Ja, dat welquote:
Noueh, als je mijn systeem al een pimp-systeem noemt, dan zou ik je aanraden om eens te kijken wat er allemaal te koop isquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef Steeven het volgende:
Oh ja, we gaan niet wéér lopen pimpen met systemen he. Het boeit niemand nl.
Zet deze links es effe in de OP, a.u.b.? Dan hoef ik het halve topic er niet meer voor te doorzoeken.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:11 schreef Steeven het volgende:
En stats zijn te vinden op:
http://jrm.cc/bf2stats
en
http://bf2stats.ausgamers.com/
Ik vroeg alleen maar of jullie nog suggesties hadden. Als ik wil pimpen post ik wel op een hele andere manier.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef Steeven het volgende:
Oh ja, we gaan niet wéér lopen pimpen met systemen he. Het boeit niemand nl.
De server patch is idd. uit, maar heb je alleen nodig als je een server draait. Als je een client draait, dan heb je er volgens mij niks aan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:32 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Klopt het nou dat een 'server-patch' al uit is? Kheb et op een BF2 site gedownload en heb geen vage vastlopers in de serverbrowser meer gehad
Ik gebruik een Typhoon Bass Vibration headset. Als ik daar de bass boost op max zet, dan trilt die headset zowat van mijn hoofd af als ik naast een tank sta en die schiet. b00000m!!!!!!!!!. Geen simulatie van een 'piep' of dof geluid meer nodig met deze headset, hij geeft je the real thing als je hem te hard hebt staanquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:26 schreef Drakul het volgende:
Ik zou zelf voor een 5.1 speakersetje gaan (van Creative bv)
Heb er zelf eentje, en met die machtige geluiden van Battlefield 2 (wijst naar artillerie bv) Is't genieten geblazen
Gewoon TKen met je Eryx of SMAW als die noob eindelijk blij in een net-gespawnde straaljager zitquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik had er in de demo eentje die schoot mij drie keer neer omdat ik toevallig op 'zijn' vliegdekschip rond liep. De vierde keer was ik AT and I blew his brains out
Of je plakt er C4 op, wacht tot hij er in springt en blaast hem dan opquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:14 schreef Vassili_Z het volgende:
Gewoon TKen met je Eryx of SMAW als die noob eindelijk blij in een net-gespawnde straaljager zit![]()
Dit deed ik allemaal in BF1942. Gewoon lekker met een autotje vol met C4 naast een tank rijden en dan eruit en BOOM.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Of je plakt er C4 op, wacht tot hij er in springt en blaast hem dan op.
Trouwens ook een leuke taktiek. Een buggy pakken en helemaal volstampen met C4. Dan een vijandelijk kamp binnenrijden en er uit springen. Vervolgens wachten totdat er vijanden instappen (wie laat nou een gratis auto staan). En dan b00m!
Met C4 kun je nog meer leuke dingen doen. Rond je vlag planten en wachten tot ze hem aanvallen. Ze moeten toch dicht bij de vlag in de buurt zitten. En als er een paar zijn, weer b00m. Zo pak je snel punten. En als je mazzel hebt krijg je ook nog een extra bonus omdat je goed verdedigt.
Het moeilijkste is om je C4 in de gaten te houden zonder dat je gezien wordt. En de vijanden die je niet mee opgeblazen hebt, die gaan natuurlijk als een gek op je jagen. Dus je moet ook een veilige aftocht regelen. Of ze gewoon pakken met je gun. Als het er 1 of 2 zijn, dan lukt dat best wel.
Ok, Kheb net 2x een crash gehad. dus nu maar hopen dat die echte patch vanaaf. uitkomt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:05 schreef RetepV het volgende:
[..]
De server patch is idd. uit, maar heb je alleen nodig als je een server draait. Als je een client draait, dan heb je er volgens mij niks aan.
De client patch zou vanavond rond 20:00 of 21:00 uit moeten komen.
Die vastlopers in de browser hebben volgens mij niks met servers te maken, maar gewoon met brak programmeren in de client.
Hij is al uit.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:06 schreef kievit19 het volgende:
is er al duidelijkheid wanneer de patch komt???
quote:-Fixed in issue that caused the Multiplayer Browser to become unresponsive.
-Fixed an issue where some game controls were not available to be rebound within the Options menu.
-Fixed an issue with increasing performance degradation on servers.
-Fixed a problem with shader caching on client/host : after the first map in a rotation, shaders would be loaded on the fly during gameplay.
-Fixed a crash with rebinding LMB Fixed a problem that caused environment mapping to not appear on reflective surfaces.
-Fixed a crash that happened when a client picks up a kit that doesn't exist anymore.
-Fixed a problem with AI when the game was paused for a long time: bots would become unresponsive and also shoot more accurately.
-LOD distances tweaked on certain objects.
zomaar even een vraagje, (na gemiep van mijn vriendin over de boems en de knallen)quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik gebruik een Typhoon Bass Vibration headset. Als ik daar de bass boost op max zet, dan trilt die headset zowat van mijn hoofd af als ik naast een tank sta en die schiet. b00000m!!!!!!!!!. Geen simulatie van een 'piep' of dof geluid meer nodig met deze headset, hij geeft je the real thing als je hem te hard hebt staan.
Na een uurtje krijg ik overigens wel hoofdpijn, dus ik heb hem altijd op medium staan.
Nee, met het eerste ben ik het met je eens, maar op ranked is het niveau uitstekend. Vaak zitten er wel ERG goeie gasten op idd, maar het is ook fijn om eens als brakke piloot als co-piloot met iemand mee te gaan zonder om de 3 minuten neergehaald te wordenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:32 schreef kievit19 het volgende:
maar tering eej , wat is het nivo op niet ranked servers laag zeg ...
je word echt simpel van die lui af en toe, en op ranked servers is het nivo vaak net iets TE hoog
Ik ook, zal wel door de patch komen, die ben ik nu aan het downloaden...quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:22 schreef Gamedemon het volgende:
ik lijk nu helemaal geen games meer te vinden
had exact hetzelfde...quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:22 schreef Gamedemon het volgende:
ik lijk nu helemaal geen games meer te vinden
Ja daar kan ik me bij BF:V ook zo aan ergeren als mensen niet uitkijken voor mijnen en mijn score dan meteen diep de min in schiet. Ik zie dat bij BF2 nog niets veranderd isquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:55 schreef Steeven het volgende:
<Steeven|BF2> zucht
<Steeven|BF2> stomme dikke eikels net weer
<Steeven|BF2> maar kan me niet meer boos maken gelukkig
<Steeven|BF2> leg 6 anti-tank mijnen op een weg
<Steeven|BF2> en 2 apen rijden er zo over heen
<Steeven|BF2> terwijl ze die dingen zien liggen
<Steeven|BF2> en er een groot waarschuwingsteken in beeld staat
<Steeven|BF2> ze doen het erom, meteen -25 als score
Dat is dus het probleem, ik heb het spel + keyboard gewonnen bij een prijsvraagquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:27 schreef Takje het volgende:
Nog steeds niet? Kun je het niet annuleren ofzo en gewoon naar Dynabyte gaan? Dit is toch geen doen meer
Waar heb je het gewonnen dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik heb het spel + keyboard gewonnen bij een prijsvraag![]()
Ik heb EA maar even een mailtje gestuurd. Groot geluk dat ik zaterdag op z'n vroegst pas weer in staat ben om te spelen
Via GeenStijl. Ze vertelde mij dat zij m'n adres gegevens door zouden spelen aan EA en dat die dan de overige handelingen voor hun rekening zouden nemen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:04 schreef Fliepke het volgende:
Waar heb je het gewonnen dan?
Prijzen komen namelijk in de regel namelijk niet direct van EA af, maar gaan via tussenpersonen
500 points gets PFC (private First Class)quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:41 schreef Molotov25 het volgende:
Iemand enig idee hoeveel punten je nodig bent om koperaal te worden
ben al tijden bezich maar m'n balkje onderkoperaal word niks langer??
kheb nou 1400
2.5 miljoen puntenquote:swiffHost.addRank 0 0 0 1 RANK_0
swiffHost.addRank 1 500 0 2 RANK_1
swiffHost.addRank 2 1000 1 3 RANK_2
swiffHost.addRank 3 10500 2 4 RANK_3
swiffHost.addRank 4 25000 3 5 RANK_4
swiffHost.addRank 5 50000 4 6 RANK_5
swiffHost.addRank 6 75000 5 7 RANK_6
swiffHost.addRank 7 150000 6 9 RANK_7
swiffHost.addRank 8 150000 6 9 RANK_8
swiffHost.addRank 9 250000 7 12 RANK_9
swiffHost.addRank 10 250000 7 12 RANK_10
swiffHost.addRank 11 250000 7 12 RANK_11
swiffHost.addRank 12 2500000 9 13 RANK_12
Ja, ik neem aan dat ze dat aanpassen. Dat haalt niemand natuurlijk...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
500 points gets PFC (private First Class)
1000 Points gets Lance Corporal
10000 Points is Corporal - this is all we know so far
Maar verderop vond ik iemand die in het spel een lijstje had gevonden..
[..]
2.5 miljoen punten
En rank 10 en 11 (laatste en een na laatste) hebben het zelfde aantal punten, zal wel een 0 teveel staan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat ze dat aanpassen. Dat haalt niemand natuurlijk...
Maar tweeeneenhalfmiljoen, mên, dat is wel zo fucking veelquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:25 schreef kalli het volgende:
[..]
En rank 10 en 11 (laatste en een na laatste) hebben het zelfde aantal punten, zal wel een 0 teveel staan.
Hoewel, bij een MMORPG denk je in het begin ook dat nooit iemand e lvl cap haalt en in 3 dagen tijd heb je de eerste al rondlopen...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:00 schreef ThaFreak het volgende:
wou hem zo even gaan halen.....
even een vraagje....loopt dit soepel op
p4 3.0ht
1gb geheugen
radeon 9800 XT
of begint de videokaart toch wat oud te worden...??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |