abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:01:22 #1
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_29063409


Vorige delen:
[PC] Battlefield 2
[PC] Battlefield 2 -Deel 2-
[PC] Battlefield 2 -deel3-
[PC] Battlefield 2 -deel 4-
[PC] Battlefield 2 - part 5
[PC] Battlefield 2 - part 6
[PC] Battlefield 2 - deel 7
[PC] Battlefield 2 - deel 8
[PC] Battlefield 2 - deel 9
[PC] Battlefield 2 - deel 10
[PC] Battlefield 2 - deel 11

Systeem eisen:
Onderstaande systeemeisen zijn van de spaanse EA site gehaalt. De videokaarten die erbij staan zijn officieel ondersteunt.

Er kan niet worden gespeelt met de Geforce 4 series!

- OS: Windows XP (incompatible met Windows 2000 en/of ME!)
- CPU: Pentium IV 1,7 GHz. Aanbevolen: Pentium IV 2-2.5 GHz of vergelijkbare Athlon XP
- Geheugen: 512 MB RAM. Aanbevolen: 1 GB RAM
- DVD: 16x (er zal dacht ik ook een cd-rom versie komen maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen).
- Videokaart geheugen: 128 MB.
Videokaarten die minimaal 1.4 shaders ondersteunen:
ATI

Radeon 8500 series
Radeon 8800 series
Radeon 9000 series
Radeon 9100 series
Radeon 9200 series
Radeon 9500 series
Radeon 9600 series
Radeon 9700 series
Radeon 9800 series
Radeon x300 series
Radeon x600 series
Radeon x700 series
Radeon x800 series
Radeon x850 series


NVIDIA

Geforce FX 5200 series
Geforce FX 5300 series
Geforce FX 5500 series
Geforce FX 5600 series
Geforce FX 5700 series
Geforce FX 5800 series
Geforce FX 5900 series
Geforce 6200 series
Geforce 6600 series
Geforce 6800 series

Screens:



















Meer screens zijn hier te vinden:
1
2
3
4
5
6

Demo downloaden?

http://www.mininova.org/g(...)_Demo_GC.zip.torrent
http://basic.gamespot.com(...)efield_2_Demo_GC.zip
http://www.download.com/B(...)7452_4-10404526.html
http://files.filefront.co(...)6589;;/fileinfo.html
http://www.fragland.be/downloads.php?id=14745
http://www.exploiter.us/Battlefield_2_Demo_GC.zip

Wat doet de patch en waar kan ik de patch downloaden?

Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten en het wordt dus afgeraden om die te installeren. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus veilig om te installeren.

ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/bf2patch_v_102.exe

Problemen met het installeren van de patch?

Misschien helpt dit

Help, patch failed. Wat doe ik daaraan ?
Probeer eerst dit
en anders dit

Leuk spel maar de SP zuigt, doet Fok! ook aan MP ?

Goed dat je dat vraagt. Op dit moment spelen 31 mensen van Fok! Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, system1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Killerguy, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jpjedi & Lonewolf2003.

Leuk die namen maar doen we er ook nog wat mee ?

Ja zeker. Op dit moment zijn we druk bezig om een Battlefield 2 Clan op te zetten. Het zal een vrij los geheel worden, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we wel ons best doen om zo af en toe een clan war te organiseren. Er wordt ook druk gewerkt aan een website. Op dit moment draait de website al op dit adres. De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties altijd welkom !

Leuk verhaal maar ik wil Fok!ers killen
Dat kan! Donderdag 21 juli rond 20:00 is de eerste 'officiele' Fok! clan meeting. Achteraf worden uiteraard de statistieken opgemaakt zodat je op het forum kan pimpen met je kills.

In de toekomst willen we zulke avonden vaker op gaan zetten om zo richting de eerste clanwar te gaan.

Mooi kan ik eindelijk Fok!ers killen, kan ik ze ook horen gillen als ik ze neerschiet ?
Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid dus.

De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 82.192.77.188. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
Teamspeak is hier te downloaden

Wie roelt nou eigenlijk over het hele Fok! Battlefield 2 topic ?

Op dit moment is dat Steeven|FOKgames. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van het aantal lintjes en medailles je verkregen hebt.

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank ?

Op dezewebsite wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

De op?

Die kan je hier vinden.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:03:13 #2
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_29063453
Die delen gaan wel heel hard he !
pi_29063498
Vlaai Squad is er weer bij in dit deeltje ...
Before all else, be armed.
pi_29063597
* -Raffie- leest weer lekker mee
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_29063893
Net even een rondje gespeelde met NLboy BMH en Kogelvoer. Was wel even leuk, je merkt duidelijk dat als je je in kleine squads over het veld rondbeweegt je veel sterker bent. Meteen nog even m'n Basic Assault Badge gehaald.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29063932
hoeveel ranks zijn er nou eigenlijk???
Every war is different, every war is the same.
pi_29063951
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 15:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Net even een rondje gespeelde met NLboy BMH en Kogelvoer. Was wel even leuk, je merkt duidelijk dat als je je in kleine squads over het veld rondbeweegt je veel sterker bent. Meteen nog even m'n Basic Assault Badge gehaald.
ik heb 1 nieuwe lintje en 2 nieuwe badges gehaald net effe
Every war is different, every war is the same.
pi_29063952
Leuk spel, maar toch heb ik denk ik liever call of duty 2.
pi_29063974
Ja...en ik ook en spui gelijk even weer mijn gal.

Ik word doodziek van die randmongolen die niet weten hoe ze in zo een game zich moeten gedragen.
Ze denken dat het (virtueel dat wel natuurlijk) een Doom 3 of Halo is war je gewoon lekker in he wilde weg als 'John Rambo' kunt rond rennen om je doel te bereiken terwijl duidelijk staat aangegeven dat je in teamverband moet werken wil je je doel bereiken.
Flappies die niet weten hoe je online (los vd mic) berichten naar elkaar kunt sturen (J of Y knop en dan intypen maar))sturen om even snel met elkaar e.e.a te bepalen.
Nee, moment dat het spel begint rent men maar wat rond of sommige 'helden' die verschuilen zich maar gelijk achter een container en blijven daar tot sint juttemus liggen in plaats van mee te doen in het spel ( blijf dan weg!)
Nog gekker zijn die zogenaamde flapdrollen die terwijl jij probeert serieus de doelen te bereiken zomaar in een vliegtuig of helicopter stappen,vervolgens het stuur nemen en dan gelijk bij opstijgen crashen omdat ze niet weten hoe alles werkt en jij toevallig als mede-passagier mee bent gevlogen.
Of die debielen die in een pantserwagen stappen, je vragen of iedereen mee rijdt zodat je als team naar het slagveld kunt en vervolgens met de wagon het water inrijden of nog erger een vijandelijke tank tegenkomen, onmogelijk daarvan het kunnen winnen en dan de strijd met die tank aangaan in plaats van dekking te zoeken danwel achteruit te rijden en je mensen te laten uitstappen.



Word er gek van!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:31:27 #10
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29063984
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 15:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Net even een rondje gespeelde met NLboy BMH en Kogelvoer. Was wel even leuk, je merkt duidelijk dat als je je in kleine squads over het veld rondbeweegt je veel sterker bent. Meteen nog even m'n Basic Assault Badge gehaald.
was net fantastisch leuk. Ik als Engineer, NLboy als medic, kogelvoer als sniper & misterfox als Assault.. Een perfecte combinatie.

Als we dood gingen revivde nl ons. Als ons vervoer schade had repairde ik. Kogelvoer gaf ons backup van daken & Misterfox ragde er op los.

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29064029
Ik wil me eens aanmelden :

Hoe gaat dat als je erbij wilt? (waarheen? hoe aanmelden,server etc etc en wel tijdstip )
pi_29064051
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 15:31 schreef BMH het volgende:

[..]

was net fantastisch leuk. Ik als Engineer, NLboy als medic, kogelvoer als sniper & misterfox als Assault.. Een perfecte combinatie.

Als we dood gingen revivde nl ons. Als ons vervoer schade had repairde ik. Kogelvoer gaf ons backup van daken & Misterfox ragde er op los.

en ik was ook nog dei gast met C4 he kwee nie hoe die heet:)
Every war is different, every war is the same.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:37:51 #13
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29064072
Ik haalde voor het eerst ook scores boven de honderd. Maar het lukte niet om die te verdubbelen door de commander te kicken
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29064082
Ik meld me hierbij aan voor een potje, liefst op een ranked server. Vagere_Hein meldt zich ook btw.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_29064130
`Jesus ik ping als een gek echt kut. Verder weet iemand hoe je als squadleader een punt in de map kan aanwijzen waar je members naar toe moeten 'moven'. Of aanvallen, als ik op move klik dan komen ze naar mijn punt en ik wil in de map een plaats kunnen uitpikken,.
pi_29064230
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 15:41 schreef trith het volgende:
`Jesus ik ping als een gek echt kut. Verder weet iemand hoe je als squadleader een punt in de map kan aanwijzen waar je members naar toe moeten 'moven'. Of aanvallen, als ik op move klik dan komen ze naar mijn punt en ik wil in de map een plaats kunnen uitpikken,.
rechter click op kaart...
pi_29064236
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 15:38 schreef Steeven het volgende:
Ik meld me hierbij aan voor een potje, liefst op een ranked server. Vagere_Hein meldt zich ook btw.
Roep de server even door of voeg me even toe op Xfire: fjd
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29064252
<Steeven> 159.153.157.137
<Steeven> port = 16568
<Steeven> spelers: 0/32
<Steeven> Ranked server

Komt allen!
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_29064294
Kom er aan, kogelvoer komt ook miss
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29064383
Tussen nu en 60 minuten...dus 17:00 uur... benik ook op de server aangemeld(als het lukt)
(eerst ff eten)
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:12:27 #21
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29064634
IK kom misschien zo...
pi_29065830
Het zat net wel even zwaar tegen zeg

Veels te grote map voor te weinig spelers. Het leukst blijft toch een 64players Strike At Karkand, Masthuur City of Sharqi Peninsula.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 23 juli 2005 @ 17:14:30 #23
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29065958
Ik vond het net ook niks...weining teamplay.
pi_29066058
Zullen we met de mensen die vanavond meedoen eerst even een TS check doen ? Ik wil wel graag TeamSpeak gebruiken maar of ik snap er niets van of er was echt niemand op de server.

Ik stem er trouwens ook voor om de server voor begin volgende week zo in te stellen dat we alleen de urban maps doen maar dat is m'n persoonlijke voorkeur.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29066118
worden de memberstats 1 keer in de zoveel tijd bijgewerkt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')