abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:46:32 #1
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30336878


The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2;. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942,; into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game’s 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons’ ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

  • NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

    Screenshots:






    Demo downloaden:

    Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

    Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

    Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

    Problemen met het installeren van de patch:

    Misschien helpt dit.

    Help, patch failed. Wat nu?

    Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

    Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

    Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear & Lonewolf2003.

    En zit er al een clan aan te komen?

    Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

    De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

    Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

    Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z'n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

    Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

    Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

    Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

    FOK! naam - - - Xfire naam

  • UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy - - - Nlboy
  • Sickert.nl - - - Niveklaams
  • Silver_Shark - - - Foksilver
  • Ash - - - Leenart
  • Jazza - - - Rudycarell
  • Escape_nl - - - Escapenl
  • Morpheus2002 - - - Morpheus211983
  • BMH - - - Bmh
  • Kievit19 - - - Kievit1983
  • Cyberrobin -- Cyberrobin
  • Frenkyboy - - Sickmyduck76
  • PirE - - - Pejastojakovic
  • Razorback -- Razorback5000
  • Droopie - - - Johan5324
  • MarkXL - - - Markvanholstein
  • Fillipe - - - FillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner
  • Molotov25 - - - molotov25
  • domolanglekker - - - domo666
  • jpjedi - - - Jedi05071977
  • N-E-R-D - - - 3kmenace
  • Lonewolf2003 - - - vaal

    Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

    Teamspeak?

    Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

    Een eigen public ranked server?

    Die komt eraan. Op dit moment wordt de bestelling verwerkt door i3d.nl. Vrijdag 5 augustus, vandaag dus, krijgen ze de nieuwe servers binnen waarna ze onze eigen server online gaan gooien. Allemaal duimen dus dat we vanavond kunnen spelen.

    Daarna zullen we de server gaan gebruiken om met veel Fok!kers samen te spelen. We hopen zover te komen dat iedereen altijd als eerste de Band of Fok!kers server op gaat zoeken. Daarnaast zullen we op vaak op de server bijeenkomsten organiseren en zijn we druk bezig om clanwars te organiseren.

    Wie is momenteel de beste van FOK!?

    Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

    Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

    Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

    Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

    Vorige delen:

    01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16
    17 18
    19 20
    21 22
    23 24
    25 26
    27 28
    29

    De openingspost:

    Die kan je hier vinden.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Gunner op 07-09-2005 08:38:34 ]
  •   Lieve Belg dinsdag 6 september 2005 @ 22:47:06 #2
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_30336897
    Lang geleden dat ik dat eens gespeeld heb

    Je hebt terug die oude OP genome
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
    &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      dinsdag 6 september 2005 @ 22:47:53 #3
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30336924
    quote:
    Op dinsdag 6 september 2005 22:47 schreef Jump het volgende:
    Lang geleden dat ik dat eens gespeeld heb

    Je hebt terug die oude OP genome


    Die staat in het topic

    kan je die ander ff dicht doen?
    pi_30336987
    ik heb m'n bf2 toetsenbord van de prijsvraag nog niet binnen, ben er wel benieuwd naar
      dinsdag 6 september 2005 @ 22:50:10 #5
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30337018
    Wordt het nu [BoF] of [BoF!] ?
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_30337111
    Ik zeg [BoF]....

    en eerste topic is geplaats op 't andere forum
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
      dinsdag 6 september 2005 @ 22:53:42 #7
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30337157
    Wat is de link naar de nieuwe OpeningsPost?
    Die van nu is FUBAR
    pi_30337183
    [BoF]

    En ik bedoelde dat het niet zo overzichtelijk is als we veel verschillende sites krijgen met ieder z'n onderdeel. Ik zie persoonlijk liever dit forum als centraal punt en daarnaast één site met nog een forum, informatie en ledeninfo e.d.
      dinsdag 6 september 2005 @ 22:59:21 #9
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30337376
    Als ik de OP wil aanpassen krijg ik steeds de volgende foutmelding
    quote:
    Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
    Deze gare forum software laat het me niet meer toe om de boel enigzins te wijzigen...
    pi_30337477
    Was net leuk, gevlogen in de heli samen met Rudy en SickmyDuck
    pi_30337624
    [BoF]... t klinkt zo vies... als Baf of Bef... maarja, ik zit er ook niet bij!
    pi_30337678
    [BoF] ok voel een poll
    pi_30337694
    was idd weer errug gezellig net jongens!
    pi_30337776
    quote:
     'Dr.Daggla' schreef op dinsdag 6 september 2005 om 20:53 uur het volgende:
    Zelden zo'n kneus als I-spy op het forum gezien.
    Halleluja, volgens mij heb jij de kneuzerigheid uitgevonden.
    ja..ik ben een kneus zegt een FOK!KER met een geslachtsdeel als avatar.
    Zeg maar de 'obiwan' der kneuzen..
    quote:
    'Droopie' schreef op dinsdag 6 september 2005 om 21:53 uur:[/i]
    He I-Spy waarom beantwoord jij mijn vragen niet verdomme.
    BEN JIJ IN DE BAROEG GEWEEST[/i]
    Schreeuw niet zo VERDOMME
    Ik scroll niet zoals hobbit-tours(domo) en dildo face(dagglia) alle reply's af totdat ik weer bij het begin ben dus lees ik niet alles.
    En over of ik bij baroeg ben geweest? Als dat zo was DAT STOND HET ER WEL BIJ IN DE FOTO-REPORTAGE.. zo duidelijk?
    quote:
    'Gamedemon' die andere minderjarige hobbit, bazelde op dinsdag 6 september 2005 om 22:24 uur:
    En je moet hier niet lopen doen alsof je geweldig bent,ik heb je score nooit boven de 13 gezien.
    Oh jee,wat wil je nu zeggen dat je zoveel beter bent? ( jij blij held zijn op het internet
    "nenenene mijn Papa is sterker dan jouw Papa want ik heb een superpapa ".
    Ik zal je nog meer vertellen. Mijn score gaat vanaf volgende week naar een gemiddelde van 3 punten. Nog meer hobbit?


    @'Morpheus2002' :

    Wat is er mis met deze website?
    Wordt die nog gebruikt of transporteren we nu alles naar je nieuwe site..
    pi_30338194
    frank het forum zag er prima uit
    pi_30338257
    ik moet eerlijk zeggen.. nog nooit een hobbit gezien die 1.80 hoog was maar goed
    pi_30338331
    hap hap...DoMo...

    Hey ff serieus..nog gespeeld vandaag op de server en was ut wat?
    pi_30338389
    quote:
    Op dinsdag 6 september 2005 23:21 schreef i-spy24 het volgende:
    hap hap...DoMo...

    Hey ff serieus..nog gespeeld vandaag op de server en was ut wat?
    nee niet gespeeld vandaag.. huiswerk gedaan en csi gekeken.
    pi_30338515
    sta trouwens voor een dilemma jongens.. nog 5k punten tot de volgende rank.. en dan moet ik een keuze maken.. de PKM of de M95 ...
    pi_30338532
    quote:
    Op dinsdag 6 september 2005 23:21 schreef i-spy24 het volgende:
    hap hap...DoMo...

    Hey ff serieus..nog gespeeld vandaag op de server en was ut wat?
    G-g-e-e-e-e-e-w-w-w-w-e-l-d-d-d-i-g-g-g-g-g-g lag lag lag
    BF2: Diamond3d
    pi_30338697
      dinsdag 6 september 2005 @ 23:55:40 #22
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30339653
    Mensen hou aub op met mekaar af te zeiken. Ik wordt er echt gek van onderhand.

    Straks worden er weer mensen gebanned
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_30339855
    quote:
    Op dinsdag 6 september 2005 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Mensen hou aub op met mekaar af te zeiken. Ik wordt er echt gek van onderhand.

    Straks worden er weer mensen gebanned
    hopelijk wel...

    vind i-spy niet aardig meer

    van mij mag ie een perm ban...

    niet op de Bof! server natuurlijk wil m nogwel afknallen
    Narf!
      woensdag 7 september 2005 @ 00:03:39 #24
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30339948
    Sorry mensen maar het nieuwe Forum is tijdelijk offline ivm Skin problemen.

    Ik hoop em morgenavond weer on-line te zetten!

    Grote excuses!
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_30340120
    geloof dat de afzeikperikelen alweer ten einde waren.. maar ehm terugkomende op mijn vraag.. de PKM of M95.. Voor mijn volgende unlock.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')