Ik probeerde een paar keer op de server te komenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:38 schreef Steeven het volgende:
Het blijft een geweldig spel als je op een server komt waar men goed samenwerkt. En het blijft een kutspel als je in een dom schijtteam zit waar 7 mensen lopen te campen voor een straaljager en niemand samenwerkt.
Het werd al snel druk iddquote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik probeerde een paar keer op de server te komen
Of hij was vol of er is een ander probleemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En terechtquote:Op zondag 3 juli 2005 22:41 schreef speknek het volgende:
Nee, ook als de mod fan is van het spel, laat hij geen tvps toe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb er van geleerdquote:Op zondag 3 juli 2005 23:16 schreef Gamedemon het volgende:
welke server pakken we nu?
en filipe je ging mooi dood gozert ,parkeer nooit je tank tussen 5 pakjes c4
En het wachtwoord is verandertquote:Op zondag 3 juli 2005 23:13 schreef Fillipe het volgende:
Nog meer mensen van de DMW server afgegooid?
Nog één rang verder: Onderkorperaal dus.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:37 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik ben nu ook soldaat eerste klas, wanneer unlock ik nieuwe wapens?
Nee. Sniper zijn is klote in dit spelquote:Op maandag 4 juli 2005 00:10 schreef Vassili_Z het volgende:
Zijn er veel snipers op de public's te vinden ? Ik bedoel, 40 a 50% van het team sniper? zoals in BF1942?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop