abonnement Unibet Coolblue
pi_29439871


The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2™. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942™ into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game’s 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons’ ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.


Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

  • NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

    Screenshots:






    Demo downloaden:

    Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

    Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

    Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

    Problemen met het installeren van de patch:

    Misschien helpt dit.

    Help, patch failed. Wat nu?

    Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

    Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

    Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

    Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear & Lonewolf2003.

    En zit er al een clan aan te komen?

    Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

    De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

    Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

    Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z'n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

    Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

    Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

    Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

    FOK! naam - - - Xfire naam

  • UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy - - - Nlboy
  • Sickert.nl - - - Niveklaams
  • Silver_Shark - - - Foksilver
  • Ash - - - Leenart
  • Jazza - - - Rudycarell
  • Escape_nl - - - Escapenl
  • Morpheus2002 - - - Morpheus211983
  • BMH - - - Bmh
  • Kievit19 - - - Kievit1983
  • Cyberrobin -- Cyberrobin
  • Frenkyboy - - Sickmyduck76
  • PirE - - - Pejastojakovic
  • Razorback -- Razorback5000
  • Droopie - - - Johan5324
  • MarkXL - - - Markvanholstein
  • Fillipe - - - FillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner
  • Molotov25 - - - molotov25
  • domolanglekker - - - domo666
  • jpjedi - - - Jedi05071977
  • N-E-R-D - - - 3kmenace
  • Lonewolf2003 - - - vaal

    Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

    Teamspeak?

    Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

    Een eigen public ranked server?

    Die komt eraan. Op dit moment wordt de bestelling verwerkt door i3d.nl. Vrijdag 5 augustus, vandaag dus, krijgen ze de nieuwe servers binnen waarna ze onze eigen server online gaan gooien. Allemaal duimen dus dat we vanavond kunnen spelen.

    Daarna zullen we de server gaan gebruiken om met veel Fok!kers samen te spelen. We hopen zover te komen dat iedereen altijd als eerste de Band of Fok!kers server op gaat zoeken. Daarnaast zullen we op vaak op de server bijeenkomsten organiseren en zijn we druk bezig om clanwars te organiseren.

    Wie is momenteel de beste van FOK!?

    Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

    Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

    Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

    Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

    Vorige delen:

    01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16
    17 18

    De openingspost:

    Die kan je hier vinden.

    [ Bericht 4% gewijzigd door UnleashMitch op 05-08-2005 16:15:53 ]
  • Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_29440018
    Als jullie weer een gevecht beginnen hoor ik het graag, welke server etc. Heb me op http://www.weescreatief.nl/FokBF2/membersstats.php aangemeld en ik wil graag van de partij zijn
    BF2: Diamond3d
    pi_29440091
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 09:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Als jullie weer een gevecht beginnen hoor ik het graag, welke server etc. Heb me op http://www.weescreatief.nl/FokBF2/membersstats.php aangemeld en ik wil graag van de partij zijn
    Ik wacht nog even op een mailtje van i3d.nl maar om een grote tip van de sluier op te lichten.

    Mocht de server vandaag online komen dan gaan we dit weekend (zaterdag of zondag) officieel de server openen en hopen we dat we 32 Fok!kers online kunnen krijgen. In theorie is het mogelijk aangezien er al 43 man in de OP staan.

    Kreeg net een mailtje:
    quote:
    Servers krijgen we helaas pas vanavond binnen!

    We zullen rond 23:00 nog in het datacentrum bezig zijn. Daarna zetten we direct jouw gameserver op, maar dat kan dan tegen 01:00 lopen.
    Diehards
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:40:52 #4
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29440103
    Ik heb geen eens stats op de site zie ik

    -edit- Jaaaaaaaaa om 01:00 uur ben ik er nog wel hoor
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_29440145
    01:00 ik zal er zijn om even te
    pi_29440158
    Wat gaan die delen hard zeg! Is er iemand trouwens al bezig een passende domeinnaam te bemachtigen?
    Before all else, be armed.
    pi_29440159
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Ik heb geen eens stats op de site zie ik

    -edit- Jaaaaaaaaa om 01:00 uur ben ik er nog wel hoor
    Ik zou wel willen maar goed, morgen weer vroeg m'n nest uit omdat we gaan windsurfen en ik heb al zo weinig geslapen de afgelopen dagen. Ik ga eens kijken of ik t red want wil t wel heel erg graag zien.

    Zaterdagavond dan maar de officiele opening houden ?
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 09:46 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Wat gaan die delen hard zeg! Is er iemand trouwens al bezig een passende domeinnaam te bemachtigen?
    Coming up Eerst even die server achter de rug hebben en dan krijgen we free hosting & domeinnaam alst goed is.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:48:27 #8
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29440185
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 09:46 schreef UnleashMitch het volgende:

    [..]

    Ik zou wel willen maar goed, morgen weer vroeg m'n nest uit omdat we gaan windsurfen en ik heb al zo weinig geslapen de afgelopen dagen. Ik ga eens kijken of ik t red want wil t wel heel erg graag zien.

    Zaterdagavond dan maar de officiele opening houden ?
    [..]

    Coming up Eerst even die server achter de rug hebben en dan krijgen we free hosting & domeinnaam alst goed is.
    Goed plan.

    [ Bericht 12% gewijzigd door Morpheus2002 op 05-08-2005 09:54:29 ]
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_29440658
    @ Jazzaa a.k.a. Rudy Carell:

    Inderdaad zeg. Ik was maar aan het spelen en het ging in het begin best lekker tot jij eruit ging. Maar toen ik naar mijn stats keek zag ik tot mijn verbazing slechts een paar puntjes!

    Ik denk ja ik zal wel weer over iemand heen zijn gereden of zo. maar daarna had ik nog 3-4 keer een verdacht laag aantal punten.

    En toen begon jij erover! en ik dacht gelijk van, zie je wel ik ben niet gek!Het leek of we gepunished werden zonder iets te doen maar dit is toch vreemd?? het deed zich voor in die dragon valley..

    pi_29440754
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 10:18 schreef jpjedi het volgende:
    @ Jazzaa a.k.a. Rudy Carell:

    Inderdaad zeg. Ik was maar aan het spelen en het ging in het begin best lekker tot jij eruit ging. Maar toen ik naar mijn stats keek zag ik tot mijn verbazing slechts een paar puntjes!

    Ik denk ja ik zal wel weer over iemand heen zijn gereden of zo. maar daarna had ik nog 3-4 keer een verdacht laag aantal punten.

    En toen begon jij erover! en ik dacht gelijk van, zie je wel ik ben niet gek!Het leek of we gepunished werden zonder iets te doen maar dit is toch vreemd?? het deed zich voor in die dragon valley..

    idd... Dragon valley. was wel net zo'n server als de onze. ranked clanserver, en als er members bij kwamen werden non-members gekickt, ik zag alleen geen [1966] members, dat was de clan naam geloof ik
    pi_29441073
    @Diamondvoodoo, je gamenaam klopt niet. Ik krijg errors als ik de statspagina's voor je gamenaam op wil vragen. Ik heb nml je player ID nodig.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_29441226
    DoMo: 218 uur

    En dit is de gast met de hoogste score:

    http://bf2s.com/player/43501925/

    Before all else, be armed.
    pi_29441266
    dit schiet niet op met me stats
    Last EA Update August 3, 2005, 8:57 am
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:58:01 #14
    11449 Ash
    It's a trick. Get an axe!
    pi_29441375
    Hier wat info over het feit waarom sites zoals bf2.com hun stats niet kunnen updaten, en waarom EA o.a zo langzaam is.

    http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=297&p=1
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection
    pi_29441521
    Gezeik ook altijd met die account server van EA
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_29441571
    Jammer zeg.. stats waren wel handig.

    Via het spel kloppen mijn stats gelukkig wel..we zijn weer een zilveren medaille verder.
    pi_29441849
    Ik weet niet hoe vaak ik het moet zeggen maar mijn naam staat niet tussen de "Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?" lijst

    En op de site van de clan zit volgens mij ook een klein foutje.
    Aan de linker kant tussen "Change Username" en "Clan Foum", "Strategy Guides" en Links" en "Stats" en "Admin-Site Dev." zit een lege ruimte maar als je daar op klikt krijg je een of andere gare lijst.
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:26:47 #18
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29441896
    Unleashmitch

    Je OP klopt niet helemaal, ik sta niet in de Xfire / clan liisjt

    BF2 naam: [NL]Gunner
    Xfire: nlgunner
    pi_29442064
    klopt het dat als je niet reageert op de vraag om te punishen dat hij dan autopunished na de time-out? het is mij nooit opgevallen maar iemand vertelde dat tijdens een potje. Ik word namelijk echt chagrijnig na een punish terwijl je niks met opzet doet. Zeker als je commander bent...

    Ik heb wegens omstandigheden 2 zboards met bf2 toetsenmap erbij. Ik heb er eentje in gebruik gehad maar ben er niet van onder de indruk. ik vind mijn eigen toetsenbord net zo goed. Als er iemand voor een zacht prijsje eentje wil overnemen? Hij is nog ingepakt..

    Wie gebruikt trouwens de razor diamondback mouse? Ik zit met de instellingen te klooien en het ding is nu vel te nerveus maar ik krijg hem niet rustig. Als iemand even zijn installingen wil posten?? mijn dank zou groot zijn.
    pi_29442130
    Waar woon je ? Sickert was er geloof ik naar op zoek maar die kon ze nergens vinden. Sickert woont in Dordrecht.

    Gunner en Razorback staan erbij. Fouten sluipen er in, dat ze niet altijd meteen gemaakt worden kan voorkomen we zijn immers druk met heel veel dingen rondom de clan en ook in het normale leven. Excuses daarvoor, zodra alles een beetje normaal op poten staat zal de druk afnemen en wordt alles beter bijgehouden.

    Dat van de website klopt idd, ik kreeg het er helaas niet uit maar ik wilde wel graag die spatie er tussen hebben. Moet ook dus nog naar gekeken worden.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_29442220
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 11:37 schreef jpjedi het volgende:
    klopt het dat als je niet reageert op de vraag om te punishen dat hij dan autopunished na de time-out? het is mij nooit opgevallen maar iemand vertelde dat tijdens een potje. Ik word namelijk echt chagrijnig na een punish terwijl je niks met opzet doet. Zeker als je commander bent...
    Als je niks doet punished die automatisch.
    Leek mij makkelijker als je niks indrukt dat je die "tker" vergeeft.

    Maarjah EA en logica
    pi_29442242
    Breda...

    Zal hem eens proberen te bereiken
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:13:40 #23
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_29442562
    Stats nog niet geupdate
    Heb gister nog wel me kd ratio iets opgekrikt
    Life is a waste of time. Time is a waste of life.
    So let's get wasted and have the time of our lives.
    pi_29442981
    Officiele opening van de Band of Fok!kers public ranked server!!

    Als alles goed gaat dan zorgen de mensen van i3d.nl er voor dat vannacht rond middernacht de public ranked server van Band of Fok!kers online komt.

    Uiteraard willen we dit niet zonder een klein ‘feestje’ voorbij laten gaan en daarom nodigen we iedereen uit om morgenavond te komen spelen op de server.

    Omdat een goed begin het halve werk is zullen we aanvangen met een Urban Map Night. Morgenavond beginnen we dus met de maps Strike at Karkand, Sharqi Peninsula, Dalian Plant, Mashtuur City.

    We hopen morgenavond de hele server te kunnen vullen met Fok!kers. De avond begint morgen om 20:00 en duurt tot we er geen zin meer in hebben. Wees er snel bij want er zijn slechts 32 slots beschikbaar. Het IP adres wordt morgenavond openbaar gemaakt.

    Tot morgen allemaal !

    Band of Fok!kers
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_29443088
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 12:40 schreef UnleashMitch het volgende:
    Officiele opening van de Band of Fok!kers public ranked server!!

    Als alles goed gaat dan zorgen de mensen van i3d.nl er voor dat vannacht rond middernacht de public ranked server van Band of Fok!kers online komt.

    Uiteraard willen we dit niet zonder een klein ‘feestje’ voorbij laten gaan en daarom nodigen we iedereen uit om morgenavond te komen spelen op de server.

    Omdat een goed begin het halve werk is zullen we aanvangen met een Urban Map Night. Morgenavond beginnen we dus met de maps Strike at Karkand, Sharqi Peninsula, Dalian Plant, Mashtuur City.

    We hopen morgenavond de hele server te kunnen vullen met Fok!kers. De avond begint morgen om 20:00 en duurt tot we er geen zin meer in hebben. Wees er snel bij want er zijn slechts 32 slots beschikbaar. Het IP adres wordt morgenavond openbaar gemaakt.

    Tot morgen allemaal !

    Band of Fok!kers
    en net als ik moet werken he maar goed als er rond 22:00 nog plek is kom ik de boel wel even schoon vegen
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')