummer 2 nog geen 60 punten haalt. Ik weet het nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:23 schreef jpjedi het volgende:
Was gister mijn reden dat ik weg ging... Je ziet of hoort niks aankomen en je bent dood voor je het in de gaten hebt.![]()
Dat heb ik ze al vaak zien doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik er van moet denken. Ze gaan net met 250 en 180 weg uit een game waar de nummer 2 nog geen 60 punten haalt. Ik weet het nietIk zal er iig niet rouwig om zijn als een admin ze een TK zien maken om in een chopper te kunnen
![]()
Kan je ze niet gewoon bannen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Was gister mijn reden dat ik weg ging... Je ziet of hoort niks aankomen en je bent dood voor je het in de gaten hebt.![]()
Ze waren daarna nog 1 ronde op Karkand en toen waren ze rondom of net boven het niveau van Escape. Wel goed dus maar niet zo allesvernietigend als in de chopper.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:13 schreef -Dries- het volgende:
Wedden dat die thaboyz buiten een chopper helemaal niks kunnen
onder het niveau dus, ik maakte jullie allemaal in die 2 rondesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ze waren daarna nog 1 ronde op Karkand en toen waren ze rondom of net boven het niveau van Escape. Wel goed dus maar niet zo allesvernietigend als in de chopper.
Het bannen van daboyz, tja ik heb werkelijk geen idee. Aan de ene kant is het hun goed recht; ze zijn gewoon zo goed. Aan de andere kant blijven BoFers straks van hun eigen (want zelf betaalde) server weg omdat iemand anders hen het speelplezier ontneemt. Volgens mij is dit een beetje het gevoel van "its not right but it feels right". Goed, mocht iemand ze zien TKen dan zien we de screenshot graag verschijnen, Escape durfden ze niet te TKen![]()
HOMOOOOOOOquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef Sickert het volgende:
HOMOOOOOO
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef Sickert het volgende:
HOMOOOOOO
HOMOOOOOOOquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
HOMOOOOOOO
Zeg wat is de oorzaak van dat bruinwerker-gedoe eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
Escape paas de vaseline ff ik heb een medestander
Dit ...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Zeg wat is de oorzaak van dat bruinwerker-gedoe eigenlijk?![]()
Het is erg raar. Ik was vandaag commander terwijl hun op Dalian Plant in de chopper zaten in mijn team. Ik volgde ze eens een beetje voor de gein. Tv Guides die vanaf een meter of 20 een huisje in gaan... vervolgens kijk ik links van me scherm.. en ja hoor... hij was nog raak ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik er van moet denken. Ze gaan net met 250 en 180 weg uit een game waar de nummer 2 nog geen 60 punten haalt. Ik weet het nietIk zal er iig niet rouwig om zijn als een admin ze een TK zien maken om in een chopper te kunnen
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
TK'en doen ze idd, het is dat friendly fire uit staat en je dus niet 'af' kan, maar ze gooien granaten, schieten rakketten zodat je op moet rotten bij de heli... toen zat ik bij een van de 2 in de heli en dan stijgt ie op en springt ie er expres uit zodat ie meteen neerstort met alleen ik er nog in... normaal kunnen ze zo goed vliegen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Het is erg raar. Ik was vandaag commander terwijl hun op Dalian Plant in de chopper zaten in mijn team. Ik volgde ze eens een beetje voor de gein. Tv Guides die vanaf een meter of 20 een huisje in gaan... vervolgens kijk ik links van me scherm.. en ja hoor... hij was nog raak ook.
Ook rookte de chopper op een gegeven moment heel erg, ze zijn bij mij heel even uit beeld, ik kijk weer naar de chopper en hij was helemaal gerepaird. Het kan hoor, maar ik vraag me alleen af waar ze in zo'n korte tijd gerpaird hebben... naar mijn mening zag ik geen grote H die ons bezit was. En TK'en doen ze.
ze hebben al een ban te pakkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef JK het volgende:
[..]
TK'en doen ze idd, het is dat friendly fire uit staat en je dus niet 'af' kan, maar ze gooien granaten, schieten rakketten zodat je op moet rotten bij de heli... toen zat ik bij een van de 2 in de heli en dan stijgt ie op en springt ie er expres uit zodat ie meteen neerstort met alleen ik er nog in... normaal kunnen ze zo goed vliegen.
Wat te denken van Jedi en ik die op Sharqi in een gebouw liggen een metertje of 2 a 3 van elkaar af... een van de 2 schiet ons gewoon met een F2000 tegelijkertijd dood VANUIT HET NIETS.. jedi en ik wisten niet waar ie vandaan kwam...
Nu wil ik niet snel zeggen dat iemand cheat ofzo, maar ook qua stats hebben ze alleen maar een stijgende lijn qua kills per minute... niet eens stagnerend ofzo.. nee alleen maar oplopend... zelfs escape kan daar nog een puntje aan zuigen... bij escape zie je tenminste nog een hakkelende lijn dat het de ene keer beter gaat dan de andere keer...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu ga ik een film kijken zou ik een half uur geleden al doen.. eigenlijk wou ik om 21u al film kijken...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 om 19:23 uur schreef 'jpjedi 'het volgende:
Was gister mijn reden dat ik weg ging... Je ziet of hoort niks aankomen en je bent dood voor je het in de gaten hebt.
alle vier zo knap ja?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:42 schreef jpjedi het volgende:
Gespeeld met Hendrik-jan-detuinman, extaxi en Liesbattle (jaja een meid die ook nog eens leuk eruit zag) Alle vier van hetzelfde niveau was mijn indruk.
Rome... inderdaad leuk...quote:Op zondag 12 februari 2006 01:00 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
je laat je toch niet wegjagen van je eigen server?
En dan zijn ze beter.Nou en?
Leer je alleen maar van en probeer je later hun terug te pakken.![]()
nee..nog steeds geen BF2 gespeeld...Roman Total War is veels te leuk
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 12 februari 2006 04:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat is de reden geweest om ze te bannen?
Ik had die een tijd geleden uitgezet zodat de instellingen op PE lijken maar ik heb nu weer de std settings ingeladenquote:En wat is de reden om friendly fire aan te zetten?
We waren gisteren TM aan het spelen en ik kwam en keer in de laatste seconden alle vier de BoF-medespelers voorbij en toen was het "ach, kut FJD, homo !" en vandaaruit werd het een hele ragequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Wa kost da?quote:Op zondag 12 februari 2006 10:48 schreef daboyzwzza het volgende:
Hi,
We at Team Daboyz have recently been informed of actions taken against our chopper team. Daboyz are always trying to find a peacefull resolution for chopper ownership. Unfortunately it's war on da battlefield, so suited actions have to be taken to ensure Daboyz ownership of da heli.
The Daboyz Team
Homebase of Daboyz: Band of Fokkers server
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |