quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:47 schreef Jump het volgende:
Lang geleden dat ik dat eens gespeeld hebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt terug die oude OP genomeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze gare forum software laat het me niet meer toe om de boel enigzins te wijzigen...quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
ja..ik ben een kneus zegt een FOK!KER met een geslachtsdeel als avatar.quote:'Dr.Daggla' schreef op dinsdag 6 september 2005 om 20:53 uur het volgende:
Zelden zo'n kneus als I-spy op het forum gezien.
Halleluja, volgens mij heb jij de kneuzerigheid uitgevonden.
Schreeuw niet zo VERDOMMEquote:'Droopie' schreef op dinsdag 6 september 2005 om 21:53 uur:[/i]
He I-Spy waarom beantwoord jij mijn vragen niet verdomme.
BEN JIJ IN DE BAROEG GEWEEST[/i]
Oh jee,wat wil je nu zeggen dat je zoveel beter bent?quote:'Gamedemon' die andere minderjarige hobbit, bazelde op dinsdag 6 september 2005 om 22:24 uur:
En je moet hier niet lopen doen alsof je geweldig bent,ik heb je score nooit boven de 13 gezien.
nee niet gespeeld vandaag.. huiswerk gedaan en csi gekeken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:21 schreef i-spy24 het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hap hap...DoMo...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey ff serieus..nog gespeeld vandaag op de server en was ut wat?
G-g-e-e-e-e-e-w-w-w-w-e-l-d-d-d-i-g-g-g-g-g-g lag lag lagquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:21 schreef i-spy24 het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hap hap...DoMo...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey ff serieus..nog gespeeld vandaag op de server en was ut wat?
hopelijk wel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mensen hou aub op met mekaar af te zeiken. Ik wordt er echt gek van onderhand.
Straks worden er weer mensen gebanned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop