ja hallo.....quote:
Lees anders de OPquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja hallo.....![]()
zo'n pc expert ben ik ook wel weer niet.....maar moet wel lukken dus....
oh fuckquote:
Pats *hier* met je PC-configquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:26 schreef ThaFreak het volgende:
ja hallo.....![]()
zo'n pc expert ben ik ook wel weer niet.....maar moet wel lukken dus....
Dat komt omdat je alleen hoort van mensen waarbij het niet werkt..quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Pats *hier* met je PC-config![]()
Maar serieus, werkt perfect.
Die patch lijkt nog wel wat voor problemen te zorgen als ik dat zo hoor
er is vast wel iemand binnen een maand met 2.5 mil knife killsquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat ze dat aanpassen. Dat haalt niemand natuurlijk...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
er is vast wel iemand binnen een maand met 2.5 mil knife kills
Hier precies hetzelfde.. Ik kan nu helemaal niet meer spelen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:11 schreef BMH het volgende:
BF2 start niet meer op na het patchen.. Coool
Als ik het spel start krijg ik een zwart schem waarna hij weer naar windows terugkeert.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:39 schreef Evil_Jur het volgende:
Op dagen als deze heb ik toch een beetje extra plezier in het afknallen van de MOC.
dat deed die bij mij doen de firewall het spel blokte (tijdens de demo) na alle exe bestanden toestemming te hebben gegeven deed die wel weer normaalquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.. Ik kan nu helemaal niet meer spelen.
Ik wil niet graag de politiek correcte kerel uithangen hier, maar het is een kleine groep die het verpest voor de grote groep. Niet zo generaliserenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:39 schreef Evil_Jur het volgende:
Op dagen als deze heb ik toch een beetje extra plezier in het afknallen van de MOC.
Teveel vrije tijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:13 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
wat heb jij wat ik niet heb steeven?
Lege ranked servers...quote:
Zijn er nietquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:18 schreef Gamedemon het volgende:
pff net 45 minuten gespeeld bij een paar teringlijers, 3 keer gestraft, 2 keer voor n00bs die in me artelery lopen en 1 omdat iemand het nodig vond om voor me tank te springe, vervolgens heb ik ze helemaal de tering gescholden en kwam zon admin pik zeggen dat ik me bek moest houden, daaaaag dan ga ik wel, tyfus flikkers
Ranked servers zijn er echt gewoon te weinig en als ze al leeg zijn dan hebben ze een belachelijke ping...quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:10 schreef Steeven het volgende:
[..]
Zijn er niet. Tenzij je doelt op ranked servers met een password, waar je in je eentje nog niks op kan
.
Ik had er vanmiddag ook nog eentje, een Nederlander nota bene. Ik reed hem PER ONGELUK omver en voor ik sorry kan typen, zeggen of weet ik het wat word ik gestraftquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:23 schreef Gamedemon het volgende:
ja die teringlijer, ik kan er echt niet tegen als iemand geen sorry zegt bij een TK, en het raar vinden dat ik ze punish dan
ik wacht meestal tot ik weer gespawned ben, na 15 seconde zeggen ze geen sorry meer en kan ik eerlijk straffen, zeggen ze wel sorry dan straf ik ze nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:34 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik had er vanmiddag ook nog eentje, een Nederlander nota bene. Ik reed hem PER ONGELUK omver en voor ik sorry kan typen, zeggen of weet ik het wat word ik gestraft. Daarna ben ik lekker voor zijn Hum-Vee gesprongen toen ie langsreed, die straf kreeg ie terug
.
Heb je mijn post gelezen hierboven?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:20 schreef cizzztm32 het volgende:
http://stats.codeflow.org/awardssig/Ltcissen
jmmr, kan de patch nog steeds niet draaien. Dat wordt op / over nieuw installeren
Te vroeg gejuicht. Het schokken wat ik voor de patch had is er nog steeds. Snap er niks van, het schokt (alsof er wat geladen wordt) bijna de hele tijd terwijl er helemaal niks met de hardeschijf geladen wordtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:17 schreef Frasier het volgende:
Heb eindelijk die patch werkende gekregen. Die patch heeft een FPS bijna verdubbeld. Het draait nu heerlijk en voelt een stuk minder buggie aan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:52 schreef Hbjr het volgende:
like WTF, het lijkt wel of alle servers na de patch ping +100 verplicht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |