abonnement Unibet Coolblue
pi_30440910


The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2™. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942™ into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game’s 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons’ ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

  • NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

    Screenshots:






    Demo downloaden:

    Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

    Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

    Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

    Problemen met het installeren van de patch:

    Misschien helpt dit.

    Help, patch failed. Wat nu?

    Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

    Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

    Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear &amp; Lonewolf2003.

    En zit er al een clan aan te komen?

    Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

    De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

    Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

    Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z&#039;n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

    Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

    Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

    Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

    FOK! naam - - - Xfire naam

  • UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy - - - Nlboy
  • Sickert.nl - - - Niveklaams
  • Silver_Shark - - - Foksilver
  • Ash - - - Leenart
  • Jazza - - - Rudycarell
  • Escape_nl - - - Escapenl
  • Morpheus2002 - - - Morpheus211983
  • BMH - - - Bmh
  • Kievit19 - - - Kievit1983
  • Cyberrobin -- Cyberrobin
  • Frenkyboy - - Sickmyduck76
  • PirE - - - Pejastojakovic
  • Razorback -- Razorback5000
  • Droopie - - - Johan5324
  • MarkXL - - - Markvanholstein
  • Fillipe - - - FillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner
  • Molotov25 - - - molotov25
  • domolanglekker - - - domo666
  • jpjedi - - - Jedi05071977
  • N-E-R-D - - - 3kmenace
  • Lonewolf2003 - - - vaal

    Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

    Teamspeak?

    Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

    Een eigen public ranked server?

    Die komt eraan. Op dit moment wordt de bestelling verwerkt door i3d.nl. Vrijdag 5 augustus, vandaag dus, krijgen ze de nieuwe servers binnen waarna ze onze eigen server online gaan gooien. Allemaal duimen dus dat we vanavond kunnen spelen.

    Daarna zullen we de server gaan gebruiken om met veel Fok!kers samen te spelen. We hopen zover te komen dat iedereen altijd als eerste de Band of Fok!kers server op gaat zoeken. Daarnaast zullen we op vaak op de server bijeenkomsten organiseren en zijn we druk bezig om clanwars te organiseren.

    Wie is momenteel de beste van FOK!?

    Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

    Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

    Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

    Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

    Vorige delen:

    01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16
    17 18
    31

    De openingspost:

    Die kan je hier vinden.
  • fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_30440958
    De eerste ...
    Before all else, be armed.
    pi_30440971
    de tweede
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_30440985
    de derde
    Hell To The Liars
    pi_30441025
    ik heb het toch wel goed gedaan?
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_30441030
    Schatjes
    pi_30442828
    nog even over t geval van "noobs". Als ze een blackhawk/F15/SU pakken en m meteen crashen gewoon op de spawn plek van het voertuig gaan staan en "e" ingedrukt houden. Als ze t te vaak doen mogen ze best wel gekickt worden. De blackhawk/ SU / F15 kunnen de uitkomst van een ronde sterk beinvloeden mits juist gebruikt. Meestal staan ze t voertuig wel af als je ze er op aanspreekt (laatst nog meegemaakt met een F15 .. de arme knul crashte em een paar keer tegen een berg aan en toen liet ie mij maar vliegen.. was een goede keus van em.. hij had meteen 50 kill assists die ronde )

    maar om een lang verhaal kort te houden:
    Noobs kicken die black hawks/ SU's / F15's crashen:
    JA!
    mits:
    1. Ze dit meermalen doen.
    2. Ze er op aangesproken zijn. En geef ze dan ook meteen wat tips over het hoe en wat.. als iemand de standaard instellingen gebruikt en met muis vliegt crashed ie m zowieso meteen (muis niet geinverted) en als ie met zijn instellingen heeft lopen kloten (sensitivity.. In bf1942 moest je deze flink hoger zetten.. ) gaat t ook mis.

    Bedoel t is een kleine moeite om even offline te oefenen met de basics van een helikopter of F15. Okee top gun tactics leer je in t veld maar dat komt vanzelf.. t ding in de lucht houden hoort voor mij tot de basis competenties voor je zon ding in een online ronde pakt.
      zaterdag 10 september 2005 @ 04:37:25 #8
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30444793
    Forum komt vandaag in de loop van de middag online.

    Opmerkingen over de regels en notulen graag naar bandoffok@gmail.com

    Hier wordt mij teveel gebasht en geflamed
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_30445424
    Aangezien niemand geantwoord heeft, en ik toch nieuwsgierig blijf post ik 'em nog een keer.
    quote:
    Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Even wat nieuws wat betreft de aankomende patch:

    Vandaar ook dat de naam is veranderd naar V1.1 in plaats van de oorspronkelijke V1.03. De ideeën voor de features komen van EA's 'Trusted Partners

    KNIP KNIP

    De V1.1 patch zal eerst intern worden getest en vervolgens overgedragen aan een closed beta groep. Hier zal de patch op verschillende systemen getest worden en gekeken of hij overal even goed werkt. [/b]
    Waarom kan ik dit helemaal nergens vinden. Hoe kom je hieraan? Ik zag het gister ook al op FOK! games staan. (ik heb het over de 'nieuwe' 1.1 patch dus niet de 1.03)

    EA BF2 Site
    Total BF2.com
    Planet Battlefield

    Helemaal niets over een 1.1 patch...
    Nu wil ik het graag geloven, maar als ik geen bron kan vinden behalve Battlefield2.nl gaat het er bij mij niet in.
    Komt het uit een devchat ofzo?
    pi_30445508
    Voor degene die nog op zoek zijn naar een bloedsnelle kaart.

    Alternate heeft op dit moment een Asus 6800GT 256mb liggen voor 259,-. Dus en een goed merk en ongeveer dezelfde prijs als die van Robe Computer met hun Club3D.

    Persoonlijk blijf ik t een shitload of money vinden maar tja ik wilde al de 128mb gaan halen aangezien de Radeons & mn A8V wel vaker gingen fucken. Ik twijfel maar ik vrees dat ik me zo meteen niet kan inhouden als ik langs Ridderkerk rijd
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
      zaterdag 10 september 2005 @ 10:54:23 #11
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30446828
    Klinkt goed, maar heb net een PSP gekocht
    Dus nog eventjes wachten.
    pi_30446839
    Vind ut ook een mooi spel maar draait weer niet op me lappie
    Just say hi!
    pi_30448134
    Nou mensen,

    Sinds de notulen openbaar zijn geworden hebben jullie ook van alles kunnen lezen over de LAN party. Morgen is er weer een vergadering bij TGS in Rotterdam voor de grote BoF! LAN party.

    De kleine LAN blijft dus staan op vrijdag 16 september! Wie gaat er mee dan reserveer ik zo dat we allemaal bij elkaar zitten. We starten om 20.00 uur.

    Iedereen die later reageert kan nog mee maar dan kan ik niet meer garanderen dat je bij de rest zit...
    pi_30449509
    Meer nieuws over de patch:

    BF2 patch 1.03
    Alpha - 2 Sept
    · Beta - 19 Sept
    · Final - 23 Sept
    · CQC/ECG Sub - 28 Sept
    · Release - 3 Oct

    Wake Island· In a surprise move, forces of the People's Liberation Army have attacked and captured Wake Island in a bid to threaten US lines of supply. USMC forces have been short-stopped from their deployment in Manchuria to respond to this new threat. The airbase on Wake Island is the lynchpin of the Chinese air threat, however it is highly susceptible to ground attack from either the northern

    Compare Feature· By clicking the COMPARE button in BFHQ, you can search for another players name and load their current stats into BFHQ. Using the arrow buttons next to the name in the top-left corner of the menu, you can toggle between your stats and their stats. You can also load a player's stats by double-clicking on their name in any leaderboard.

    Favorites/History· There is a new tab in the MULTIPLAYER menu that holds a list of the last 20 internet servers you have connected to, plus a list of servers you have selected as favorites.

    BF2 Account Tag · You can add a 6-character prefix to your account nickname which will be displayed in-game next to your nametag in the scoresheet, in game messages, and above your player. This prefix does not change your account name or statistic information (e.g. the prefix does not appear next to your name on the leaderboards). You can change this prefix at any time at the account login menu.

    Server Reserved Slots· Server admins can define a list of player BF2 account names which will reserve VIP slots on the server.

    Engineer/Helicopter· Modified the rate at which engineer can repair a helicopter while sitting in the helicopter. It now takes longer for the engineer to repair the helicopter.

    Vehicle/Control Point Capture· Only one person in a vehicle counts towards a control point capture. If passengers want to increase the rate of the flag change, they must disembark from the vehicle.

    Vehicle/Soldier interaction· Improved physics of vehicles against soldiers so that soldiers are not as easily killed by moving vehicles. Bring on the wing-walkers!

    Auto Balance· Auto team balance no longer moves the commander or squad leaders to the other team.

    Point Farming· Limits placed on ability to point farm.

    Rank/Awards· Criteria for gaining ranks and awards has been changed.

    Supply Drop· The commander's supply drop now has an icon on the minimap and a 3D-map icon in the world.
    pi_30449700

    Kom alleen maar naar Rotterdam als een aantal mensen ook komen waar ik nog een mee heb te vereffenen.
    pi_30449808
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef i-spy24 het volgende:
    [afbeelding]
    Kom alleen maar naar Rotterdam als een aantal mensen ook komen waar ik nog een [afbeelding] mee heb te vereffenen.[afbeelding]
    wie zijn dat? Zou wel handig zijn
    pi_30449878
    weet ik nog niet maar als ik de namen van aanmeldingen zie, dan weet ik het weer.
    pi_30450003
    Woh nieuwe patch klinkt veelbelovend! Trouwens:
    quote:
    Wake Island· In a surprise move, forces of the People's Liberation Army have attacked and captured Wake Island in a bid to threaten US lines of supply. USMC forces have been short-stopped from their deployment in Manchuria to respond to this new threat. The airbase on Wake Island is the lynchpin of the Chinese air threat, however it is highly susceptible to ground attack from either the northern
    Nieuwe map?
    pi_30450192
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef Fillipe het volgende:
    Woh nieuwe patch klinkt veelbelovend! Trouwens:
    [..]

    Nieuwe map?
    tis een oude nieuwe map zeg maar stampt uit BF1942
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_30450318
    Is ie vrijdagnacht ook geopend, want ik heb vrijdag avond een ander plan gegeven.
    Hell To The Liars
    pi_30450391
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 04:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Forum komt vandaag in de loop van de middag online.

    Opmerkingen over de regels en notulen graag naar bandoffok@gmail.com

    Hier wordt mij teveel gebasht en geflamed
    Worden we nu weggestuurd!!
    Ik kan me niet voorstellen dat we ons misdragen hebben.
    Vriend Sickert weet dat ie het met een korreltje zout moet nemen.
    Ik denk niet dat ie er slecht door geslapen heeft, toch.??

    En onder het motto het glas is half leeg en mijn zak half vol,
    ben ik nooit tevreden
    Hell To The Liars
    pi_30450450
    " YO 'Sickert'
    Wat een crappy scherm
    maar een rete-geil toetsenbord!

    Als dat afzet tegen wat BMH heeft dan..
    pi_30450454
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    tis een oude nieuwe map zeg maar stampt uit BF1942
    JAAAAAAAA. Nu herriner ik hem weer,
    lijkt een beetje op cleansweep, alleen leuker.
    Hell To The Liars
    pi_30450655
    er komt dus weer een WWII mod van ea? net als in bfv...
      zaterdag 10 september 2005 @ 13:05:02 #25
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30450769
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef i-spy24 het volgende:maar een rete-geil toetsenbord![afbeelding]
    Die heb ik ook. Alleen gebruik nooit die keyset.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')