abonnement Unibet Coolblue
pi_29369726


The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2™. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942™ into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game’s 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons’ ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

  • NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

    Screenshots:






    Demo downloaden:

    Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

    Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

    Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

    Problemen met het installeren van de patch:

    Misschien helpt dit.

    Help, patch failed. Wat nu?

    Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

    Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    Uiteraard!Op dit moment spelen 33 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

    Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jpjedi, PirE, Morpheus2002, Cyberrobin & Lonewolf2003.

    En zit er al een clan aan te komen?

    Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

    Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

    Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z'n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

    Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

    Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

    FOK! naam - - - Xfire naam

  • UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy - - - Nlboy
  • Sickert.nl - - - Niveklaams
  • Silver_Shark - - - Foksilver
  • Ash - - - Leenart
  • Jazza - - - Rudycarell
  • Escape_nl - - - Escapenl
  • Morpheus2002 - - - Morpheus211983
  • BMH - - - Bmh
  • Kievit19 - - - Kievit1983
  • Cyberrobin -- Cyberrobin
  • Frenkyboy - - Sickmyduck76
  • PirE - - - Pejastojakovic
  • Razorback -- Razorback5000
  • Droopie - - - Johan5324
  • MarkXL - - - Markvanholstein
  • Fillipe - - - FillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner

    Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, Blinker1985, Dries1, Jafarx, Jedi05071977 en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

    Teamspeak?

    Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

    Een eigen public ranked server?

    Waarschijnlijk krijgen we die! We zijn op dit moment aan het kijken hoeveel animo daarvoor is. Een 32 players Public Ranked Server kost je ¤4,- per maand, mits er 20 mensen meebetalen. Ga je hiermee akkoord laat dan even een bericht in dit Topic achter zodat we je op de lijst kunnen zetten!

    De lijst vind je hier !

    Wie is momenteel de beste van FOK!?

    Op dit moment is dat Steeven|FOKgames. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van het aantal lintjes en medailles je verkregen hebt. De ranglijst wordt niet dagelijks bijgewerkt dus het kan even duren voor de lijst weer up to date is. Wil je alvast uitrekenen hoeveel punten je hebt dan kan dat. Vermenigvuldig het aantal medailles met 0.5 punten en alle andere awards met 1 punt. Tel dat bij elkaar op en je hebt je totaal aantal punten.

    Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

    Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

    Vorige delen:

    01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16

    De openingspost:

    Die kan je hier vinden.

    [ Bericht 0% gewijzigd door -Raffie- op 02-08-2005 22:16:24 ]
  • Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_29369739
    ip waar sickert en ik nu zijn 69.12.102.185:16567
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_29369879
    Zo mensen de server van vanavond is zoals raffie al zei 69.12.102.185 16567

    urban Maps !

    er is nog niemand.. dus kom snel!! en zet ook ff je TS aan server staat in de OP!!

    tot zo!
    Narf!
    pi_29369954
    Ja staan inderdaad nog wat fouten in de OP, komt omdat ik de oude gebruikt had. Anyway, als je hem op de weescreatief.nl site gooit kan je hem ook even aanpassen en de fouten eruit halen.

    En trouwens dat met videokaarten of het better or greater oid moet zijn, ik heb het rechtstreek van de EA site afgehaald en niet zelf getypt

    O en btw het is deeltje 18 alweer
    pi_29370327
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 20:42 schreef Fillipe het volgende:
    Ja staan inderdaad nog wat fouten in de OP, komt omdat ik de oude gebruikt had. Anyway, als je hem op de weescreatief.nl site gooit kan je hem ook even aanpassen en de fouten eruit halen.

    En trouwens dat met videokaarten of het better or greater oid moet zijn, ik heb het rechtstreek van de EA site afgehaald en niet zelf getypt

    O en btw het is deeltje 18 alweer
    No prob.

    Gooi of de code van de OP even in dit topic of mail je bestandje even naar FJDorr op gmail
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_29370348
    Helaas zit ik op een laptop hier die geen BF2 heeft ... veel plezier iig
    Before all else, be armed.
    pi_29370611
    Hey, ik heb concurrentie. FF wat medailles winnen deze week .
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
      dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:04:55 #8
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29370706
    Ik ben druk bezig met FM, misschien ga ik rond een uur of elf nog een server opzoeken.
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_29371116
    hey kheb een gold medal! nieteens gezien dat ik die had behaald
    Narf!
    pi_29371579
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef UnleashMitch het volgende:

    [..]

    No prob.

    Gooi of de code van de OP even in dit topic of mail je bestandje even naar FJDorr op gmail
    Done!

    En inderdaad vrij krom dat aan de hand van medailles je plaats berekend wordt. Als ik alleen maar als Elite speel heb ik op een gegeven moment bijna alle medailles en badges daarvan behaald. Als ik als Elite blijf spelen zal ik dus niet meer medailles e.d winnen terwijl ik wel steeds meer punten scoor. Je wordt nu min of meer verplicht om elke klasse een keer te spelen zodat je van elke klasse badges en medailles verdient.
    pi_29371787
    Heb vandaag eindelijk het spel aangeschaft. Natuurlijk in het begin "Nederlands" geselecteerd en nu zijn alle menu en dergelijke in het Nederlands. Voor mij zijn dit soort dingen makkelijker lezen in het Engels. Iemand enig idee hoe je van taal wisselt?
    pi_29371871
    opnieuw installen en je saved games en profiles laten staan ... werkte bij mij iig
    Narf!
    pi_29372177
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 21:38 schreef Sickert het volgende:
    opnieuw installen en je saved games en profiles laten staan ... werkte bij mij iig
    Ahja, ben daar nu bezig. Je bent al de tigste die zegt reinstallen
    pi_29372369
    ...
    Narf!
    pi_29372400
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 21:02 schreef Steeven het volgende:
    Hey, ik heb concurrentie. FF wat medailles winnen deze week .
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_29372482
    lol wat een gekloot met die account server zeg.. maar goed zelfs met stock wapens is t nog goed fokkers slachten
    pi_29372556
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 21:57 schreef domolanglekker het volgende:
    lol wat een gekloot met die account server zeg.. maar goed zelfs met stock wapens is t nog goed fokkers slachten
    I may be wrong, but it's highly unlikely.
    pi_29372627
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 21:02 schreef Steeven het volgende:
    Hey, ik heb concurrentie. FF wat medailles winnen deze week .
    ik ben je alvoorbij, zal morgen de stats aanpassen
      dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:09:30 #19
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29372950
    Raffie: Kan je me nog ff tussen de x-fire lijst zetten?

    nlgunner
    pi_29373232
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef Gunner het volgende:
    Raffie: Kan je me nog ff tussen de x-fire lijst zetten?

    nlgunner
    aangepast. alleen moet fillipe het nog even aanpassen in de orginele versie
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_29373299
    Mijn naam staat nog niet in deze lijst: Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    <Razorback><NL>
      dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:15:27 #22
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_29375668
    pi_29376076
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef ursel het volgende:
    pi_29376396
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef -Raffie- het volgende:

    [..]

    aangepast. alleen moet fillipe het nog even aanpassen in de orginele versie
    Mitch heeft de OP nu ook en zet hem op de clansite zodat hij hem straks ook kan aanpassen.
    pi_29376677
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:32 schreef Fillipe het volgende:

    [..]

    Mitch heeft de OP nu ook en zet hem op de clansite zodat hij hem straks ook kan aanpassen.
    oke
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')