quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:58 schreef PirE het volgende:
Jaja, ik heb zelfs de OP aangepast met een verwijzing naar het vorige topic.
*klopt op borst*
tis -4 als jij hem punisht , je doet er wel erg makkelijk over.quote:I spy zei :
Zo benik ook weer. Nou leuk gespeeld, sterker nog: Beetje standaard gezellig en lol gehad.
Oke, dat van dat punishen was alleen maar omdat ik even zelf niet oplette in het heetst vd strijd
dus moet je niet te zwaar nemen. Ik heb ook daarna verder geen punt gemaakt ervan.
is al onlinequote:Een eigen public ranked server?
Die komt eraan. Op dit moment wordt de bestelling verwerkt door i3d.nl. Vrijdag 5 augustus, vandaag dus, krijgen ze de nieuwe servers binnen waarna ze onze eigen server online gaan gooien. Allemaal duimen dus dat we vanavond kunnen spelen.
Morgen deel 2 van de training. Server werkt echt superquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:06 schreef Steeven het volgende:
Ik doe morgen mee, heb nog steeds geen tijd gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Server is inderdaad superquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Morgen deel 2 van de training. Server werkt echt superom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij lopen we wel een beetje gelijk hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:33 schreef -Raffie- het volgende:
Server is inderdaad superom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wel jammer dat jij steeds alleen mij neerschietJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt wel denkquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens mij lopen we wel een beetje gelijk hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel plezierquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Nu maar lekker de Lama's nog even kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat zou perfect zijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:08 schreef jazza het volgende:
heren het was gezellig en de server werkt prima! nu nog even de punish uitzetten en voila perferct!
Kweet niet of jij het al heb gemerkt maar ik wel ondertussen (jah ik maak veel team-killsquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis -4 als jij hem punisht , je doet er wel erg makkelijk over.
Ik vind dit zwaar triest van je, iemand die zichzelf zo goed vind en zich zo goedvoelt punisht niet iemand voor zen eigen domme fouten, je praat altijd wel alsof je zo super goed bent maar ondertussen flik je wel dit soort akties.
je neemt ook niet even de moeite om sorry te zeggen in je post, jij maakt er mischien geen punt van zoals jij het zegt, maar tis wel -4 voor hem.
en je loopt altijd maar je medespelers af te zeiken omdat het geen bots zijn die doen wat jij zegt, leer eerst zelf maar is spelen
Doe ook vote system eruit smijten want ik HAAT die mongolen die votenquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:08 schreef jazza het volgende:
heren het was gezellig en de server werkt prima! nu nog even de punish uitzetten en voila perferct!
Vote systemen zijn onderdeel van het spel. Hoe irritant het soms ook is. We kunnen veel doen op de server maar geen delen van het spel omzeilen. Het beste wat we kunnen doen is iemand die continue vote er af schoppen maar mocht een Band of Fok!kers member aan het voten zijn dan schoppen we deze er niet af.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:22 schreef Razorback het volgende:
Doe ook vote system eruit smijten want ik HAAT die mongolen die votenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik, ursel, Morpheus en Escape_nlquote:Op zondag 7 augustus 2005 10:20 schreef Razorback het volgende:
Wie zijn trouwens de admins van de server en hun namen op Xfire want ik wil knallen met mijn sniper die niemand leuk vindtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop