owkee.....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:12 schreef JopJuh het volgende:
Ik speel alleen de 16 players maps, vooral omdat wij ook alleen de 16 player clanbase ladder weer oppakken na de vakantie ...
Rondes op 16 player duren echter vrij kort en daardoor is het vrij onmogelijk alle ribbons te halen ^^...
http://bf2stats.ausgamers.com/stats/43404573/
Als het je interesseert ...
[afbeelding]
Eitje, op http://bf2stats.ausgamers.com/stats/43404573 ( mijn stats ! )quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:23 schreef ivovermeer het volgende:
[..]
owkee.....
Hoe heb jij die png in je sig gekregen?
Nee de verhouding verschuift, het wordt danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:24 schreef gijsje79 het volgende:
Lijkt me toch dat je de moeilijksheidgraad moeilijker kan zetten.
Dan krijg je ook meer vijanden, dit was volgesn mij wel het geval met bf42 en vietnam.
met je muis en toetsenbord...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:06 schreef trith het volgende:
hoe bestuur je in godsnaam die helicopters???
Met de WASD en de normale pijltjestoetsen, werkt voor mij het makkelijkst. Of je gevoeligheid van je muis hoog zetten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:06 schreef trith het volgende:
hoe bestuur je in godsnaam die helicopters???
Heb je dan last van lag ofzo?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb al lang gemerkt dat ik 2 gig intern geheugen nodig heb om 64 players aan te kunnen.
32 player of 40 players gaat prima maar 64 players is niet te doen.
En ik heb toch echt geen langzame pc.
Edit: Oh en de LA85 gun rocks
Ik speel alleen op ranked servers, en het is geen lag. Tenminste geen lag van mijn kant misschien dat 1 persoon op de server iedereen lagt ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:23 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Heb je dan last van lag ofzo?
Ik heb 1 gig ram, en op sommige servers inderdaad last van lag, maar dat ligt altijd aan de server zelf. Op de EA 64 speler servers heb ik nergens last van, dan loopt het zo vloeiend als het maar kan.
videokaart 6600GT, alles op high behalve de textures, 4x AA
De Fok! clan zou er wel moeten komen jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:36 schreef Marty26 het volgende:
Nou vanmiddag ga ik mijn orgineele versie kopen van BF2
is er een Fok! clan aan het draaien of niet?
En wat is ook alweer het tracker adress voor BF2?
ik zie op de tracker dat die er al isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De Fok! clan zou er wel moeten komen jaGa er vanaf morgenavond eens even wat tijd aan besteden denk ik.
1 gig is toch echt genoeg en zeker niet de reden dattie hapert..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik speel alleen op ranked servers, en het is geen lag. Tenminste geen lag van mijn kant misschien dat 1 persoon op de server iedereen lagt ofzo.
Maar het lijkt op te weinig geheugen, 1 gig.
Ik draai op een AMD 3000+ @2400mhz en Ati X800 XT
Nee werkt perfect voor volle versiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:58 schreef Marty26 het volgende:
Is die patch alleen voor de demo?
Oke dan moet ik die eerst maar downloaden als ik het spel vanmiddag op haalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee werkt perfect voor volle versiegeen problemen meer in de browser.
Die staan in het boekje wat je erbij krijgtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:24 schreef Marty26 het volgende:
Heeft er iemand een .txt file met alle key's er in?
Kan ik het ff uitprinten is wel makelijk namenlijk.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Die staan in het boekje wat je erbij krijgt
Ranked server?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:16 schreef JopJuh het volgende:
Onze clan krijgt binnekort een 16 player server ( dus 8vs8) , met passwoord. Ik zou het geen probleem vinden om daar met fok! te gaan spelen. Als ik terugkom van vakantie ( +- 1 Augustus ) zal ik wel een middag prikken waar dan heel Fok ! en gedeelte van mijn clan op de server mag.
Dutch Super Cows !
TS als in TeamSpeak?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]vet dan ben ik blij
Wie hebben er allemaal TS?
jah als in teamspeak jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
TS als in TeamSpeak?
Ik heb speciaal een headset gekocht, maar ik krijg die kolere VOIP niet aan de gangIk ben er nu wel achter dat dat niet aan BF2 ligt, maar aan het feit dat mn pc automatisch de mic mute op het moment dat ik bf2 opstart
![]()
Vanavond gaat niet lukken, ik moet helaas op vakantiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
jah als in teamspeak ja
Ik heb eigen TS server...dus als je vanavond gaat spelen let me know.
Kom je op mijn TS beetje slap ouwe hoeren
Okiedoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Vanavond gaat niet lukken, ik moet helaas op vakantie![]()
Maar als ik terug ben laat ik het wel weten![]()
Nee, dan moet je bij bedrijfen die onder toezicht van EA staan huren en dan kost +- 50 euro extra. Wij hosten hem bij www.gamesnel.nlquote:
Welke 2 statsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:16 schreef Steeven het volgende:
Zet ff die twee stats sites en de site waar je een sig kan maken met je medailles in de OP.
Staan in het vorig topic.quote:
Say pleasequote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:14 schreef Droopie het volgende:
als ik uit mijn werk kom wil ik wel antwoord hebben van jullie.
wat moet ik anders vanavond doen
Is het verschil goed te zien als je de textures van High naar Medium zet? Ik heb zelf ook die kaart maar het schokt met de settings op High, 4x/8x AF en 4x FSAA nog verschikkelijk af en toe. Normaal ben ik er niet zo'n fan van om met lagere settings te spelen maar als het verschil toch niet te zien is is het wellicht het proberen waard.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:23 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Heb je dan last van lag ofzo?
Ik heb 1 gig ram, en op sommige servers inderdaad last van lag, maar dat ligt altijd aan de server zelf. Op de EA 64 speler servers heb ik nergens last van, dan loopt het zo vloeiend als het maar kan.
videokaart 6600GT, alles op high behalve de textures, 4x AA
Op de meeste Nederlandse servers speel ik met een ping van 5 tot 10 met de nieuwste patch dus daar kan het niet aan liggen. Zorg wel dat je bij game options je internet niet op LAN heb staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:14 schreef Droopie het volgende:
Ik had gisterenavond alleen maar ping 80+, hoe kan dat nou???
moet ik wat veranderen met mijn instellingen.
als ik uit mijn werk kom wil ik wel antwoord hebben van jullie.
wat moet ik anders vanavond doen
Je bent zo actief met het spel bezig dat je geen verschil merktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is het verschil goed te zien als je de textures van High naar Medium zet? Ik heb zelf ook die kaart maar het schokt met de settings op High, 4x/8x AF en 4x FSAA nog verschikkelijk af en toe. Normaal ben ik er niet zo'n fan van om met lagere settings te spelen maar als het verschil toch niet te zien is is het wellicht het proberen waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |