abonnement Unibet Coolblue
pi_28776566


Vorige delen:
[PC] Battlefield 2
[PC] Battlefield 2 -Deel 2-
[PC] Battlefield 2 -deel3-
[PC] Battlefield 2 -deel 4-
[PC] Battlefield 2 - part 5
[PC] Battlefield 2 - part 6
[PC] Battlefield 2 - deel 7
[PC] Battlefield 2 - deel 8

Systeem eisen:
Onderstaande systeemeisen zijn van de spaanse EA site gehaalt. De videokaarten die erbij staan zijn officieel ondersteunt.

Er kan niet worden gespeelt met de Geforce 4 series!

- OS: Windows XP (incompatible met Windows 2000 en/of ME!)
- CPU: Pentium IV 1,7 GHz. Aanbevolen: Pentium IV 2-2.5 GHz of vergelijkbare Athlon XP
- Geheugen: 512 MB RAM. Aanbevolen: 1 GB RAM
- DVD: 16x (er zal dacht ik ook een cd-rom versie komen maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen).
- Videokaart geheugen: 128 MB.
Videokaarten die minimaal 1.4 shaders ondersteunen:
ATI

Radeon 8500 series
Radeon 8800 series
Radeon 9000 series
Radeon 9100 series
Radeon 9200 series
Radeon 9500 series
Radeon 9600 series
Radeon 9700 series
Radeon 9800 series
Radeon x300 series
Radeon x600 series
Radeon x700 series
Radeon x800 series
Radeon x850 series


NVIDIA

Geforce FX 5200 series
Geforce FX 5300 series
Geforce FX 5500 series
Geforce FX 5600 series
Geforce FX 5700 series
Geforce FX 5800 series
Geforce FX 5900 series
Geforce 6200 series
Geforce 6600 series
Geforce 6800 series

Screens:



















Meer screens zijn hier te vinden:
1
2
3
4
5
6

Demo downloaden?

http://www.mininova.org/g(...)_Demo_GC.zip.torrent
http://basic.gamespot.com(...)efield_2_Demo_GC.zip
http://www.download.com/B(...)7452_4-10404526.html
http://files.filefront.co(...)6589;;/fileinfo.html
http://www.fragland.be/downloads.php?id=14745
http://www.exploiter.us/Battlefield_2_Demo_GC.zip

Wat doet de patch en waar kan ik de patch downloaden?

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=26540&mode=thread&order=0
http://www.3dgamers.com/games/battlefield2/downloads/

Problemen met het installeren van de patch?

Misschien helpt dit

Leuk spel maar de SP zuigt, doet Fok! ook aan MP ?

Goed dat je dat vraagt. Op dit moment spelen 20 mensen van Fok! Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, system1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Killerguy, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx.

Leuk die namen maar doen we er ook nog wat mee ?

Ja zeker. Op dit moment zijn we druk bezig om een Battlefield 2 Clan op te zetten. Het zal een vrij los geheel worden, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we wel ons best doen om zo af en toe een clan war te organiseren. Er wordt ook druk gewerkt aan een website. Op dit moment draait de website al op dit adres. De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties altijd welkom !

Wie roelt nou eigenlijk over het hele Fok! Battlefield 2 topic ?

Op dit moment is dat Steeven|FOKgames. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van het aantal lintjes en medailles je verkregen hebt.

De op?

Die kan je hier vinden.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_28776603
Pffft *proest
quote:
Wie roelt nou eigenlijk over het hele Fok! Battlefield 2 topic ?

Op dit moment is dat Steeven|FOKgames. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van het aantal lintjes en medailles je verkregen hebt.
Komop, moest dat echt in de OP . Te veel eer, té veel eer.

Edit - Oh ja als er behoefte aan is wil ik wel werken aan een FOK!guide ofzo waarin staat hoe je bepaalde medailles kunt winnen en welke manier het makkelijkst is enzo.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_28776741
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:41 schreef Steeven het volgende:
Pffft *proest
Komop, moest dat echt in de OP . Te veel eer, té veel eer.
Ik hoop met je mee dat iemand je er af gaat schoppen maar op dit moment heb je de meeste medailles etc etc dat komt natuurlijk deels omdat je het spel al veel eerder in huis had maar goed ik ga niet alle variabelen in de ranglijst meenemen
quote:
Edit - Oh ja als er behoefte aan is wil ik wel werken aan een FOK!guide ofzo waarin staat hoe je bepaalde medailles kunt winnen en welke manier het makkelijkst is enzo.
Ik ben ook al bezig om zoveel mogelijk informatie op de website te krijgen, zit alleen op antwoord te wachten op m'n Qtree menu, daarna kan het grootste deel online en het zou wel gaaf zijn als je dan een guide kan maken met hoe je alles kan halen. Dan kan ik dat er ook in gooien
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_28776803
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:48 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee dat iemand je er af gaat schoppen maar op dit moment heb je de meeste medailles etc etc dat komt natuurlijk deels omdat je het spel al veel eerder in huis had maar goed ik ga niet alle variabelen in de ranglijst meenemen
[..]

Ik ben ook al bezig om zoveel mogelijk informatie op de website te krijgen, zit alleen op antwoord te wachten op m'n Qtree menu, daarna kan het grootste deel online en het zou wel gaaf zijn als je dan een guide kan maken met hoe je alles kan halen. Dan kan ik dat er ook in gooien
Dat klopt ja, ik had idd een week voorsprong . En die guide wil ik NU ook wel schrijven en naar je opsturen. Missende informatie kunnen we dan altijd wel updaten .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_28776851
Eerst volgende wat ik ga doen is dan ook meer ram geheugen kopen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_28776992
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:51 schreef Steeven het volgende:
Dat klopt ja, ik had idd een week voorsprong . En die guide wil ik NU ook wel schrijven en naar je opsturen. Missende informatie kunnen we dan altijd wel updaten .
Kan ook maar verwacht m pas over enkele dagen online te kunnen gooien dus no rush Zoals ik al zei heb ik eerst nog antwoord nodig (en e107.nl forum is traaaag) en ik heb morgen niet ontzettend veel tijd maar goed het kan nooit kwaad om t alvast klaar te hebben
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:53 schreef SHERMAN het volgende:
Eerst volgende wat ik ga doen is dan ook meer ram geheugen kopen.
Ik twijfel ook. Heb eigenlijk geen geld maar meer geheugen en een beter mobo zijn eigenlijk wel dingen die weer eens moeten gebeuren..
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  woensdag 13 juli 2005 @ 18:59:13 #7
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_28777001
Ik ben nog niet echt bezig met die lintjes halen. Soms krijg ik ze toevallig maar ben er niet doelgericht mee bezig. Had de laatste tijd ook erg weinig tijd om te gamen, maar nu heb ik zat tijd dus ik ga kijken wat ik er aan kan doen
pi_28777048
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:59 schreef Blinker het volgende:
Ik ben nog niet echt bezig met die lintjes halen. Soms krijg ik ze toevallig maar ben er niet doelgericht mee bezig. Had de laatste tijd ook erg weinig tijd om te gamen, maar nu heb ik zat tijd dus ik ga kijken wat ik er aan kan doen
Dat is idd het grote nadeel van deze ranglijst maar ach ik heb niet zo zin om straks van een man of 15/20 stats-pages door te kijken en ratio's uit te rekenen en vergelijken
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:03:37 #9
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_28777127
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben ook al bezig om zoveel mogelijk informatie op de website te krijgen, zit alleen op antwoord te wachten op m'n Qtree menu, daarna kan het grootste deel online en het zou wel gaaf zijn als je dan een guide kan maken met hoe je alles kan halen. Dan kan ik dat er ook in gooien
Wat is het probleem met je menu dan??
pi_28777214
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:03 schreef ursel het volgende:
Wat is het probleem met je menu dan??
http://www.rijkvanwel.nl/news.php
Fun -> Games

Ik wil meerder submenus hebben Ik heb nu op de website 'Game Information' en dan Submenu 'Weapons' maar daarachter moet nog een Submenu 'USA' & 'MEC' & 'China' maar ik krijg t niet voor elkaar.

Het gaat om de Q-tree plugin van e107
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_28778141
Vraagje:

stél ik wil in de FOK! clan en stél jullie laten me toe.. dan moet je wel zeker een nieuwe account maken met [FOK] voor je nick ofzo.
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:50:55 #12
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28778696
Hoaah !!!!!!!!!
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_28781768
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:35 schreef -Dries- het volgende:
Vraagje:

stél ik wil in de FOK! clan en stél jullie laten me toe.. dan moet je wel zeker een nieuwe account maken met [FOK] voor je nick ofzo.
*Kijkt naar de huidige UserNames:
quote:
Op dit moment spelen 20 mensen van Fok! Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, system1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Killerguy, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx.
Ik zou er dus maar niet vanuit gaan Alles zolang we maar lol hebben zeg maar
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  woensdag 13 juli 2005 @ 21:52:05 #14
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28782472
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 21:31 schreef UnleashMitch het volgende:

[quote]Op dit moment spelen 20 mensen van Fok! Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, system1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Killerguy, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx.
Zelfs ik sta er tussen haha.

Maar idd lang leve de lol, gewoon lekker spelen. Als die tags voor namen vind ik altijd onzin. Dan heb je meteen een merk aan je naam. Van dat team is goed daar wil ik niet tegen spelen of die zijn zo slecht laat maar zitten.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  woensdag 13 juli 2005 @ 21:57:56 #15
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_28782669
Ik geloof dat er later nog een patch komt met de mogelijkheid om een tag achter je naam te zetten.
Ik kan het fout hebben maar goed
pi_28786853
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 21:52 schreef jacco het volgende:

[..]

Zelfs ik sta er tussen haha.

Maar idd lang leve de lol, gewoon lekker spelen. Als die tags voor namen vind ik altijd onzin. Dan heb je meteen een merk aan je naam. Van dat team is goed daar wil ik niet tegen spelen of die zijn zo slecht laat maar zitten.
zet mij er ook maar tussen vind het ookwel leuk om afentoe te knallen sickert.nl is the name
Narf!
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:26:36 #17
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_28787475
Had ik je niet voor gesteld om Postnuke te gaan gebruiken..
Maar of ik ben scheel, maar kan je topic even niet zo snel vinden op e107.nl

Ken E107 verder niet. Ook nooit geinstalled. Maar als het een plug in is zou ik even wat links moeten hebben. Misschien dat ik er wel even doorheen kan lopen.

Heb overigens nog wel op het forum gekeken. Wordt amper gepost op dat forum man..
pi_28787518
Die AT-unlock wapen is zo gek nog niet. Best wel strak dingetje, zeker als je opeens een tegenstander op 5 meter heb en je schiet je schotgun met 12 kogels automatisch af
op de stakker. Verder bak ik er nog niet veel van, ook niet na 22 uur anti-tank!!
Hell To The Liars
pi_28787572
Hell To The Liars
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:39:44 #20
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_28787784
Stuur me anders even een emailtje met account en admin rechten.
Heb je post gelezen op e107.org en geloof dat het wel wat weg heeft van active menu van postnuke. Dan moet het denk ik wel lukken ook.
pi_28792158
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:59 schreef Sickert het volgende:
zet mij er ook maar tussen vind het ookwel leuk om afentoe te knallen sickert.nl is the name
Done, niet in de huidige OP maar in de volgende sta je erbij. Kijk maar in het tekst bestandje van de OP wat gegeven staat.
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:26 schreef ursel het volgende:
Had ik je niet voor gesteld om Postnuke te gaan gebruiken..
Maar of ik ben scheel, maar kan je topic even niet zo snel vinden op e107.nl
Zeker en ik heb het ook even geprobeerd maar wat me het meeste tegenstond was dat de laatste release van Postnuke alweer uit eind 2004 komt. Kreeg niet echt het idee dat het nog een actief gebruikt CMS was Daarnaast had ik ook wel eens goed dingen gehoord over e107. Als ik PHPNuke draaiende had gekregen (2 versies op 1 FTP werkte niet echt lekker) had ik dat gedaan maar goed

http://www.e107.nl/forum_viewtopic.php?15.13295
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:39 schreef ursel het volgende:
Stuur me anders even een emailtje met account en admin rechten.
Heb je post gelezen op e107.org en geloof dat het wel wat weg heeft van active menu van postnuke. Dan moet het denk ik wel lukken ook.
Komt eraan. Check even of ik hiervoor een nieuwe Admin account kan creeeren
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:22:12 #22
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_28793062
lol.. ze hebben al 8 fora voor niet geregistreerden, hebben ze dan ook nog een support forum hidden gemaakt voor geregistreerden.

Maar gaat er even naar kijken.

Wat betreft Postnuke niet actief, De support is vele malen beter als E107 iig..
Er staat een nieuwe release op de planning. 0.760 is bijna klaar. RC4 is tijd geleden al vrij gegeven en ze stonden op het punt de final uit te zetten toen ze toch nog een veiligheids lek gevonden hadden.. De reden dat het niet zo snel gaat met nieuwere versies is dat ze bezig zijn hem fully PNapi compliant te maken. Ofwel, een giga groot gedeelte van de core wordt op de schop genomen. Mja.. dat neemt tijd in beslag.

Maar ik gaat er even naar kijken. Kom er spoedig op terug.
pi_28793249
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:22 schreef ursel het volgende:
lol.. ze hebben al 8 fora voor niet geregistreerden, hebben ze dan ook nog een support forum hidden gemaakt voor geregistreerden.

Maar gaat er even naar kijken.

Wat betreft Postnuke niet actief, De support is vele malen beter als E107 iig..
De support op e107 is idd ernstig traag, alhoewel ik over het CMS zelf goed te spreken ben. Veel sneller dan PHPNuke. Ik ga iig nog even opzoek naar een andere mogelijkheid voor multiple level menus want ik heb ze eigenlijk wel echt nodig
quote:
Er staat een nieuwe release op de planning. 0.760 is bijna klaar. RC4 is tijd geleden al vrij gegeven en ze stonden op het punt de final uit te zetten toen ze toch nog een veiligheids lek gevonden hadden.. De reden dat het niet zo snel gaat met nieuwere versies is dat ze bezig zijn hem fully PNapi compliant te maken. Ofwel, een giga groot gedeelte van de core wordt op de schop genomen. Mja.. dat neemt tijd in beslag.
Wat PNapi is weet ik niet maar t klinkt wel spannend

Nou nog even bidden dat ik vandaag eindelijk Battlefield binnen krijg
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:42:49 #24
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_28793545
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat PNapi is weet ik niet maar t klinkt wel spannend
U vraagt wij draaien:
http://bjorsq.net/pnHelp/mdg.notes.index.html

Overigens, moet zeggen dat het admin gedeelte van E107 er wel geinig uit ziet. Is zeker een CMS om te overwegen/een keer te bekijken. Alleen de forums/support..
pi_28793838
yes! na het kutten van settings heb ik een goed balans gevonden voor grafisch mooi en goed speelbaar.... ik heb mijn dank voor tweakguides.com, ik raad iedereen ook aan om een kijkje te nemen in de guide. er staat namelijk wat handige tips in
quote:
View Distance Scale: This slider determines the amount of visible detail your character can see in the distance. The screenshot comparison below shows the differences at 50% (the minimum), 75% and 100% (the maximum) View Distance settings. Note the crane in the distance becomes invisible at 75% view distance. While reducing the view distance improves performance due to less scenery being rendered, it is strongly recommended that you do not reduce your view distance below 100%. A reduced view distance can place you at a disadvantage in the game against other players who use 100% view distance, making it harder for you to spot distant players and vehicles. Keep this setting at its maximum and reduce other settings first to improve your performance if you can..
http://www.tweakguides.com/
direct link: http://www.tweakguides.com/BF2_1.html
"I don't know quotes" -Quoteless
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')