owkee.....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:12 schreef JopJuh het volgende:
Ik speel alleen de 16 players maps, vooral omdat wij ook alleen de 16 player clanbase ladder weer oppakken na de vakantie ...
Rondes op 16 player duren echter vrij kort en daardoor is het vrij onmogelijk alle ribbons te halen ^^...
http://bf2stats.ausgamers.com/stats/43404573/
Als het je interesseert ...
[afbeelding]
Eitje, op http://bf2stats.ausgamers.com/stats/43404573 ( mijn stats ! )quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:23 schreef ivovermeer het volgende:
[..]
owkee.....
Hoe heb jij die png in je sig gekregen?
Nee de verhouding verschuift, het wordt danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:24 schreef gijsje79 het volgende:
Lijkt me toch dat je de moeilijksheidgraad moeilijker kan zetten.
Dan krijg je ook meer vijanden, dit was volgesn mij wel het geval met bf42 en vietnam.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
met je muis en toetsenbord...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:06 schreef trith het volgende:
hoe bestuur je in godsnaam die helicopters???
Met de WASD en de normale pijltjestoetsen, werkt voor mij het makkelijkst. Of je gevoeligheid van je muis hoog zetten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:06 schreef trith het volgende:
hoe bestuur je in godsnaam die helicopters???
Heb je dan last van lag ofzo?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb al lang gemerkt dat ik 2 gig intern geheugen nodig heb om 64 players aan te kunnen.
32 player of 40 players gaat prima maar 64 players is niet te doen.
En ik heb toch echt geen langzame pc.
Edit: Oh en de LA85 gun rocksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik speel alleen op ranked servers, en het is geen lag. Tenminste geen lag van mijn kant misschien dat 1 persoon op de server iedereen lagt ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:23 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Heb je dan last van lag ofzo?
Ik heb 1 gig ram, en op sommige servers inderdaad last van lag, maar dat ligt altijd aan de server zelf. Op de EA 64 speler servers heb ik nergens last van, dan loopt het zo vloeiend als het maar kan.
videokaart 6600GT, alles op high behalve de textures, 4x AA
De Fok! clan zou er wel moeten komen jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:36 schreef Marty26 het volgende:
Nou vanmiddag ga ik mijn orgineele versie kopen van BF2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is er een Fok! clan aan het draaien of niet?
En wat is ook alweer het tracker adress voor BF2?
ik zie op de tracker dat die er al isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De Fok! clan zou er wel moeten komen jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ga er vanaf morgenavond eens even wat tijd aan besteden denk ik.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1 gig is toch echt genoeg en zeker niet de reden dattie hapert..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik speel alleen op ranked servers, en het is geen lag. Tenminste geen lag van mijn kant misschien dat 1 persoon op de server iedereen lagt ofzo.
Maar het lijkt op te weinig geheugen, 1 gig.
Ik draai op een AMD 3000+ @2400mhz en Ati X800 XT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop