OV is idd drama. Als je geen eigen vervoer hebt of geen vervoer kan regelen moet je t echt niet doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:51 schreef domolanglekker het volgende:
ouddorp.. daar ging ik es heen voor de prijsuitreiking van een wedstrijd van een of ander vliegerforum.. heb er nog steeds trauma's van (met het openbaar vervoer in de stromende regen) maarja wel een mooi stuntvliegertje mee naar huis genomen
![]()
Ik heb ook nog wel een paar mooie vliegmachinesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:52 schreef domolanglekker het volgende:
als je me speedwings wilt oplaten is dat een garantie![]()
mooi koop jij european forces en dan mag jij vertellen of t de moeite waard isquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:52 schreef JumperJack het volgende:
laatste dag met een berg repetitiesdaarna...
![]()
ownee: eerst bf2: european forces kopen, trackmania sunrise kopen, sunrise extreme downloaden, etc etc etc![]()
das ook waarquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voorlopig kan hij hem toch nog niet kopen, aangezien hij nog niet uit is.
Ik betrap mezelf wel steeds vaker op het spelen van CSS ipv BF2quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef i-spy24 het volgende:
OT: heel even
[afbeelding]![]()
ON-TOPIC:
Zijn jullie nu al uitgekeken op BF2 en SF???![]()
ik speel de laatste dagen veel trackmaniaquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf wel steeds vaker op het spelen van CSS ipv BF2![]()
VERRADER!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf wel steeds vaker op het spelen van CSS ipv BF2![]()
Kan zo snel even mn datakabel voor mn GPS niet vinden maar ik gok dat ik stukken van ongeveer 5 a 6km met gemiddelden van 60km/u + heb afgelegd. Totaal 100km gereden met een top van 83km/uquote:
Toen ik het zo zag regen in breda moest ik serieus even aan je denkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan zo snel even mn datakabel voor mn GPS niet vinden maar ik gok dat ik stukken van ongeveer 5 a 6km met gemiddelden van 60km/u + heb afgelegd. Totaal 100km gereden met een top van 83km/uReed net voor een regenbui uit en toen kwam er een beetje extra wind
Hele dag zon gehad op 2x10 minuten na, toen regende het. Verder een geweldige dag. Ow en ik heb nog een zeekoet gered: Wat voor vogel is dit ?
www.windguru.czquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
Toen ik het zo zag regen in breda moest ik serieus even aan je denken![]()
Vanacht heeft is het wel flink aan het regenen geweest in zeeland, tenminste waar ik woon danquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
www.windguru.cz
www.theyr.net
Piet Paulusma moet maar snel met pensioen gaan. Ik wist gister dat het grotendeels droog zou blijvenDrie kwart van het land zou onder de regen liggen maar Zeeland niet
Geen problemen dus
Strand was kut. Voorspellingen gaven aan dat het water niet zo hoog zou komen dus ik verwachten een strakke kustlijn. Helaas, er was geen kustlijn. Pas nadat ik die fop-pinguin had ingeleverd begon er kustlijn te verschijnen. Ik had dus zeker 4 uur langer uit kunnen slapenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
Vanacht heeft is het wel flink aan het regenen geweest in zeeland, tenminste waar ik woon dan
Maarja dan had jij lekker hard strandzand
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Arghhh lucky kk feyen--rd, durven ze wat over ons te zeggen. Hoop zo dat psv kampioen word wat ze toch wel worden
Voor ajax is het wel beter dat nec verliest daar niet van...quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]nananana
Je moet wel durven hoor, vijf man in de aanval mikken
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Voor ajax is het wel beter dat nec verliest daar niet van...
Jup... ajax 1-0 voor tegen de nr 16, 17??? nou nou.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Vitesse gezien ?Das echt lullig
in de 5e minuut voorstaan en dan in de 92e en 94e minuut 2 doelpunten tegen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |